Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Foorumikeskustelun etiketti?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Mappe
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 302
Lauteille: Elokuu 2011
Etulaji: Taekwondo
Takalajit: Judo, Jujutsu

Hyvästit Potkulle

#76

Viesti Mappe »

Andy kirjoitti:
Mappe kirjoitti: Ei välttämättä ollenkaan huono päätös. En ole itse koskaan ymmärtänyt niitä jotka notkuvat täällä foorumilla illasta toiseen. Harvoin täällä mitään oikeasti rakentavia keskusteluja käydään.
Mahtaisiko olla hyvä ajatus ruokkia ja aloittaa itse rakentavia keskusteluja? Itse olen päätynyt tähän ratkaisuun .... ööö ... monipuolisten vaiheiden jälkeen.
Joo sulta on kyllä viime aikoina tullut monta hyvää aiheavausta joihin olen itsekkin kommentoinut. Niin ja taas sorruin kurkkaamaan mihin keskustelu täällä äityy. kyllähän tää paikka koukuttaa ;) Ehkä vielä kehittelen itsekkin jonkun rakentavan keskusteluaiheen kun tulee mieleen.
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Hyvästit Potkulle

#77

Viesti Lowclass »

Vaikka ei välttämättä puhuta samasta asiasta niin rakentava kritiikki eri asia kuin asioiden turha vatvominen.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Hyvästit Potkulle

#78

Viesti Elina »

Tuosta rakentavasta kritiikistä ja keskustelun laadun ylläpitämisestä on jo oma ketjunsa olemassa, ja sinne kannattaa ajatuksiaan käydä raapustelemassa. Vaikka moderaattorit tekevät yhden osan työstä foorumin laadun ylläpitämiseksi, niin keskustelijoilla on sitten se toinen (ja mun mielestäni tärkein) osuus (ylläpidon voi laskea kolmanneksi osapuoleksi).

Mika Väyryselle toivotan hyvää jatkoa uusien haasteiden parissa! Tosin yleensä lähdöstään ilmoittajat tuntuvat hetken päästä palaavan aina takaisin :) Tietysti rekisteröityneitäkin alkaa olla jo niin paljon, että jos kaikki ilmoittelisivat aina, milloin nettimaailma riittää, olisi niitä ketjuja varmaan jo melko lailla, ja toisaalta taas rekisteröityneiden määrästä johtuen sitä ei muutenkaan pysy kärryillä siitä, kuka on kirjoittanut viimeksi aktiivisesti ja onko joku taas ollut hiljaa pidemmän aikaa. Melkein voisi sanoa, että mielikuva kirjoittajasta on aina sen viimeisimmän kirjoitetun viestin mukainen.
TRU
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 293
Lauteille: Lokakuu 2008

Hyvästit Potkulle

#79

Viesti TRU »

Jokainen kokee foorumin omista lähtökohdistaan ja tämä tietysti vaikuttaa ratkaisuihin osallistumisesta. Kuten toisessa ketjussa kirjoittelin, itselläni on mennyt maku pysyvästi tiettyihin ketjuihin ja aiheisiin (ja kirjoittajiin), johtuen sävystä, tyylistä ja ennenkaikkea siitä, että mikään selkeitä asiavirheitä korjaava postaus ei mene läpi vaan sama mesoaminen tai suoranainen disinformaation levittäminen jatkuu vaikka tarinat olisi todettu puhtaaksi apulannaksi.

En ole kuitenkaan moisesta pysyvästi mieltäni pahoittanut vaan siirtynyt enemmän lukupuolelle ja kurkkaan edelleen Potkun oikeastaan päivittäin, kyllä täältä helmiäkin löytyy sieltä älämölön seasta.

Ja kuten Elina kirjoitti, meillä kirjoittajilla se vastuu sisällöstä pitkälti on. Jos kokee että ei ole enää mitään rakentavaa sanottavaa niin kannattaa olla kirjoittamatta. Lukea silti voi.

TRU
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvästit Potkulle

#80

Viesti Mika »

Mikä IHME tämän ketjun tarkoitus oikein on? :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Hyvästit Potkulle

#81

Viesti Point »

Mika kirjoitti: Mikä IHME tämän ketjun tarkoitus oikein on? :D

Ihmiset selittelevät tässä omaa netin käyttöään ja suhdettaan tähän yhteen sosiaalisen media kanavaista; keskustelupalstaan nimeltä Potku...

