Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 103
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Ottaa pattiin!

#4006

Viesti Aihki »

Ehdota makeasti hymyillen kimppakivaa! (Vain jos pärjäät.)
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4007

Viesti Point »

Aihki kirjoitti: Ehdota makeasti hymyillen kimppakivaa! (Vain jos pärjäät.)

Onko kokemusta? :p
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 103
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Re: Ottaa pattiin!

#4008

Viesti Aihki »

Point kirjoitti: Onko kokemusta? :p
Ei, sen tähden uskallankin ehdottaa. :badgrin:
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ottaa pattiin!

#4009

Viesti Aleksi T »

Liian kuuma, ei pysty nukkumaan. Ei ole töitä eikä siis rahaakaan. On pakko sietää sietämättömiä ihmisiä (99 % maailman väestöstä) ja kuluttaa omaa energiaan siihen. Ideoita ja ajatuksia on 1000 kerralla päässä, mutta jaksamista ei toteutukseen ole eikä toisaalta resurssejakaan. Olot ovat kertakaikkisen epäoptimaaliset minkäänlaiseen onnelliseen ja tyytyväisyyden takaavaan elämään. V-käyrä on maksimissaan eikä mistään tule mitään.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Re: Ottaa pattiin!

#4010

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Point kirjoitti: Anoppikokelas ei suostu lähtemään. Suunnittelee huomiseksikin jotain puuhaa. Lisäksi tyttöystävän ärsyttävä "bestis" änkesi kylään... Juuri kun. Haluaisi vaan istua käsi housuissa nojatuolissa


Älä valita. Vielä pahempaa kun huomaat tulevasi loistavasti toimeen anoppisi kanssa. Tyyliin ei mitään skismaa ja anoppi tarjoutuu jatkuvasti ottamaan perkeleet luokseen hoitoon. Lihasta kieltäytymiseen rinnastettavaa håmåstelua sanoo luupää. Kaipaan oikeasti edellistä anoppikokelasta joka haukkui allekirjoittanutta antikristukseksi (puoliuskis).

Emännän kaverit ovat helppoja…tai no riippuu vältätkö kotona konflikteja. Elostelevaksi siaksi taantuminen toimii yleensä.
Kyynikko kirjoitti: Tuosta tuli mieleen, että kaikista tupakoista Camelissahan on oma, erilainen makunsa. Johtuu siitä että siinä on käytetty paahdettua tupakanlehteä.

Jos laitat silmät kiinni ja keskityt, luupää, voinet muistaa sen maun...??
:unelmoi:

Edit:Kyynis on lyhyenläntä.
:smt019
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4011

Viesti Point »

luupää kirjoitti:
Point kirjoitti: Anoppikokelas ei suostu lähtemään. Suunnittelee huomiseksikin jotain puuhaa. Lisäksi tyttöystävän ärsyttävä "bestis" änkesi kylään... Juuri kun. Haluaisi vaan istua käsi housuissa nojatuolissa


Älä valita. Vielä pahempaa kun huomaat tulevasi loistavasti toimeen anoppisi kanssa. Tyyliin ei mitään skismaa ja anoppi tarjoutuu jatkuvasti ottamaan perkeleet luokseen hoitoon. Lihasta kieltäytymiseen rinnastettavaa håmåstelua. Kaipaan oikeasti edellistä anoppikokelasta joka haukkui allekirjoittanutta antikristukseksi (puoliuskis).

Emännän kaverit ovat kanssa helppoja…tai no riippuu vältätkö kotona konflikteja. Elostelevaksi siaksi taantuminen toimii yleensä.
Palautetta tuli myöhemmin. Olen kuulemma tympeä ja huono käytöksinen. (Kun en aina onnistu vetämään sitä pirteää hymyä päälle)

Ja kuten kehityskeskusteluissa yleensä, niin silloin kaivellaan myös aikaisempia tapauksia esiin..

No, anoppi vie Vekarat ens vkl pois , joten kestetään se ja mennään syömään hänen keittämää lesepuuroa..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#4012

Viesti MtJ »

Totte; on perhanan huonoa tuuria, aina. Jos jollekin osuu huono tsäkä, niin minulle. Yleensä se kyllä käy niin, että jotain osuu päähän, esim. takakontti, polkupyörä, moottorisahan katkennut ketju.. Mitä näitä nyt on käynyt.
el-jefe kirjoitti: Suora osuma on vaan tosi huonoa munkkia. Korkea puusto tietenkin heti talon ympärillä lisää riskiä ns. juuri noilla sivuosumilla mikä ilmeisesti sinullekkin sattui. Hyvä ettei käynyt pahemmin.
Jep, itsekin mietin, että varmaankin osui suoraan kuistin kattoon, sieltä oli maalit pompannut peltikatosta ylös ja sellaisia maalin riekaleita heilui tuulessa, kun eilen tutkailin, että mihin olisi mahtanut osua. Oon koittanut kaataa aika ahkeraan noita puita, mutta vielä on muutama pystyssä. Yksi iso koivukin tuossa kulmalla, joka on monihaarainen ja keskeltä halki. Kyllä se siitä pitää piakkoin kaataa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#4013

Viesti MtJ »

Nyt tämä vastaa pistää ahistaan, iski vielä oikein kunnon kramppaava vatsatauti ja ihan kaikki vaiheessa, vettä ei tule kotiin ku kantamalla ja painevesisäiliön säätöohje hukassa ja ja voi jumankauta etten paremmin sano. Maha kramppaa vartin välein ja pitää ämpärillä sen jälkeen kantaa vessavedet, kun en saa säädettyä vastapainetta, ei kestä olla ahtaassa tilassa istumassa linkussa. Firman työtkin seisoo, tietenkin, kun en pysty istumaan kun hetken. Kyllä nyt olis niinku sijainen tai toinen työntekijä paikallaan, jos saa sanoa.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4014

Viesti T-T »

Mitenkä hemmetissä se menee aina niin, että "tää saa olla kyllä viimeinen muutto/muuttoapu vähään aikaan!!" ja sitä taas löytää ittensä kantamasta tavaroita.

Sen lisäksi mummot pilaa mun elämän.

Yhtä tyttöä ne piti väen väkisin höpinöillään yms. ylitöihin asti, kun muutenkin näkeminen oli kortilla, ja seuraavana päivänä junassa yksi mummo ihan oikeasti hakee konduktöörin paikalle, kun mun jalat oli kuulemma käynyt torkkuessa liikaa sen puolella.

Konduktöörin ilme, kun se vielä jostain syystä oli juossut paikalle oli kyllä, niin "v1ttu tätä pskaa taas... mitähän tässä nyt sanois"
Pyysin hymyillen anteeksi, ja päästin konduktöörin näin helpolla.

Tosin sen jälkeen mukamas tiputin avaimet, katoin laukusta mummon nimen, junaanastumispaikkakunnan perusteella. Löytyikin vielä.

Ja ajattelin lähettäää korrektin vihaisen viestin kun juoksuttaa vr:n henkilökuntaa turhaan, ja ens kerralla mummo poistetaan junasta seuraavalla mahdollisella asemalla.
En lähettänyt, vaikka sitä sekaannusta olis ollut hauska kattella vierestä, mutta se olis koskenut liikaa osapuolia jotka eivät olleet osallisena.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Ottaa pattiin!

#4015

Viesti Lasse Candé »

T-T kirjoitti: Sen lisäksi mummot pilaa mun elämän.
Hahaa! Sun pitää opetella "hymyilee katkera-mummolle"-asenne. :D
Kun joku tulee katkeroimaan, itse tyypillisesti hymyilen sisäisesti ja ulkoisesti katselen että tuleeko sitä pointtia sieltä joskus ehkäpä tänään? Yleensä sitten katkeruudesta tulee sisäinen projekti mutisemisineen, mutta ehkä sen vielä voi naapurin Huldalle kääntää oikeassa olemiseksi. :)
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4016

Viesti T-T »

Lasse Candé kirjoitti:
T-T kirjoitti: Sen lisäksi mummot pilaa mun elämän.
Hahaa! Sun pitää opetella "hymyilee katkera-mummolle"-asenne. :D
Kun joku tulee katkeroimaan, itse tyypillisesti hymyilen sisäisesti ja ulkoisesti katselen että tuleeko sitä pointtia sieltä joskus ehkäpä tänään? Yleensä sitten katkeruudesta tulee sisäinen projekti mutisemisineen, mutta ehkä sen vielä voi naapurin Huldalle kääntää oikeassa olemiseksi. :)
Mä luulen, että tää möksähti siitä, kun ei saanut alkumatkasta sympatiseeraajaa valituksilleen :D
Ja eikä siinä mitään. Meinasin jopa konduktööriltä kysyä, että "mä kyllä voin vaihtaa paikka...?"
Kunhan vaan ois saanu nukkua rauhassa.

Annetaan se noille anteeksi. Mistä sitä tietää minkälainen sitä itte on ton ikäsenä :D
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#4017

Viesti Kristian Hyvärinen »

MtJ kirjoitti: Nyt tämä vastaa pistää ahistaan, iski vielä oikein kunnon kramppaava vatsatauti ja ihan kaikki vaiheessa, vettä ei tule kotiin ku kantamalla ja painevesisäiliön säätöohje hukassa ja ja voi jumankauta etten paremmin sano. Maha kramppaa vartin välein ja pitää ämpärillä sen jälkeen kantaa vessavedet, kun en saa säädettyä vastapainetta, ei kestä olla ahtaassa tilassa istumassa linkussa. Firman työtkin seisoo, tietenkin, kun en pysty istumaan kun hetken. Kyllä nyt olis niinku sijainen tai toinen työntekijä paikallaan, jos saa sanoa.
No huhhuh. :o Paranehan pian!

Vatsataudeissa on muuten mun silmissäni, siitä kuoleman tuskasta huolimatta, jotakin inhimillisen humoristista. Mun on vaikea ottaa itseäni tosissani kun hanurista paukkuu dynamiitin voimalla kuraa 360 asteen akselilla. Pfft-papapapapa-lorilorilori-TATATATATATA *insert kuolonkorinaa*
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Ottaa pattiin!

#4018

Viesti Polvi »

Sä oot Kristian sairas ihminen! :D Vatsataudeissa ei ole mitään hyvää, tahi humoristista.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#4019

Viesti Kristian Hyvärinen »

olin ei niin pitkän aikaa sitten sairas ihminen. :D Siis kaksi kertaa kuukauden sisään aivan helvetillinen vatsatauti, joista jälkimmäisessä piti aina vessaan rynnätessä (tai kontatessa) laskelmoida, kumpaa kautta tykittäisin nesteitä ulos ensin.

Veden juominenhan on muuten tietynlainen pelastus, jos laatta lentää. Ne krampit on ihan hirvittäviä, jos ei ole mitään, mitä työntää ulos.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#4020

Viesti MtJ »

Ei tämä ole enää todellistakaan.

Leikkasin ruohoa, hajosi ruohonleikkuri.

Tulin sisälle etsimään kaasuttimen kalvoja.

Hajosi vessanpönttö.

Kissa hukassa kuudetta päivää, se on tuolla naapurin mökkiläisten vajassa, vaan ei suostu tuleen kotia.

Mitähän vielä, niin auton remontti maksaa 1100€. 10.07.2013 menee sitten semmoinen rahamäärä autoon.

En mä tiedä enää, voiko tätä kutsua varsinaisesti rahanmenoksi. Ryöstöä tämä on.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 141 kurkkijaa