Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Arman ja viimeinen ristiretki

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Atticora
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1517
Lauteille: Heinäkuu 2013

Arman ja viimeinen ristiretki

#46

Viesti Atticora »

Jos esimerkiksi vain *yksi* ainoa ihminen lahjoittaa rahaa Kambodzan slummikouluille, tai sarjaa sponssaavalle Planille, niin meidän sarja on onnistunut auttamaan. Ja luultavasti niitä ihmisiä tulee olemaan enemmän kuin yksi.
Laskujeni mukaan aika monella meni nyt roska silmään ja mainoksistakin tuli paha mieli. Pl. yksi ketjuun kommentoinut, josta ei nyt löytynyt miestä tunnustamaan tirauttaneensa, mutta lahjoitus tuli tehtyä. Ihan lupaavaa siinä mielessä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Arman ja viimeinen ristiretki

#47

Viesti Mika »

Favela on kyllä oma maailmansa...

Arman kertoo ajatuksiaan tästä jaksosta.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Arman ja viimeinen ristiretki

#48

Viesti Pyjamasankari »

Kirjoitin aiemmin näin:
Jussi Huusko kirjoitti: Ehkä olisin toivonut myöskin vaikkapa tunnin jaksoja, kun nyt mainoskatkoineen ja hieman toistavine leikkauksineen varsinaista ohjelma-aikaa ei ollut kovin paljoa, jos siis jotakin negatiivista pitää kaivaa. Tavaraa tuohon tunnin ohjelmaankin varmastikin olisi ollut. Toisaalta, jos sitten saadaan joskus vaikkapa hyviä ekstramateriaaleja nähdä hieman eri näkökulmasta tarkasteltuna, niin sehän olisi mahtavaa settiä.
Ja nythän tuohon toiveeseen onkin vastattu, kun täydentävää lisämatskua pukkaa ilmoille. Kuten tuo Mikan postaama ja sitten tämä:
Tällaisilla perusteilla ihmisiä tapetaan Favelan kaduilla!

Online-tuottaja Anssi | Julkaistu: ke 25.09.2013 klo 21:26

http://www.jimtv.fi/ohjelmat/arman-ja-v ... n-kaduilla" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Arman ja viimeinen ristiretki

#49

Viesti L.K. »

Tuo Favela-jakso oli ehkä hivenen pettymys. Odotin vähän toisenlaista jaksoa, mutta hyvinhän tuo avasti toki elämää tuolla. Karua touhua kyllä kaikkiaan ja surullista miten nuorena skidit joutuu tuohon maailmaan.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Arman ja viimeinen ristiretki

#50

Viesti MtJ »

Itse olin taas tyytyväinen jaksoon, jokainen sarjan jakso kun valottaa vähän eri asioita asiasta ja tuo kuvaa täydemmäksi. Yhteen asiaan keskittyminen olisi ehkä tuntunut hieman toistolta, nyt asia sai taas uuden tarkastelukulman.

Hienoa!
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Arman ja viimeinen ristiretki

#51

Viesti JanneM »

VEikkaan, että koska se ensimmäinen jakso oli erityisen koskettava, niin ihmiset odotti vähän erinlaista jaksoa tästä toisesta mitä se sit olikaan. Mun mielestä oli kuitenkin hyvä jakso. Odotan siperiaa aika kovasti. Hulluja ootte....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Sementti
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 188
Lauteille: Toukokuu 2011

#52

Viesti Sementti »

Kumpaisetkin jaksot olleet mielestäni liian kiiltokuvamaisia. Asiasta ei jää ns. tårta på tårta maku suuhun. Viihteellistä joka jättää tunnun ettei asiaa oikein ole, sillä homma on itsensä toistoa koko jakso. Ikävä, sillä idea on ollut mielenkiintoinen mutta toteutuksen vuoksi resurssit ja mahdollisuus on jäänyt käyttämättä. Ei onnistu koskettamaan millään tasolla, lähinnä ärsyttää.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#53

Viesti JanneM »

Sementti kirjoitti: Kumpaisetkin jaksot olleet mielestäni liian kiiltokuvamaisia. Asiasta ei jää ns. tårta på tårta maku suuhun. Viihteellistä joka jättää tunnun ettei asiaa oikein ole, sillä homma on itsensä toistoa koko jakso. Ikävä, sillä idea on ollut mielenkiintoinen mutta toteutuksen vuoksi resurssit ja mahdollisuus on jäänyt käyttämättä. Ei onnistu koskettamaan millään tasolla, lähinnä ärsyttää.
Ootpas kylmä ihminen.
Kyllä se eka jakso ainakin kosketti. Toinen herätti enemmänkin ärtymystä ja sääliä. Kyl mä näkisin että ne on molemmat ihan toimineet ne jaksot.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Arman ja viimeinen ristiretki

#54

Viesti L.K. »

Itse en ole viitsinyt edes tuota ekaa jaksoa katsoa kun siitä on niiin moni kertonut. Lähinnä siis siksi, etten halua "ahdistaa" turhaan itseäni. Tällä en tarkoita ettei välittäisi tai asia koskettaisi, mutta esim lasten karujen kohtaloiden tms. osalta en vaan nykyään halua niistä lukea tai katsoa jos ei nyt ihan pakko ole. Ne kun jotenkin vaan koskettaa ihan eri tavalla kuin aikanaan kun ei omia lapsia ollut.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Arman ja viimeinen ristiretki

#55

Viesti DeusVult »

JanneM kirjoitti: VEikkaan, että koska se ensimmäinen jakso oli erityisen koskettava...
Ei kyllä muokaan koskettanut se eka oikein millään tavalla. Eikä toi tokakaan. Onhan se toki sääli että ympäri maailmaa jengi elää huonoissa oloissa, mutta ei se ainakaan mulle mitenkään yllärinä tullut. Ei ne ole mitään mun kavereita tai tuttuja, miksi mun pitäis niiden kohtaloista mitenkään liikuttua? :smt102

Noin niinkuin ylipäätään koen sarjan ihan ok viihteeksi, joskaan en yhtä mielenkiintoiseksi kuin ensimmäisen tuotantokauden. En myöskään ymmärrä miten ristiretket nyt liittyy tässä yhtään mihinkään.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Arman ja viimeinen ristiretki

#56

Viesti Lasse Candé »

No nyt näin ruudusta. Oli kyllä hemmetin hyvä!
Varsinkin alussa jännitti kympillä mukana, joskin siihen sitten ikäänkuin oli tottunut loppua kohti. Oli hyvät popitkin jännitystä tukemaan.

Varmaan ollut melkoisen järkyttävä kokemus Armanille ja Tuukalle. Vaatii sellaista tehtäväsuuntautunutta ajattelua jota arvostan hemmetisti asettua vastenmieliseen rooliin suuremman hyvän takia. Respect!


Miksi muuten sukulaisten naamat eivät olleet blurrattuja? Onko niin että kokivat ettei siitä tule merkittävää turvallisuusriskiä? Kun voin kuvitella että ehtoja neuvotellessa olisi noussut esiin kysymyksenä tyyliin että "entäs sukulaiset?"


Nyt vain sitten seuraavaa odottamaan!!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Arman ja viimeinen ristiretki

#57

Viesti Andy »

Siperia-jaksossa ihmiset jäivät jotenkin tosi etäisiksi verrattuna aiempiin jaksoihin.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Arman ja viimeinen ristiretki

#58

Viesti JanneM »

Epäilisin, että etäiseksi jääminen johtunee siitä, että tuossa pakkasessa ja tuolla elämänrytmillä ihmisten kanssa poriseminen voipi olla hankalaa. :D
Karut on kyllä ihmisen elinolot maailman laidalla...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Arman ja viimeinen ristiretki

#59

Viesti Mjölnir »

Uskoisin, että lämpötila ja vaatteiden määrä vaikuttaa siihen, mikä on sosiaalinen etäisyys ihmisten välillä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2036
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Arman ja viimeinen ristiretki

#60

Viesti katar »

Hmmm... Katoin kaks ekaa, kolmas netistä katsottava, kun digiboksi rinkuloi. Tästä favelajaksosta jäi vähän ristiriitainen olo; miten ne poliisit sielä muka ois vaan kattonut et aa turisti ja mee vaan, kun toinen kuvaa koko ajan? Luulis et ne ois ampuneet ensin ja kattoneet sitten. Lisäksi se kakkospomon poika, se että toivottavasti sillä on muita mahdollisuuksia; no eihän sillä ole, kakkospomon poika, johan isukki saa slaagin, jos ei oma poika tule jengiin mukaan... Tuli vähän semmonen olo, että ne tosiaan filmaa, et se ei oo oikeesti totta. En mä sano, etteikö Arman ois kova jätkä, ite en ois moiseen mennyt, mut vähän jäi epäuskonen olo koko hommasta.
Itseä ei niin kauheesti säälittänyt ne ihmiset siellä, ehkä mä vaan oon niin kylmä täti, ettei moinen hetkauttanut juurikaan. Onhan se ikävää joo, mut kun ei tunne niitä eikä sillai tullut semmosta kiinnostusta, niin kuin se perhe Phnom Pennissä, josta tuli semmonen voi toisia-fiilis. Mielenkiintoinen sarja, mut miten se ristiretkiin liittyy on toinen juttu. Kill arman oli sarjana parempi, tää on vähän... liian en-nyt-tiedä-mitä-sanaa-haen-juttua mulle... :?
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 73 kurkkijaa