Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Ottaa pattiin!

#1201

Viesti Vanhakankea »

Se, että kevään treenisaldo jäi yhteen kuukauteen. Loppuaika meni ja menee erilaisia vaivoja parannellessa. Lukkopainikisa-entry pitää suosiolla siirtää vuoteen 2012.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
OldFart
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6
Lauteille: Lokakuu 2009

Ottaa pattiin!

#1202

Viesti OldFart »

Vihdin kunta ei liputa kansallisena veteraanipäivänä säästösyistä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051 ... 3_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Suomen sodissa 1939-1945 menehtyneiden tiedostosta löyty 378 nimeä hakusanalle Vihti.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1203

Viesti Mika »

OldFart kirjoitti: Vihdin kunta ei liputa kansallisena veteraanipäivänä säästösyistä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051 ... 3_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Suomen sodissa 1939-1945 menehtyneiden tiedostosta löyty 378 nimeä hakusanalle Vihti.
:shock:

Johan on... Osaako joku kertoa tarkempia taustoja moiselle?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Minna
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 623
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

Ottaa pattiin!

#1204

Viesti Minna »

Tällä viikolla piti tulla tieto pääsikö Valmiusjoukkoihin vai ei, mutta ei tullut tämänkään päivän postin mukana tietoa. Tiedän myös sen, etten ole ainoa, joka ei ole tällä viikolla saanut sieltä postia. Ihan pikkuisen kypsyttää. Ajattelin odottaa maanantain postin ja, jos silloinkaan ei kuulu mitään, niin soitella perään.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1205

Viesti Kari Aittomäki »

Juu, kiitosta äskymisohjeistuxista vaan kaikille.

Sattu tossa hauskahko sattumus.
Mullahan ei siis ole vessaa (en viitti remontteerata) täälä yläkertatiloissani enkä viitti ontua alakertaan kuseksinnan merkeissä...
Joten lorottelen kanisteriin..
Ihana mielikuva epäilemättä.
Jossa on oma typerä ongelmansa... ku ei tuo mulukku taho mahtua, sattans.
Eli olen päätyny poltteleen eli sulatteleen sellasen soppelin syöttöaukon sellaseen parinlitran muovikanisteriin.

Ja nyt ku tää yskiminen on päällä...
Kävi niin että hörppäilin siinä jotain panadol-juoma-juttua, ku tippanen meni väärään kurkkuun ja laukas ysköksen, joka taas laukas aivan hysteerisen yskimisjutun. Pomppasin pystyyn ja.. lights out.

Yskin iteltäni valot pois.
Pyörryin, putosin ku..
Sammuin siihen. Ilmeisesti kaaduin seisoviltani koska ottassa on komia kuhku ja nenä ja kylki on kipeet.
Joka viiminen harmittaa, kaskun yhä lujasti yskittää ja venähtäny kylkivälilihas laulaa omaa hoosiaannansa..

Mutta mikä erityisesti ottaa pästä on se kusipullo. Ku sitä ei saa sen polttelunjäljiltä enää kiinni..
Mä jotenkin sain senki siinä kaadettua eli tajuihintulemisen ekaviesti oli "mä oon märkä".
Heräilin siis kuslammikosta.
Ei erityisen mukavaa, vaikka tiedänki että virtsa on steriiliä.
Se ei silti haise siltä.
Ihana heräily. Ja luuttuaminen.

Víttu tätä yskää.
Mutta taisin silti olla oikeessa..
Olen nyt täänillan vedelly Jamesonia ja yskitykset.. on poissa.

Sen kunniaksi.
ruuvari
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 164
Lauteille: Syyskuu 2008

Ottaa pattiin!

#1206

Viesti ruuvari »

Tuommoisen hommaat, niin ei pitäisi olla ongelmia Kuva

:)
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Ottaa pattiin!

