Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#4936

Viesti MtJ »

Ne joululaulut pitäisi kanssa jotenkin deletoida. Miksei voisi soittaa vaikka heviä kajareista koko joulun ajan? Mikä siinä on, että homahtavat "kulkuset, kulkuset" soi ympäri vuorokauden kaupoissa? Saamari ja joku tonttu-ukko, joka varastelee pitopöydästä ruokaa, on niin hilpeää, että...

Ei hermo kestä, ei. Taitaa olla parempi, että käyn tänään käsivalaisulla ampumassa vähän tarkkuutta. Makitan lamppu sojottamaan maalitaulun viereen ja varmintilla tölkkeihin ainaskin 400 metristä.

Ainoa lohtu on, että ensi viikon perjantaina kaikki on jo ohi tai ainakin melkein. Tapaninpäivänä voi sitten jo hyvällä omalla tunnolla seisoa haulikon kanssa jänispassissa. Jouluaattona sitäkin pitää häpeillä tai ainakin vähän piilotella jonkun kuusen takana, kun autoja ajaa ohi mökeille.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#4937

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mä kun en vietä joulua niin aatto on mulle sellaista HILJAISTA laatuaikaa hyvän whiskeyn, sikarin ja elokuvien kanssa. Perhe menee aina "mummolaan" viettämään joulua luupään siunausten saattelemana.

Sitä ennen joudun tosin kärvistelemään samalla tavalla teidän vääräuskoisten pakanariittien parissa koristelemalla joulukuusta, tonttupolulla (yrittäkää olla mun kokoinen kaljupää ja hävetä itsenne näkymättömäksi), säätämällä jouluvalojen kanssa ja kuuntelemalla lelumainosten kanssa varustautuneen (oletetun) jälkikasvun perusteluja miksi ainoastaan frozen tai hämis setti kelpaa. Jouluostokset ja pillastuneet kuluttajatkin pystyy suurimmilta osin välttämään antamalla naisoliolle rahaa. Tapanin päivänä pitää tosin mennä anopilaan kohteliaisuuskäynnille syömään kalkkunaa.

Ikään kuin kinkun ostamatta jättäminen pelastaisi Jumalan tieltä poikenneita helvetin tulelta. Väärikset.

Jaahas, jospa heittäisi lisää lääkkeitä naamaan ja ryömisi hakemaan tuon "paha pukki" elokuvan dvd kaapista...
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4938

Viesti Point »

luupää kirjoitti: Sitä ennen joudun tosin kärvistelemään samalla tavalla teidän vääräuskoisten pakanariittien parissa koristelemalla joulukuusta, tonttupolulla (yrittäkää olla mun kokoinen kaljupää ja hävetä itsenne näkymättömäksi), säätämällä jouluvalojen kanssa ja kuuntelemalla lelumainosten kanssa varustautuneen (oletetun) jälkikasvun perusteluja miksi ainoastaan frozen tai hämis setti kelpaa.
.

Kai Luupää vanhana koulukiusaajana ja nykyisenä naapuriterroristina tietää, että joulukoristeet ovat sivistynyt keino tuottaa naapuristoon pahaa mieltä. Joululahjatkin ovat hyvä keino päästä sekä pätemään että aiheuttamaan pahaa mieltä ja katkeruuta. Tai voitko kuvitella lastesi ja lähestesi ilmettä kun isosta joulupaketista löytyy kortti, jossa kerrotaan, että joku kehitysmaan kylä on saanut lahjaksi vuohen.
Viimeksi muokannut Point, joulu 17, 2015, 11.45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Ottaa pattiin!

#4939

Viesti Kyynikko »

Siellä espoolainen virkamies kamapäissään pilkkaa sivistyneen länsieuroopan tärkeintä juhlaa.

Mitäs jos veisit ympärileikatun vääräuskoisen olemuksesi pois tältä palstalta. Tämä on rakkauden ja ilon paikka, erityisesti jouluna!!

Odotan moderaattoreiden puuttuvan moiseen vuodatukaeen.

(Mtj nyt on mtj, sille mitään voi...)
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#4940

Viesti MtJ »

Mulle tulee kylään vielä elossa olevat vaimon sukulaiset, sekä omatkin vanhemmat ja siskon perhe.

Sitten ne ei edes arvosta, kun laitan 2 kukkometsoa pöytään ja oheen jotain teeristä tehtyä lihapataa. "Eiks teillä oo lainkaan kinkkua" tyyppinen loukkaus on niinkun about sama, kuin kyselisi Gourmee-ravintolasta HK:n sinistä. Helkutin joulu. Koittaisvat itte hakea niitä metsoja sieltä mettästä ja kyselisi sitten kalalle haisevan lihansa perään.

Noh, lohtuna on, että aattoaamuna on jo perinteeksi muodostunut jänisjahti, josta ei parane luistaa. Senkin takia pitää mennä, ettei vaimo kuvittele, että olen jotenkin enempi käytettävissä jouluvalmisteluihin.

Joululahjat, hrrr.... Kamalata. Siis rahanmenon kamalata ja muutenkin hirveätä. Ja sitten kun on pieniä kakkiaisia kotona, niin nehän tarvii joulupukkia käymään. Olen yleensä sen vierailun ajan nk. "muualla", tarkoittaen esimerkiksi makuuhuonetta, jossa voi ottaa hieman mieltä tasoittavaa (=konjakkia). Sitten kun oven rapsaus kuuluu, voi katsella jossain keittiön oven pielessä sen näköisenä, että oli paikalla koko ajan.

Onneksi tuota porukkaa on paikalla niinkin paljon, että voi kadota väkijoukkoon, vaikka onkin kotonaan.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#4941

Viesti AlexMachine »

7 tai 8 viimeistä vuotta olen paennut joulua lämpöisemmille maille. Jouluateriaksi kelpaa Chileläinen punkku ja puolen lautasen kokoinen sisäfilepihvi.
Joululauluksi sitten voin merimiehenä vetäistä pari säkeistöä what shall we do with a drunking sailoria, skottilaisen vahvasti painottaen r-kirjaimia.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4942

Viesti Point »

MtJ kirjoitti: Joululahjat, hrrr.... Kamalata. Siis rahanmenon kamalata ja muutenkin hirveätä. Ja sitten kun on pieniä kakkiaisia kotona, niin nehän tarvii joulupukkia käymään. Olen yleensä sen vierailun ajan nk. "muualla", tarkoittaen esimerkiksi makuuhuonetta, jossa voi ottaa hieman mieltä tasoittavaa (=konjakkia). Sitten kun oven rapsaus kuuluu, voi katsella jossain keittiön oven pielessä sen näköisenä, että oli paikalla koko ajan.

Onneksi tuota porukkaa on paikalla niinkin paljon, että voi kadota väkijoukkoon, vaikka onkin kotonaan.

Itsellä on vielä joululahja rumba edessä.. Tai ainakin naisen lahja. Oli toivonut pitkiä nahkahansikkaita "jotka rimmaavat turkin kanssa". Mietin, että ostaisiko "hassuttelu"lahjaksi sellaiset pitkät kumihanskat mallia keinosiementäjä ja puulusikan... Voisi testata huumorintajua ihan perheen kesken.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#4943

Viesti MtJ »

Mä olen kanssa jo oman vaimon kouluttanut, se kysyi multa vaan rahaa omaa lahjaansa varten. Melkein 20 vuotta meikäläisen kanssa eloa on saanut vissiinkin sisäistämään, että ei se muista kuitenkaan mitään jouluhommia. Niinkun en muistakaan. Tälläkin hetkellä mielessä pyörii enimmiltään harrastukset ja toi metästely. Sitähän tässä mietin, että mistä ne villisiat löytäisi joulun välipäivinä.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#4944

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Kyynikko kirjoitti: Mitäs jos veisit ympärileikatun vääräuskoisen olemuksesi pois tältä palstalta. Tämä on rakkauden ja ilon paikka, erityisesti jouluna!!

Rasisti!

Tässä @Mtjn kaipaamaa joulumieltä:

[video][/video]
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#4945

Viesti AlexMachine »

Point kirjoitti:

Itsellä on vielä joululahja rumba edessä.. Tai ainakin naisen lahja. Oli toivonut pitkiä nahkahansikkaita "jotka rimmaavat turkin kanssa". Mietin, että ostaisiko "hassuttelu"lahjaksi sellaiset pitkät kumihanskat mallia keinosiementäjä ja puulusikan... Voisi testata huumorintajua ihan perheen kesken.[/quote]
Anna lahjaksi käsintehdyt hanskat. Esim
http://www.liisasauso.fi/mallisto" onclick="window.open(this.href);return false;
Nippanappa Helsingissä on myynyt ainakin hänen hanskojaan.

Liisa Sauso tekee käsityönä kun taas kotimainen Sauso (taitaa olla veli) tekee laadukkaita koneellisesti valmistettuja.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4946

Viesti Point »

AlexMachine kirjoitti:
Point kirjoitti:

Itsellä on vielä joululahja rumba edessä.. Tai ainakin naisen lahja. Oli toivonut pitkiä nahkahansikkaita "jotka rimmaavat turkin kanssa". Mietin, että ostaisiko "hassuttelu"lahjaksi sellaiset pitkät kumihanskat mallia keinosiementäjä ja puulusikan... Voisi testata huumorintajua ihan perheen kesken.
Anna lahjaksi käsintehdyt hanskat. Esim
http://www.liisasauso.fi/mallisto" onclick="window.open(this.href);return false;
Nippanappa Helsingissä on myynyt ainakin hänen hanskojaan.

Liisa Sauso tekee käsityönä kun taas kotimainen Sauso (taitaa olla veli) tekee laadukkaita koneellisesti valmistettuja.[/quote]


Aika paha.. Tuo olisi voinut olla hyvä juttu johtuen hänen taustoistaan. Joutuu kyllä ehkä tyytymään stokkan/mark&spencerin myyjän persoonalliseen palveluun kun olen tapani myöhässä liikenteessä.

(tälle joululle voisi perustaa oman ketjun.. :) )
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#4947

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Point kirjoitti: Aika paha.. Tuo olisi voinut olla hyvä juttu johtuen hänen taustoistaan. Joutuu kyllä ehkä tyytymään stokkan/mark&spencerin myyjän persoonalliseen palveluun kun olen tapani myöhässä liikenteessä.

Mitäs jos olisit sillain haasteellisella tavalla erilainen ja ostaisit sen mukaisen joululahjan?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#4948

Viesti Jorge »

MtJ kirjoitti: Mulle tulee kylään vielä elossa olevat vaimon sukulaiset, sekä omatkin vanhemmat ja siskon perhe.

Sitten ne ei edes arvosta, kun laitan 2 kukkometsoa pöytään ja oheen jotain teeristä tehtyä lihapataa. "Eiks teillä oo lainkaan kinkkua" tyyppinen loukkaus on niinkun about sama, kuin kyselisi Gourmee-ravintolasta HK:n sinistä.
:kyllamestari: :samaamielta:
Helkutin joulu. Koittaisvat itte hakea niitä metsoja sieltä mettästä ja kyselisi sitten kalalle haisevan lihansa perään.
Meille on jo ikä tehnyt tehtävänsä ja asiat asettuneet tärkeysjärjestykseen. Kyllä kunnon riista ja sen hankinta aina kalalta haisevan lihan metsästyksen voittaa, vaikka nuorempana jälkimmäinen kiehtoi kovasti mielikuvitusta.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 112
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Ottaa pattiin!

