Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Mikä naurattaa 2

#1291

Viesti Kalle Koskinen »

Jorge kirjoitti: Tuli ihan anekdoottina mieleen tuosta Pattaya videosta:

Joskus vuosia sitten kaveri oli Helsinki-Hongkong- lennolla ja tuohon aikaan reitti meni niin, että tehtiin välilasku Bangkokiin, josta sitten samalla koneella Honkkariin.

Noh, samalle lennolle oli sitten osunut jokin Jallun lukijamatka Thaikkulaan ja koneessa oli runsaasti jengiä, joilla oli T-paitoja varustettuina tekstillä "Kohta pannaan - ja lujaa!" yms. Kaveri kertoi, että lentoemojen suhtautuminen oli melko ynseää ja hänellekin paiskattiin tarjoitin kuin koiralle - tosin suhtautuminen muuttui heti 180 astetta, kun ne tajusivat, ettei hän ollutkaan menossa sen jengin mukana Bangkokiin, vaan jatkamassa matkaansa eteenpäin.

:smt005
Voi kun meikä oikein innolla edusti puhekyvytöntä suomalaista kun näin näitä vastaavanlaisia jannuja "Good guys goes to heaven, Bad guys got to Pattaya"-paitoja päällään... Kuukausien reissulla tuli aika onnistuneesti välteltyä muita suomalaisia, hehe. Mitäs ovat niin pöljiä. Mutta kovia panemaan!

EDIT: Kuva
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 11232
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa 2

#1292

Viesti Jorge »

Uudenvuodenaattona Dublinissa Cage Warriors –organisaation illassa otellut Kankaanpää kukisti vakuuttavalla esityksellä irlantilaisen Aisling Dalyn.

Kansainvälisessä tv-lähetyksessä seinäjokisen erikoistyyliksi esiteltiin ”suomalainen itsepuolustustaito” kurmootus

http://www.hs.fi/urheilu/Katja Kankaanp ... 5632316643" onclick="window.open(this.href);return false;

:isoavari:
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa 2

#1293

Viesti Lasse Candé »

Oma läppä naurattaa.
Fb-kaveri oli laittanut statukseksi
jos vaikka töihin kohta menis???
johon kommentoin:
mutta ennen sitä kasvata motivaatio.
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 4229
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Turku

Mikä naurattaa 2

#1294

Viesti NCP »

Gerard Depardieu uhkasi muuttaa Belgiaan ja sai Venäjän kansalaisuuden. Uusi Matti Nykänen?
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Mikä naurattaa 2

#1295

Viesti nipsuli »

Piti jäädä kotiin vahtimaan kissoja, etteivät sotke juuri maalattuja ovenkarmeja. Se olikin minä jota ois pitänyt vahtia :lol: Enkä edes oppinut kerrasta, vaan piti mennä sotkemaan käsi, 2 takkia ja matto ennen kuin opin :(
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 85
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Mikä naurattaa 2

#1296

Viesti MtJ »

Ostaisitko verkkosivut tältä firmalta;
http://www.novacode.fi/en/portfolio.php" onclick="window.open(this.href);return false;

...... :hiding:
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Mikä naurattaa 2

#1297

Viesti Kalle Koskinen »

Lasse Candé kirjoitti: Oma läppä naurattaa.
Fb-kaveri oli laittanut statukseksi
jos vaikka töihin kohta menis???
johon kommentoin:
mutta ennen sitä kasvata motivaatio.
Eipä sinun naurattamiseen näköjään paljoa vaadita. Laita vielä vaikka feissarimokiin, niin saa muutkin kuin potkulaiset nauraa tälle oivaltavalle letkautukselle?
nipsuli kirjoitti: Piti jäädä kotiin vahtimaan kissoja, etteivät sotke juuri maalattuja ovenkarmeja. Se olikin minä jota ois pitänyt vahtia :lol: Enkä edes oppinut kerrasta, vaan piti mennä sotkemaan käsi, 2 takkia ja matto ennen kuin opin :(

Haha! Vaikka olen monena viikkona maalannut paljon kotiamme, niin en ole onnistunut tuolla tavalla edes yhteensä itseäni sotkemaan.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa 2

#1298

Viesti Lasse Candé »

Joo mun piti yhdelle melko fiksulle kaverille selittää toi läppä ja sitten alkoi tuntua että pitäisi vielä selittää mikä siinä on hauskaa. Nyt vähän hävettää kun mulla on niin huonot jutut, mutta ilahduttaa toisaalta suuresti että ilahtumiseeni ei paljoa tarvita. :D
Anteeksi Kalle. Yritän olla hauskempi ensi kerralla. :D
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Mikä naurattaa 2

#1299

Viesti Kalle Koskinen »

Ei se mitään, olen tyytyväinen kunhan saan silloin tällöin kuittailla toisille :D

EDIT: Olen ollut kipiä tiistaista lähtien, joten siksi kaikki ärsyttää ja kaikki on rumia. Ehkäpä vielä joskus toivun ja palaan normaaliksi iloiseksi itsekseni, hehe. Pahoittelen Lasse kommenttiani, aika lailla turhahan se oli.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa 2

#1300

Viesti kivi »

Ei jumalauta. Meillä kävi ihan oikea pölynimuri kauppias. Aika eeppinen olo. Kuin olisi poikuuden menettänyt.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Mikä naurattaa 2

#1301

Viesti obmijoy »

kivi
nut sä narraat?
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
ktalo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 148
Lauteille: Syyskuu 2009

Mikä naurattaa 2

#1302

Viesti ktalo »

Meillä kävi taannoin kanssa imurikauppias. Se sano, että niillä on toimiston nurkat täynnä noita keskuspölynimurien koneita, kun ihmiset ovat vaihtaneet siihen siihen ihmekoneeseen ja hylänneet keskuspölynimurin. Aika moista jankkaamista oli se esittely. Ei ilmeisesti lähtenyt ihan hyvillä mielin meiltä se kauppias ja vissiin ennen aikojaankin. Taisi olla asiakas liikaa väärässä mielipiteinensä.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa 2

#1303

Viesti kivi »

obmijoy kirjoitti: kivi
nut sä narraat?
No joo, ehkä vähän liiottelin noista tuntemuksista. Meinaan että kun se kerkesi olemaan sisällä varmaan sen parikytä sekuntia, ja itellä ei menny ehkä kuin puolet, niin vaikeahan noita on silleen verrata. Mutta kuitenkin aikas hienoa. Oletin että ovat kuolleet sukupuuttoon.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 29
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Mikä naurattaa 2

#1304

Viesti obmijoy »

siis niitä sitte vissiin on
kas kua en oo kuulut niistä 10 vuoteen

ps
olikohan se oikea vai oli ko se selainen joka tutkii kortelin ja heittää osoiteen ja arvotavarat sanelimelle ja kokoa listat illalla kavereille ja seuraavan päivänä käy asuntomurtojengi huoltomies kamat päällä tietyissä osoiteissa
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Mikä naurattaa 2

#1305

Viesti Elina »

Olen kyllä niiiiin parisuhdeihminen kuin olla voi. On ihan huippua kokkailla miehelle jotain, ja jotenkin sitä ihan hirmusti innostuu ja salaatitkin on parempia kun syö kaksin, mutta nähtävästi jos oon yksin, niin syön mitä sattuu.

Nimittäin ostin kaupasta täksi illaksi kananrintafileitä ja sitten kun tuli aika paistaa ne, niin eieieie, kun hirveä vaiva, mutta hei - pakasteesta löytyi kaksi vanhaa kalafilettä ja lohkoperunoita. Niitä nyt sitten! Mitä helkkaria!!!

Kai se on niin, että yksi iso osa ruuanlaiton iloa on se, että sä syötät keitoksiasi jollekulle toiselle ja on se mahdollisuus, että sekin tykkää tuotoksestasi ja saat positiivista palautetta.

Onkohan mua kiusattu IHAN liikaa lapsena :?
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 81 kurkkijaa