Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 103
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Ottaa pattiin!

#3691

Viesti Aihki »

Olisikohan tuo ollut syy miksi Islam sallii neljä vaimoa, voi pistää ne kisailemaan keskenään isännän suosiosta. Tosin on todennäköisempää, että ne liittoutuu kaikki sinua vastaan.

Vaihtoehto kumminkin. Ehkä tai sitten ei; neljä lammasta ...

Tai sitten täytyy vain jatkaa kokeiluja.

Tai ...
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

Ottaa pattiin!

#3692

Viesti Kuusikko »

Toisaalta homma lipsahtaa äijäporukassa helposti lapasesta.
[youtube][/youtube]

Naisen kanssa se menee enemmän tällä linjalle.
[youtube][/youtube]
Feo, Fuerte y Formal
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#3693

Viesti Point »

Aihki kirjoitti: Olisikohan tuo ollut syy miksi Islam sallii neljä vaimoa, voi pistää ne kisailemaan keskenään isännän suosiosta. Tosin on todennäköisempää, että ne liittoutuu kaikki sinua vastaan.

Vaihtoehto kumminkin. Ehkä tai sitten ei; neljä lammasta ...

Tai sitten täytyy vain jatkaa kokeiluja.

Tai ...

Tai tuo neljä vaimoa syy miksi ne lähtevät hanakasti pommittelemaan, riehumaan kaduille, sotimaan jne...

Joskus se kyynelkaasu ja kumiluodit voittavat kotiolot :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#3694

Viesti obmijoy »

poikamiehellä on olosuhteita jotka voittavat kotiolot

ukkomiehellä kaikki olosuhteet voittaa kotiolot

sodassa viholinen jättää ukkomiehet kiduttamatta koska se söisi liikaa voimavaroja ja ei ne kuminkaan puhuis mitään ;)
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#3695

Viesti Point »

obmijoy kirjoitti: poikamiehellä on olosuhteita jotka voittavat kotiolot

ukkomiehellä kaikki olosuhteet voittaa kotiolot

sodassa viholinen jättää ukkomiehet kiduttamatta koska se söisi liikaa voimavaroja ja ei ne kuminkaan puhuis mitään ;)

:)

Parisuhde naisen kanssa on kuin sparraisi itseään parempaa vastaan. Turpaan tulee. Saadessasi kokemusta lisää kestät ehkä pidempään, mutta lopputulos on sama. Tietenkin välillä voi sparrata juuri peruskurssilta päässeiden kanssa ja päästä sitä kautta pätemään. Voi pärjätäkin ja kenties saada opetettua toista. Helppoa, mutta pidemmän päälle tylsää. Toisaalta jotkut peruskurssilaiset tykkäävät, kun on kokemusta. Toiset taas pitäytyvät samantasoissa. Ja kun ikää ja kokemusta riittävästi, niin sitä pidetään jotenkin arveluttavana jos kokenut sparraaja halua aina olla vaan peruskurssilaisten kanssa... kun siinä alkaa olla jo ikäeroakin :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#3696

Viesti Mjölnir »

Kyllä se väsytystaktiikkakin toimii naisten kanssa. Huomattavasti enemmän nykyään siedetään sellaista käyttäytymistä, josta ennen olisi tullut kauheaa noottia.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Ottaa pattiin!

#3697

Viesti Pyrkele »

Nyt pännii.
Hankin uudet monot ja siteet kesällä ostamiin suksiin. Eilen voideltiinki kivasti.

Ja kivasti tuo pakkanen sitte päätti hönkiä päälle, kun meinasin tänään parin kaverin kanssa lähteä testaamaan.

Pahus
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 116
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Ottaa pattiin!

#3698

Viesti kivi »

Soitin epätoivoisena vanhalle pomolle, jolla en kyllä tahtonut mennä töihin ihan vaan siksi että henkilö on henkilökohtaisella tasolla epämielyttävä, ja työn määränpää ei oikeen kohtaa omien ideologioiden kanssa. Tyylin mulle vaan kaikki muille ei mitään. No, yllättäen tarjosi töitä. Työmaapäälikkö lupaili silmät ristissä että kyllä sulle varmaan joo puoleksivuodeksi ainakin löytyy hommia. Nyt sitten kun työmaan olisi päättymässä, ja kyselin seuraavan osoitetta ja muuta semmosta niin todettiin että joo ei tässä nyt sulle kyllä ole enempää, että en mä oikeen sulle muuta ollutkaan suunitellut kuin tän yhen homman. Kerkesin siis tekemään kahdeksan päivää töitä. Olisi nyt perkleleen munapää edes sanonut suoraan että ei ole pitkälti töitä, mutta ei vaan lupaillaan että kyllä sä kesään asti täällä voit olla. Munapää päälikkö ja kun näin omistajan niin katse oli se perinteisen halveksiva "sä olet mulla töissä, mä omistan sut, senkin limakasa". Itse elän mielummin köyhyydessä kuin menen kyseiselle mulkerole enää töihin. Jos jotain hyvää etsii niin ainakin osaa ohjeistaan jos joku kysyy että tidänkö jonkin pätevän elementeistä rakentavan firman. Hyvää en tiedä muta ainakin yhden todella huonon. Ja toisaalta oli myös helpotus päästä pois kyseisestä mestasta, kun vastaan tuli silloin tällöin juttuja jotka eivät ihan kaikkien silmiss mene läpi. Tyyliin että poissa silmistä, poissa mielestä, peitetään rakenne vika. Ai että osaakin sapettaa kun ajattelee kyseistä puljua.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Ottaa pattiin!

#3699

Viesti Disturbed »

Insomnia. Lääkkeet on, mutta tässä nyt on vähän kaikki hanurista. Lääkkeet suht. tujuja, aamulla jos haluaa ihmisten aikoihin herätä, saa ottaa jo ilta 7 ja rauhottua... Nukkuen sen 11 tuntia ainakin. Muutoin on helvetinmoinen tokkura.

Parisuhteessa on hanurista' kun yksin jää aina valvomaan. Vielä kun on yöihminen. Sosiaalisen ahdistuksen kanssa on helpompaa kun käy lenkillä ym. öisin, ei oo muita ihmisiä, on pimeää, hiljaista ja rauhaa. Mutta harmi tosiaan että kaverit tai tyttöystävä nukkuu aina jo aikasin lomallakin.

Heh, pieniä on nämä ongelmat ku vertaa muihin ongelmiin, mutta tämä jotenkin potuttaa nyt paljon.

Ja tylsyys.
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 59
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#3700

Viesti Totte »

Muutto huomenna (auto vuokrattu, kuski hankittu jne). Edellinen asukas ei ole "vielä" palauttanut avaimia luvatusti. Vuokranantajan toimisto meni kiinni 1h 16min sitten. Pitää nyt lähteä (toisen) kerran töistä ja tällä kertaa jonnekin Tikkurilaan hakemaan ne avaimet. Yksi avain on kuulemma hukassa (mutta siitä on kuulemma ilmoitettu vuokranantajalle).

Että näin.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
TRU
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 293
Lauteille: Lokakuu 2008

Ottaa pattiin!

#3701

Viesti TRU »

Saman levyn soittajat. Joku kaltoinkohtelu on päässyt ihon alle vuonna keppi ja kypärä ja edelleen joka ainoa keskustelu on sen itkemistä. Raskasta kuunneltavaa ja alkaa välttelemään moisia tyyppejä.

Karmea tajuta että itse oli matkalla tuohon samaan suuntaan. Hyi hitto.

Eagles sen tiesi jo paljon aiemmin:

[youtube][/youtube]

TRU
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#3702

Viesti bodyguard »

George RR Martinin kirjoista löytyy yksi kaikkein parhaista viisauksista mitä on vastaan tullut. Nimittäin "Words are wind". Ihmiset tykkäävät sanoa kaikenlaista (ja on tietysti hyvä ja hieno sanoakkin silloin kun oikeasti tarkoittaa) mutta teot on se millä osoitetaan että tarkoittaa niitä sanoja. Pelkät sanat ei paljoa merkkaa...

En nyt tiiä ottaako tuo niin päähän mutta välillä on ikävä huomata että ihmiset puhuvat aika paljon kaikkea mitä eivät hirveästi tarkoita...

Se mikä todella ottaa pattiin on niska joka on taas ihan helvetin kipeä ja jumissa :x

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#3703

Viesti Point »

Toiset kuulokkeet, jotka katosivat parin päivän sisällä. Jälkimmäiset vielä ns. Juoksukuullokkeet. Nyt sitten istutaan bussissa ilman musiikkia ja kuunnellaan muiden tuhinaa.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#3704

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti: Pelkät sanat ei paljoa merkkaa...
Tästä tuli mieleen se quote, jonka TRU Facebookissa jakoi, se on ihan helmi.

Tämä kuva ei ole se sama, se oli paljon siistimpi, mutta asia on sama:
"A wolf does not loose sleep over the opinion of a sheep."

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Ottaa pattiin!

#3705

Viesti Pyrkele »

bodyguard kirjoitti: George RR Martinin kirjoista löytyy yksi kaikkein parhaista viisauksista mitä on vastaan tullut. Nimittäin "Words are wind". Ihmiset tykkäävät sanoa kaikenlaista (ja on tietysti hyvä ja hieno sanoakkin silloin kun oikeasti tarkoittaa) mutta teot on se millä osoitetaan että tarkoittaa niitä sanoja. Pelkät sanat ei paljoa merkkaa...
Sanat ovat ilmavaivoja...

Mie ainaki tunnen pari, joilla ulosanti on noin hienoa ja antoisaa
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 110 kurkkijaa