Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#46

Viesti tohtorismies »

Sitäthän se on, aikamoista esileikkiä moni näistä potkunkin keskusteluista on ollut viimeaikaiselle kliimaksille. Mutta sitähän se on asiassa kuin asiassa mitä sanoit. Muistatkos sen topicin minkä hiukkasen gonzosti avasin, eli kamppailullinen totuus ja laji uskollisuus? Tätä aivan samaa asiaa koetin takakierosti avata, ne omat moraaliset sekä egon (vaikkakaan ego ei omaa negatiivista merkitystä sanan varsinaisessa merkityksessä mutta egoa käytetään geneerisesti negatiivisena terminä joten minäkin käytän sitä niin nyt) kiinnikkeet. Se on lähes mahdoton tehtävä muuttaa omia näkemyksiään, koska väärässä ei saa/voi olla. Se näyttää pahalta muiden silmissä. Muuten kun nuitten eläimieni kanssa velmuan ja jotain heistä alan just ja just ymmärtää niin arvaappa mitä teen ensimmäisenä jos joku haluaa jotakin minulta oppia? Sanon kaikille että te ollette ihan v!tun tyhmiä! Menen maahan pyörin murassa ja mölisen kuin apina maassa. Paljon paremmin ne hommat rullaa hommassa kuin hommassa jos ei pelkää epäonnistumista/tyhmältä näyttämistä. Uskaltaa mennä sen flown mukaan paremmin. Tatamillakin.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Mika Tervo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 161
Lauteille: Maaliskuu 2009
Paikkakunta: alahärmä

Ottaa pattiin!

#47

Viesti Mika Tervo »

onse käsittämätöntä kun ihmiset ei voi ajaa 100kmh alueella sitä 100kmh vaan pitää könnätä 80kmh... varmaan vaarallisempaa toi alinopeuden ajaminen kun ylinopeuden...
Terve mieli terveet harrastukset?
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 4229
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Turku

Ottaa pattiin!

#48

Viesti NCP »

Mika Tervo kirjoitti: varmaan vaarallisempaa toi alinopeuden ajaminen kun ylinopeuden...
Miten niin?

Nopeusrajoitus on muuten maksiminopeus, ei minimi.
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
toni-f
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 269
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#49

Viesti toni-f »

Olen aikasemminki mussuttanu pomostani ja mä jatkan sitä!
Perkele, että olis niin sanotusti kirveellä töitä. Mä en sitte millään jaksa tota akkaa ku se on ku omistais koko puljun ja minut vielä sen päälle. Perkele! Olen kaupungilla töissä en hänellä. Ottaa niin älyttömästi päähän tollaset "minä olen maan napa" ihmiset.
On mulla ollu hyviäkin pomoja, mutta tämä on pelkkää myrkkyä!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#50

Viesti Kristian Hyvärinen »

Olin sitten unohtanut partahöylän repun sivutaskuun. Pengoin avaimia. Komea kaistale (sentti kertaa sentti ja paksu pala) lähti pikkurillistä.

Ei tässä muuta, mutta tuo haju on aika kamala. Eikä se kovin miellyttävältä tunnukaan. :?
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#51

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

NCP kirjoitti:
Mika Tervo kirjoitti: varmaan vaarallisempaa toi alinopeuden ajaminen kun ylinopeuden...
Miten niin?

Nopeusrajoitus on muuten maksiminopeus, ei minimi.
Tästä on ollu jo puhetta tuola liikenneturvallisuusketjussa. Jos huomaa muun liikenteen menevän lujempaa, mutta nopeusrajoitusten mukaan, ja autos saa mennä samaa vauhtia, ja helposti pystyy, niin miksi kerätä letkaa? Tämä aiheuttaa hyvin nopeasti suuren määrän muutoin tarpeettomia ohitustilanteita, ja vähentää liikenteen sujuvuutta. Käänteisesti siis sama tilanne kuin ihminen joka lähti kauhealla kiireellä ajamaan johonkin, ja joutuu ajamaan ylinopeutta jottei myöhästyisi, yhtä typerää, olisi lähtenyt ajallaan. Virtauslaskelmien kautta voi jokainen miettiä että mitä tapahtuu virtausnopeuksille, volyymille ja ajoituksille kun yksi osa virrasta liikkuu +20km/h tai -20km/h muuhun virtaan nähden, ja mitä tämä tarkoittaa liikenneturvallisuuden kannalta.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#52

Viesti bodyguard »

Kurkkukipu :x

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
timppa000
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 529
Lauteille: Tammikuu 2008

Ottaa pattiin!