#4949

Viesti katar »

:evil: Mua ärsyttää ja ottaa pattiin; menin sitten ja aloitin kynttiläkonsulttina. PartyLiteä, tiiätte varmaan. Taitaa vaan tää mun huima konsultin ura jäädä historian lyhyimmäksi. Kun ei ole niitä emäntiä. Tai isäntiä, kyllä isäntäkin kelpaisi, kun vaan saisi jostain. Kaverit pääsääntöisesti ei oo tippaakaan kiinnostuneita, tai osa on, mutta sit tulee se mutta lauseen perään. "Kun ne on niin kalliita". No ei ne ihan halvimpia ole, mut ärsytti suunnattomasti, kun yks kaveri vastas, ettei hänellä ole varaa niihin. Meinasin tukehtua kahviini; jos mun jo edesmenneellä mutsilla oli varaa, niin tällä daamilla kyllä on varaa, se on eri asia, jos ei halua investoida näihin rahaa. Mut et väittää, ettei ole varaa on tårta på tårta oikeesti. Kyllä mullakin on varaa ja mä kuitenkin olen pieinipalkkaisessa työssä. Hitto vie. Sit kun kutsun kutsuille porukkaa, niin osa taas kerran, ei vastaa mitään, ne vaan poistuu keskustelusta (tätä mä vihaan ihan yli kaiken :evil: :smt076 :angryfire: ). Tänään sit kun laitoin viestiä, niin yks päätti suuttua ja tosi kiukkuseen sävyyn ilmoitti, että häntä ei kiinnosta ja ei tarvi lähettää kutsuja näihin kinkereihin enää. Tarviiko suuttua saatana? Ois vaan sanonut, että kiitos ei. Ärsyttää... Niin ja kun valitin tätä emännättömyyttä sille, joka mut tähän innosti, niin sen vastaus? Ei mitään, ei vastannut yhtään mitään. Sekös vitutti aika huolella. Shaatana sanon minä. :rant: :seina: :smt088 :angryfire: :smt076 :darkevil: kentele...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4950

Viesti Point »

katar kirjoitti: :evil: Mua ärsyttää ja ottaa pattiin; menin sitten ja aloitin kynttiläkonsulttina. PartyLiteä, tiiätte varmaan. Taitaa vaan tää mun huima konsultin ura jäädä historian lyhyimmäksi. Kun ei ole niitä emäntiä. Tai isäntiä, kyllä isäntäkin kelpaisi, kun vaan saisi jostain. Kaverit pääsääntöisesti ei oo tippaakaan kiinnostuneita, tai osa on, mutta sit tulee se mutta lauseen perään. "Kun ne on niin kalliita". No ei ne ihan halvimpia ole, mut ärsytti suunnattomasti, kun yks kaveri vastas, ettei hänellä ole varaa niihin. Meinasin tukehtua kahviini; jos mun jo edesmenneellä mutsilla oli varaa, niin tällä daamilla kyllä on varaa, se on eri asia, jos ei halua investoida näihin rahaa. Mut et väittää, ettei ole varaa on tårta på tårta oikeesti. Kyllä mullakin on varaa ja mä kuitenkin olen pieinipalkkaisessa työssä. Hitto vie. Sit kun kutsun kutsuille porukkaa, niin osa taas kerran, ei vastaa mitään, ne vaan poistuu keskustelusta (tätä mä vihaan ihan yli kaiken :evil: :smt076 :angryfire: ). Tänään sit kun laitoin viestiä, niin yks päätti suuttua ja tosi kiukkuseen sävyyn ilmoitti, että häntä ei kiinnosta ja ei tarvi lähettää kutsuja näihin kinkereihin enää. Tarviiko suuttua saatana? Ois vaan sanonut, että kiitos ei. Ärsyttää... Niin ja kun valitin tätä emännättömyyttä sille, joka mut tähän innosti, niin sen vastaus? Ei mitään, ei vastannut yhtään mitään. Sekös vitutti aika huolella. Shaatana sanon minä. :rant: :seina: :smt088 :angryfire: :smt076 :darkevil: kentele...

Tuollainen verkostomarkkinointi on aika persiistä. Omat verkostot on nopeasti käytetty. Pahimmassa tapauksessa yhden facebook-kutsu kierroksen kautta. Sen jälkeen pitäisi aloittaa uusien verkostojen luominen ts. uusasiakashankinta ja se ei ole mitään helppoa vaikka tuote tai palvelu olisi kuinka hyvä tahansa.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa