Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ihannenaisvartalo

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Ihannenaisvartalo?

Pro Ana/Pro Mia
0
Ei ääniä
Boyish
0
Ei ääniä
Skinny
7
10%
Curvy
34
47%
Flabby
2
3%
Chubby
6
8%
Fat
0
Ei ääniä
Supersized
2
3%
Athletic
17
24%
Muscular
2
3%
Muu, mikä?
1
1%
Haluan vain nähdä äänet
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 72

Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Ihannenaisvartalo

#46

Viesti PDC »

bodyguard kirjoitti: Kattokaa vaikka esim. tämä video: " onclick="window.open(this.href);return false;!

Hyvin sopusuhtainen ja naisellinen vartalo mutta siinä on vähän reisiä ja takapuoltakin :)
Saatana... Lihastohtorin jäljiltä minäkin tota kaunokaista tulin hehkuttamaan :D

Siis juuri tuon Everin tyyppinen atleettinen vartalo tosta listasta puuttui.

Kuva
Kuvake
Snuskmumriken
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 38
Lauteille: Helmikuu 2011

Ihannenaisvartalo

#47

Viesti Snuskmumriken »

Oman mielitietyn vartalo 25-vuotiaana oli boyish/skinny, neljissäkympeissä olen todella tyytyväinen nykyiseen flabbymalliin. Se nyt vain on luonnollista että kolmen lapsen äidillä on vähän irtonaista massun päällä ja tyynypylly. Pääasia ettei ole päästänyt itseään ihan rappiolle.

Mutta esteettisistä näkökohdista (=hienosana wänkkäämiselle) curvy toimii parhaiten.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 19103
Lauteille: Helmikuu 2005

Ihannenaisvartalo

#48

Viesti Jussi Häkkinen »

Tällä hetkellä olen snadisti builtfat, jokunen vuosi sitten olin tuo "ottermode". Ei muuten näytä kovasti uimarilta tuo kaveri.

Jotenkin tuo äijäkuvasarja ei ole kattava kattaus.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ihannenaisvartalo

#49

Viesti obmijoy »

luusto ja lihaksisto läskikerroksen kera tekee ihmisen

mikä keros noista on se jota voi muokata mieleisellään tavalla ja liikuukin tahdon mukaan?

toinen juttu on se että tuokin evertti on treenanut lapsesta asti liikuntaa ja missä on ne lihakset EI MISSÄÄN
oon varastonaisia nähnyt samassa kondiksessa eli naisten ei tarvi aikusten oikeesti pelätä lihas kasvua

tosin nuo varasto naiset ei sais tota tankoa liikeelle olenkaan
ne on tehneet taas kehoistaan kauniin nostelemalla lattialta paketeja hyllyyn noin 10 00-10 000 kertaa päivässä
ja tietysti katsoneet vähän mitä syövät


no joo tää oli vaan tämönen arkityperä havainto ja vasta komenti siihen ainaiseen lehtihylyltä silmiin hypäävään hokuspokus markinointiin millä tietysti lehdet myy itseään

naiset rakentakaa voimaa ja nostoteknikoita samalla kehittyy hermosto ja liikuvuus ja "miltä mä näytän noihin muihin verattuna " ajattelu unohtuu ja tilalle tulee terve itsetunto ja kiinostus omasta oikeasta kehityksestä.
Saattaa ne lihaksetkin vähän kasvaa mutta ei niitä huomaa sieltä naisellisen pienen rasvakerroksen alta.
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ihannenaisvartalo

#50

Viesti obmijoy »

anna everi ä tarkoitin
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ihannenaisvartalo

#51

Viesti Aleksi T »

Painojen nostelu tekee naisista mm. näin "kauhean" näköisiä.
Kuva

E: Itse olen varmaan ottermode, mutta hitusen enemmän massaa eikä ihan noin kivestä veistetty keskivartalo. Tavoitteet on toki korkeammalla sikäli kuin ulkonäköä tulee reenatessa edes ajateltua.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ihannenaisvartalo

#52

Viesti Elina »

obmijoy kirjoitti: naiset rakentakaa voimaa ja nostoteknikoita samalla kehittyy hermosto ja liikuvuus ja "miltä mä näytän noihin muihin verattuna " ajattelu unohtuu ja tilalle tulee terve itsetunto ja kiinostus omasta oikeasta kehityksestä.
Tuossa on muuten kiteytettynä se syy, miksi itse tykkään reenailla. Vaikka sitä nyt tulee puolitosissaan kitistyä jostain painosta sun muusta, niin enemmän mua kiinnostaa suorituskyky. Jos kroppa muokkautuu siinä samalla, niin se on sitten vaan plussaa. Ja siinä liikunnassa pitää olla mielekkyyttä, muuten motivaatio kuolee.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ihannenaisvartalo

