Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#3826

Viesti Kalle Koskinen »

Sisu kirjoitti: Huutomatsi miehen kanssa, osa 568892. Ollaan näköjään viime aikoina tapeltu enemmän kuin koko 14 yhteisen vuoden aikana yhteensä.
Muhaha, itsellä ollut täällä vähän samankaltainen tilanne. Ja tänään on juuri tuo 14 vuotta täynnä. Olisin valinnut perkele Tyrannosaurus Rexin vaimoksi, niin voisin pärjätä paremmin tappeluissakin...
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#3827

Viesti Mika »

Toisaalta tuo 14 vuotta kertoo siitä, että hyvinhän sitä on yhdessä jaksettu tallustella. :) Parisuhteet ovat aina ylä- ja alamäkiä. Koettakaa molemmat jaksella. :peukku:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#3828

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mika kirjoitti: ylä- (mäkiä)

WTF. Mitä vaginan ylämäkiä...

brushteeth
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#3829

Viesti Vanhakankea »

Kannattaa huutaa alusta saakka, niin noiden vuosien jälkeen jaksaa vaan keskustella sivistyneesti. :-D
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

Ottaa pattiin!

#3830

Viesti Sisu »

Aihki kirjoitti:
Sisu kirjoitti: Tämän seurauksena tunnen nyt itseni idiootiksi.

Suo siellä, vetelä täällä. Pitikö lähteä.
Tämä ei luultavasti tule uutisena, mutta kunnon kuuden ärrän p*****e saa joskus aikaan ihmeitä. Sitä on kylläkin käytettävä harkiten ja harvoin.
Ho ho, jos minä täällä huudan että havuja prkl niin se menee kyllä paikalliselta ohi. :smt003 Aika vapautuneesti on joskus tullut työpisteellä kiroiltua suomeksi.

Kuusikko kirjoitti: Komppaan. Jos kerran kuussa korottaa ääntä ja kerran vuodessa jönglööraa ihmisillä niin on kunnioitettu. Jos huutaa joka päivä on naurunaihe. Jos tappelee joka päivä on lusimassa.
Tää on tämä henkilöstöhallinnan oma "Kuu kiurusta kesään" -muistisääntö. :D

Mika kirjoitti: Toisaalta tuo 14 vuotta kertoo siitä, että hyvinhän sitä on yhdessä jaksettu tallustella. :) Parisuhteet ovat aina ylä- ja alamäkiä. Koettakaa molemmat jaksella. :peukku:
No juu, kyllä tämäkin tästä, mies oli just työreissussa 4 päivää, kummasti välit parani taas. Eikä näihin 14 vuoteen ole paljon synkkiä aikakausia mahtunut, ja jos onkin niin niihin on ollut joku ulkopuolinen tekijä selityksenä ja niistä on aina selvitty.
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Ottaa pattiin!

#3831

Viesti mimmi »

Oon työpaikallani se "uusi tyttö", jolle on alusta asti sanottu, että jokainen tekee omalla tavallaan, kunhan lopputulos on sama. No, se mun tapa on näköjään väärin, mutta ku pyytää ehdotuksia miten ne asiat pitäis tehdä, on vastaus "omalla tavalla".. Toivottavasti mä pääsen kesän jälkeen tuolta pois!
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#3832

Viesti Vanhakankea »

Perehdytys taitaa olla työnantajan lakisääteinen velvollisuus jota ei voi kiertää kehottamalla tekemään omalla tavalla...
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#3833

Viesti Vanhakankea »

Mä menen laittamaan hiilikuituisen kurkkutorvi-implantin, niin ei tarvi paljon varoa.

Niih, sano hän ja laittoi kylmäpussia kaulaan.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 103
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Ottaa pattiin!

#3834

Viesti Aihki »

Vanhakankea kirjoitti: Mä menen laittamaan hiilikuituisen kurkkutorvi-implantin, niin ei tarvi paljon varoa.
Kokeile mielummin jotain orgaanista kuitua kuten esim. Kevlaria tehtynä elastomeeri matriisilla, ei murru ja on paljon helpompi nyhtäistä auki kun joku on sen tyssännyt kasaan, hiilikuituinen pirskulee menee palasiksi. Tuolla systeemillä on mm. tehty kokoonmeneviä painekammioita sukeltajille, jotka ovat hölmöilleet.

:lol:
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Re: Ottaa pattiin!

#3835

Viesti mimmi »

Vanhakankea kirjoitti: Perehdytys taitaa olla työnantajan lakisääteinen velvollisuus jota ei voi kiertää kehottamalla tekemään omalla tavalla...
On mulla ollu jonkinlainen perehdytys, mutta sen vuoksi en marmattanu. Mä luulen, että suurin ongelma tälle vanhemmalle henkilökunnalle on se, että niillä on juurtunu se "näin on aina tehty ja näin tullaan tekemään" ja sitte minä tuun ja teen toisella tavalla. Lopputulos on molemmissa tavoissa sama ja mä luulen, että mun tapa on ehkä jopa tehokkaampi.

ps. mun päälle kakkas tänään lintu ja nyt -tuttaa #-o
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#3836

Viesti Vanhakankea »

No hiilikuitu tuli ensimmäisenä mieleen ja en ole mikään materiaalitekniikan insinööri.

Mitäköhän nuo sanoisi, kun laittaisi lätkäkaulurin kaulaan...

Nooh, onneksi puristelija oli sentään tuore amatöörien vapaaottelun Suomen mestari luokassa alle hanskan paino vai mikä se oli. :-D
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Pirunnyrkki
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 510
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#3837

Viesti Pirunnyrkki »

Ottaa päähän, kun ei voi purkaa vitutusta täälläkään, kun liian moni tuntee/tuntee liian monta.
Tuomo

War does not determine who is right- only who is left.
Kuvake
uku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 806
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Ottaa pattiin!

#3838

Viesti uku »

Pyhimyksen vereni kuohahti taas: tulin 11km:n lenkiltä ja näen kuinka piha-alueelle kurvaa naapuri maasturillaan ja ajaa pihatiellä aivan liian kovaa. Hän parkkeeraa, joten kävelen hänen luokseen ja kerron tiukasti, mutta kohteliaasti, kuinka pihatiellä ei saa ajaa noin kovaa, koska lapsia voi juosta kulmien takaa auton alle. Äijä kilahtaa: "Älä puhu mulle kuin lapselle! Mä oon asunut täällä kolmetoista vuotta!" Kerron saman asian uudestaan provosoitumatta. Käännyn kannoillani, heilautan käsiäni, äijä tulee autosta ulos ja alkaa huutelemaan. Hän poistuu peräkontille purkamaan tavaroitaan, palaan autolle ja esitän asiani uudestaan ja tuijotan koko ajan silmiin. "Fuck you, fuck you, huolehdi omasta perheestäs, mä oon asunut täällä kolmetoista vuotta!" Totean hänelle tyynesti ja katson koko ajan silmiin: "Aivan v**un säälittävää." Odotan tuleeko päälle, mutta ei tule. Jos olis tullut, olisin vetänyt jannun pakettiin maahan samantien. Mutta ei, kuumakalle vain purkaa tavaroitaan ja jatkaa mesoamistaan. Hauskan näköistä tässä varmaankin oli se, että mulla oli koko ajan toisessa kädessä pieni juomavesipullo ja toisessa kädessä valkoisia kukkia, joita olin poiminut vaimolleni.
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Ottaa pattiin!

#3839

Viesti Disturbed »

Treenejä kun jää väliin taas kahden viikon edestä... Kaukosuhteen iloja, matkustaminen vie aikaa, maksaa rahaa ja vaikeeta on muutenkin :smt003 Onhan se silti kiva täällä olla.

Nooh, onhan tässä hyviäkin puolia, vaan ei kovinkaan paljoa...
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#3840

Viesti Kristian Hyvärinen »

Disturbed kirjoitti: Nooh, onhan tässä hyviäkin puolia, vaan ei kovinkaan paljoa...
Luulen, että et tarkoita tuota näin, mutta kuulostaa siltä, että ei kannata. Kun haitat kumoavat hyödyt, on aika muuttaa suuntaa.

Jos taas puhuit hyötyjen määrästä etkä painokkuudesta, on juttu toinen.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Doug ja 107 kurkkijaa