Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Mikä naurattaa 2

#1771

Viesti Kalle Koskinen »

AlexMachine kirjoitti: Tämä Facebook ryhmä - ei hyvää päivää :D

https://www.facebook.com/groups/373049858027/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sainpahan lukemista vähäksi aikaa :D
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

Mikä naurattaa 2

#1772

Viesti ka1 »

Kalle Koskinen kirjoitti:
AlexMachine kirjoitti: Tämä Facebook ryhmä - ei hyvää päivää :D

https://www.facebook.com/groups/373049858027/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sainpahan lukemista vähäksi aikaa :D
Hauska ryhmä... muuutta toisaalta, useampi ryhmän jäsen selkeästi sairastaa skitsofreniaa tai jotain muuta vastaavaa, ilman asianmukaista hoitoa jäävää psykoosisairautta (mikä on tietysti jo turvallisuusriski ympärilläkin oleville ihmisille). Ja loput ovat vain typeriä. Eli siinä mielessä ei naurata. :D
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#1773

Viesti bodyguard »

taikuri kirjoitti: "Valmiina 47 kerrosta - rakentajat unohtivat pilvenpiirtäjästä hissin"



:smt003
Haha, oon muuten käyny ton talon juurella. On aika komea ilmestys mutta tietysti harmillinen kävellä yläkertaan :D

Itteä naurattaa se että vähän meinaa väsyttää ilmeisesti. Eilen illalla olin ihan täysin nukkumaanmenovalmis jo 22:30 (hurja perjantai-ilta siis). Tänään sitte ku kävin kaupassa niin ensiksi unohdin bensakorkin tankatessa auton katolle (onneksi en ajanut kuin noin 150m siitä) ja sitten vielä unohdin valot päälle kaupassa käynnin ajaksi (onneksi ei kerenny akku tyhjeneen). Että sellasta... :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Mikä naurattaa 2

#1774

Viesti Vanhakankea »

Ne mitään unohtaneet, ne hakee EUlta hissiavustusta hissienrakentamiseen. :-D
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Re: Mikä naurattaa 2

#1775

Viesti Lasse Candé »

Point kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Noni! Eka kommentti postaukseen jo laitettu! :D
Liityin ryhmään ja näinkin sinun kuvasi :). Mietin hetken, jos sitä olisi alkanut trollaamaan jollain, mutta... Ei kehdannut
Joo, itsekin tunnen piston sydämessäni joka kerta kun joku tykkää kuvasta tai kommentoi sitä. :(
Kun se tosiasiassa oli helvetillisen ryyppäämisen päätteeksi kuvattu ja siinä näkyy niinkin ihmeellinen asia kuin aurinko.

Taitaa olla niin että he ovat oikeassa ja kun minä menen sinne näkymättömästi omakivatrollaamaan, kaikki se kauneus ja enkelillinen kosketus saavuttaa lopulta minutkin, herättäen myötätunnon valon ja kitkien pahuuden minusta.

Ei ollut kyllä mikään kuukauden kypsyysteko allekirjoittaneelta mennä sinne pelleilemään... :oops:
Sopivan ajan päästä vähin äänin ulos... Heillä on oikeus tuohon ja se varmaan auttaa heitä. Kyllä sitä pitää kunnioittaa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa 2

#1776

Viesti Lasse Candé »

Nyt on oiva tilaisuus testata myötähäpeähuutonaurun sävyä. Oletko ilkeä ja naurat täysin vapautuneesti, kenties jopa ilman myötätuntoa, vai oletko myötätuntoinen happamanväkinäistä huutonaurua naurava:

http://yle.fi/uutiset/poliitikko_luopui ... eo/6771352" onclick="window.open(this.href);return false;

"Poliitikko luopui ehdokkuudestaan - sanoi tv-haastattelussa islamia valtioksi - video"

:nauruhammas:
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Mikä naurattaa 2

#1777

Viesti Point »

Lasse Candé kirjoitti:
Point kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti: Noni! Eka kommentti postaukseen jo laitettu! :D
Liityin ryhmään ja näinkin sinun kuvasi :). Mietin hetken, jos sitä olisi alkanut trollaamaan jollain, mutta... Ei kehdannut
Joo, itsekin tunnen piston sydämessäni joka kerta kun joku tykkää kuvasta tai kommentoi sitä. :(
Kun se tosiasiassa oli helvetillisen ryyppäämisen päätteeksi kuvattu ja siinä näkyy niinkin ihmeellinen asia kuin aurinko.

Taitaa olla niin että he ovat oikeassa ja kun minä menen sinne näkymättömästi omakivatrollaamaan, kaikki se kauneus ja enkelillinen kosketus saavuttaa lopulta minutkin, herättäen myötätunnon valon ja kitkien pahuuden minusta.

Ei ollut kyllä mikään kuukauden kypsyysteko allekirjoittaneelta mennä sinne pelleilemään... :oops:
Sopivan ajan päästä vähin äänin ulos... Heillä on oikeus tuohon ja se varmaan auttaa heitä. Kyllä sitä pitää kunnioittaa.
Itse harkitsin, että olisin postannut siihen kuvan isosta englantilaisesta aamiaisesta, joka edellisen illan real-Alejen, gin tonicien ja neitimäisen Pims kannun jälkeen maistui taivaalliselta. Lisäksi olin näkeväni siinä herkkusienessä enkelin kasvot....

...mutta jotenkin ei sitä viitsinyt...

Erosin ryhmästä ja tavallaan olen koteellinen ihmisille, jotka pitävät parvekkeen alta löytyviä roskia enkelten höyheninä. Elämä on silloin ehkä helpompaa..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 6438
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Mikä naurattaa 2

#1778

Viesti AlexMachine »

"Miehitetyn sukellusveneen videokamera tallensi toinen toistaan merkillisempiä eläimiä merten syvyyksissä. Jotkin havaitusta eläimistä näyttävät ennestään tunnistetuilta lajeilta, mutta poikkeavat kuitenkin joiltakin osin näistä. "
0.33s "Forever alone."
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 69785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Mikä naurattaa 2

#1779

Viesti Polvi »

Tein viime keskiviikkona salilla vähän voimapyörää. Vatsalihakset ovat vieläkin kipeät. :nauruhammas:
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#1780

Viesti bodyguard »

Mitä pitäisi tehdä fyssarilla kun fyssari kysyy että sattuuko tämä ja sattuu niin todella paljon ettei pysty puhumaan :lol:

Pitää varmaan opettaa taputtamisen merkitys fysioterapeutille :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Beorn
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 1880
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Rauma

Mikä naurattaa 2

#1781

Viesti Beorn »

Tätähän se Mika on aina toitottanut, Potkulla ON merkitystä:

http://yle.fi/uutiset/potkutiedote_piri ... ti/6775060" onclick="window.open(this.href);return false;

Tosin vain lyhytaikaisesti.
Jussi Pirnes

Rikkaus ja mahti ovat aina olleet silkkaa unta,
kirjoitukset tuoksuvat hyvältä vielä sadan vuoden kuluttua.
Ryōkan :::DIY:::
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 91
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#1782

Viesti bodyguard »

Tää video. Hetkeen tullu noin naurettua :D

http://www.frenchnerd.com/article-the-s ... 09072.html" onclick="window.open(this.href);return false;

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 902
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä naurattaa 2

#1783

Viesti MikaelF »

Minä taas opetan potilaani taputtamaan :D No ei kaikkia mutta niitä joilla hoidan purentaelinten toimintahäiriöitä...
MikaelF
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 902
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä naurattaa 2

#1784

Viesti MikaelF »

bodyguard kirjoitti: Mitä pitäisi tehdä fyssarilla kun fyssari kysyy että sattuuko tämä ja sattuu niin todella paljon ettei pysty puhumaan :lol:

Pitää varmaan opettaa taputtamisen merkitys fysioterapeutille :D

Äskeisessä unohtui lainaus...
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa 2

#1785

Viesti T-T »

Astelin juna-asemalle, siinä omissa ajatuksissani odotelin junaa.
Yhtäkkiä noin parin metrin päässä kääntyy nainen, joka toteaa sillai normiääneellä että "haista sinä v1tun hömö pska, mä tapan sut" ja tämän jälkeen kääntyy katseleen taas eteenpäin.

Mulla pyörii pää ympäriinsä, että hähtähmitähäh? ja kattelen muita ihmisiä ympärillä ja kaikki näyttävät kuin että mitään ei olisi tapahtunut, kukaan ei katso minuun eikä naiseen...

Mitä niinkun helvettiä :D

Mä aloin jopa kyseenalaisteen itseäni, että oonko mä jotenkin hereillä unessa vai mitä.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 139 kurkkijaa