Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä ärsyttää?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

Mikä ärsyttää?

#1

Viesti Keiju »

Tänne sit asioita, jotka ottavat pattiin. En jaksa etsiä, löytyykö tällainen ketju jo jostain täältä. Nyt löytyy ainakin.

No niin mua ottaa vietävästi kaaliin helteestä kiihkoilu. Säänlukija hymyilee, niin että suu on revetä, kun tiedottaa että "helteet jatkuvat"!
Ketä kiinnostaa? Mä ainakin nautin ukkosesta ja myrskystä. Mikä siinä maksaa, ettei silloin voida hymyillä, sattana! (Mikalta bongaama kirosana)

Ja nyt ärsyttää jo valmiiks se, kun Tang Lang- mies tulee vaahtoomaan, ettei häntä ärsytä mikään. :evil:

Ja heti perään edittiä: Kirjoitin vahingossa, että nautin ukkosesta ja MYRKYSTÄ! :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#2

Viesti tabitha »

1. kun ei prkele, löydy ohjattuja treenejä kuin yhdet päivässä :evil:
2. mulla on surkea maegeri.
3. se, että kaikki ruoka mikä on hyvän makuista, on epäterveellistä.
4. Paitsi vesimeloni, ja se on kallista.
5. vaikka treenaan koko ajan niin olen ihan p-ska aikidossa ja vanhat
aloittelijagubbet jotka kerran viikossa käy treeneissä dissaa mun
tekniikkaa
6. Marika Fingerroos, kun se ei oo tehny mitään, ja silti se on julkkis, ja se
on muutenkin ihan turha.
Ja kaikki salarakas salamakkara salahäät [smilie=masa.gif]
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

Mua ärsyttää, kun menin ptkästä aikaa 8ainakin viikkoon tai kahteen) kunnolla taekwondotreeneihin ja heti satutin taas nilkkani.
pipari eikö kaupasta voi osstaa uusia niveliä mitkä kestäis.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 115
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#4

Viesti Mika »

:lol:

Vai niin. No, se ettei mikään ärsytä, on kyllä ärsyttävän kovan työn takana joskus... :p


Kyllä mullakin pinna palaa. Kaverini Jakke, joka kymmenisen vuotta sitten sanoi ikäänkuin valaistuneena, mutta kuitenkin varsin rennosti, että "Mua ei nykyään wituta enää mikään" ja tarkoitti sitä myös, on kyllä edelleenkin idolini tämän asian suhteen :prayer:


Työasioissa hermo kiristyy huonojen yhteistyökumppaneiden takia, näistä jo avauduinkin jossakin ketjussa täällä. Työt otan vakavasti. Jos minun maineeni ja työtulokseni on kiinni jostakin tumpulasta yhteistyökumppanista, tapan :smt075
Aina aliurakoissa olen joutunut ojentamaan. Joskus ovat jopa yrittäneet änkyttää vastaan, mutta se vasta virhe onkin ollut :darkevil:
Kummallista miten paljon tumpuloita onkaan olemassa :roll:


Niin kuin juuri nytkin erään lisäravinnetoimittajan varastomuuton takia en ole pystynyt toimittamaan tilauksia asiakkaille, vaikka varasto on jo kahteen kertaan luvannut toimittaa tavarat "seuraavana päivänä" :roll:. Asiakkaat tietysti syyttävät minua, vaikka olenkin toki osoittanut sormella keskusvarastoa. Ilman omaa suoranaista syytäni saan pahaa silmää (:smt012 ), ja se ei kyllä ole katsojien vika, vaan varaston :evil:


Näihin asioihin en vain voi suhtautua rennosti ja kevyesti, se olisi asiakkaiden aliarvioimista.


Millään muulla kuin työasioilla ei ole väliä, antaa mennä vain... 8)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#5

Viesti Keiju »

Mika kirjoitti: Niin kuin juuri nytkin erään lisäravinnetoimittajan varastomuuton takia en ole pystynyt toimittamaan tilauksia asiakkaille, vaikka varasto on jo kahteen kertaan luvannut toimittaa tavarat "seuraavana päivänä"
Joo, mistähän kirjasta luin, että kirjan kirjoittaja vastaavassa tilanteessa meni tavaran vihdoin saapuessa sanomaan, että: "Ei mulla nyt olekaan varaa ottaa niitä, kun menin ja ostin mersun". Eli varaston selitysten uskon olevan jotain tyyliin: "ei nyt vaan ole tavaraa" sen sijaan, että tekisi asialle jotain.

Mua rupes kyrsii työkkärin sivuilla oleva ilmoitus, jossa palvelutalo etsii työntekijää, jolla on halu kehittää palveluasumista. N. 90%:sti tiedän jo, mitä se "kehittäminen" heille tarkoittaa. Suunnilleen sitä, että valitaan parempia materiaaleja henkilökunnan tilojen istuinalustaksi, että työntekijöillä on mukavampaa istua tasape*seellään.
Laitoinkin sähköpostia paikkaan ja kyselin tarkemmin tuosta kehittämisestä. Mielenkiinnolla odotan vastausta! :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#6

Viesti Jussi Häkkinen »

Mika kirjoitti: vaikka varasto on jo kahteen kertaan luvannut toimittaa tavarat "seuraavana päivänä" :roll:.
Näissä tapauksissa kannattanee ilmoittaa, että puhelu nauhoitetaan, nauhoittaa se ja pyytää korvauksia viivästyneestä toimittamisesta johtuneista asiakassuhteiden menetyksistä jne.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 115
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#7

Viesti Mika »

Voit olla varma että huomenna soitan varsin vaativan ja yksipuolisen puhelun... :smt076
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#8

Viesti flammee »

tabitha kirjoitti: 6. Marika Fingerroos, kun se ei oo tehny mitään, ja silti se on julkkis, ja se
on muutenkin ihan turha.
No eikös julkkis ole suunnilleenkin synonyymi turhalle?


