Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#4246

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb (kok.) pitää yksityishenkilöiden verotietojen julkaisemista ”vähän perverssinä”. Hän on liittänyt aihetta käsittelevään Twitter-viestiinsä hashtagit #gossip (juoru) #envy”(kateus) ja #vulgar (sivistymätön).

Kansalaisetkin näyttävät jonkin verran kyllästyneen aiheeseen. Tästä kertoo se, että uutisfriikkien seuraamassa Ampparit.com-palvelussa aihe kiinnostaa tänään varsin laimeasti. Tuskin koskaan on niin moni suomalainen toimittaja tehnyt näin suurta määrää uutisjuttuja näin huonolla klikkihyötysuhteella.

Vanhaan kunnon iltapäivälehtien kestoaiheeseen (luvassa lukuisia keltaisen lehdistön myyntilööppejä sen ja sen popparin, urheilijan ja tosi-tv-tähden tuloista) on tarttunut kiihkolla myös meidän kansalaisten omistama Yleisradio. Yle Uutiset lööppailee tällä hetkellä kansalaisten tulojuttuja ulos suorastaan aivan mielipuolisella volyymillä.

Uusi Suomi ottaa asiassa rauhallisemmin. Olemme raportoineen aiheesta tarkoituksellisesti vero- ja ilmiökärjellä. Ilmiöt kuvaavat aikaamme ja veroasia on sikäli merkittävä, että Suomi-nimiseltä valtiolta puuttuu vuositasolla 7 - 8 miljardia euroa verotuloja kulujen peitoksi.

He, jotka maksavat Suomeen runsaasti veroja, pitävät isoilla henkilökohtaisilla panoksillaan yllä terveysasemiamme, poliisivoimiamme, julkista liikennettämme, armeijaamme ja niin pois päin sekä huolehtivat vähäosaisempien kansalaisten sosiaaliturvasta.

Toivottavasti te lukijat ette pahastu tekemästämme linjapäätöksestä.
http://markkuhuusko.puheenvuoro.uusisuo ... ubb-pitaa-" onclick="window.open(this.href);return false;”perverssina”-vahan-pidan-minakin
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#4247

Viesti obmijoy »

En ole mielestäni umpimielinen tosin se on vaan mun mielipide itsestäni...

Ei tainnut tosta mun viesti käydä ilmi että millainen on maahanmuuttaja:
No yleensä kielitaidoton
osa on haluttomia integroitumaan suomeen suomalaiseksi koska se nyt ei vaan ole järkevää olla osa kansaa jonka kieltä ei kukaan Suomen-maan ulkopuolinen halua omaksua koska suomi-kielenä ei ole hottia kansainvälisillä markkinoilla
ja osa maahanmuutajista puhuu jo valmiiksi täydelistä englanti eli isonmaailman oikeitten ihmisten kieltä

no millainen on suomalainen työtön työnhakija
puhuu maan kieltä melko sujuvasti
saattaa haluta töihin kun koko onneton läheispiiri asuu valmiilsi jo suomessa ja työskentelee pätkätöissä jne.

Ok ymmärrän sen että suomessa ei tarvita tai kaivata työtöntä kantasuomalaista joo o ihan ok
mihis me nyt niitä työttömiä tarvitaan kun ne ei kartuta valtion kassaa ok perustelu ja helposti ymmärettävä


mihin siis tarvitaan lisäää maahanmuuttajia?

Mä oon itekki maahanmuuttaja tai ainaski pohjosesta etelään muutanut
ja ei muakaan ole tääll varsinaisesti tarvittu muttaa töitä oon saanut kun oon suostunut aloittaan kakkahommista kuten "kirjan Mohamed suomalainen"

Tanskassa taitaa olla käytäntönä se että maahanmuutaja saa aikaa käydä 3v ammattikoulun ja siihen päälle 2v aikaa hankiutua töihin ja sitten kotimantereelle takas jos ei työt kiinnosta...
sama käytäntö ois kai saanut olla ruotsissakin finjävlöjen kohdalla aikoinaan...

no mun afriikalaisia/virolaisia jne työkavereita työnteko ja maan kieli ja näissä kehityminen kiinostaa eli hyvä juttu että ovat pääseet/hankiutuneet töihin...


ps
Kesti vastaata kun pääsin vasta konelle kännykällä aika tuskaa näitä kirjoittaa....




Tuo että lehdistö viljelee jännää "tarvetta maahanmuutajiin" perusteet? On mitkä?


mikähän on perustelu siihen väiteeseen : Suomi tarvitser lisää maahanmuuttajia
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#4248

Viesti obmijoy »

mikäpä olen kirjoitteleen maahanmuutajista kun en ole oikeena maahanmuuttajana tallustelut "maahanmuuttajan mokasiineissa edes hetkeäkään"

http://marinkirjablogi.blogspot.fi/2012 ... ammed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ajatelkoot kuka mitä haluaa mutta munkin aivotoiminalla pääsee yhtälöön "kun maassa on työttömiä silloin ei oteta työtekijöitä ukopuolelta" (Eu ja vapaa markinatalous kieltää kai jotenkin ulkomaisentyövoiman käyttösulun?)
kahvipöydässä esiin tullutta "kekkosen aikaan julistettiin poikkeustila kun työttömiä oli 40 000, nyt tänään työttömiä on 300 000 ja raksoille yms. otetaan kokoajan halpatyövoimaa..."

