Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#3916

Viesti MtJ »

Joo, se on tätä kun ei kerkiä enää tekeen sitä vauhtia, kun töitä tulis. Ja siinä on sitte vielä sekin, että pitäis halotkin hoitaa talouteen. Niitä tulin just sykyttelemästä, onneks naapurin "iso" metallifirma lainasi yhtä traktoreistaan ja perään vielä halkokoneen, ettei tartte kirveellä sentään tehdä puita ensi talveksi. Ei vaan kerkiä. Mutta itikat ne ilmestyi tänäpäivänä oikein parvena paikalla imemään verta, joten joku on vielä kiinnostunut minustakin.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Ottaa pattiin!

#3917

Viesti mimmi »

Tää ei oo mun päivä! Aamulla ei juoksu sujunu, joten aattelin sitten heilutella kahvakuulaa. Heiluttelin, muttei sekää ollu oikeen mukavaa.
Menin sitte rannalle ja jaksoin olla siä pari tuntia ja kuunnella samalla kuinka teinitytöt mietti mistä saada kaljaa ens viikonlopulle ja kuka "hoitelee" Maken sinä iltana ja kenen kans Minna meinaa olla. Käppäilin kotiin ja meinasin jäädä jonku teinibemarin alle, koska jamppa ei vissiin erota punasta vihreestä.
Kotona sitte aukasin keittiön ikkunan ja siinä verhokiskojen edessä on sellanen sisustuslista. No, eiköhän se tullu sieltä alas ja tottakai se osu mua ottaan. Nyt on hieno viiru ja kuhmu keskellä ottaa. Soitin sitte vuokraisännälle, joka tulee huomenna korjaamaan parvekkeen oven, että ottaa tuohon listaanki jotain korjaustavaraa. Vuokraisäntä tulee huomenna klo 10 tänne ja mä pääsen yövuorosta klo 8. Ei taideta aamulla nukkua ei. Kivaa tulee olemaan seuraavat kolme yötä töissä. Toivottavasti on rauhallista tai tämä ihmisraunio kiipeilee pitkin seiniä!
Wow, this insanity eradicates my soul
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#3918

Viesti bodyguard »

Ku on umpikujassa jossa on muutama ovi joista voi mennä ja sitten kaikki ne ovet on tehty tårta på tårta ja niitten takana on vaan tårta på tårta. Mutta jostain niistä on pakko mennä jos ei umpikujaan tahdo jäädä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#3919

Viesti AlexMachine »

bodyguard kirjoitti: Ku on umpikujassa jossa on muutama ovi joista voi mennä ja sitten kaikki ne ovet on tehty tårta på tårta ja niitten takana on vaan tårta på tårta. Mutta jostain niistä on pakko mennä jos ei umpikujaan tahdo jäädä.
Aika voi olla itsepäinen ja hakata päätä seinään niin kauan että siihen tulee aukko. Sitten voi valita sen tien :D
Eli tarkoittaen ja ymmärtäen tilanteen jossa itsekin olen ollut. Vaihtoehtoja yleensä ilmestyy useampia kun ei anna periksi tai pakottaa uuden vaihtoehdon tapahtumaan.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#3920

Viesti Vanhakankea »

Ja joskus on vaan mentävä sen pafkamyrskyn läpi, jos valinta on vaikea, heitä lanttia.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#3921

Viesti Vanhakankea »

Onhan yskä, toista viikkoa ja nyt saa vielä valvoakin sen takia.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 11130
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Ottaa pattiin!

#3922

Viesti flammee »

Duunarina en ollut laiskimmasta päästä, mutta ilmeisesti maanviljelijänä olen. Aloitin hieman vajaa vuosi sitten, hieman erikoisella kuviolla - isoveljeni tarjosi minulle sellasta systeemiä että teen tuntimääräisesti saman verran töitä päivittäin kuin duunarinakin ja viikonloput on vapaata, siten että mulla on oma pienehkö kasvinviljelytila omistuksessa. ... Nytten olen viimeksi pitänyt vapaapäivän joskus huhtikuussa(mullikoulupäivä - melkeen niinkuin vapaata?) ja viimeaikoina olen tehnyt 8-16 tunnin päivää kylvötöiden aikaan. Ekaks se lähti siitä että tein puolikkaat työpäivät viikonloppuisin kun oli niin kiirettä, sitten alkoi tulla sellasta kevyttä painostusta että kun muut painaa selkä vääränä niin mää en vaan voi pitää vapaata... Joo, on paljon kovemminkin töitä tekevää porukkaa, ei siinä, mutta olin silloin aiemmin se duunari joka teki kahdeksaa tuntia viitenä päivänä viikossa, ei mulla ollut mitään pakkoa vaihtaa tähän. Ja se mun viitenä päivänä viikossa kahdeksan tuntia oli kaikille osapuolille parempi kuin jos sitä ei olisi tehty. Puhumattakaan jostain vatun pyhäpäivistä, eli ylimääräisistä vapaapäivistä, ei mitään sellaisia, tuntuu itsestäkin tyhmältä edes mainita ääneen, enkä mä tietty edes tiedä millon sellasia ois.

Enkä vaihtanut alaa sen takia että saisin enemmän rahaa. Se mitä halusin oli hieman helpommat työajat, ettei olisi jatkuvaa univelkaa ja pikkusen vähemmän tympäisevä työ ja suunnilleen saman verran sitä vapaa-aikaa - se nyt kuitenkin on minulle se tärkein juttu, koska elän enimmäkseen harrastusten kautta, eivätkä ne ole kalliita sellaisia. Eli vaihdossa meni vapaa-aika (etenkin kesältä jolloin sitä parhaiten voi harrastella) ja sen lisäksi myös kaveripiiri (mun sosiaalisuus ei toimi kertatapaamisissa, eli niitä voi hankkia vain harrastuksissa ja täällä ei ole juurikaan erityisen kiinnostavia sellaisia).

Noh, avauduin ja nyt sitten kaiketi vähän aikaa homma toimii alkuperäisen sopimuksen mukaan, mutta eiköhän se siitä ala taas lipeämään erinäisten poikkeustilanteiden kautta, niitä tuntuu piisaavan useampia jokaiselle vuodelle. Ei olis pitänyt... :(
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

Ottaa pattiin!

#3923

Viesti Fubarbarian »

Kuole, p*ska aurinko! Ihan liian kuuma, ei tällaiset helteet ole valkoiselle miehelle tarkoitettu. No onneks työpaikalla pääsee sentään hornaa karkuun, muuten lähtis järki.

[youtube][/youtube]
A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Ottaa pattiin!

#3924

Viesti Vanhakankea »

Nyt prkl Fubar, tilaan sulle rekkakuorman jääpaloja ja tulen tunkemaan ne sun ruumiinaukkoihin lantion alapuolella. Eiku tilankin hiilihappojäätä...
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#3925

Viesti Kalle Koskinen »

No ei voi nyt auringosta itkeä viikon lämpimien kelien jälkeen?
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#3926

Viesti Kristian Hyvärinen »

Kalle Koskinen kirjoitti: No ei voi nyt auringosta itkeä viikon lämpimien kelien jälkeen?
Ei. :)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#3927

Viesti Jorge »

Fubarbarian kirjoitti: Kuole, p*ska aurinko! Ihan liian kuuma, ei tällaiset helteet ole valkoiselle miehelle tarkoitettu. No onneks työpaikalla pääsee sentään hornaa karkuun, muuten lähtis järki.

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Ottaa pattiin!

#3928

Viesti Jussi Häkkinen »

200keur liikevaihdolla pyörivän maahantuontifirman totaalisen epäammattimaiset, kieliasultaan esikoululaista vastaavat ja sisällöltään vuonna 2013 käsittämättömän huonot yhteydenpitomailit. Puhelimessa lafka ei ole yhtään sen selvempi, eikä palaa asiaan vaikka lupaa niin tekevänsä. Tokihan sitten älähdetään, kun ulkomainen emofirma saa yhteydenottomailin.

Tilauksemme, kuitenkin, olivat viime vuonna 2% puljun koko liikevaihdosta. Ei se paljon ole, mutta ainakin minua jyrsisi ihan kunnolla tuollaisen viipaleen menettäminen.

No. Tuodaan sitten itse.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#3929

Viesti Elina »

Ottaa pattiin kaikki ne molopäät, jotka pitävät koiriaan autoissa kuumalla säällä ilman vettä ja että edes raotettaisiin ikkunaa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#3930

Viesti Jorge »

Jussi Häkkinen kirjoitti: 200keur liikevaihdolla pyörivän maahantuontifirman totaalisen epäammattimaiset, kieliasultaan esikoululaista vastaavat ja sisällöltään vuonna 2013 käsittämättömän huonot yhteydenpitomailit.
No tuolla liikevaihdolla pyörivässä maahantuonnissa kyse on joka tapauksessa harrastuksesta
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 116 kurkkijaa