Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parisuhdestatuksesi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Parisuhdestatuksesi?

Naimisissa
78
28%
Kihloissa
17
6%
Avoliitossa
35
13%
Seurustelusuhteessa
31
11%
Monisuhteessa
2
1%
Avoimessa suhteessa
5
2%
Kaukosuhteessa
2
1%
Hoitosuhteessa
3
1%
Sinkku (vapaaehtoisesti)
41
15%
Sinkku (olosuhteiden pakosta)
48
17%
En oikein itsekään tiedä enää...
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 277

Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 79
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#76

Viesti bodyguard »

Elina kirjoitti: Mutta ehkä nämä ovat kuitenkin sellaisia yksilöllisiä eroja, joista ei kannata kiistellä, eikä myöskään tuomita niitä, joilla erilaiset tarpeet ovat voimakkaammat.
Samaa mieltä. Tosin kiinnostaisi tietää että mikä on näillä seksisuhteita "paheksuvilla" pisin aika jonka ovat aikuisiällä olleet sinkkuna? Olen nimittäin ollut aikaisemmin ihan samaa mieltä kuin Elina on mutta tarpeeksi kauan kun on ilman niin kyllä se ihan pelkkä seksikin alkaa kelpaamaan.

Elina kirjoitti: Kunhan ketään ei loukkaa ja esimerkiksi juurikin hoitosuhteen osapuolet ovat samanmielisiä. Tosin vähän epäilen, että hoitosuhteissakin usein toinen loukkaantuu, koska onkin salaa toivonut enemmän.
Rehellisyys itseä ja toista kohtaan on se avainsana.
Elina kirjoitti: Ja kyllä noin pääsääntöisesti itse kokisin niin, että jos toinen pitäisi mua yhtenä muiden joukossa, niin sen ei tarvitse saada musta yhtään mitään, koska sittenhän sille kelpaa kuka tahansa joku muukin.
En tuota ajatusmallia oikein ymmärrä. Ensinnäkään en ymmärrä asian kokemista niin että tässä nyt ite antaa ittestään jotain toiselle. Se on kuitenkin sellanen toimenpide jossa molemmat antaa ja molemmat saa. Eikä se nyt välttämättä tarkoita että jos joku mun kanssa harrastaa seksiä että sille kelpaa kuka tahansa (vaikka kuvitella voisikin) ja toisaalta jos kelpaisi niin mitä sillä on väliä jos kanssakäymisen tarkoituksena on pelkkä seksi? Hoitosuhde ei mitenkään automaattisesti tarkoita sitäkään että harrastaa seksiä jonkun yhdentekevän henkilön kanssa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Parisuhdestatuksesi?

#77

Viesti Presenter »

bodyguard kirjoitti:
Elina kirjoitti: Mutta ehkä nämä ovat kuitenkin sellaisia yksilöllisiä eroja, joista ei kannata kiistellä, eikä myöskään tuomita niitä, joilla erilaiset tarpeet ovat voimakkaammat.
Samaa mieltä. Tosin kiinnostaisi tietää että mikä on näillä seksisuhteita "paheksuvilla" pisin aika jonka ovat aikuisiällä olleet sinkkuna? Olen nimittäin ollut aikaisemmin ihan samaa mieltä kuin Elina on mutta tarpeeksi kauan kun on ilman niin kyllä se ihan pelkkä seksikin alkaa kelpaamaan.

Elina kirjoitti: Kunhan ketään ei loukkaa ja esimerkiksi juurikin hoitosuhteen osapuolet ovat samanmielisiä. Tosin vähän epäilen, että hoitosuhteissakin usein toinen loukkaantuu, koska onkin salaa toivonut enemmän.
Rehellisyys itseä ja toista kohtaan on se avainsana.
Elina kirjoitti: Ja kyllä noin pääsääntöisesti itse kokisin niin, että jos toinen pitäisi mua yhtenä muiden joukossa, niin sen ei tarvitse saada musta yhtään mitään, koska sittenhän sille kelpaa kuka tahansa joku muukin.
En tuota ajatusmallia oikein ymmärrä. Ensinnäkään en ymmärrä asian kokemista niin että tässä nyt ite antaa ittestään jotain toiselle. Se on kuitenkin sellanen toimenpide jossa molemmat antaa ja molemmat saa. Eikä se nyt välttämättä tarkoita että jos joku mun kanssa harrastaa seksiä että sille kelpaa kuka tahansa (vaikka kuvitella voisikin) ja toisaalta jos kelpaisi niin mitä sillä on väliä jos kanssakäymisen tarkoituksena on pelkkä seksi? Hoitosuhde ei mitenkään automaattisesti tarkoita sitäkään että harrastaa seksiä jonkun yhdentekevän henkilön kanssa.
Hyvin sanottu, koko viesti. Itselläni on ollut jonkin verran näitä hoitosuhteita (yms.), eikä ne henkilöt mitenkään yhdentekeviä ole olleet. Kivoja likkoja kaikki, joiden kanssa on tullut hengattua muutenkin kuin siellä sängyn puolella. Useimmiten molemmat ovat tiedostaneet, että joko eivät halua parisuhdetta sillä hetkellä ollenkaan tai parisuhdetta sen toisen kanssa ja se on ollut ihan ok. Läheisyyttä sitä kaipaa itse kukin joskus ja en osaa nähdä tuollaisissa järjestelyissä mitään pahaa, kun siinä on mukana kaksi aikuista ihmistä. Rehellisyys ja avoimuus ovat tosiaan niitä tärkeitä pointteja.

Myös Jussi Häkkinen sanoi aiemmin hyvin:

's all goody.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#78

Viesti Elina »

Niin, en mä usko, että kukaan niitä seksisuhteita suoraan paheksuu. Niitä vaan ei pysty kuvittelemaan omalle kohdalle.
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Parisuhdestatuksesi?

#79

Viesti Presenter »

Elina kirjoitti: Niin, en mä usko, että kukaan niitä seksisuhteita suoraan paheksuu.
Kyllä paheksuu. Ei välttämättä kukaan tässä ketjussa ääneen, vielä. Mutta kyllä paheksuu.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19105
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#80

Viesti Jussi Häkkinen »

Presenter kirjoitti:
Elina kirjoitti: Niin, en mä usko, että kukaan niitä seksisuhteita suoraan paheksuu.
Kyllä paheksuu. Ei välttämättä kukaan tässä ketjussa ääneen, vielä. Mutta kyllä paheksuu.
Mielenkiintoinen ajatusmalli. Ihan kuin väitettäisiin seksin kuuluvan vain parisuhteisiin ja esim. seksisuhteiden määrän jollain lailla tekevän ihmisestä huonomman.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 11

Parisuhdestatuksesi?

#81

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Presenter kirjoitti:
Elina kirjoitti: Niin, en mä usko, että kukaan niitä seksisuhteita suoraan paheksuu.
Kyllä paheksuu. Ei välttämättä kukaan tässä ketjussa ääneen, vielä. Mutta kyllä paheksuu.
Mielenkiintoinen ajatusmalli. Ihan kuin väitettäisiin seksin kuuluvan vain parisuhteisiin ja esim. seksisuhteiden määrän jollain lailla tekevän ihmisestä huonomman.
Noh, kyllähän se nyt tiedetään että vanhoillisia ihmisiä löytyy ja paljon, eikä ne kattele semmosta vehtaamista :D

Ja mitälie jupinoita taudeista ja synnistä vielä siihen päälle :p
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#82

Viesti nassesetä »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Presenter kirjoitti:
Elina kirjoitti: Niin, en mä usko, että kukaan niitä seksisuhteita suoraan paheksuu.
Kyllä paheksuu. Ei välttämättä kukaan tässä ketjussa ääneen, vielä. Mutta kyllä paheksuu.
Mielenkiintoinen ajatusmalli. Ihan kuin väitettäisiin seksin kuuluvan vain parisuhteisiin ja esim. seksisuhteiden määrän jollain lailla tekevän ihmisestä huonomman.
No onhan tuo päivänselvää, että mitä konservatiivisempi tai uskonnollisempi on, sitä todennäköisemmin irtosuhteita paheksuu. Veikkaisin potkun vakkareissa kuitenkin aika vähän olevan tällaisia.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#83

Viesti nassesetä »

Elina kirjoitti: Ja kyllä noin pääsääntöisesti itse kokisin niin, että jos toinen pitäisi mua yhtenä muiden joukossa, niin sen ei tarvitse saada musta yhtään mitään, koska sittenhän sille kelpaa kuka tahansa joku muukin.
Onko sulle mahdoton ajatus, että itse olisit se "hoitava" osapuoli, jolle kelpais myös moni muu?
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Parisuhdestatuksesi?

#84

Viesti Presenter »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Mielenkiintoinen ajatusmalli. Ihan kuin väitettäisiin seksin kuuluvan vain parisuhteisiin ja esim. seksisuhteiden määrän jollain lailla tekevän ihmisestä huonomman.
Olen törmännyt tällaiseen ajatusmalliin. Jälkimmäiseen myös potkussa. Toki jokainen arvottaa näitäkin asioita miten itse haluaa, mutta muiden ihmisten leimaaminen tai huonompana pitäminen erilaisten valintojen takia on surullista.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#85

Viesti Paappa »

Itse vaan uskon siihen, että tietynlainen harkinta näissä asioissa on hyväksi, enkä usko omassa kompleksisuudessani että kertalaaki-suhteissa pääsee lähellekään samaa psykofyysistä myrskyä kuin pitemmässä parisuhteessa. Jossa jälkimmäisessä taas vaarana on väljähtyminen.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 79
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#86

Viesti bodyguard »

Paappa kirjoitti: enkä usko omassa kompleksisuudessani että kertalaaki-suhteissa pääsee lähellekään samaa psykofyysistä myrskyä kuin pitemmässä parisuhteessa.
Noiden kahden vertaaminen ei ole kovin mielekästä tai tarpeellista.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#87

Viesti Paappa »

bodyguard kirjoitti:
Paappa kirjoitti: enkä usko omassa kompleksisuudessani että kertalaaki-suhteissa pääsee lähellekään samaa psykofyysistä myrskyä kuin pitemmässä parisuhteessa.
Noiden kahden vertaaminen ei ole kovin mielekästä tai tarpeellista.
Eipä tietysti olekaan. Totesin vaan että mielestäni enemmän saa siitä toisesta. Jokaiselle omansa, en tuomitse enkä moiti ketään.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#88

Viesti Elina »

nassesetä kirjoitti:
Elina kirjoitti: Ja kyllä noin pääsääntöisesti itse kokisin niin, että jos toinen pitäisi mua yhtenä muiden joukossa, niin sen ei tarvitse saada musta yhtään mitään, koska sittenhän sille kelpaa kuka tahansa joku muukin.
Onko sulle mahdoton ajatus, että itse olisit se "hoitava" osapuoli, jolle kelpais myös moni muu?
Onko tässä nyt joku verhottu ehdottelu käynnissä? :smt003 Ei vaan, asialinjalla, kyllä itse asiassa taitaisi. Taidan olla sitä sorttia, että pohjalla pitää olla pidempiaikainen kiinnostuminen. Eikä siinä mitään, toiset on nopeammin syttyviä ja toiset hitaammin. Ja kaikille toivottavasti löytyy omansa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 79
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#89

Viesti bodyguard »

Paappa kirjoitti: Eipä tietysti olekaan. Totesin vaan että mielestäni enemmän saa siitä toisesta.
Juu, kuten lottovoitosta saa enemmän kuin ässäarvasta. Mutta kyllä mulle se ässäarpavoitto kelpaa jos lottovoittoa ei oo saatavilla.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#90

Viesti tohtorismies »

Jaawa kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti:
Presenter kirjoitti:
Elina kirjoitti: Niin, en mä usko, että kukaan niitä seksisuhteita suoraan paheksuu.
Kyllä paheksuu. Ei välttämättä kukaan tässä ketjussa ääneen, vielä. Mutta kyllä paheksuu.
Mielenkiintoinen ajatusmalli. Ihan kuin väitettäisiin seksin kuuluvan vain parisuhteisiin ja esim. seksisuhteiden määrän jollain lailla tekevän ihmisestä huonomman.
Noh, kyllähän se nyt tiedetään että vanhoillisia ihmisiä löytyy ja paljon, eikä ne kattele semmosta vehtaamista :D

Ja mitälie jupinoita taudeista ja synnistä vielä siihen päälle :p
Jätkä puhuu minusta. Se on syntiä. No joo, minua on muuten käytetty teini poikana "hyväksi" en tiedä oliko se hoitosuhde vai mikä mutta ainakin jonkinsortin hoitona minua käytettiin. Neljä vuotta en kait minä ollut tälle naiselle (oli jo 18v ja tohtorismies vasta 14v) kun homma alkoi. Lupasi vaikka mitä ja ja vaikka miten ja minä hölmö uskoin. Neljä vuotta se minua pyöritti. Jonkin asteiset arvet minussa olin näkyvissä melko pitkään vaikka en varmaan tälle toiselle osapuolelle ollut kuin joku seksilelu. Nykyjään lähinnä kikatuttaa koko tilanne.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine ja 105 kurkkijaa