Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parisuhdestatuksesi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Parisuhdestatuksesi?

Naimisissa
78
28%
Kihloissa
17
6%
Avoliitossa
35
13%
Seurustelusuhteessa
31
11%
Monisuhteessa
2
1%
Avoimessa suhteessa
5
2%
Kaukosuhteessa
2
1%
Hoitosuhteessa
3
1%
Sinkku (vapaaehtoisesti)
41
15%
Sinkku (olosuhteiden pakosta)
48
17%
En oikein itsekään tiedä enää...
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 277

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#466

Viesti Elina »

Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.

EDIT: vähän pehmensin.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Parisuhdestatuksesi?

#467

Viesti PDC »

Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.

EDIT: vähän pehmensin.
Käsitin itse, tai ainakin itse miellän asian niin, että pelimiehet ovat itsevarmoja. Itsevarmuus vetoaa nyt naisiin ja miehiin ihan varmasti enemmän kuin itsensävähättely ja muut negatiivista statusta nostavat sanomiset ja tekemiset.

Pelimies on sellainen joka tietää oman arvonsa, osaa käyttää sitä hyväkseen ja saa naisetkin tuntemaan itsensä hyväksi.
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#468

Viesti nassesetä »

Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.

EDIT: vähän pehmensin.
Esimerkki: Kaverini seukkasi hetken aikaa erään naisen kanssa, joka kuitenkin dumppasi hänet suht pian. Mulle tämä sanoi, että on kiva kaveri, mutta kun ei vaan tunne enempää, niin ei tunne. Nyt tämä nainen on yksinhuoltaja, koska teki lapsen pelimiehen kanssa ja juttu päättyi aika nopsaan. En tiedä kumpi jätti, mutta tämä mies oli jo tehnyt tenavia ainakin yhden toisenkin naisen kanssa.
Näin se menee. Kevyttä menoahan tämä on toki lähisukulaisiimme verrattuna, mutta eläimiä mekin olemme.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#469

Viesti Elina »

Niin, no, onhan se toki typerää hankkia se lapsi jonkun sellaisen kanssa, jonka olet tuntenut vain vähän aikaa. Kyllä se muakin ahdistaisi, jos toinen olisi muutaman kuukauden jälkeen vinkumassa lasta.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93839
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#470

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: Vähän sellainen fiilis että kirjoitan ohi pointtisi tässä.
Luulen kanssa :D Tarkoitin siis että jos nainen ajattelee miehestään, että tämä ei ymmärrä jotakin, koska on mies JA kyseessä on ihan vakavastikin otettava asia, vaikka arkinenkin, eikä mikään vitsi, silloin se ei minusta ole hyvä merkki alkuunkaan. Itse en voisi kuvitella olevani naiseni kanssa edes ajoittain noin eri aaltopituuksilla. Mutta mulle se samanhenkisyys ja sielunkumppanuus onkin kaikki kaikessa. Itse en siis ajattele noin hänestä eikä hänkään minusta. Vaan onhan sitä kaikenlaista, tottakai.

Tuo pelimies-termi on hämännyt mua pitkään. Itse olen jo aika nuorena oppinut sen tarkoittavan sellaista miestä, joka saa asioita aikaan ja josta monet pitävät. Nykynuoret ovat kääntäneet sen suoraan englannin slangista - mitä jo itsessään pidän witunmoisena syntinä - tarkoittaen miestä, joka pyörittelee naisia. Ensimmäinen pelimies on pelkästään positiviinen kun taas tämä toinen pelimies on pääosin negatiivinen termi. Niillä ei ole paljoakaan yhteistä.

Se, että jotkut naiset antavat itseään kohdella huonosti, on havaintojeni mukaan oikeasti yleensä melko monimutkainen kokonaisuus (josta saisi ihan oman aiheensakin). Kannattaa tässäkin yhteydessä erotella tyttöset ja naiset. Kaikki on toki aina kovin henkilöriippuvaista, eivätkä eletyt vuodet takaa juuri mitään, mutta ketään alle 25-vuotiasta en pidä tässä merkityksessä aikuisena. Elämää oikeasti kokenut ja nähnyt noin 30-vuotias on mielestäni aikuinen - siis tässä yhteydessä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Riposte
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 481
Lauteille: Helmikuu 2011

Parisuhdestatuksesi?

#471

Viesti Riposte »

Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.
Minä en tiedä äkkiseltään ketään naista joka haluaisi täsmälleen samaa asiaa kuin sanoo haluavansa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93839
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#472

Viesti Mika »

Riposte kirjoitti:
Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.
Minä en tiedä äkkiseltään ketään naista joka haluaisi täsmälleen samaa asiaa kuin sanoo haluavansa.
Minäpä väitän tietäväni useitakin. Taaskin tosiaan ne tyttöset ja naiset kannattaa erotella...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Parisuhdestatuksesi?

#473

Viesti Kristian Hyvärinen »

Riposte kirjoitti:
Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.
Minä en tiedä äkkiseltään ketään naista joka haluaisi täsmälleen samaa asiaa kuin sanoo haluavansa.
Mikäli näin, katsoisin saman pätevän miehiin yhtäläisesti.

Tytöt osaa olla mahdottomia, mutta ihmisiä nekin on.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#474

Viesti Jussi Häkkinen »

Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? En nyt äkkiseltään tiedä ketään naista, joka nimenomaan haluaisi itselleen jonkun pelimiehen.
Peli ja peli...eivät kaikki pelimiehet ole niitä stereotyyppisiä pelimiehiä. Niitä harva haluaakin - se poppoo karkottaa aika pitkän matkan päästä kaikki paitsi epätoivoisimmat tapaukset.

