Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Lontoon olympialaiset 2012

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lontoon olympialaiset 2012

#46

Viesti Mika »

Olen yläasteilla ja lukioissa sekä ammattikorkeakoulussa opettanut kiekkoilijoita, ja kyllä minä sanoisin, että he ovat liikunnallisesti kevyesti sieltä parhaimmasta päästä. Toki anekdootti tämäkin vain on.

Mutta mites ne kesäolympialaiset? :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Lontoon olympialaiset 2012

#47

Viesti Andy »

bodyguard kirjoitti: Tietysti voi olla että kyse on siitä että Oulun energia pitää sponsorinäkyvyyttä lätkäareenalla merkittävänä kuin esim. että saisi mainoksensa painikisojen yhteyteen ja sen näkisi kilpailijoiden lisäksi 7 ihmistä.
...
kyse on pohjimmiltaan siitä että lätkä kiinnostaa ihmisiä ja ihmiset ovat valmiita maksamaan sen näkemisestä. Lisäksi lätkän pariin hakeutuu "hieman" enemmän nuoria kuin vaikka painin joten lienee aika loogista että tätä nuorisotoimintaa tuetaan verovaroista enemmän kuin vaikka painin.
Tunnen sähkömarkkinoiden kilpailutilannetta työni puolesta jonkin verran ja minun on vaikea nähdä, että Oulun Energian kannattaisi liiketaloudellisista syistä sponsoroida Kärppiä. Pikemmin kyseessä on kaupungin piilotuki. Urheilun tukeminen on minusta positiivista, mutta näkisin sen mieluummin tapahtuvan suoraan kaupungin budjetista. Ja mielellään myös samoin perustein kaikille lajeille.

Se että "ihmisiä kiinnostaa lätkä" ei ole mikään luonnonlaki tai yksinomaan lajin luonteesta johtuva ominaisuus. Jääkiekko on nimenomaan laji, josta on tehty ihmisiä kiinnostava yhteiskunnan ja kaupallisten toimijoiden yhteistyöllä. Ja nimenomaan Suomessa. Niinkin läheisessä maassa kuin Virossa jääkiekko on täysin marginaalilaji.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Lontoon olympialaiset 2012

#48

Viesti Mika »

Ja taas varsinaisia olympiauutisia:
Internetin yhteisöpalvelu Twitter on sulkenut Lontoon olympialaisten tv-lähetyksiä kritisoineen brittiläisen The Independent -lehden toimittajan tilin, lehti kertoo

Lehden Yhdysvaltain-kirjeenvaihtaja Guy Adams arvosteli Twitterissä voimakkaasti amerikkalaisen tv-yhtiö NBC:n päätöstä näyttää olympialaisten perjantaiset avajaiset Yhdysvalloissa jälkilähetyksenä useita tunteja niiden päättymisen jälkeen. Adams lähetti myös viestin, jossa hän julkaisi NBC:n olympialaisista vastaavan johtajan sähköpostiosoitteen ja pyysi seuraajia kertomaan tälle mielipiteensä ratkaisusta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

Lontoon olympialaiset 2012

#49

Viesti Jopo »

Minä olen kans vähän väsynyt tähän tasaisin väliajoin nousevaan lätkä ja keihäänheittonillitykseen. Onhan se nyt selvä, että optimitilanne olisi se kun suomalaiset lopettaisivat myös näiden lajien seuraamisen. Ei tulisi kenellekään sitten pahamieli. Oikealla mainonnalla saadaan koko kansa innostumaan oopperasta, runonlausunnasta ja kuviokellunnasta, viimeisimmäisellä on vieläpä selkeästi kulttuurikasvatuksellista arvoa.

Ps. Niin paljon kuin Ukkolaa arvostankin, niin tuo lausunto oli mielestäni rimanalitus.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
jarkko
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 318
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Turku

Lontoon olympialaiset 2012

#50

Viesti jarkko »

Mä uskon Suvin mitaliin taekwondossa. 10 päivän päästä nähdään, mikä on todellisuus. Videopätkää viimeistelyleiriltä:

http://m.youtube.com/#/watch?desktop_ur ... LCtA&gl=US" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#51

Viesti Ile »

Olipas hieno peli eilen Ville Långilta (kavereiden kesken "all night" Lång?).
Andy kirjoitti: Urheilun tukeminen on minusta positiivista, mutta näkisin sen mieluummin tapahtuvan suoraan kaupungin budjetista. Ja mielellään myös samoin perustein kaikille lajeille. .


Seuraava kysymys on sitten tietysti se, että mitkä niiden perusteiden pitäisi olla?
Pitää huomata, että lajeihin suuntautuvat ulkopuoliset rahavirrat eivät perustu saajien vaan maksajien tarpeisiin, siihen mitä maksaja haluaa ja uskoo saavansa vastineeksi.
Mika kirjoitti: Olen yläasteilla ja lukioissa sekä ammattikorkeakoulussa opettanut kiekkoilijoita, ja kyllä minä sanoisin, että he ovat liikunnallisesti kevyesti sieltä parhaimmasta päästä. Toki anekdootti tämäkin vain on.


Anekdootti tai ei, niin sen ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä, että liikunnallisesti lahjakkaita hakeutuu jostain syystä myös lätkän kaltaisten mediaseksikkäiden lajien pariin eikä pelkästään oikeesti koviin lajeihin...

Itse näen tuon Ukkolan kykyjenetsintäpointin niin, että tällä hetkellä tietyt suositut joukkuelajit vetävät tavallaan "liikaa" puoleensa liikunnallisesti lahjakkaita lapsia/nuoria. Tietysti se on yksilö- ja aluekohtaista mutta varmaan hyvin usein sellainen liikunnallinen "yleislahjakkuus" konkretisoituu ja ne ensimmäiset onnistumisen ja voittamisen kokemukset saadaan juuri siellä suosittujen joukkuelajien piha- ja puistopeleissä. Ja sitten kun se suunta on harrastukselle saatu, niin kenelläkään asiantuntijalla - varsinkaan sillä futis/lätkävalmentajalla - ei matkan varrella ole oikein intressiä lähteä uudelleen arvioimaan tarkemmin sitä lahjakkuutta ja oikeaa lajia.
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#52

Viesti Aleksi T »

Långilta kyllä uskomaton peli. Röyhkeästi nousi verkolle ja useasti aavisti hyvin lyönnit päästen näin runttaamaan sen pallon lattiaan. Tokassa erässä pääsi hyvin pelaamaan omalla vahvuusalueellaan, mutta kolmannessa komento vaihtui. Suomalaisittain tämä oli kyllä kisojen paras hetki tähän mennessä. Toki sen purjehtijan veneenkääntökin oli aika kunnioitettava temppu. :D
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#53

Viesti Ile »

Joo, se toka erä oli huikea. Psyykkisesti tosi kova temppu nousta erävoittoon erän alkupään pienestä tappioasemasta, joka tavallaan olisi jo ollut "looginen" paikka sille notkahdukselle.

Vielä rahoista puheen ollen, hymyilytti niiden suomalaisten 49ners-purjehtijoiden loistava asenne. Kundit kiertää kisoja jollain pakettiauton rämällä samalla kun isojen maiden edustajilla on ties mitkä sponssibemarit ja pelit ja vehkeet. Tuli mieleen, että eikö nyt vaikka Suomen skiglauspiirien gräddepärseet (esim. Hjallikset ja kumppanit..) vois heittää vähän pelihiekkaa vaikka omasta massista.. :)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Lontoon olympialaiset 2012

#54

Viesti Mjölnir »

Vanhana kevytvenekilpapurjehtijana on todella mukava pitkästä aikaa seurata purjehdusta :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Lontoon olympialaiset 2012

#55

Viesti Mjölnir »

Mjölnir kirjoitti: Vanhana kevytvenekilpapurjehtijana on todella mukava pitkästä aikaa seurata purjehdusta :)
edit:
Näköjään internetsin syövereistä löytyi, että olen parhaimmillaan ollut Eurooppa-jollien SM-kisoissa, vuonna 1990 ollut kolmannessa lähdössä kuudes 75 kilpailijan joukosta :D

Lähes olympia-ainesta, siis :smt003
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#56

Viesti Ile »

Kamppailuopettajat ja muut "kovat jätkät" on just näitä jotka ei menestyny purjehduksessa... Joku Aittomäkiki on varmaan ryssiny parit skabat jollain pessimistijollalla ja päättäny katkerana, että joku päivä vetää kymmenen jätkää levyks ja lähtee paneen mallityttöjä :D

(ps. tuli tuossa kesälomalla purettua landella vanha venevaja ja löytyhän sieltäkin se lahonnu optari...)
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#57

Viesti Aleksi T »

Kuva

Eli jokaista uutta twitter-seuraajaa kohti Valavuori sponssaa eurolla Långia Rion olympialaisiin. Kattona on 10.000 seuraajaa eli 10.000 €.

Långin Twitter-profiili
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lontoon olympialaiset 2012

#58

Viesti Nico »

http://www.bbc.co.uk/news/uk-19050139" onclick="window.open(this.href);return false;
You are most like:
Merja Korpela
Height 1.71m, 5ft 7in
Weight 85kg, 13st 5lbs
Gender Female
Sport Athletics
Competing in
Women's Hammer Throw

Jaahas :D
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Lontoon olympialaiset 2012

#59

Viesti bodyguard »

Rustam Iskandari
Tajikistan
Rustam Iskandari

Height 1.76m, 5ft 9in

Weight 96kg, 15st 2lbs

Gender Male

Sport Wrestling
Competing in

Men's Freestyle 96kg

:D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Lontoon olympialaiset 2012

#60

Viesti Nico »

Selvästi me ollaan valittu väärät lajit! :)
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 88 kurkkijaa