Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa 2

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 53
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa 2

#16

Viesti Jorge »

Jaawa kirjoitti:
TimoS kirjoitti: 1 000 000 dollaria sille, joka homoilee tämän miehen kanssa

Jaawalle tilaisuus rikastua :D
Ei ole, vaikka tuosta rahasta voiski koittaa niin Rick Perry on kyllä sitte se viimenen äijä, kuvottava sälli, enkä puhu nyt ollenkaan mistään ulkonäöstä :lol:
Mutta jos turkkilainen öljypaini laskettaisiin homosteluksi, niin entä sitten?
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 119

Mikä naurattaa 2

#17

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Jorge kirjoitti:
Jaawa kirjoitti:
TimoS kirjoitti: 1 000 000 dollaria sille, joka homoilee tämän miehen kanssa

Jaawalle tilaisuus rikastua :D
Ei ole, vaikka tuosta rahasta voiski koittaa niin Rick Perry on kyllä sitte se viimenen äijä, kuvottava sälli, enkä puhu nyt ollenkaan mistään ulkonäöstä :lol:
Mutta jos turkkilainen öljypaini laskettaisiin homosteluksi, niin entä sitten?
Kyllä mä sortusin ekana vetämään Perryltä selkärangan kalloineen pihalle ku Predator konsanaan :D
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa 2

#18

Viesti Lasse Candé »

Oma tyhmä huumori naurattaa.
Lukion tokalla meillä oli yhteiskuntaopin kirjassa jossain esimerkissä hahmo nimeltään Urban. Meni silloin kaverin kanssa koko esimerkki ohi kun alettiin miettimään että Urbanilla on varmaan melkoisen miehekäs auto ja että varmaan on kyseessä sellainen Magnum-henkinen tapaus. Ja että Urban ei varmaan pidättäydy naistenkaan lyömisestä. Profiloitiin tätä Urbania oikein huolella.

Nyt väsäsin ensimmäisen kokeen itse samaisessa koulussa ja koska olen perinnetietoinen tapaus, laitoin yhteen tehtävään Urbanin suorittajahahmoksi. :D

Seuraavassa kokeessa varmaan seikkailee Wolfgang. Hän oli mun saksan aineissa yleinen päähahmo.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 158
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#19

Viesti Mika »

Sä oot pimeä... :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa 2

#20

Viesti Dojon Jäykin »

flammee kirjoitti: Wut. Isovarpaista on alkanut (tai en oo ainakaan aiemmin huomannut) kasvaa karvaa, muuttuuko sitä hobitiksi kun juoksentelee paljain jaloin..?
Katoppas nenään ja korviin. Kyllä ne tossa iässä tai kohta ainakin alkaa työntymään sieltäkin.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa 2

#21

Viesti kivi »

Meillä on koulussa jokin terveys viikko josta on ns: mainoksina semmosia kuvia missä ollaa printattu paperille semmonen BB tyylinen silmä minkä keskellä on kierrätys kolmio. Keksinpä sitten että käännän kaikki kuvat koko koulussa pystysuuntaisesti :D. Vielä kun kuvaan on painettu ripset ja kaikki niin käännettynä näyttää joltain ihan muulta kuin silmältä. :D. Pitäsköhän siellä ihan opiskellakkin kun jää tommoseen aikaa
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Mikä naurattaa 2

#22

Viesti Aleksi T »

kivi kirjoitti: Meillä on koulussa jokin terveys viikko josta on ns: mainoksina semmosia kuvia missä ollaa printattu paperille semmonen BB tyylinen silmä minkä keskellä on kierrätys kolmio. Keksinpä sitten että käännän kaikki kuvat koko koulussa pystysuuntaisesti :D. Vielä kun kuvaan on painettu ripset ja kaikki niin käännettynä näyttää joltain ihan muulta kuin silmältä. :D. Pitäsköhän siellä ihan opiskellakkin kun jää tommoseen aikaa
Tuli sinun pilkkuvirheistä mieleen, kun joskus opettaja korjasi biologian esseetä multa ja pilkkuvirheitä oli turhankin runsaasti. Antoi sitten lapun eräällä tunnilla takaisin, piirsi esseen loppuun n. 10 pilkkua ja sanoi, että ota tuosta, jos ne loppuu kesken. :D
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 50
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#23

Viesti L.K. »

Mulla tuli tuosta mieleen aikaana yläasteen terveystiedon tunnilla kun opettaja lätkäisi piirtoheittimellä sellaisen anatomisen kuvan naisen vaginasta niin eräs luokkatoveri totesi kovaan ääneen "mikäs v1ttu toi on?".

Herätti hilpeyttä:)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa 2

#24

Viesti TimoS »

Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Mikä naurattaa 2

#25

Viesti Elina »

Joku oli tehnyt meidän parista opettajasta pilavideon - en kehtaa linkittää, kun siinä on semmoista inside-läppää, jonka vaan opiskelijakolleegat tietää, mutta oon nauranut itseni ihan tärviölle :smt003 :smt003 :smt003 Aiheena on vaan lähinnä se, että miten ne tuntuvat välillä joutuvan opettaan sellaisia asioita, joista ne ei tunnu tietävän mitään.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 119

Re: Re: Mikä naurattaa 2

#26

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Elina kirjoitti: Joku oli tehnyt meidän parista opettajasta pilavideon - en kehtaa linkittää, kun siinä on semmoista inside-läppää, jonka vaan opiskelijakolleegat tietää, mutta oon nauranut itseni ihan tärviölle :smt003 :smt003 :smt003 Aiheena on vaan lähinnä se, että miten ne tuntuvat välillä joutuvan opettaan sellaisia asioita, joista ne ei tunnu tietävän mitään.
Eli se on jo netissä muttet kehtaa linkittää, tää meinaa nyt sitä, että joko mä sleuthin sen videon esille tai sä linkität sen että me muutkin päästään nauramaan :D

Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Mikä naurattaa 2

#27

Viesti PDC »

http://sarjakuva.tuukkavirtaperko.net/w ... lish14.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Sisältää alastomuutta sarjakuvan muodossa :D
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Mikä naurattaa 2

#28

Viesti Jussi Häkkinen »

Kyynikko kirjoitti: http://www.aqk.ca/misc/letter.php" onclick="window.open(this.href);return false;


Englantilainen upperclass huumori, toimiessaan täydellistä :)
:smt044 :smt043 :maahan:
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Mikä naurattaa 2

#29

Viesti Kyynikko »

Hippitytön naamakirjaseinältä (opiskelee tampereella) : Tamperelaisen naistenvessan seinästä luettua: "Hipit. En arvosta. Kreisibailut. Arvostan." Ihana Tampere ♥
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
ktalo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 148
Lauteille: Syyskuu 2009

Mikä naurattaa 2

#30

Viesti ktalo »

L.K. kirjoitti: Mulla tuli tuosta mieleen aikaana yläasteen terveystiedon tunnilla kun opettaja lätkäisi piirtoheittimellä sellaisen anatomisen kuvan naisen vaginasta niin eräs luokkatoveri totesi kovaan ääneen "mikäs v1ttu toi on?".
Herätti hilpeyttä:)
Mä muistan yläasteen terveystiedon tunnilta vaan sen, että terkkari tuli kertoon juuri mainitsemiasi asioita ja lisänä juttuja siitä, miten niitä käytetään. Pojat (en minä toki) heitti sitten semmosia vähän spesifisempiä kysymyksiä erilaisista jutuista. Vaikutus oli se, että opettava taho alkoi itkeä ja poistui paikalta juosten. Rehtori piti loput tunnista. :oops:
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Fubarbarian ja 75 kurkkijaa