Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Ottaa pattiin!

#1816

Viesti Vanhakankea »

Aihki kirjoitti: Helskutin rähmäkäpälät meinaavat rakentaa ydinvoimalan vaarin vanhan mökin päällä. Saamarin sosialistit vai mitä lienee.

Aihki

Siel saaki sit kalastella ja uida avovedessä ympär vuoden, ei huono. ;-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1817

Viesti keskilinja »

Tuli kipiäksi pari päivää sitten. Koulutehtäviä ei jaksais tehä yhtään, vielä vähemmän opparia kirjotella. Onneks on deus ex ja naurunappula.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1818

Viesti bodyguard »

Ei saanut illalla/yöllä millään unta. Päätin sitten nousta ylös ja kattoa Housen avausjakson ja lopulta senjälkeen sainkin unta. Ja enkö nähnyt sitten jotain painajaista jossa mulla oli joku tappava tauti ja kolme viikkoa elinaikaa ja heräsin sitte paniikissa yöllä :D Ja taaskaan ei tullu uni. Yhtään ei väsytä olla töissä saatana :x

edit: Tuli tosta ed. viestistä mieleen että keskilinjakin esiintyi ko. unessa :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#1819

Viesti MtJ »

Aihki kirjoitti: Helskutin rähmäkäpälät meinaavat rakentaa ydinvoimalan vaarin vanhan mökin päällä. Saamarin sosialistit vai mitä lienee.

Aihki
Vähän samaa homma kun tuolla Kainuussa Talvivaaran kaivos. Siellä lähtee monen torppa alta, kun kaivosaluetta laajennetaan. Ja purothan on jo vaahtoa täynnä, kun 10 rekallista ajetaan päivässä rikkiä ja mitälie muuta kaivokseen ja lurutellaan sitä myöten maahan. Kaikissa puroissa valkoinen vaahto jokaisessa suvantopaikassa, about 10-15cm paksu. Ties mitä se on.

"Vähän lirahti palon yhteydessä, ei pitäisi aiheuttaa vaaraa".
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Ottaa pattiin!

#1820

Viesti keskilinja »

bodyguard kirjoitti: edit: Tuli tosta ed. viestistä mieleen että keskilinjakin esiintyi ko. unessa :D
Kai mie olin se henkilö jolta sait ton tappavan taudin? Oliko se muuten sukupuolitauti? :D
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1821

Viesti bodyguard »

keskilinja kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: edit: Tuli tosta ed. viestistä mieleen että keskilinjakin esiintyi ko. unessa :D
Kai mie olin se henkilö jolta sait ton tappavan taudin? Oliko se muuten sukupuolitauti? :D
Ei kai kaikkea voi kertoa. Näitä käy kuitenkin lukemassa myös vaikutuksille alttiit nuoret brushteeth

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#1822

Viesti Kalle Koskinen »

Kikkeli sentään että minua Ottaa Pattiin eräs mainos! Lotuksen vedessä hajoavat wc-paperin hylsyt! Kun vessaan saapuessa huomaa telineessä sen hylsyn, niin ei kai siitä jumalauta tarvitse tehdä niin isoa asiaa että iskee kädet lantioille, pyörittää päätään kuin pikku-Reagan ja puhisee ja huokailee dramaattisesti? Kaksi sekuntia ja se hylsy olisi roskiksessa tai vielä parempi jos sen veisi roskikseen samalla kertaa kun se paperi olisi siitä loppunut. Loogisen käyttäytymisen sijaan voisimme heittää tämän uudenlaisen hylsyn pönttöön ja viipyilevän orgasmin kourissa katsella kun se hajoaa viidessä sekunnissa pieniksi riekaleiksi! Ja sitten koko p-a-s-k-a-n voi vetää pöntöstä alas! Halleluja! Hyvä tietää, että kehitellään ja mainostetaan oikeasti jotain tärkeitä keksintöjä. Olisihan tämä arjen viettäminen aika sietämätöntä jos ei edes wc-paperin hylsyjä voisi huuhdella pöntöstä alas! Seuraavaksi vaadin kyllä nopeammin suussa sulavan sokerin! Perkele!

En muuten tiedä yhtään miksi näin on, mutta tuo mainos veetuttaa minua suunnattomasti. MYAAAAAA!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1823

Viesti L.K. »

Asiallinen avautuminen, mii laik!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Ottaa pattiin!

#1824

Viesti Vanhakankea »

...se että eiliset karatetreenit pojan kanssa jäi väliin. Tosin syy oli "hyvä", olemme molemmat flunssassa.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#1825

Viesti tohtorismies »

Ukko, vetää viinaa taas railakkaasti. Semmosen 3-4krt vkossa, salailee asiaa, ainoastaan sen näkee naamasta seuraavana päivänä. Ja se miten omituisen pienisieluinen siitä on tullut.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6423
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#1826

Viesti AlexMachine »