Minua ärsyttää..
-ihmiset jotka pyrkivät kaikin tavoin täyttämään sen lokeron mikä vastaa jonkinlaista keskimääräistä kunnollisen ihmisen ihannetta.. Mietitään tarkkaan mitä muut ihmiset ajattelevat omista teoista, pyritään noudattamaan lakia pilkuntarkasti jne..

-vammat eli treenitauot.

-ihmiset jotka ottavat elämän liian tosissaan, liittyy kyllä tohon ekaan.

-ihmiset joilla on puutteellinen itsehillintä, mikä yleensä liittyy tuohon edelliseen.

-äänekkäät ihmiset, meteli yleensä ja varsinkin lapsien aiheuttamana.


En mää silti koko aikaa istu nyppiintyneenä valittamassa maailman koostumuksen ruskeudesta..
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti tabitha »

mua ärsyttää se että ihmiset pukkaa maailmaan niitä lapsii ku niitä on ennestäänkin jo aika liikaa

Ja en voi mitään sille että OTTAA AIVOON, kun näkee että jollakin on taas joku "love interest" "mä oon kusessa siihenjasiihen" Itse en tajua rakkautta ja rakastumista ilmiönä, tai mitä kivaa on kutea jonkun tyypin kanssa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 115
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#10

Viesti Mika »

Jos tyypillä tarkoitat joko miestä tai naista, sitten ainoa oikea kommentti on, että kyllä se luonto tikanpojan puuhun ajaa...:p

Ja jos kyse ei ole siitä, sitten on isompi vuori vastassa. Sitten älä ainakaan anna tikanpojan yllättää, vaan mieti mistä on kyse.

Mutta luultavasti kuitenkin tuo eka oletus pitää kutinsa. Kyllä se siitä, älä kiirehdi! :time:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#11

Viesti premier »

tabitha kirjoitti: Ja en voi mitään sille että OTTAA AIVOON, kun näkee että jollakin on taas joku "love interest" "mä oon kusessa siihenjasiihen" Itse en tajua rakkautta ja rakastumista ilmiönä, tai mitä kivaa on kutea jonkun tyypin kanssa.
:( :smt088 Where is the looovee??
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti tabitha »

joo anteeks taidan olla vähän kyyninen.

Mut kaikilla tuntuu ainakin meidän koulussa, dojolla, kotona, koko ajan oleva "vipinää" jonkun kanssa, paitsi mulla...

ei voi olla normaalia, olla 16 eikä koskaan ollut ihastunut kehenkään :(
en ole vain kiinnostunut. Joko olen tunnevammainen psykopaatti tai sitten mies(?)maultani vain kammottavan nirso. Yks tyyppi meidän dojolla on ihastunu muhun, ja mua ottaa pattiin se aivan suunnattomasti, koska en tunne mitään sitä kohtaan, ja haluan pitää kaikki tunteet poissa dojolta. Siellä treenataan. Piste.

Awww, cold-blooded girl warning ?? :?
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#13

Viesti Keiju »

Mika kirjoitti: Millään muulla kuin työasioilla ei ole väliä
Aivan. Tosin mulle sillä on niin paljon väliä, etten siksi tee töitä ja sen myötä ei oo rahhoo, ei oo ruokkoo, mut ei oo kyllä näläkäkkään!

Tosta tulee uus siguni...
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 115
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#14

Viesti Mika »

Nope. Tunnen monia tyttöjä ja poikia, joilla kiinnostus tikanpoikaan heräsi vasta yli 20-vuotiaana. Ja se että pohdit asiaa, kertoo sekin jotakin, eikä ole yhtään epänormaalia funtsia suuntatumistakaan. Kuuluu asiaan, jos uskaltaa ajatella omilla aivoilla.

Mutta älä tosiaan murehdi. Se on ihan sama kuin äimistelisi niitä, jotka ovat aloittaneet jonkin lajin jo 5-vuotiaana. Ihmiset nyt vain ovat erilaisia.

Näillä mennään! :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#15

Viesti tabitha »

No kiitos :D tuo piristi paljon... eihän tota tartte kiirehtiä... *piristyy...*

jos muistetaan välillä tän ketjun alkuperäistä aihetta, niin mua ärsyttää myös se, että pitää käyttää hakamaa aikidossa. Ne on oikeesti vaarallisia (jos astuu päälle voi käydä pahastikin, tai jos jalka jää heitettäessä torin hakaman lahkeen sisälle), menee aikaa kun sen laittaa päälle, menee aikaa kun sen ottaa pois, ja kun sen viikkaa, sitte ne on kuumia, ja maksaa rahaa, ja dorkan näkösiä. :smt019
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kari Aittomäki ja 86 kurkkijaa