Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ottaa pattiin!

#16

Viesti Aleksi T »

Kyllä alkaa tämä toimettomuus kyrsiä, loma sais loppua jo. Kun ei ole mitään tekemistä sitä vain tuijottaa telkkaria tms; ja tulee vain hiton masentunut olo kun yksikseen istuskelee. Mitä enemmän on tekemistä, sitä vähemmän ehtii miettiä asioita. Lauantaina pääsee jo muuttohommiin ja maanantaina kouluun. Vielä kun osaisin päättää aloitanko nyrkkeilyn, potkunyrkkeilyn vai BJJ:n, niin johan elämässä on taas aktiviteettia mullekin.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#17

Viesti Elina »

Pissixet!!! Tänäänkin niitä maleksi koko kevyen liikenteen väylän leveydeltä eikä kukaan evääkään liikauta väistääkseen. No, siinä vaiheessa kun vauhtia oli pyörässä aika paljon, niin yksi ylimeikattu aguilerawannabe suvaitsi velttopaskasti siirtyä sen verran, että ei sentään ohittaessa kontaktia pyörään ottanut. Saatana.

Onneksi ei tarvi enää olla noiden kanssa tekemisissä päivittäin. Nih. :smt003 Mä taidan seuraavan kerran mutkitella pyörällä ja ihan vaan lähteä metsästään sieltä ryhmästä jotain maalia. Kai niistä joku sitten älyää väistää ja jos ei älyä, niin evoluutio lienee tehnyt luonnollista valintaa.

Ja koteihin terveisiä, että koettakaa nyt olla kasvattamasta niitä kakaroitanne ihan kusipäiksi.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#18

Viesti bodyguard »

Nähny samasta henkilöstä unta jo kolmena yönä peräkkäin. Tekeeköhän ne jotain kallonporauksia vielä?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kääpä
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 51
Lauteille: Marraskuu 2009

Ottaa pattiin!

#19

Viesti Kääpä »

Aleksi T kirjoitti: Kyllä alkaa tämä toimettomuus kyrsiä, loma sais loppua jo. Kun ei ole mitään tekemistä sitä vain tuijottaa telkkaria tms; ja tulee vain hiton masentunut olo kun yksikseen istuskelee. Mitä enemmän on tekemistä, sitä vähemmän ehtii miettiä asioita.
Mulla oli lomalla vielä ihan sama juttu! Kyllä 10 viikkoa toimettomana oleminen ilman minkäänlaista päämäärää alkoi aika nopeasti tuntua tylsältä. Oli sellai fiilis, että kaikki on jo koettu ja tehty, eikä mitään ole jäljellä..

Onneksi koulu alkoi itsellä jo viime tiistaina, niin taas tuntuu, että saa jotain järkevää aikaakin. Koita kestää vielä hetki :)
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6435
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#20

Viesti AlexMachine »

Elina kirjoitti: Pissixet!!! Tänäänkin niitä maleksi koko kevyen liikenteen väylän leveydeltä eikä kukaan evääkään liikauta väistääkseen. No, siinä vaiheessa kun vauhtia oli pyörässä aika paljon, niin yksi ylimeikattu aguilerawannabe suvaitsi velttopaskasti siirtyä sen verran, että ei sentään ohittaessa kontaktia pyörään ottanut. Saatana.

Onneksi ei tarvi enää olla noiden kanssa tekemisissä päivittäin. Nih. :smt003 Mä taidan seuraavan kerran mutkitella pyörällä ja ihan vaan lähteä metsästään sieltä ryhmästä jotain maalia. Kai niistä joku sitten älyää väistää ja jos ei älyä, niin evoluutio lienee tehnyt luonnollista valintaa.

Ja koteihin terveisiä, että koettakaa nyt olla kasvattamasta niitä kakaroitanne ihan kusipäiksi.
Sellaiset Texas malliset häränsarvet fillarin sarviin kiinni... noilla on sitten kiva hakea sitä maalia :D
Kuva
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#21

Viesti Elina »

:badgrin:

No, totta puhuen, en mä nyt niitä ala kiusaamaan. Teinien tehtävä on olla semmoisia velttoja ja ärsyttäviä :smt003 Tietysti sitä toivoisi, että jokaisella olisi sellaiset kotiolot, että vanhemmat arvostaa ja tukee ja hyväksyy ja antaa huomiota sen sijaan, että täytyy hakea se huomio pukeutumalla 80-luvun narkkarin tai tyttöjen kyseessä ollessa ilotytön vaatteisiin ja käyttäytymällä epäkunnioittavasti ympäristöä kohtaan.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#22

Viesti Mika »

Elina kirjoitti: Pissixet!!! Tänäänkin niitä maleksi koko kevyen liikenteen väylän leveydeltä eikä kukaan evääkään liikauta väistääkseen. No, siinä vaiheessa kun vauhtia oli pyörässä aika paljon, niin yksi ylimeikattu aguilerawannabe suvaitsi velttopaskasti siirtyä sen verran, että ei sentään ohittaessa kontaktia pyörään ottanut. Saatana.

Onneksi ei tarvi enää olla noiden kanssa tekemisissä päivittäin. Nih. :smt003 Mä taidan seuraavan kerran mutkitella pyörällä ja ihan vaan lähteä metsästään sieltä ryhmästä jotain maalia. Kai niistä joku sitten älyää väistää ja jos ei älyä, niin evoluutio lienee tehnyt luonnollista valintaa.