Peliä (väärä sanahan se on, mutta no...) on monenlaista. Aika paljon lähtee jo siitä, että tiedostaa, miksi ihmiset ovat yöllä ravitsemusliikkeessä. Sopiva seikkailumäärä on ihan mukava juttu - ja sen hakeminen on sitä peliä. Ei silti mitään hervotonta playboy-kamaa vaan tuon alkutiedostamisen oikeanlaista huomioimista.

Se pelitausta ei sitten tule yleensä parisuhteeseen juurikaan. Tuo välillä kivaa särmää - mikä onkaan mukavampaa kun vähän pelailla naisensa kera. Rokkenrol!
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
TRU
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 293
Lauteille: Lokakuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#475

Viesti TRU »

Elina kirjoitti: Mä en ihan ymmärrä, mistä tämä käsitys siitä, että naiset jotenkin lankeaisivat pelimiehiin, tulee? ...
Kyllä se käsitys taitaa tulla ihan yleisestä elämänkokemuksesta....

On itselläkin ollut aikoinaan tuo pelimiesvaihde kovasti päällä ja vientiä riitti. Sitten kun lopetin "pelailun" niin onkin ollut aikalailla hiljaisempaa ;)

Itseasiassa joskus tuntuu että naiset tarvitsisivat itselleen kaksi eri miestä samaan aikaan, toisen kiltin perheenpään kotiin kököttämään ja sitten pelimiesrentun pyörimään sinne peilipallon alle.

Ja samaa vaivaa taitaa miehilläkin olla, kotiin pullantuoksuinen vaimo ja radalle sitten se pikkutuhma tytönsuttura.

Mutta joo, kyllä pelimies on se joka vie potin kun hatunjako alkaa...ne "kiltit ja kunnolliset" miehet saavat lampsia snägärin kautta himaansa kuuntelemaan Suurlähettiläitä ja ihmettelemään että "miten tässä taas näin kävi". Valitettavasti.

TRU
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#476

Viesti DeusVult »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Aika paljon lähtee jo siitä, että tiedostaa, miksi ihmiset ovat yöllä ravitsemusliikkeessä.
Sitähän tietysti luulis että ne on siellä esimerkiksi etsimässä seuraa - kuka mitenkin vakavasti mutta kuitenkin. Empiriisten tutkimusten mukaan kuitenkin näyttää siltä että etenkin naispuoleiset eivät useinkaan ole etsimässä siellä mitään. Siellä ne keskenänsä jorailee käsilaukkupinon ympärillä ja jos siihen tai baaritiskille menee jotain häiritsemään kuten vaikka sanomalla että "terve, mitäs sulle kuuluu?" niin vastaukseksi saa yleensä vaan sellaisen silmien pyöräytyksen ja "joo ei kiitos!" murahduksen. Joskus jos ovat tavallista kohteliaampia, saattavat vastata pidemmällä versiolla: "Sori mut en mä nyt oo ettimäs täältä mitään."
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#477

Viesti Jussi Häkkinen »

DeusVult kirjoitti: Empiriisten tutkimusten mukaan kuitenkin näyttää siltä että etenkin naispuoleiset eivät useinkaan ole etsimässä siellä mitään.
Ovat ne. :)

"Sori mut en mä nyt oo ettimäs täältä mitään."
Et kuulune kohderyhmään, siis. :smt003
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#478

Viesti Jussi Häkkinen »

TRU kirjoitti: Itseasiassa joskus tuntuu että naiset tarvitsisivat itselleen kaksi eri miestä samaan aikaan, toisen kiltin perheenpään kotiin kököttämään ja sitten pelimiesrentun pyörimään sinne peilipallon alle.

Ja samaa vaivaa taitaa miehilläkin olla, kotiin pullantuoksuinen vaimo ja radalle sitten se pikkutuhma tytönsuttura.

Mutta joo, kyllä pelimies on se joka vie potin kun hatunjako alkaa...ne "kiltit ja kunnolliset" miehet saavat lampsia snägärin kautta himaansa kuuntelemaan Suurlähettiläitä ja ihmettelemään että "miten tässä taas näin kävi". Valitettavasti.

TRU
Amen.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#479

Viesti DeusVult »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Et kuulune kohderyhmään, siis. :smt003
Se on todennäköisesti ihan totta, mutta sitten taas niille jotka kuuluu kohderyhmään on aika sama ymmärtääkö ne mitä ihmiset sieltä hakee vai ei, vientiä riittänee kaikesta huolimatta.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#480

Viesti nassesetä »

DeusVult kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Aika paljon lähtee jo siitä, että tiedostaa, miksi ihmiset ovat yöllä ravitsemusliikkeessä.
Sitähän tietysti luulis että ne on siellä esimerkiksi etsimässä seuraa - kuka mitenkin vakavasti mutta kuitenkin. Empiriisten tutkimusten mukaan kuitenkin näyttää siltä että etenkin naispuoleiset eivät useinkaan ole etsimässä siellä mitään. Siellä ne keskenänsä jorailee käsilaukkupinon ympärillä ja jos siihen tai baaritiskille menee jotain häiritsemään kuten vaikka sanomalla että "terve, mitäs sulle kuuluu?" niin vastaukseksi saa yleensä vaan sellaisen silmien pyöräytyksen ja "joo ei kiitos!" murahduksen. Joskus jos ovat tavallista kohteliaampia, saattavat vastata pidemmällä versiolla: "Sori mut en mä nyt oo ettimäs täältä mitään."
:smt003 So true.

Itsekään en kyllä ymmärrä mitä hyötyä on siitä, että tiedostaa miksi ihmiset "ravitsevat" itseään yöllä.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 86 kurkkijaa