#53

Viesti timppa000 »

Onnistuin pahimmilla kesäkuumilla ostamaan kotiini pienen ilmastointilaitteen (250€), joka sinänsä toimii ihan ok mutta on älyttömän kovaääninen (sinänsä onnenpotku että satuin löytämään sellaisen Vantaan Valimotien OnnOffista, kun kaikkialta muualta ne ja tuulettimet tuntuivat olevan jatkuvasti loppu). Melu on melkein kuin pitäisi koko ajan pölynimuria päällä, joten telkkarin katselu, musiikin kuuntelu ja pelien pelaaminen oli aika nou-nou.

Päätin helpottaa oloani ostamalla melua vaimentavat kuulokkeet, Sennheiser PXC 150. Vertaa-sivuston mukaan halvin paikka oli Macpiste.fi, hinta 82,50€ postikulujen kanssa, joten eiku tilaukseen kun heillä se oli myynnissä.

No, vajaan viikon kuluttua tuli meilissä ilmoitus että tuote onkin poistunut heidän valikoimistaan. No miksi se sitten edelleen on tarjolla heidän sivuillaan??? Päätin jäädä odottamaan rahojen palautusta ennenkuin uskallan tilata muualta (jos vaikka macpiste saakin niitä jostain ja lähettää pyytämättä), mutta tietenkin rahojen takaisinsaamiseen tuntui menevän lähes kaksi viikkoa, ilmeisesti aktivoituivat kun muistuttelin uudestaan rahojen palautuksesta.

Laitoin seuraavaksi tilauksen CDON.comiin, ja juuri äsken tuli ilmoitus kännykkään että tilaus on saapunut postiin. Nyt ärsyttää kaksi asiaa:

- Laitoin ilmastointilaitteen eilen kaappiin koska ilmat alkoivat sopivasti viilentyä, joten tarve vastamelukuulokkeille luultavasti meni tämän vuoden osalta. Ihan kivat ovat varmaan silti, toivottavasti ensi kesänäkin on kuuma ja tarvitsen niitä sitten. Minun onnellani kuulokkeet ovat menneet rikki talven aikana.

- Juuri satuin huomaamaan että tällä välin Verkkokauppakin on ottanut kyseisen kuulokkeen taas valikoimiinsa, hinta vähän päälle 65€. No voi...!!!

Itse ilmastointilaitekin vähän ärsyttää, ensinnäkin lämpimän ilman ulospuhallusputken asennus on kodissani vähän haastavaa. Jouduin käyttämään parvekkeen ovea (ei sopinut ikkunoihin niiden lähellä olevien seinäpalkkien takia), ja iso homma tilkitä oviaukko tiiviiksi pahvinpaloilla ja jeesusteipillä ettei lämmin ilma virtaa samantien takaisin sisään.

Sitten se kosteudenkeräin on aika arselista. Sisälle kerääntyvä vesi pitäisi poistaa alareunassa olevan tulpan kautta, mutta kantaessani laitetta kylppäriin tyhjentämistä varten läiskähti sisältä vettä matolle ehkä litran verran, vaikka pyrin pitämään laitteen pystyssä kannettaessa. Mikseivät ole voineet laittaa siihen jotain keräinastiaa jolla veden voisi kiikuttaa pois?
People who live in glass houses
should not walk around naked.
timppa000
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 529
Lauteille: Tammikuu 2008

Ottaa pattiin!