Ja koteihin terveisiä, että koettakaa nyt olla kasvattamasta niitä kakaroitanne ihan kusipäiksi.
:smt040
Kääpä kirjoitti:
Aleksi T kirjoitti: Kyllä alkaa tämä toimettomuus kyrsiä, loma sais loppua jo. Kun ei ole mitään tekemistä sitä vain tuijottaa telkkaria tms; ja tulee vain hiton masentunut olo kun yksikseen istuskelee. Mitä enemmän on tekemistä, sitä vähemmän ehtii miettiä asioita.
Mulla oli lomalla vielä ihan sama juttu! Kyllä 10 viikkoa toimettomana oleminen ilman minkäänlaista päämäärää alkoi aika nopeasti tuntua tylsältä. Oli sellai fiilis, että kaikki on jo koettu ja tehty, eikä mitään ole jäljellä..

Onneksi koulu alkoi itsellä jo viime tiistaina, niin taas tuntuu, että saa jotain järkevää aikaakin. Koita kestää vielä hetki :)
Teidän pitää ruveta hengailemaan seuraavalla lomalla mun kanssa. Takaan ettei ole tylsää :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#23

Viesti tohtorismies »

Yläselkä ja krooniset jumit. Aivan totaalisen juntturissa taas, lihashuollon jättäminen useiksi vuosiksi ei ole hyvä idea. Aloitan astanga jooga kuurin huomenna, toimii muuten kuin häkä. En minä vaan ymmärrä miksi minä edes jätin sen vetkuttelun pois, kait sitä oli niin auki ettei moista nähnyt tarpeelliseksi. Tyhmä mikä tyhmä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 19104
Lauteille: Helmikuu 2005

Ottaa pattiin!

#24

Viesti Jussi Häkkinen »

Tupakointi.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#25

Viesti Mika »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Tupakointi.
Lopeta!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#26

Viesti Kalle Koskinen »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Tupakointi.
Minua ottaa päähän se, että tänään poltan viimeiset suklaaatupakkini. Ei kyllä kiinnosta näiden jälkeen tavan savukkeet ollenkaan.
Kuvake
Beorn
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1880
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Rauma

Ottaa pattiin!

#27

Viesti Beorn »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Tupakointi.
Älä hätäänny. Oikean sikarin valinta ei ole herrasmiehellekään mikään helppo tehtävä ja ihmisen maku kehittyy. Itse pidän suunnattomasti Partagaksen coronas juniorista, testaapa. Polttelin laivalla yhden Punchin coronationin, erinomaista oli sekin. Jos Kuubalaiset eiv'ät tunnu hyviltä, Turun Tupakkakaupasta on saatavana myös Joya de Nigaraguasin celebration-sarjaa, joka ei ole liian pahaa myöskään.
Kalle Koskinen kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Tupakointi.
Minua ottaa päähän se, että tänään poltan viimeiset suklaaatupakkini. Ei kyllä kiinnosta näiden jälkeen tavan savukkeet ollenkaan.
Jep jep. Savuke on oikean tupakan korvike. Kuka sitä nyt sikurikahviakaan joisi, kun on saatavilla Yirgaa Etiopiasta.
Jussi Pirnes

Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#28

Viesti bodyguard »

bodyguard kirjoitti: Nähny samasta henkilöstä unta jo kolmena yönä peräkkäin. Tekeeköhän ne jotain kallonporauksia vielä?
4, grrrr

Ottaa pattiin muuten aika moni asia mutta eritoten tallahetkella se etta ei oikein kiinnosta yhtaan mikaan. Ei treenaaminen, tyonteko, eika edes ryyppaaminen (varmaan eka kerta elamassani), elamassa nyt ei vaan oo mitaan sisaltoa tahi suuntaa. Lisaksi tuntuu etta taa rasitusastma ois palannu, joinain iltoina ollu tosi vaikea hengitttaa.... :evil:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#29

Viesti Mjölnir »

bodyguard kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Nähny samasta henkilöstä unta jo kolmena yönä peräkkäin. Tekeeköhän ne jotain kallonporauksia vielä?
4, grrrr

Ottaa pattiin muuten aika moni asia mutta eritoten tallahetkella se etta ei oikein kiinnosta yhtaan mikaan. Ei treenaaminen, tyonteko, eika edes ryyppaaminen (varmaan eka kerta elamassani), elamassa nyt ei vaan oo mitaan sisaltoa tahi suuntaa. Lisaksi tuntuu etta taa rasitusastma ois palannu, joinain iltoina ollu tosi vaikea hengitttaa.... :evil:
Sulla on vaan krapula ja morkkis :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#30

Viesti bodyguard »

Mjölnir kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Nähny samasta henkilöstä unta jo kolmena yönä peräkkäin. Tekeeköhän ne jotain kallonporauksia vielä?
4, grrrr

Ottaa pattiin muuten aika moni asia mutta eritoten tallahetkella se etta ei oikein kiinnosta yhtaan mikaan. Ei treenaaminen, tyonteko, eika edes ryyppaaminen (varmaan eka kerta elamassani), elamassa nyt ei vaan oo mitaan sisaltoa tahi suuntaa. Lisaksi tuntuu etta taa rasitusastma ois palannu, joinain iltoina ollu tosi vaikea hengitttaa.... :evil:
Sulla on vaan krapula ja morkkis :)
Ku oiski :smt003 Viime sunnuntaina viimeeksi ollu krapula niin ei voi senkaan piikkiin pistaa... :(

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 40 kurkkijaa