Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#1756

Viesti MtJ »

Mietin vanhoja kuolleita tuttuja ja taas ottaa vähän pattiin. Hitto vie päihteitäkin, monta ihan fiksua kaveria vie turhaan hautaan. Ei se tuossa vaiheessa enää ollut hyvä ystävä, mutta 90-luvulla kyllä, voi hemmetti, hyvä tyyppi siihen aikaan.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16103
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1757

Viesti Kari Aittomäki »

Ihmissuhde-problematiikat.
Ei omat mutta läheisten.
Itte olen jo aikapäiviä jättäny kyseisen ongelmakentän aikaavievänä jonninjoutavuutena.
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1758

Viesti Kristian Hyvärinen »

Shakki on vaikea peli, etenkin kun tuntuu, ettei älylliset ottimet riitä siihen peliin niin mitenkään. Äh.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ottaa pattiin!

#1759

Viesti Aleksi T »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Shakki on vaikea peli, etenkin kun tuntuu, ettei älylliset ottimet riitä siihen peliin niin mitenkään. Äh.
Avoimet pelit, sisilialainen avaus eikä mitään muuta aluksi. Näin olen useammasta oppaasta lukenut ja joiltain ihmisiltä kuullut. Tärkeintä on koota se peruspaketti, joka tarkoittaa käytännössä sitä, että lakkaa häviämästä pelejä plunderien takia ie. menetät vaikka kuningattaren vaihdossa huonompaan upseeriin. Esimerkiksi paljon vaihtoja tekemällä (hevonen -> lähetti, sotilas - sotilas) luo hyvää perusstrategiaa itselleen ja oppii siihen, että pahimman paniikin hetkelläkin osaa pelata vähintään "en ryssi koko peliä yhdellä siirrolla"-tasolla. :D
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1760

Viesti Kristian Hyvärinen »

Avopelejähän mä nyt enimmäkseen olenkin pelannut. Sisilialaista olen mustalla välttänyt ihan vain sen takia, että se on sen verran terävä avaus, että jo yksin ansojen opiskeluun joutuisin käyttämään melkoisen paljon aikaa. Totta kai se on opeteltava ennen pitkää, mutta toistaiseksi olen pitäytynyt 1 ...e5:ssä. Taktisia harjoituksia olen kovasti yrittänyt tehdä, jotta pelisilmä sillä saralla kehittyisi. Aivan liian usein kuitenkin on jäänyt näkemättä jokin 2-3 siirron sommitelma, jonka takia häviän upseerin tai joudun puolustavaan asemaan liian heikoilla ottimilla (siis huolimattomuusvirhe). Juju kai lähinnä olisi pelata paljon ja kehittää sitä taktista silmää, että oppisi välttymään pahimmilta virheiltä.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1761

Viesti bodyguard »

bodyguard kirjoitti: Jos johonkin asiaan tässä maailmassa voi luottaa niin siihen että ihmisiin saa aina pettyä :(
Ei saatana taas. Harvinaisen hienoa taas. Erään "kaverin" kanssa oli sovittu että mennään töitten jälkeen oluelle klo 17:30 paikkaan X. No minä olen paikalla 17:25 ja 17:29 saan tekstiviestin että ei oo päässy töistä vielä pois. Lähetän viestin takasin että osaatko sanoa kauanko menee. Vastausta ei tähän kuulu ennenkuin 19:30 tulee tekstiviesti että "joo, sori että meni vähä pitkäks, nyt voisin lähteä oluelle, ootko missä?".

On puolalaiset kyllä melko yleisesti hanurista mutta joku raja siinäkin kai pitäisi olla. Millonkahan tästäkin maasta pääsisi eroon...

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#1762

Viesti Kalle Koskinen »

bodyguard kirjoitti: On puolalaiset kyllä melko yleisesti hanurista mutta joku raja siinäkin kai pitäisi olla. Millonkahan tästäkin maasta pääsisi eroon...
Ei ainakaan odottamalla ja/tai valittamalla. Kun itse tekee asioiden eteen jotain, niin kummasti ne saattavat järjestyä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1763

Viesti bodyguard »

Sitä odottamista ja valittamista voi tehdä siinä tekemisen ohella. Eivät vie paljoa aikaa kuitenkaan.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 221
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1764

Viesti Kristian Hyvärinen »

bodyguard kirjoitti: Sitä odottamista ja valittamista voi tehdä siinä tekemisen ohella. Eivät vie paljoa aikaa kuitenkaan.
+1 8-)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#1765

Viesti Elina »

Alat tehdä samaa niille. Potut perkele pottuina! NIH!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1766

Viesti Mika »

Jenkeissä hajosin muutaman kerran tuohon ihan huolella ja annoin sen näkyä. Sellainen suomalainen kunnon suuttuminen ja suunsa puhtaaksi puhuminen kummasti pysäyttää. Kokeile sitä ja nauti kokemuksesta. Jos eivät opi, jätä omaan arvoonsa.

Suomalaisissa on paljon ihan loistavia ominaisuuksia. Lupausten pitäminen on yksi niistä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1767

Viesti bodyguard »

Elina kirjoitti: Alat tehdä samaa niille. Potut perkele pottuina! NIH!
Meillä oli ylä-asteella sellanen kaveri joka tuli aina myöhässä joka paikkaan. Kerran sitten oltiin menossa pelaamaan minigolfia ja kaverin kanssa päätettiin että annetaan sille opetus ja lähdetään kotoa vasta sillon kun oltiin sovittu tapaavamme. No, teimme näin ja kun olimme noin 100m päässä minigolfradasta niin tää kaveri tuli pyörällä meidän selän takaa.

En tiedä mikä oli tarinan opetus mutta jokatapauksessa tuolloinkin mulla oli huono omatunto asiasta joten taidan olla liian kiltti tehdäkseni moista. Valitettavasti.

edit: Mika: Oon vähän huono siinä, tai pitäisi sattua mahdollisuus puhua juuri sillon kun kiukku on suurimmillaan. Se kuitenkin laantuu liian nopeasti ja sitten ei viiti toisen mieltä pahoittaa kuitenkaan (netissä on se hyvä puoli että pääsee ilmasemaan mielipiteensä juuri sillon ku korpeaa :smt003 ).

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 262
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1768

Viesti Mika »

Olen toki sitä mieltä, että miesten kiltteys on aliarvostettua, mutta joskus on niin, että asiat eivät muutu jos niitä ei muuta. Kerro vaikka sitten rauhallisesti, mitä mieltä olet. Hyvä ystävä kyllä ymmärtää.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1769

Viesti bodyguard »

Väittäisin että hyvä ystävä ei moista tekisi alunperinkään. Ko. henkilö on puolalainen ja asunut ison osan nuoruudestaan jenkeissä joten siinä on kaksi vammaa heti kättelyssä ;) Ongelmanahan on että kun mulla ei ole täällä niin paljoa kavereita kuitenkaan. Suomessa olisin luovuttanut jo aikoja sitten.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Ottaa pattiin!

#1770

Viesti McKe »

Mitä tårta på tårta tämä on?
Mtv3.fi Helmi: Eikö aamuseksi kiinnosta? Näin vältyt aktilta.

http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkel ... yt-aktilta" onclick="window.open(this.href);return false;
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Kari Aittomäki ja 48 kurkkijaa