Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mitä on olla mies?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6415
Lauteille: Lokakuu 2009

Mitä on olla mies?

#166

Viesti Ile »

Humuksesta olen nähnyt jossain kielessä käytettävän kirjoitusasua houmous, joten eiköhän se ole aika selvä peli vaikka luupää vetää kickherneen nenään.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 32

Mitä on olla mies?

#167

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

[video][/video]
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 32

Mitä on olla mies?

#168

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

En keksinyt muutakaan ketjua. Toisin kuin vastapuolella niin näitä kolmannen valtakunnan ikonisia gizmoja ei ole enää montaa kappaletta lentokuntoisena. 262 on tuskin alkuperäisiä moottoreita ja taitaa olla muutenkin replica. Menkööt.









Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 32

Mitä on olla mies?

#169

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Pariskunta sai uima-altaalle karmaisevaa seuraa: Mies jätti tyttöystävänsä pulaan ja pelasti itsensä!


http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/art ... sa/6395046

MESTARI.... :prayer:

:smt003 :smt003
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93957
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mitä on olla mies?

#170

Viesti Mika »

:smt037

Onhan tuo toki ollut kuumottava tilanne. Ei se silti oikein mennyt. Härkkihän se jätkä sitä elukkaa sitten altaan reunalta, mutta siitä huolimatta hän varmaankin häpeää itseään lopun ikäänsä tuon takia. Mutta mahdotontahan se on täydellä varmuudella kenenkään sanoa, miten olisi itse toiminut samassa tilanteessa, jos sellaista ei ole kokenut.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Mitä on olla mies?

#171

Viesti Totte »

Miten tuon miehen olisi pitänyt tuossa toimia? Eikä mielellään mitään "auttaa naista" yleistyksiä, vaan ihan käytännön toimintaohjeita.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mitä on olla mies?

#172

Viesti Kari Aittomäki »

No tietenki näin:



Sori, oli pakko.
Crocodile Dundee on muuten melkolailla Mies. Etenkin siinäkohtaa että hän on ystävällinen ja tulee toimeen ihmisten kanssa, se lopun kävelykohtaus on vaan erittäin onnistunut.
Totten kysymykseen en osaa vastata. RNC?
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 20857
Lauteille: Joulukuu 2007

Mitä on olla mies?

#173

Viesti Lasse Candé »

Ihan hyvinhän tuo meni. Laittoi happinaamarin ensin itselleen, aivan kuten on koulutettu. :)
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 32

Mitä on olla mies?

#174

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Totte kirjoitti:Miten tuon miehen olisi pitänyt tuossa toimia? Eikä mielellään mitään "auttaa naista" yleistyksiä, vaan ihan käytännön toimintaohjeita.

Heittää rantatuoleilla,huutaa, käydä kimppuun, hakea junttaotetta, lyödä ja potkia, hypätä päälle, purra, peukuttaa kuten potkussa on opetettu...mitä tahansa että otuksen keskittyminen herpaantuu, se pelästyy tai vaihtaa kohdetta. Näin siis jos valitsee tehdä jotain muuta kuin kirkua ja pötkiä pakoon.

Toki suurin osa meistä varmasti pelästyisi aluksi ja saattaisi hypätä altaasta. Tuo kaveri katosi näkyvistä ja apuun tuli joku toinen joka edes yritti tehdä jotain. Se ei ole mitenkään tavatonta että kuolevaiset ihmisapinat ovat keskeyttäneet petoeläimen tai -kalan aterioinnin...

;)
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Mitä on olla mies?

#175

Viesti Totte »

No tuo ois varmaan päättyny melko paljon huonommin jos se ois käyny sen kimppuun. Häirintää ois toki voinut/pitänyt tehdä, mutta ainakin omasta mielestäni vasta kun on itse pois altaasta. Tuohan hypähti just niiden väliin.

Mites jos roolit ois ollu toisinpäin. Olisiko yhtä iso häpeä naiselle juosta karkuun? Häirintään jollain rantatuolilla ei vaadita fyysistä voimaa, joten sukupuolethan on tässä oikeastaan tasavertoisessa asemassa.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 32

Mitä on olla mies?

#176

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Totte kirjoitti:No tuo ois varmaan päättyny melko paljon huonommin jos se ois käyny sen kimppuun. Häirintää ois toki voinut/pitänyt tehdä, mutta ainakin omasta mielestäni vasta kun on itse pois altaasta. Tuohan hypähti just niiden väliin.

Mites jos roolit ois ollu toisinpäin. Olisiko yhtä iso häpeä naiselle juosta karkuun? Häirintään jollain rantatuolilla ei vaadita fyysistä voimaa, joten sukupuolethan on tässä oikeastaan tasavertoisessa asemassa.
Tämä sattaa kuulostaa hieman kyyniseltä...mutta jotenkin epäilen ettei tuo kolmikko ollut nähnyt tuota klippiä ennen tuota tapahtumaa eivätkä täten voineet myöskään tietää lopputulosta etukäteen.

Tuollainenhan saattaa aiheuttaa pahaa jälkeä jo parissa sekunnissa. Varsinkin jos se puree kiinni ja alkaa noille tyypilliseen tapaan riepottelemaan ja pyörimään. Kudosvaurioiden ja raajan menetyksen lisäksi siinä saattaa lähteä myös henki verenhukan tai sepsiksen seurauksena.

Eikä se mun mielestä hyökännyt kunnolla kun siinä vaiheessa kun oli typyn kanssa kaksisteen ja iltapala yritti karkuun. Siinä alussahan se meni IMO sekaisin kun niitä oli kaksi altaassa ja vastaavasti keskeytti hyökkäyksen kun toinen tuli paikalle.

Ja yhä, löytyy pilvin pimein dokumentoituja tapauksia jossa tuota Gustavin mini-me:tä isommat liskot, petoeläimet ja hait ovat keskeyttäneet ateriointiyrityksen kun tosimies...korjaan tosihenkilö...on tullut jakamaan karatea niskaan.

Taantumuksellisena sovinistisikana olen myös taipuvainen ajattelemaan että miesten tyttöily on semisti tuomittavampaa kuin naisten. Sen takia poikalapsia pitää hakata aina kun edes epäilee niiden itkevän tai käyttäytyvän håmåsti. Muuten niistä tulee kasvissyöjiä ja ne äänestävät vihreitä.

Tai vielä pahempaa...Tuomiojaa.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mitä on olla mies?

#177

Viesti Jorge »

luupää kirjoitti:
Taantumuksellisena sovinistisikana olen myös taipuvainen ajattelemaan että miesten tyttöily on semisti tuomittavampaa kuin naisten. Sen takia poikalapsia pitää hakata aina kun edes epäilee niiden itkevän tai käyttäytyvän håmåsti. Muuten niistä tulee kasvissyöjiä ja ne äänestävät vihreitä.

Tai vielä pahempaa...Tuomiojaa.
luupää: lupaatko tulla toukokuun Potku- möteen; haluan sparrata aiheesta "mitä on olla hetero". Jos tulet, tulen minäkin. Saadaan ehkä myös uusia ruutuja aiheesta kertovaan sarjakuvaan.

Ja tämä ei ollut vitsi, vaan lupaus.
Kuvake
JariMarjamaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1516
Lauteille: Helmikuu 2014
Paikkakunta: Tupos
Etulaji: Kuntosali, Personal Training
Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
Yhteystiedot:

Mitä on olla mies?

#178

Viesti JariMarjamaa »

Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 6441
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Mitä on olla mies?

#179

Viesti AlexMachine »

The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mitä on olla mies?

#180

Viesti Kari Aittomäki »

Ei tässä mitään rasisteja olla mutta mua on aina huvittanut tämä mustien ylipaatoksellinen stereotypia-herkkänahkaisuus aina negro/neekeri-sanaa myöten.. ja valtaväestön häntääheiluttava myötäily vimmastukselle sille.
Kun Pekka ja Pätkä nee... öh.. sellasina aiheuttaa yskimistä ja selittelyntarvetta.
Pelkoreaktio on ymmärrettävä, onhan ne jenkeissä valmiita veteleen asuinlähiönsä näyteikkunat pashkaks ja aloittamaan "mellakoinniksi" kutsutun yleisryöstelyn, niinku pienimmästäkin valtaväestön edustajan kielenlipsahduksesta.
Mutta jos vertaa vaikka aasialaisten saamaan kohteluun (hojohojo isopomo) ja käytökseen.. ei lie kaukaa haettu se takavuosien naistenlehtien sivallustermi "huono itsetunto."

Mikä varsinaisesti huvittaa se on tämä alttius jolla mustat mielellään omii näitä yli-uros stereotypioita, korostettuna gangstailu. "Olen sarjamurhaaja seksimaanikko huumekauppias".
Siinäpä itsetunnolle oivia rakennuspalikoita.

Ja tosiaan, rasistiset jännitteet ovat kokonaan lukijain omissa päissä käsin.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 122 kurkkijaa