#53

Viesti obmijoy »

Elina kirjoitti:
obmijoy kirjoitti: naiset rakentakaa voimaa ja nostoteknikoita samalla kehittyy hermosto ja liikuvuus ja "miltä mä näytän noihin muihin verattuna " ajattelu unohtuu ja tilalle tulee terve itsetunto ja kiinostus omasta oikeasta kehityksestä.
Tuossa on muuten kiteytettynä se syy, miksi itse tykkään reenailla. Vaikka sitä nyt tulee puolitosissaan kitistyä jostain painosta sun muusta, niin enemmän mua kiinnostaa suorituskyky. Jos kroppa muokkautuu siinä samalla, niin se on sitten vaan plussaa. Ja siinä liikunnassa pitää olla mielekkyyttä, muuten motivaatio kuolee.
tota mä Elina koitin juurruttaa exään ja exän likkaan ja tyttöpä kehitykin tekniikaltaan ja voimiltaan ihan hyvin
mutta 15v:nä alko se kitiseminen ja hyvä niin olihan pohja jo rakenettu

no just tossa tuli exän likka eli nuoripari vastaan ku prismaan käveltiin pojan kanssa ja eivät edes tervehtineet , että opetuksena se on kai tää
"anna aina kaikkien läheistes mätääntyä kasaan ja hankiutua kaikkien riipuvuuksien orjiksi mitä ikinä löytävätkin, silloin ainakin sua pidetään hyvänä tyypinä kun et ole vaatinut mitään rakentavaan kehitykseen suuntaavaa lähimäisiltäsi."
paljastus:
mulla nyt vaan on lähimäisinä niitä jotka hoitaa asiat hyvin vaikakin huolellisemin ja hieman vaikeamman polun kautta ja niitä jotka menee siitä mistä aita matalin

ekat viellä elää, jälkimäiset ovat jos osittain kuoleet ja jos elelevät on asiat aika hankalia
selanen selkeys puuttuu
jus tossa kuulin 18v-24v ikäsenä tutustumistani kavereista että ne jotka edes vähän harrasti liikuntaa ja yritti huonosti käydä kouluja niillä menee ihan ok,

siten taas tää uhokänipulistelija osasto niillä on aika ikävä vaihe menossa osa just ja just selvinneet hengissä... seikaileminen on vaarallista hommaa
varsinki tuo elämäntapa känniseikailu... noikin on silti oleet ihan yksilöiden omia suuntauksia ja ratkaisuja meinaan samaa veljeskastia eli sama perhemeineisyys mutta aivan eri elämän meiningit.

oli onni että sain nuorena asua nuorten asumisyksikössä jossa oli meitä huoastaanotettuja ja lastenkoti nuoria suuntaamassa tulevaisuuteen näin näki monenlaisia ihmiskohtaloita.

hmm jos ihanne vartalo tulee kaupanpäälle jonkin mieleisen asian tekemisestä on ihannevartalon omistajallakin silloin ehkä terve ja vähemmän narsistinen mieli

muutenkin elämässä saa aika paljon asioita kaupanpäälle kun tekee sitä mitä itse haluaa kunhan jatkaa niistä ekoista vastoinkäymisistäkin eteenpäin
sun vastoinkäymiset Elina on nyt aika rankkoja
on oltava silti myös nöyrä eli tajuttava että kun teen paljon tätä ja muunnun tämän vuoksi selaiseksi kuin tavoite vaatii
voivat heikot sektorit joita tekemiseni ei vahvista tulla esteeksi pää-asiassa kehittymiselleni
joten tajuat ottaa heikoja asioita vahvistavan tukiharrasteen esim kerta viikko tjsp


olipa aika OT
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Ihannenaisvartalo

#54

Viesti Aikku »