Tämän lisäksi Mika V. voi välillä käydä kurkkimassa, että puhutaanko hänestä. :)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvästit Potkulle

#82

Viesti Mika »

:smt003

Avautumiseenhan tällaisia ketjuja käyttävät hyväkseen ne, joilla ei ole muuta sanottavaa muissakaan ketjuissa. Taisipa pari sellaista viestiä tänne jo eksyäkin... ;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvästit Potkulle

#83

Viesti Jorge »

Mika kirjoitti: Mikä IHME tämän ketjun tarkoitus oikein on? :D
Potku antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana Potkuun ensimmäisen kerran viestiä näppäilin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneliä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä. Vielä kerran korviini kantautuu tuon vilkkaan palstan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvästit Potkulle

#84

Viesti Mika »

Ryhmätyötä tekevät oppilaat ihmettelevät, mitä nauran ääneen... :naurupyorii:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

Hyvästit Potkulle

#85

Viesti Jussi Häkkinen »

Mappe kirjoitti: Ihan oikeaakin elämää kun on elettävänä.
Tämä on aina ylimielisyydessään koominen lausahdus.

Mikäli ei pidä satojen ihmisten kanssa julkisesti kommunikoimista oikeana elämänä, voi ehkä miettiä, miten oikean elämän ajattelee. Tokihan wanhan komppaajakaveripiirin kanssa saa varmasti ihan kivan keskustelun aikaan, mutta diversiteetin puuttuessa edutkin puuttuvat.

Mukana on tietenkin sitten se porukka, joka vetää ammatikseen herneitä nenään, korka toiset eivät ole samaa mieltä. Näiden arkielämäselviämiskykyä ihmettelen.

Väyryselle: Piipahtele takaisin silloin tällöin. Ei meiningin tarvitse olla binääristä verkkoyhteisöjenkään käytön suhteen.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Hyvästit Potkulle

#86

Viesti TimoS »

En näe mitään syytä pitää tätä ketjua Saunassa. Olkoon täällä Kahvilassa
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvästit Potkulle

#87

Viesti Mika »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Mukana on tietenkin sitten se porukka, joka vetää ammatikseen herneitä nenään, korka toiset eivät ole samaa mieltä. Näiden arkielämäselviämiskykyä ihmettelen.
Luulen että he menestyvät arjessa ihan normaalisti. Heidän ongelmanaan on se, etteivät he osaa erottaa virtuaalikeskusteluja kasvotusten käytävistä keskusteluista; "Kukaan ei ikinä sanoisi minulle noin päin naamaa! :smt076 "
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Hyvästit Potkulle

#88

Viesti MarkkuT »

Jorge kirjoitti: Potku antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti...
Jep, Testamentti. Tässä Väyrysen testamentissa ei nyt oikein ollut semmoista myllylämäistä tuskaa ja itsesääliä. Vähän kylmäksi jätti. 7+
Ain't no one.
Ale
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1210
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Lahti
Etulaji: Shorin-ryu Seibukan karate-do
Sivulajit: Okinawalainen kobudo
Takalajit: JKA-Shotokan
Sin moo hapkido
Shorin-ryu (Okuhara-ha)

Hyvästit Potkulle

#89

Viesti Ale »

Mika kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Mukana on tietenkin sitten se porukka, joka vetää ammatikseen herneitä nenään, korka toiset eivät ole samaa mieltä. Näiden arkielämäselviämiskykyä ihmettelen.
Luulen että he menestyvät arjessa ihan normaalisti. Heidän ongelmanaan on se, etteivät he osaa erottaa virtuaalikeskusteluja kasvotusten käytävistä keskusteluista; "Kukaan ei ikinä sanoisi minulle noin päin naamaa! :smt076 "
En edelleenkään ymmärrä miksi pitäisi erottaa netissä käytävä keskustelu kasvokkain käytävästä?
Mikä tekee foorumista paikan, jossa on soveliasta loukata tahallaan eri mieltä olevia.
Aleksi Isotalo
http://www.seibukanlahti.fi

"People sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf."
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. "
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvästit Potkulle

#90

Viesti Mika »

Ale kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Mukana on tietenkin sitten se porukka, joka vetää ammatikseen herneitä nenään, korka toiset eivät ole samaa mieltä. Näiden arkielämäselviämiskykyä ihmettelen.
Luulen että he menestyvät arjessa ihan normaalisti. Heidän ongelmanaan on se, etteivät he osaa erottaa virtuaalikeskusteluja kasvotusten käytävistä keskusteluista; "Kukaan ei ikinä sanoisi minulle noin päin naamaa! :smt076 "
En edelleenkään ymmärrä miksi pitäisi erottaa netissä käytävä keskustelu kasvokkain käytävästä?
Mikä tekee foorumista paikan, jossa on soveliasta loukata tahallaan eri mieltä olevia.
En puhunut loukkaamisesta (olkinuken on oloista, joten en vastaa pidemmälti).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 109 kurkkijaa