#54

Viesti timppa000 »

timppa000 kirjoitti: - Laitoin ilmastointilaitteen eilen kaappiin koska ilmat alkoivat sopivasti viilentyä, joten tarve vastamelukuulokkeille luultavasti meni tämän vuoden osalta. Ihan kivat ovat varmaan silti, toivottavasti ensi kesänäkin on kuuma ja tarvitsen niitä sitten. Minun onnellani kuulokkeet ovat menneet rikki talven aikana.
Tosin jos saan päähäni lähteä käymään taas ulkomailla talvella, pitkille lentomatkoillehan vastamelukuulokkeet ovat erinomaiset. Toivottavasti kuulokkeiden mukana tulee lentokoneadapteri, ainakin pitäisi tulla.
People who live in glass houses
should not walk around naked.
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Ottaa pattiin!

#55

Viesti heian »

Elina kirjoitti: Oikein! Jos jossain on ollut 4 e/litra, niin hänhän voi hakea mustikkansa sitten sieltä.
Sankko myyty toisaalle. Sain sen 70e. :smt003
Kuvake
Pop27
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 82
Lauteille: Maaliskuu 2010

Ottaa pattiin!

#56

Viesti Pop27 »

Viikon sairasloma, leikkaus, noin 6 vkoa lisää sairista. Eli n. 7 vkoa harkkaamatta. Kyllä iso mies itkua väänsi, kun tajusi harkkabreikin pituuden. :cry:

Vasemman käden peukalo murtui eilen harkoissa, syyskauden ekoissa heti peruslämpöjen jälkeen lonkkaheitettävänä. Täytyy hioa ukemia... Ja yrittää purkaa mikä meni pieleen, koska käden mattoon lämäistessä ei peukalon pitäisi edes olla vaaravyöhykkeessä. :thinking:
"Peräytyä? Helvetti, vastahan me päästiin tänne!"

http://www.ishi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
TomiH
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 131
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Pori

Ottaa pattiin!

#57

Viesti TomiH »

Ilmeisesti pikku murtuma kämmenessä. Muuten ei niin harmittaisi mutta toipuminen askarruttaa, kolmen viikon päästä alkaisi Defendohommat ja olisi mukava päästä heti alusta mukaan.
Gief moar nao!
TuomasP
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 99
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Vantaa
Etulaji: Potkunyrkkeily

Ottaa pattiin!

#58

Viesti TuomasP »

V*tuttaa, ettei ihmiset tee töitään vaan hoitelee lähinnä omia asioitaan työajalla... Itse pitää näköjään tehdä muidenkin työt ettei hommat mene ihan käsille (vaikka kiitosta tuskin kuuluu).
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 3297
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

Ottaa pattiin!

#59

Viesti Eppu »

TuomasP kirjoitti: V*tuttaa, ettei ihmiset tee töitään vaan hoitelee lähinnä omia asioitaan työajalla... Itse pitää näköjään tehdä muidenkin työt ettei hommat mene ihan käsille (vaikka kiitosta tuskin kuuluu).
Anna palautetta. Rakentavassa hengessä annettu muistutus kasvotusten auttanee jo kummasti. Jos joku pahastuu siitä, että häntä huomautetaan hänelle kohdistettujen tehtävien hoitamattomuudesta, katsokoon peiliin ja ottakoon itseään niskasta.
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja

Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
TuomasP
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 99
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Vantaa
Etulaji: Potkunyrkkeily

Ottaa pattiin!

#60

Viesti TuomasP »

Eppu kirjoitti:
TuomasP kirjoitti: V*tuttaa, ettei ihmiset tee töitään vaan hoitelee lähinnä omia asioitaan työajalla... Itse pitää näköjään tehdä muidenkin työt ettei hommat mene ihan käsille (vaikka kiitosta tuskin kuuluu).
Anna palautetta. Rakentavassa hengessä annettu muistutus kasvotusten auttanee jo kummasti. Jos joku pahastuu siitä, että häntä huomautetaan hänelle kohdistettujen tehtävien hoitamattomuudesta, katsokoon peiliin ja ottakoon itseään niskasta.
Niin no, mieli tekisi antaa kyllä antaa palautetta. Ongelmana vain on, että lähin esimies myös tietää, ettei hommat yleensä luista... Tuntuisi vaan turhauttavalta huomautella asioista, joista esimiehetkään ei katso parhaakseen huomautella.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa