Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Se ensimmäinen kerta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Se ensimmäinen kerta

#1

Viesti Point »

Onko joku tekeminen, jonka teit ensimmäistä kertaa, jäänyt erityisesti mieleesi? Niin, että muistat minkälainen tunnetila sinulla oli ennen tapahtumaa sen aikana ja sen jälkeen. Vaikuttiko tämän jotenkin elämääsi? Haluaisitko muuttaa tapahtumassa jotain? Kyseinen tapahtuma voi olla ensimmäinen ja ainoa tai sitten se on synnyttänyt jotain ihan uutta. Se voi olla ensimmäinen kerta naisen/miehen kanssa, ensimmäinen kerta kun syöt/juot jotain jne.

Itselläni on viimepäivinä pyörinyt päässä ensimmäinen kerta kun tappelin (tai ainakin sellainen tapaus, jonka muista). Kerta on jäänyt myös sen takia mieleen, koska omat tappeluni ovat laskettavissa yhden käden sormin. Rauhallinen kaveri, kun olen.

En muista tarkalleen kuinka vanha olin, mutta tapahtuma oli siinä ala-yläasteen vaihteessa, kun tytöt alkoivat kiinnostamaan enemmän kuin inkkari leikit. Tämän takia ala-asteen parhaimpiin kuulunut kaverini oli alkanut ärsyttämään suuresti. Itse kun olisin halunnut jutella "vakavasti naisista" ja hänen mielestään tytöt haisivat pahalle. Juuri sinä päivänä kaverin lapsellisuus ärsytti suuresti ja purin ärsytystäni piruilemalla jostain hänelle. Ilmeisesti joku piikki osui ja hän hyökkäsi kimppuuni.

Lyhyt pystypaini osuus ja huomasin, että olin heittänyt hänet selällee maahan ja istuin hänen päällään. Muistin miettineeni, että mitäs nyt ja löin häntä pari kertaa kevyesti päähän/ylävartaloon, kun en muutakaan keksinyt. Kaveri meni paniikkiin ja alkoi itkemään.

Säikähdin kaverin reaktiota ja nousin päältä pyydellen anteeksi, mutta muistutin myös, että mitäs hyökkäsit. Samaan aikaan minua säälitti ja ärsytti kaverini, mutta minua harmitti myös, ettei kaveri ollut pistänyt enempää vastaan. Olisin halunnut tapella.


Vaikka sovimme riidan saman tien, niin tämän jälkeen emme oikein olleet yhteyksissä. Hän jäi pyörimään niiden pikkuautoista kiinnostuineiden kavereiden kanssa.. Minä sain kutsun kotipileisiin, jossa sitten...
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Lybeck
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 430
Lauteille: Lokakuu 2012

Se ensimmäinen kerta

#2

Viesti Lybeck »

Ensimmäinen käskytykseni tapahtui ekaluokkalaisena, kun tokaluokkalainen poika kiusasi koulussa tyttöä. Pieni tönäisy ja komento: "tyttöjä ei saa kiusata!" Vähänkö oli sankarin olo, kun homma ratkesi sillä ja sain osakseni kiitollisen katseen.

Ensimmäinen ip-tilanteeni yläasteella, kun joku päätti tulla tönimään. Sen seurauksena heitin silloisella suosikkiheitollani refleksinomaisesti itseänikin hämmästyttävällä sujuvuudella isottelijan maahan. Tyypin nöyryytetty ilme aiheutti silloin nautintoa.

Toinen ylästeen ip- tai paremminkin toisenpuolustustilanne, kun jäädyin totaalisesti, jotenkin ei vaan pystynyt liikkumaan. Siitä seurasi häpeäntunne pitkäksi aikaa. Mutta opettavainen juttuhan se oli. Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa jäätyminen.
Kuvake
Lohikäärmepallo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 792
Lauteille: Syyskuu 2006

Se ensimmäinen kerta

#3

Viesti Lohikäärmepallo »

Ihanko oikeasti yläasteella tapellaan aivan tosimielellä tu tö deth? Lasten nahistelua.
Lybeck
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 430
Lauteille: Lokakuu 2012

Se ensimmäinen kerta

#4

Viesti Lybeck »

Lohikäärmepallo kirjoitti: Ihanko oikeasti yläasteella tapellaan aivan tosimielellä tu tö deth? Lasten nahistelua.
No mutta, kyllä minä katson minkä tahansa itseeni tai toiseen kohdistuvan väkivallan pysäyttämisen olevan ip-juttua. Ja kyllä ainakin meidän koulussa silloin tällöin joku hakattiin. Ei kyse ollut siis pelkästä tuuppimisesta, vaan oikeasta väkivallan uhasta ja tuossa jäätymistapauksessa väkivallasta, siis pahoinpitelystä.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Se ensimmäinen kerta

#5

Viesti Jorge »

Lohikäärmepallo kirjoitti: Ihanko oikeasti yläasteella tapellaan aivan tosimielellä tu tö deth? Lasten nahistelua.
En muista yhtään tappelusta johtunutta kuolemaa kouluajoilta, mutta kyllä otteluiden osapuolia haettiin ambulanssilla ja poliisiautoilla, eikä ollut edes yksi ainoa kerta.
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 2

Se ensimmäinen kerta

#6

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Jorge kirjoitti:
Lohikäärmepallo kirjoitti: Ihanko oikeasti yläasteella tapellaan aivan tosimielellä tu tö deth? Lasten nahistelua.
En muista yhtään tappelusta johtunutta kuolemaa kouluajoilta, mutta kyllä otteluiden osapuolia haettiin ambulanssilla ja poliisiautoilla, eikä ollut edes yksi ainoa kerta.

Näin jopa espoolaisessa hurrikoulussa...
:D
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Se ensimmäinen kerta

#7

Viesti jussip »

Onhan noita. Itsellekin tulee mieleen tapaus ollessani yläasteella, eräs 8-luokkalainen ja tarkkailuluokalla ollut tyyppi tappelivat, ihan rehellistä nyrkillä naamaan niin kovasti kuin siinä vaiheessa jo aika isoista kavereista lähti. Tarkkislainen jäi tappiolle ja kaivoi takataskusta ruuvimeisselin ja tuikkasi sillä sitten nahistelukumppania vatsaan.

Muoks: Laitetaas vielä tämmönen kun sattui juuri silmään: http://www.hs.fi/kotimaa/Moni nuori kan ... 5627543268" onclick="window.open(this.href);return false;

"Joka kymmenes yhdeksäsluokkalainen on pitänyt vuoden aikana mukanaan asetta tai aseeksi tarkoittamaansa esinettä, kertoo Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen nuorisorikollisuuskysely. Elämän aikana ase on ollut mukana joka kuudennella. Tyypillisesti ase oli linkkuveitsi tai puukko. Kuudessa prosentissa tapauksista kyse oli varsinaisesta ampuma-aseesta. "
Viimeksi muokannut jussip, joulu 12, 2012, 12.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 2

Se ensimmäinen kerta

#8

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Näitä mieleen lujasti painuneita ekoja kertoja on kyllä aivan tuhottomasti, koska pitkälti yritän elellä siten, että uusia mahtavia kokemuksia fiilistellään heti täydellä arvostuksella ja puitteilla.

Ekana mieleen tuleva:
Oikeasti hyvää viskiä kun maistoin ekan kerran. Olin aiemmin juonut vaan sitä mikä nyt sattuu olemaan halvinta, koska olin autuaan pihalla viskilaatujen eroista, teini ku olin. Ostin Lagavulin 16yo -pullon Rukan alkosta, ajatuksena, että nyt maistetaan kallista viskiä, mutta jos se on pahaa niin saa muut juoda pois. Päivän talviurheilujen jälkeen rentouduttiin ja saunottiin luksusmökissä, siirryttiin siitä sitten takkatulen ääreen ja tehtiin jotain hyvää iltapurtavaa, avasin viskipullon ja tuoksu jo yllätti. Miten voikaan tämä kusen värinen viina haista näin hyvälle, ihan ku tuoreeltaan sahanpuruiselle puuverstaalle. Ja sitten ku mä siinä itteäni fyysisesti koko päivän rasittaneena, saunan rentouttamana, vailla odotuksia, nostin sen snifterilasin huulille ja kaadoin kulauksen kurkkuun ... ei voi muuta sanoa ku että mä sulin siihen takkahuoneen sohvalle. En mitenkään pystynyt uskoa siinä hetkessä, että jokin alkoholijuoma voi maistua näin hyvälle, ja vielä viski! Siirryin ihan toisiin ulottuvuuksiin hetkeksi. Sitten vielä toista lasia juodessani, laitoin The Man From Earth -leffan pyörimään, sekin vailla odotuksia, naureskelin kun maistelivat leffassa läksiäisviskiä, mietin että millaistahan tuo Johnny Walker Green Label mahtaa olla. Ja siinä sitä menikin puoli pulloa leffan aikana, menin nukkumaan aivan taianomaisissa fiiliksissä, niin hyvä leffa, niin hyvää viskiä, niin hyvä olo. Aamulla kun heräs niin ei ollu ees krapulaa, söin aamupalaa, kattelin hymyssäsuin yöpöydällä seisovaa puolikasta pulloa Lagavulinia, kaadoin parti tilkat taskumattiin ja lähdin lumikenkäilemään.

Nyt reilun seitsemän vuotta myöhemmin, maisteltujen viskien määrä menee jo sadoissa, uusia mahtavia versioita tästä Elämän Vedestä löytyy yhä, ja mahtavia iltoja tulee vietettyä tasaisin välein hyvien viskien kanssa, mutta tuota ensimmäistä kertaa, ei sitä voita helposti mikään.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Se ensimmäinen kerta

#9

Viesti kivi »

Eka jurreilu kerta. ikävä kyllä en musita mitenkään erityisen tarkkaan sitä tunne tilaa, mutta jotain täysin maagista siinä oli. Ehkä se oli jotain sen suuntaista että eka tosissaan irtiotto kaikesta normaalista. Kaverin kehotuksella täysin uuteen seuraan ajettiin kaverin kaverin mökille about sata kilometriä, ja juotiin niitten viinat. Tai otettiin pikkuhuikkia, kun nousi päähän silleen. Ihan eri fiilis kuin myöhemmin ryypiskellessä.

Ja sitten se tarkempi, eli eka kerta kun putosin trampoliinilta, tai tarkemmin kun putoaminen tapahtui kutakuinkin tyylipuhtaalla ukemilla. Eli tilanne jossa kaikki tapahtui niin nopeasti, että toiminta oli reaktion omaista. Sitten horjahdus voltin jälkeen, kuperkeikka reunaa kohti, ja seuraava tarkka havainto on että asento on kuin suoraan jostain kirjasta joss aesitetään ukeamia. Kaikki pään suojaukset sun muut oli kohdillaan. Erittäin mielenkiintoinen olo tuli siitä
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Muerte
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11
Lauteille: Joulukuu 2012

Se ensimmäinen kerta

#10

Viesti Muerte »

Lohikäärmepallo kirjoitti: Ihanko oikeasti yläasteella tapellaan aivan tosimielellä tu tö deth? Lasten nahistelua.
Kyllä siellä ihan kunnolla ainakin tapeltiin kun itte siellä vielä olin, pari tyyppiä erotettiin siitä koulusta lopullisestikin sen takia. Muutama kerta, jäi mieleen ja tässä pari. Yks vähän pienempi kaveri ysillä meni vähän liikkatunnilla aukomaan vähän isommalleen, mutta eihän se isompi tietenkään tappelemaan opettajan edessä alkanut. Seuraavana päivänä se isompi menikin sen toisen luokse koulun käytävällä ja huus että "JAA HALUUT V**TU TAPELLA?!" otti sitä kunnon otteella kiinni nosti ilmaan ja paiskas maahan osittain pää edellä. Siinä ne sit maisteli toistensa yrkkejä puolin ja toisin, kun se opettaja tuli väliin ja nosti sen isomman siitä päältä niin yks toinen kaveri pääskin livahtaa siihen sen pienemmän luokse joka oli veilä maassa (tajuissaan) ja potkaisi noin 5 kertaa kunnon futispotkuilla kylkeen, sitten lähti kylmän rauhallisesti kävelemään pois. Se joka potki maassa olevaa sitten erotettiikin aika nopeasti.

Yks kerta kanssa oli kun yks tyyppi istuskeli sellasella n. metrin korkusella aidalla kavereidansa kanssa. Sirren yks toinen semmonen vähän kovista esittävä tuli siihen ja tönäs sen siitä alas selälleen. Se jonka se tönäs nous heti ylös meni sen tönäsijän luokse otti kaulasta kiinni ja siltä lähti melkein heti taju. Siinä oliki opettajalla selvittämistä et mitä kävi ku äijä makas tajuttomana siinä maassa.

Olihan näitä paljon enemmänkin, mutta ei tässä viitsi alkaa kertomaan kun ei taida varsinaisesti tähän ketjuun liittyä :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eppu ja 114 kurkkijaa