#1207

Viesti Vanhakankea »

ruuvari kirjoitti: Tuommoisen hommaat, niin ei pitäisi olla ongelmia :)
Tai kinuat terveyskeskuksesta "sorsan", se tosin taitaa vaatia tiheää tyhjennystä. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää sitten se, että et hinkkaa sitä vehjettä turvoksiin ennen kuseksimista. ;-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 101
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1208

Viesti Dojon Jäykin »

Toi tratti-homma ei toimi!

Terveeltä mieheltä kusi pulppuaa niin voimallisesti, ettei noin pieni reikä vedä, tulee tulva. Samoiten pitää jotenkin saada pidettyä tötteröä hieman irti kanisterin suuaukosta, muuten ei ilma pääse poistumaan ja tulva vaan pahenee.

Tuohon K.A.:n viestiin vielä: tyrmäsi itse itsensä ilman apuvälineitä! :o
On se vaarallinen.
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1209

Viesti Nico »

Yövuorot!
Kuva
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1210

Viesti bodyguard »

Nico kirjoitti: Yövuorot!
Älä muuta virka. Ei oo ihmisen hommaa tällanen... :evil:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1211

Viesti Nico »

bodyguard kirjoitti:
Nico kirjoitti: Yövuorot!
Älä muuta virka. Ei oo ihmisen hommaa tällanen... :evil:
Heh ihmettelin että miksi olet tähän aikaan täällä, no nyt sekin selvis!
8 miljoonan potti lotossa ensi viikolla, kelpais mulle.
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1212

Viesti Kari Aittomäki »

Naurelkaa vaan, sattans. Tulee se eteen teillekki, josainmuodossa.
Eikä kai kukaan vatkaa ennen urinoimista, sattanas!
Ku ei mahu ni ei mahu.

Ja tuo trattiin kuseminen ei pelitä ensinkään koska ei se vejä!
Roiskii vain!
Ja sorsa on hankittuna.
Muttaku mä satun kuseen ku ravihevonen eli vetoisuus ei riitä!

Miten voi poikapololle siunaantua näin typeriä ongelmia, hä!
Raivostuttavaista! Etten sanoisi.
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1213

Viesti Nico »

Nyt meni Karin viesti täysin multa ohi, pari tuntia ja sitten nukkumaan. Ehkä sitten myöhemmin :)
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1214

Viesti tabitha »

Jos tää henkinen saatanan prosessi tai kasvu tai mikälie ei kohta tule päätepisteeseen niin minä tulen päätepisteeseen ja sitten minua ei enää ole.

1) osastolle en lähde ja 2) muita en syytä. No okei syytän jo, ja kyllä mä varmaan kohta sinne sairaalaan joudun, mutta silti. Jotain rajaa perkele. Mulla ei ole siis itsekunnioituksen murenaakaan jäljellä. Nyt v*ttu oikeesti jotain rajaa.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#1215

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

tabitha kirjoitti: Jos tää henkinen saatanan prosessi tai kasvu tai mikälie ei kohta tule päätepisteeseen niin minä tulen päätepisteeseen ja sitten minua ei enää ole.

1) osastolle en lähde ja 2) muita en syytä. No okei syytän jo, ja kyllä mä varmaan kohta sinne sairaalaan joudun, mutta silti. Jotain rajaa perkele. Mulla ei ole siis itsekunnioituksen murenaakaan jäljellä. Nyt v*ttu oikeesti jotain rajaa.
Kaikki kääntyy vielä parhain päin Eerika. En ehkä sinua tunne, enkä ehkä usko moneenkaan asiaan - mutta sinuun minä uskon. Jos jotain olen päätellyt teksteistäsi, niin sen olen ymmärtänyt että sinä olet selviytyjä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että selviytyjänkään pitäisi yrittää selvitä elämän suurimmista ylämäkitaipaleista yksin. Tukeudu muihin ihmisiin ja pidä kiinni elämän kauneudesta vaikka kuinka asiat näyttävät värittömiltä, silloin et voi hävitä, silloin sinä et voi todella eksyä. Toivotan sulle voimaa ja rohkeutta, uskon että tulet vielä saavuttamaan sen eheyden jota kaipaat.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 114 kurkkijaa