tästä taisn tajuta itekin jotain http://fi.wikipedia.org/wiki/Työttömyys" onclick="window.open(this.href);return false;. pitää alkaa lukeen tarkemin...
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#4249

Viesti Jorge »

obmijoy kirjoitti: kahvipöydässä esiin tullutta "kekkosen aikaan julistettiin poikkeustila kun työttömiä oli 40 000, nyt tänään työttömiä on 300 000 ja raksoille yms. otetaan kokoajan halpatyövoimaa..."
Kun nyt jostain saataisiin se Kekkonen takaisin, niin voitaisiin julistella poikkeustiloja ja tilailla nootteja Neuvostoliitosta.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#4250

Viesti obmijoy »

jep
kerrostaloasumisen parhautta
yläkerran miehenkypsyttely haukkumalla niin että naapuritkin kuulee mahtataa kolinan ja kopinan kera ryöstäytyä jokukerta ihan miehenkiin suorittamaksi perheväkivallaksi

no joo kiva saa nautia perheväkivallasta auditiivisesti vaihtelunvuoksi kun pokena sen alkuhöyryjä näki visuaalisesti
huh onneksei heillä ole lapsia
nyt niittä kannattais heidän alkaa kyllä tekeen "jospa se lopettais ton riitelyn"...
sitte kun lapsiperheeseen arkilaskeutuu alkaa se tyttärelle malliopettaminen kuinka fyysisesti vahvempaa alistetaan ja joku päivä isi aloittaa pojalle malliopettamisen kuinka äitin nalkutus hiljennetään... lits läts äyväyväyy

no kohta tulee poliisit ja ne puhaluttaa mut, viimeks ne kävi ku höyrypesin parkettilattiaa 21;05
no onneksei mulla oo perhettä
ja no joo taitaa ne poliisitki ton kulla missä se melu oikeesti asuu

pari hymiötä ja hyvät yyyyyyyyyyöt...jippijaijeee

parisuhde on maailman vanhin taistelulaji hah kuulostaa olevan...
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#4251

Viesti Mjölnir »

Jorge kirjoitti:
obmijoy kirjoitti: kahvipöydässä esiin tullutta "kekkosen aikaan julistettiin poikkeustila kun työttömiä oli 40 000, nyt tänään työttömiä on 300 000 ja raksoille yms. otetaan kokoajan halpatyövoimaa..."
Kun nyt jostain saataisiin se Kekkonen takaisin, niin voitaisiin julistella poikkeustiloja ja tilailla nootteja Neuvostoliitosta.
Kyllähän sitä viime pressanvaaleissa yritettiin, kun Väyrynen oli kaivettu naftaliinista :smt003

edit:
Muinaista Sleepy Sleepersiä lainaten:
"ei ole Neuvostoliitossa työttömyyttä"
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Beorn
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1880
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Rauma

Ottaa pattiin!

#4252

Viesti Beorn »

Kiusallista. Räsäsellä on oikeus uskonnon- ja sananvapauteen:

http://yle.fi/uutiset/oikeusasiamies_ra ... an/6914251" onclick="window.open(this.href);return false;

Tämä, jos mikä, ottaa pattiin.
Jussi Pirnes

Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Cool Hand Saku
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 21
Lauteille: Syyskuu 2011

Ottaa pattiin!

#4253

Viesti Cool Hand Saku »

Beorn kirjoitti: Kiusallista. Räsäsellä on oikeus uskonnon- ja sananvapauteen:

http://yle.fi/uutiset/oikeusasiamies_ra ... an/6914251" onclick="window.open(this.href);return false;

Tämä, jos mikä, ottaa pattiin.
En ymmärrä, Päivi Räsäsellä on oikeus omaan mielipiteensä

Jos minä sanon: Haistakaa homot pipari (voisitte vaikka saada uusia vaikutteita)

Onneksi tässä maassa on ainakin (toistaiseksi) oikeus sanoa mitä mieltä on asioista. Olet sitten tavis tai ministeri.
Kuvake
Beorn
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1880
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Rauma

Ottaa pattiin!

#4254

Viesti Beorn »

Räsäsellä on vääriä mielipiteitä. Ei sellaisia voi olla demokratiassa.
Jussi Pirnes

Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Cool Hand Saku
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 21
Lauteille: Syyskuu 2011

Ottaa pattiin!

#4255

Viesti Cool Hand Saku »

Beorn kirjoitti: Räsäsellä on vääriä mielipiteitä. Ei sellaisia voi olla demokratiassa.
Ihan oikeestikko?
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#4256

Viesti Jorge »

Tulkitsisin, että Beorn harjoittaa sarkasmia.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4257

Viesti T-T »

Perkeleen Jorge. Mä olisin halunnut nähdä miten tää jatkuu...
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#4258

Viesti bodyguard »

Totta munassa on olemassa vääriä mielipiteitä. Ei se että Räsäsellä on oikeus sanoa niin tarkoita sitä että se olisi jotenkin oikeassa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 71
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Ottaa pattiin!

#4259

Viesti T-T »

Ei Beorn voi viedä porukkaa noin helposti "filosofisia kneppailuja nettiin taso 1, alotttelijat" heitoilla.

Olen pettymys.

"Väärä mielipiteen" hassuus tais olla ekoilla filosofian tai psykologian tunneilla käsiteltävä asia.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#4260

Viesti bodyguard »

Se se vasta onkin jotain kun lukion filosofiankurssilla knoppaillaan täällä. O tempora o mores!

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 88 kurkkijaa