Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Lontoon olympialaiset 2012

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Lontoon olympialaiset 2012

#76

Viesti Vanhakankea »

Eikös sieltä tule nyt muita lajeja kuin uintia vai olenko vaan katsellut telkkua väärään aikaan? Odottelen sitä todellista digi-tvtä jossa saan valita "Näytä vain lähetykset joissa lajit x, y ja z"

Oliskohan aika miettiä uudestaan myös lajivalikoimaa, jotain vanhaa varmaan voisi tiputtaa pois, kuten jalkapallon. Se nimittäin elää ilman olympianostettakin.

Nykyiset olympiakamppailutkin on pikkusen tylsiä kun nyrkkeilyä lukuunottamatta homma keskeytetään aina piste suoritukseen ja jatketaan siitä jos jatketaan. Judoka Ylisen tappio kirpaisee edelleen, täysin judomaalikkona en nähnyt tossa ottelun lopettavaa pistesuoritusta vaan odottelin jatkoa ja Ylisen maagista voittosuoritusta. En tiedä, sääntöpuolella olisi varmaan tekemistä, että homma olisi reippaampaa riskien ottamista eikä vain toisen virheiden kyttäämistä. Judo on hieno laji mutta ottelut on vaan tylsiä.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Lontoon olympialaiset 2012

#77

Viesti JanneM »

Mä oon jo vuosia suunnitellut footballoutfromolympics.com sivustoa ja kansalaisliikettä. Jalkapallo on täysin turha laji Olympialaisissa. Vie hirveesti resursseja ja paikkoja ja kuitenkin lajin tärkeimmät kisat järjestetään erikseen. Olympialaiset eivät ole millään mittapuulla jalkapallon tärkeimmät kisat kuten ne ovat kaikissa muissa Olympialajeissa.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Lontoon olympialaiset 2012

#78

Viesti Jussi Häkkinen »

JanneM kirjoitti: Mä oon jo vuosia suunnitellut footballoutfromolympics.com sivustoa ja kansalaisliikettä. Jalkapallo on täysin turha laji Olympialaisissa. Vie hirveesti resursseja ja paikkoja ja kuitenkin lajin tärkeimmät kisat järjestetään erikseen. Olympialaiset eivät ole millään mittapuulla jalkapallon tärkeimmät kisat kuten ne ovat kaikissa muissa Olympialajeissa.
Mitenkäs olisi, jos MM-kisat lakkautettaisiin? Tällöin olympiafutikseen tulisi jotain järkeä. Toinen vaihtoehto olisi tehdä futiksenkin MM-kisoista vuosittaiset.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lontoon olympialaiset 2012

#79

Viesti Jutoka »

Vanhakankea kirjoitti: Eikös sieltä tule nyt muita lajeja kuin uintia vai olenko vaan katsellut telkkua väärään aikaan? Odottelen sitä todellista digi-tvtä jossa saan valita "Näytä vain lähetykset joissa lajit x, y ja z"
Onhan sieltä tullut myös purjehdusta, pyöräilyä, naisten käsipalloa ja naisten jalkapalloa. Eli lähinnä kaikkea mahdollisimman tylsää ja turhaa, joka ei kiinnosta juuri ketään. On se niin kiva, että meillä on YLE-vero käytössä.
kimmokammo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 421
Lauteille: Joulukuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#80

Viesti kimmokammo »

voihan netissä ylen sivuilta katsoa mitä huvittaa, tosin ekan viikon tarjonnasta kiinnosti futiksen junnu-turnaus, ja 100m vapari, joita näki telkustakin.. tuosta valitsemaan, ja linkeistä voi katsoa aika monen ebu-maan lähetyksiä.

http://yle.fi/urheilu/nain_katsot_lonto ... sa/6228362" onclick="window.open(this.href);return false;
"Marriage is for how long you can hack it, divorce is eternal. " Louis C.K.
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Lontoon olympialaiset 2012

#81

Viesti Jutoka »

Eikös tuo nyt tarkoita vain sitä, että voit seurata YLE:ltä netistä sen minkä televisiostakin? Eli kiittäkäämme YLE-veroa. Se että voimme katsoa mitä haluamme muiden kuin YLE:n lähetyksistä ei liity mitenkään tähän.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lontoon olympialaiset 2012

#82

Viesti DeusVult »

Vanhakankea kirjoitti: En tiedä, sääntöpuolella olisi varmaan tekemistä, että homma olisi reippaampaa riskien ottamista eikä vain toisen virheiden kyttäämistä.
Kannattaa katsella niitä miekkailumatseja, jos haluaa reipasta riskien ottamista nähdä... :D

Mutta joo, viimeset kolme tai neljä päivää putkeen kaikissa tv-lähetyksissä (sekä ylen 1 ja 2 että svt) on lukenut ohjelmatiedoissa että "uintifinaaleja". Uintifinaalien lisäksi saatetaan sitten näyttää joku vartin kooste jostain melonnasta tai hevostelusta, mutta sitten tulee taas - arvatkaas mitä? - uintifinaaleja! Ei ihme että joku gaaddääm Phelps on "kaikkien aikojen Olympiaurheilija", kun käytännössä samassa lajissa on jaossa joku 20 kultamitalia aina joka kisoissa... :smt012
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Lontoon olympialaiset 2012

#83

Viesti Vanhakankea »

Kyse olikin siitä mitä tulee telkusta, tuosta passiivisen katsomisen ikonista. Tiedän toki, että netistä näkee mutta kun päivän on koneella niin ei jaksa enää mitään kovin aktiivista katsetapahtumaa. Kivempaa olisi, jos töllö suodattaisi ja jättäisi jäljelle vain etukäteisvalinnat kaukosäätimen ulottuville.

Mä voisin varmaan rakentaa tollasen systeemin joka keräilisi netistä kiinnostavat lähetykset ja tallettaisi ne digi-boxiin josta voisin niitä iltasella katsoa.

Onhan se toki hienoa, että meillä on digi-tv jossa on ohjelmaopas mutta kyllä vielä ollaan melko kaukana siitä markkinajargonista jolla digi-systeemi lanseerattiin. Markkinamiehet taisi lukea speksistä "ei tule tähän versioon"/"tulevaisuuden ominaisuudet" kohdan ainoastaan. :-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
kimmokammo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 421
Lauteille: Joulukuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#84

Viesti kimmokammo »

Jep, tv-lähetysten taso on pudonnut aivan tolkuttomasti näissä kisoissa, ei mutulla olis tullut 4v sitten kuuloonkaan lähettää yhtä urheilua koko ilta, mutta "kato netistä"-aika on mahdollistanut tämänkin perseilyn.
Ennen vain jos halusi nähdä esim judoa niin ruotsin tv saattoi pelastaa, nyt voi katsoa judoa jos sitä varta vasten haluaa.
"Marriage is for how long you can hack it, divorce is eternal. " Louis C.K.
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#85

Viesti Ile »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Mä oon jo vuosia suunnitellut footballoutfromolympics.com sivustoa ja kansalaisliikettä. Jalkapallo on täysin turha laji Olympialaisissa. Vie hirveesti resursseja ja paikkoja ja kuitenkin lajin tärkeimmät kisat järjestetään erikseen. Olympialaiset eivät ole millään mittapuulla jalkapallon tärkeimmät kisat kuten ne ovat kaikissa muissa Olympialajeissa.
Mitenkäs olisi, jos MM-kisat lakkautettaisiin? Tällöin olympiafutikseen tulisi jotain järkeä. Toinen vaihtoehto olisi tehdä futiksenkin MM-kisoista vuosittaiset.
World cup on sen luokan instituutio, että ei sitä "voi" lopettaa, ja toisaalta sen järjestäminen joka vuosi taitaisi olla liian massiivinen (tai sitten itsensä vesittävä) projekti.

Kyllä kai se olympiafutis on niille nuorille pelaajille itselleen ihan merkittävä tapahtuma. Jos sitä (kaikkine karsintoineen yms.) ei pelattaisi, niin ehkä about vastaava määrä nuorten kv-pelejä kuitenkin sitten haluttaisiin pelata jonkun vaihtoehtoisen turnauksen tai turnausten tiimoilta. En sitten tiedä säästyisikö siinä resursseja mutta eri tavalla ne tietysti kohdentuisivat.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Lontoon olympialaiset 2012

#86

Viesti JanneM »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Mä oon jo vuosia suunnitellut footballoutfromolympics.com sivustoa ja kansalaisliikettä. Jalkapallo on täysin turha laji Olympialaisissa. Vie hirveesti resursseja ja paikkoja ja kuitenkin lajin tärkeimmät kisat järjestetään erikseen. Olympialaiset eivät ole millään mittapuulla jalkapallon tärkeimmät kisat kuten ne ovat kaikissa muissa Olympialajeissa.
Mitenkäs olisi, jos MM-kisat lakkautettaisiin? Tällöin olympiafutikseen tulisi jotain järkeä. Toinen vaihtoehto olisi tehdä futiksenkin MM-kisoista vuosittaiset.
Nuo on myös vaihtoehtoja, mutta uskon jalkapallokansan sulattavan Olympiastatuksen poistamisen helpommin kuin MM-kisajärjestelmän muuttamisen...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Re: Lontoon olympialaiset 2012

#87

Viesti Ile »

Vanhakankea kirjoitti: Mä voisin varmaan rakentaa tollasen systeemin joka keräilisi netistä kiinnostavat lähetykset ja tallettaisi ne digi-boxiin josta voisin niitä iltasella katsoa.
Kyllähän itse tehty on kiva on, mutta jos kerran haluat päästä koneen äärestä passiivisemman nautiskelun pariin, niin osta ihmeessä valmiina.

elisa viihde[/linkki]

sonera viihde[/linkki]
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Lontoon olympialaiset 2012

#88

Viesti Vanhakankea »

Ile kirjoitti: Kyllähän itse tehty on kiva on, mutta jos kerran haluat päästä koneen äärestä passiivisemman nautiskelun pariin, niin osta ihmeessä valmiina.

elisa viihde[/linkki]

sonera viihde[/linkki]

Ai niin perskules, mun ideat olikin vanhoja mitenkäs noilla muuten onnistuu jonkun ölympiä-striimin talletus jostain hinkuvintian yleisradion striimistä... Täytyy varmaan pikkusen laittaa linukkaan jotain blackwarea, että saisi noi striimit talteen. Täytyypä katsoa, että mitä noi tuotteet tarjoaa. Toi Samsungin BD-boxi on muutenkin pikkusen vitsi ja lähtee varmaan kohta vesilintujahtiin kun siinä on niin hienoja rajoituksia. Internet-videovuokraamoa/paytv:tä muuanmuassa ei voi käyttää kun tallentaa jotain lähetystä, ihme että bluerayta voi katsoa samaan aikaan.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
ToniM
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 466
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Vihti

Lontoon olympialaiset 2012

#89

Viesti ToniM »

Tässä, kun olen nyrkkeilyä seurannut niin osaako joku kertoa miksi pistelaskua ei näytetä tv:n katsojille muuten kuin erien välillä? Tosi rasittavaa seurata ilman sitä, kun kuitenkin on kyse pistenekkailusta. Toivottavasti TKD:ssä ei ole sama homma. Toinen asia mikä on ollut merkillistä niin minulla on canalin satelliitti niin koko olympialaisten ajan ylen lähetyksissä ääni ei ole kuvan kanssa synkrossa. Ääni tulee hieman ennemmin mitä kuva. Onko muilla ollut samaa ongelmaa vai paininko yksin tämän ongelman kanssa?
http://www.facebook.com/shinshikiaikidory" onclick="window.open(this.href);return false;
https://sites.google.com/site/shinshikiaikidory/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/user/shinshikiaikido" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Lontoon olympialaiset 2012

#90

Viesti Ile »

ToniM kirjoitti: Tässä, kun olen nyrkkeilyä seurannut niin osaako joku kertoa miksi pistelaskua ei näytetä tv:n katsojille muuten kuin erien välillä?
No hiddo, pitäähän niitä pisteitä voida muokata erän aikana ennen kuin ne näytetään, jos on vaikka väärä mies voittamassa...

Ärsyttäväähän toi on.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 68 kurkkijaa