Elina kirjoitti:
obmijoy kirjoitti: naiset rakentakaa voimaa ja nostoteknikoita samalla kehittyy hermosto ja liikuvuus ja "miltä mä näytän noihin muihin verattuna " ajattelu unohtuu ja tilalle tulee terve itsetunto ja kiinostus omasta oikeasta kehityksestä.
Tuossa on muuten kiteytettynä se syy, miksi itse tykkään reenailla. Vaikka sitä nyt tulee puolitosissaan kitistyä jostain painosta sun muusta, niin enemmän mua kiinnostaa suorituskyky. Jos kroppa muokkautuu siinä samalla, niin se on sitten vaan plussaa. Ja siinä liikunnassa pitää olla mielekkyyttä, muuten motivaatio kuolee.
+1, vaikkakin joku varmasti voi väittää että mun tän hetkiset tavoitteet ovat pelkästään ulkonäkökeskeiset ja perustuu muihin vertailemiseen...
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Ihannenaisvartalo

#55

Viesti PDC »

Aikun avatarissa on ainakin hyvän näköisen näköinen (eihän tosta erota kun muodon), urheilullinen nainen.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24814
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Ihannenaisvartalo

#56

Viesti Mjölnir »

PDC kirjoitti: Aikun avatarissa on ainakin hyvän näköisen näköinen (eihän tosta erota kun muodon), urheilullinen nainen.
Aikun treeniohjelmaa ja ruokavaliota seuranneena (Facebookissa) voin kyllä väittää hänen olevan omistautunut :)

Angie Leen postausta laitakseni: Fitness-vartalo ei ole 30% salia ja 70% diettiä, vaan 100% omistautumista.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Paanari
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2262
Lauteille: Maaliskuu 2006

Ihannenaisvartalo

#57

Viesti Paanari »

Pimees on kaikki saman näkösii ja valossa kun ei kato kohti niin ei tunnu pahalta.
hähähähä jäpät hei, panetteko mielimmin ruhoo kuin sieluu?
Mää otan mielummin henkisen jutun kuin nätin naaman.
Jaska
EX AGMINE HACCAPELLORUM LIBERA NOS DOMINE
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Ihannenaisvartalo

#58

Viesti PDC »

Mää otan molemmat ;)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ihannenaisvartalo

#59

Viesti bodyguard »

Se on taas kanssa sellainen asia jota ei saa sanoa. Nimittäin että ulkonäkö motivoi treenaamaan. Väittäisin että aika isolle osalle treenaajista se kuitenkin tuo motivaatiota että saa lihaksikkaamman, kiinteämmän jne. kropan. Mutta kuitenkin jos joku puhuu jotain ulkonäöstä niin sitä sitten paheksutaan mukamas. Miksi ihmeessä? Tottakai se miltä kroppa näyttää ja tuntuu on tärkeä osa treenaamista, ei suurimmalle osalle välttämättä ainoa tai edes päälimmäinen osa mutta osa kuitenkin. Ja jos siitä saa motivaatiota lisää niin mikäs siinä. Kaikki syyt treenata on ihan yhtä hyviä.

edit: Muistinpa muuten että kirjoitin tästä aiheesta joskus blogiinikin: http://potku.net/blogit/bodyguard/2011/ ... tuloksena/" onclick="window.open(this.href);return false;

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Ihannenaisvartalo

#60

Viesti Aikku »

Mjölnir kirjoitti:
PDC kirjoitti: Aikun avatarissa on ainakin hyvän näköisen näköinen (eihän tosta erota kun muodon), urheilullinen nainen.
Aikun treeniohjelmaa ja ruokavaliota seuranneena (Facebookissa) voin kyllä väittää hänen olevan omistautunut :)

Angie Leen postausta laitakseni: Fitness-vartalo ei ole 30% salia ja 70% diettiä, vaan 100% omistautumista.
:bow: x2

Mä ehkä vielä tavallaan arkailen sanoa ääneen sitä tavoitettani
paljastus:
Body fitness-kisat joskus 2015->
Ehkäpä siksi että koen lajin leiman olevan niin ulkonäkökeskeinen sellaisten ihmisten mielestä, jotka eivät lajia paremmin tunne ja kyseessä kun on suht marginaalilaji..

Lisäksi kun tuntuu että on jälleen murrosiässä ja ihmettelee omaa kroppaansa kun puolessa vuodessa on hikeä valutettu niin että muutostakin on tullut sen verran ettei pää meinaa pysyä perässä (vaaka valehtelee ja peili vääristää, kamerassakin on fish-eye objektiivi vähän väliä) niin ei ehkä osaa olla tekemisistään ja tavoitteistaan ylpeä.

Valintoja olen joutunut tekemään ja kamppailulajit ovat jääneet ainakin toistaiseksi. Kaikkea ei voi saada, mutta en ole silti kaikkia kamojani myyntiin pistänyt :)
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 36 kurkkijaa