Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa, osa 3

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 393
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#946

Viesti Mika »

6-vuotias näyttää, kuinka häneltä on etuhammas irronnut. Minä sitten totean jotakin hammaskeijusta. Tyttö katsoo alaspäin (koska ei kohteliaana halua katsoa silmiini todetessaan minun olevan vähän hölmö) ja potkii kevyesti maata sanoen rauhallisesti: "Edelleenkään mitään hammaskeijua ei ole olemassa..." Jään sanattomaksi tuntien samalla itseni typeräksi. :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Mikä naurattaa, osa 3

#947

Viesti sivarinlötkö »

Kävin mutsilla, ja siellä käydessä on sitten tapana tuijottaa telkkaria. Katottiin Vain Elämää, koska Loiri, mutta onhan siinä nyt muutakin sitten. Vienosti lollasin, kun Wirtanen totesi elastiselle "on kiva harrastaa musiikkia."
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Mikä naurattaa, osa 3

#948

Viesti Elina »

Äiti ei tiennyt, että kissat voivat murjottaa :smt003 :smt003 :smt003
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Mikä naurattaa, osa 3

#949

Viesti taikuri »

Only in Russia... :lol:
ässä ovat Venäjän Miss Hitler -kauneuskilpailun osallistujat

Natsiaiheinen kauneuskilpailu juutalaisia vihaaville venäläisnaisille herättää paheksuntaa sosiaalisessa mediassa.

Miss Hitler 2014 -kilpailuksi nimetty natsiaiheinen kauneuskilpailu juutalaisia vihaaville venäläisnaisille herättää paheksuntaa sosiaalisessa mediassa.

Viehättäviä naisia, jotka ottavat itsestään mielellään selfie-kuvia, rohkaistaan osallistumaan kilpailuun venäläisen yhteisöpalvelu VKontakten (VK) sivuilla. VKontakte on venäläisten ”Facebook”.

Naisia pyydetään lataamaan sivustolle natsiaiheisia kuvia ja kirjoittamaan kuvatekstiin, miksi he "rakastavat ja kunnioittavat Adolf Hitlerin kolmatta valtakuntaa".


Ja tytöt nähtävissä täällä:
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

Mikä naurattaa, osa 3

#950

Viesti Jarppa »

Mika kirjoitti: 6-vuotias näyttää, kuinka häneltä on etuhammas irronnut. Minä sitten totean jotakin hammaskeijusta. Tyttö katsoo alaspäin (koska ei kohteliaana halua katsoa silmiini todetessaan minun olevan vähän hölmö) ja potkii kevyesti maata sanoen rauhallisesti: "Edelleenkään mitään hammaskeijua ei ole olemassa..." Jään sanattomaksi tuntien samalla itseni typeräksi. :lol:
Hahhah, näissä ei pidä antaa periksi. 6-vuotias on vielä täysin höynäytettävissä oleva, kunhan esiintyy vakuuttavasti. Täällä 5-vuotias myös väitti, ettei hammaskeijua ole olemassa. Sopivalla vakuuttelulla sain tytön kuitenkin epäilemään että taitaa keiju sittenkin tuoda rahaa hampaista. "En minä niitä rahoja voi tuoda kun eihän mulla ole rahaa". :D Väittelyssä hammaskeijun olemassaolosta joulupukki kuitenkin on totta, kun sitä kysyttiin. Ja onhan se, kun kävikin viime jouluna. :smt003
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 153
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Mikä naurattaa, osa 3

#951

Viesti Point »

Jarppa kirjoitti:
Mika kirjoitti: 6-vuotias näyttää, kuinka häneltä on etuhammas irronnut. Minä sitten totean jotakin hammaskeijusta. Tyttö katsoo alaspäin (koska ei kohteliaana halua katsoa silmiini todetessaan minun olevan vähän hölmö) ja potkii kevyesti maata sanoen rauhallisesti: "Edelleenkään mitään hammaskeijua ei ole olemassa..." Jään sanattomaksi tuntien samalla itseni typeräksi. :lol:
Hahhah, näissä ei pidä antaa periksi. 6-vuotias on vielä täysin höynäytettävissä oleva, kunhan esiintyy vakuuttavasti. Täällä 5-vuotias myös väitti, ettei hammaskeijua ole olemassa. Sopivalla vakuuttelulla sain tytön kuitenkin epäilemään että taitaa keiju sittenkin tuoda rahaa hampaista. "En minä niitä rahoja voi tuoda kun eihän mulla ole rahaa". :D Väittelyssä hammaskeijun olemassaolosta joulupukki kuitenkin on totta, kun sitä kysyttiin. Ja onhan se, kun kävikin viime jouluna. :smt003
Tai sitten sua höynäytettiin, koska mukula halusi vaan rahaa ja ajatteli, että Jos lähtee isän hömpötyksiin mukaan saa rahaa... Siitä se nuoren naisen vanhempien miesten huijaaminen alkaa. Sanotaan mitä ne haluaa kuulla ja annetaan niiden luulla, että he ovat nokkelia ja tyttö "vähän hassu"
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 393
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#952

Viesti Mika »

:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

Re: Mikä naurattaa, osa 3

#953

Viesti Jarppa »

Point kirjoitti:
Jarppa kirjoitti:
Mika kirjoitti: 6-vuotias näyttää, kuinka häneltä on etuhammas irronnut. Minä sitten totean jotakin hammaskeijusta. Tyttö katsoo alaspäin (koska ei kohteliaana halua katsoa silmiini todetessaan minun olevan vähän hölmö) ja potkii kevyesti maata sanoen rauhallisesti: "Edelleenkään mitään hammaskeijua ei ole olemassa..." Jään sanattomaksi tuntien samalla itseni typeräksi. :lol:
Hahhah, näissä ei pidä antaa periksi. 6-vuotias on vielä täysin höynäytettävissä oleva, kunhan esiintyy vakuuttavasti. Täällä 5-vuotias myös väitti, ettei hammaskeijua ole olemassa. Sopivalla vakuuttelulla sain tytön kuitenkin epäilemään että taitaa keiju sittenkin tuoda rahaa hampaista. "En minä niitä rahoja voi tuoda kun eihän mulla ole rahaa". :D Väittelyssä hammaskeijun olemassaolosta joulupukki kuitenkin on totta, kun sitä kysyttiin. Ja onhan se, kun kävikin viime jouluna. :smt003
Tai sitten sua höynäytettiin, koska mukula halusi vaan rahaa ja ajatteli, että Jos lähtee isän hömpötyksiin mukaan saa rahaa... Siitä se nuoren naisen vanhempien miesten huijaaminen alkaa. Sanotaan mitä ne haluaa kuulla ja annetaan niiden luulla, että he ovat nokkelia ja tyttö "vähän hassu"
Jos 5-vuotias pystyy näyttelemään sen epävarmuuden ilmeen kun miettii onko jokin totta vai ei, niin aika hyvin osaa vetää. Ja siis kun samaan aikaan taas joulupukki on täyttä totta lapsen mielestä. :lol: Toki aina pitää varautua siihen että lapsella voi vahingossa olla kivaa kun saa höynäyttää isää...
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 122

Re: Mikä naurattaa, osa 3

#954

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Point kirjoitti:
Jarppa kirjoitti:
Mika kirjoitti: 6-vuotias näyttää, kuinka häneltä on etuhammas irronnut. Minä sitten totean jotakin hammaskeijusta. Tyttö katsoo alaspäin (koska ei kohteliaana halua katsoa silmiini todetessaan minun olevan vähän hölmö) ja potkii kevyesti maata sanoen rauhallisesti: "Edelleenkään mitään hammaskeijua ei ole olemassa..." Jään sanattomaksi tuntien samalla itseni typeräksi. :lol:
Hahhah, näissä ei pidä antaa periksi. 6-vuotias on vielä täysin höynäytettävissä oleva, kunhan esiintyy vakuuttavasti. Täällä 5-vuotias myös väitti, ettei hammaskeijua ole olemassa. Sopivalla vakuuttelulla sain tytön kuitenkin epäilemään että taitaa keiju sittenkin tuoda rahaa hampaista. "En minä niitä rahoja voi tuoda kun eihän mulla ole rahaa". :D Väittelyssä hammaskeijun olemassaolosta joulupukki kuitenkin on totta, kun sitä kysyttiin. Ja onhan se, kun kävikin viime jouluna. :smt003
Tai sitten sua höynäytettiin, koska mukula halusi vaan rahaa ja ajatteli, että Jos lähtee isän hömpötyksiin mukaan saa rahaa... Siitä se nuoren naisen vanhempien miesten huijaaminen alkaa. Sanotaan mitä ne haluaa kuulla ja annetaan niiden luulla, että he ovat nokkelia ja tyttö "vähän hassu"

Tämä alkaa jo paljon aikaisemmin. Muistan elävästi kun kuulin saunaan asti miten pikkuvanha neiti, joka oli niihin aikoihin reilu 1.5v, kiukutteli naisoliolle. Koska naisolio oli viimeisillään juniorin kanssa niin päätin puuttua tilanteeseen. Minä, kaljupäinen ja tatuoitu perheen pää, rymistelin paikalle ja kutsuin prinsessaa toruvalla äänellä. Prinsessa, joka näytti siltä että olisi jäänyt kiinni koura keksipurkissa, lähti tulemaan kohti. Oletin luonnollisesti että tulisi halamaan katuvaisena. Ja tårta på tårta. Löi vaan oven naamalle ja jatkoi kiukuttelua.

Perheen pää kääntyi ympäri ja palasi saunaan. Eipä ole ollut sen jälkeen enää illuusioita omasta auktoriteetista.

Jätkät haluavat aina poikalapsia jotka voivat jatkaa nimeä, joille voi ostaa leluja joita ei kehtaa enää ostaa itselleen ja opettaa kalastamista/metsästämistä/navigointia/pääpuskuja jne. Oikeasti ne ovat kuitenkin äidin helmoissa viihtyviä toheloita murkkuikään asti. Sen jälkeen niitä vätyksiä alkaa vihaamaan koska he pystyvät kaikkeen siihen mitä ei enää itse kykene. Tytöt pyörittävät isukkia...

:oops:
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 1622
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Mikä naurattaa, osa 3

#955

Viesti MikkeM »

Vielä ei naurata , mutta lauantaina varmaan naurattaa :
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa, osa 3

#956

Viesti T-T »

MikkeM kirjoitti: Vielä ei naurata , mutta lauantaina varmaan naurattaa :
Merchant ja Gervais on kyllä oman alansa mestareita. :D
Harmi että Extras jäi vähän The officen varjoon (tai ainakin niin musta tuntuu). Se on kans todella loistava.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Mikä naurattaa, osa 3

#957

Viesti Elina »

Meinasin ensin kirjoittaa Ottaa pattiin -ketjuun, mutta tulin siihen tulokseen, että tämä on niin absurdia, että nyt on jo alkanut naurattaa.

Musta on nimittäin alettu tehdä pahista. :smt003 :smt003 :smt003

Valitettavasti olen niin pahis etten voi mennä yksityiskohtiin. Ihmiset tekee niin hirveitä ylilyöntejä, että en voi kuin nauraa (vaikka ensin kyllä oikeasti vähän ahdistuin).
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 153
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Mikä naurattaa, osa 3

#958

Viesti Point »

Elina kirjoitti: Meinasin ensin kirjoittaa Ottaa pattiin -ketjuun, mutta tulin siihen tulokseen, että tämä on niin absurdia, että nyt on jo alkanut naurattaa.

Musta on nimittäin alettu tehdä pahista. :smt003 :smt003 :smt003

Valitettavasti olen niin pahis etten voi mennä yksityiskohtiin. Ihmiset tekee niin hirveitä ylilyöntejä, että en voi kuin nauraa (vaikka ensin kyllä oikeasti vähän ahdistuin).
Jos tämä liittyy työelämään, niin kannattaa käyttää ansaittu maine hyväkseen...

Yksityiselämässäkin siitä voi hyötyä. Jos mainetta ei halua käyttää oman edun tavoitteluun, niin sillä aikakin saa karkoitettua ärsyttävät ihmiset lähistöltään.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Mikä naurattaa, osa 3

#959

Viesti Elina »

Jos oisin 50-vuotias mies, niin ongelmia tuskin olisi...
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 20860
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#960

Viesti Lasse Candé »

Elina kirjoitti: Meinasin ensin kirjoittaa Ottaa pattiin -ketjuun, mutta tulin siihen tulokseen, että tämä on niin absurdia, että nyt on jo alkanut naurattaa.

Musta on nimittäin alettu tehdä pahista. :smt003 :smt003 :smt003

Valitettavasti olen niin pahis etten voi mennä yksityiskohtiin. Ihmiset tekee niin hirveitä ylilyöntejä, että en voi kuin nauraa (vaikka ensin kyllä oikeasti vähän ahdistuin).
Tiedän tunteen. Ei siinä oikein aina tiedä että pitäisikö itkeä vai nauraa. Kannattaa kuitenkin nauraa, koska eipä sille oikein mitään voi ja eihän kukaan tajua sitä että pahis ei olekaan paha, kun on sopivaan tunnelmaan päästy. Tai mistäs sitä tietää vaikka sitten onkin se pahis ja niin ajattelevat ovatkin oikeassa...

Toivottavasti asiasta ei seuraa mitään konkreettista ikävää. Yleensä noissa on se hyvä puoli että jotkut aina tajuavat myös tarinan minähahmon kannan ja ovat enemmän samaa mieltä siitä. Usein voi siis porskutella rauhassa eteenpäin omana itsenään ja niinsanotusti antaa vihaajien vihata.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 122 kurkkijaa