Kalle Koskinen kirjoitti: Kikkeli sentään että minua Ottaa Pattiin eräs mainos! Lotuksen vedessä hajoavat wc-paperin hylsyt! Kun vessaan saapuessa huomaa telineessä sen hylsyn, niin ei kai siitä jumalauta tarvitse tehdä niin isoa asiaa että iskee kädet lantioille, pyörittää päätään kuin pikku-Reagan ja puhisee ja huokailee dramaattisesti? Kaksi sekuntia ja se hylsy olisi roskiksessa tai vielä parempi jos sen veisi roskikseen samalla kertaa kun se paperi olisi siitä loppunut. Loogisen käyttäytymisen sijaan voisimme heittää tämän uudenlaisen hylsyn pönttöön ja viipyilevän orgasmin kourissa katsella kun se hajoaa viidessä sekunnissa pieniksi riekaleiksi! Ja sitten koko p-a-s-k-a-n voi vetää pöntöstä alas! Halleluja! Hyvä tietää, että kehitellään ja mainostetaan oikeasti jotain tärkeitä keksintöjä. Olisihan tämä arjen viettäminen aika sietämätöntä jos ei edes wc-paperin hylsyjä voisi huuhdella pöntöstä alas! Seuraavaksi vaadin kyllä nopeammin suussa sulavan sokerin! Perkele!

En muuten tiedä yhtään miksi näin on, mutta tuo mainos veetuttaa minua suunnattomasti. MYAAAAAA!
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1827

Viesti Paappa »

Kalle Koskinen kirjoitti: Kikkeli sentään että minua Ottaa Pattiin eräs mainos! Lotuksen vedessä hajoavat wc-paperin hylsyt! Kun vessaan saapuessa huomaa telineessä sen hylsyn, niin ei kai siitä jumalauta tarvitse tehdä niin isoa asiaa että iskee kädet lantioille, pyörittää päätään kuin pikku-Reagan ja puhisee ja huokailee dramaattisesti? Kaksi sekuntia ja se hylsy olisi roskiksessa tai vielä parempi jos sen veisi roskikseen samalla kertaa kun se paperi olisi siitä loppunut. Loogisen käyttäytymisen sijaan voisimme heittää tämän uudenlaisen hylsyn pönttöön ja viipyilevän orgasmin kourissa katsella kun se hajoaa viidessä sekunnissa pieniksi riekaleiksi! Ja sitten koko p-a-s-k-a-n voi vetää pöntöstä alas! Halleluja! Hyvä tietää, että kehitellään ja mainostetaan oikeasti jotain tärkeitä keksintöjä. Olisihan tämä arjen viettäminen aika sietämätöntä jos ei edes wc-paperin hylsyjä voisi huuhdella pöntöstä alas! Seuraavaksi vaadin kyllä nopeammin suussa sulavan sokerin! Perkele!

En muuten tiedä yhtään miksi näin on, mutta tuo mainos veetuttaa minua suunnattomasti. MYAAAAAA!
Kiinnitin samaan asiaan huomiota. Toisin sanoen, lisää skeidaa jätevesilaitokselle, täysin uusiokäyttökelpoisen (tai polttokelpoisen) kartongin sijaan. Ihmiskunta on tuomitto häviöön jos emme keksi tärkeämpiä ongelmia ratkaistavaksi :smt003
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Ottaa pattiin!

#1828

Viesti McKe »

Nyt on pitkästä aikaa sellanen olo että [youtube][/youtube]

Ei vaan viitti kun huomenna pitää REENATA

2 kertaa tänään jääny avaimet väärälle puolelle kämpän ulko-ovea. Aamulla emäntä vei pojan hoitoon ja minä lähdin kouluun. Pääsin parkkipaikalle kun tuli puhelu, että nyt tarvis tulla takaisinpäin. Kävin päästämässä vaimokkeen sisään ja marssin tapani mukaan myöhässä tunnille. Kerrankin kun olisin ollut reilusti ajoissa paikalla.
Koulusta päästyäni lähdin koirien kanssa lenkille ja emäntä vuorostaan lähti töihin. Tulin kotiin ja kaivelin muutaman kerran taskut läpi; ei avaimia.
Onneksi taloyhtiön puheenjohtaja oli paikalla, ei muuta kuin kysymään vara-avainta. No hääpä oli juuri saanut sprintterin täyteen muuttotavaraa ja avaimet oli tietysti perimäisessä pahvilootassa.. No onneksi varapuheenjohtaja sattui tulla kotiin kun vasta puolet mersun sisällöstä oli purettu pitkin pihamaata.
Sain yleisavaimen ja... Eihän se säätämä sopinu lukkoon kun joku paranoidi edellinenasukas oli vaihdattanut lukot samalla kun oli asennuttanut turvalukot ja murtosuojaukset saranoihin! Soittelin naiselle josko ehtisi lähteä käymään kotosalla avainten kanssa. "En mä ottanu avaimia edes mukaan kun ajattelin että sä oot kuitenkin kotona kun mä illalla tuun".
Lukkoseppä tuli neljän puhelun ja puolen tunnin odottelun jälkeen, saa nähdä koska lasku tulee. Arvoin hetken aikaa ninjaisinko itseni ikkunan läpi sisään, mutta päätin että nyt on liian kylmä siihen.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#1829

Viesti Kalle Koskinen »

Haha! Onhan se rumaa nauraa toiselle, mutta olen itse vastaavanlaista säätämistä kokenut kun muutin Seinäjoelta Kuopioon.

:D
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#1830

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

McKe kirjoitti: Ei vaan viitti kun huomenna pitää REENATA
:naka:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa