Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa, osa 3

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#1486

Viesti Mika »

Tutkijoiden parhaita kriitikkoja ovat maallikot. He kun "tietävät näistä asioista".
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa, osa 3

#1487

Viesti T-T »

Mika kirjoitti: Tutkijoiden parhaita kriitikkoja ovat maallikot. He kun "tietävät näistä asioista".
Jos tämä on minulle tarkoitettu niin tutkijoiden parhaimpia kriitikoita taitaa olla sellaiset jotka tuntee tutkijoita varsin hyvin. Käynyt heidän kanssa asioita läpi ja tämän lisäksi on auttanut myös muitakin kuin tutkijoita. Mutta tässäkin mitä nyt oon jo kirjoitellut on jo liikaa tietoa mielestäni.

Eli jos nyt hetken vielä hihittäisin vaikka Sinkkosen tekstille ja tämä vois olla osaltani taputeltu :)
Lasse Candé kirjoitti: Melko kryptistä T-T, mutta hyvää pääsiäistä äijälle anyhow! :)
Kiitos Lasse! Herran sateenkaaripipo on piirtynyt mieleeni liian hyvin. Näin sen viime talvena ja vieläkin mietin sitä. Jos joskus eksytään samaan paikkaan taas niin ostan sen sulta pois!
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 122

Mikä naurattaa, osa 3

#1488

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Yo T-T minne sä olet kadottanut nomadin?
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa, osa 3

#1489

Viesti T-T »

luupää kirjoitti: Yo T-T minne sä olet kadottanut nomadin?
Kyllä se kaverin häistä omin jaloin taksiin pääsi. Ja nainenkin näytti päällisin puolin siltä ettei se ihan heti ole kotona turpaan vetämässä.
:haarukka:
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 122

Mikä naurattaa, osa 3

#1490

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Voi ei. Toivottavasti mies parkaa ei käytetty hyväksi eikä hän joutunut taipumaan avoillisten velvoitteiden edessä ja langennut synnin tielle.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Mikä naurattaa, osa 3

#1491

Viesti flammee »

:lol: :lol: :lol:
Tutkija varoittaa suomalaispoliitikkoja: "Vihapuhetta viljelemällä pelaa äärijärjestön pussiin"
Terroritekoja estetään eheyttämällä ja liennyttämällä, ei vastakkainasettelua ja vihaa lietsomalla, sanoo Helsingin yliopiston tutkija
http://yle.fi/uutiset/tutkija_varoittaa ... in/8763561" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yle.fi/uutiset/terrorismiasiantu ... le/8762190" onclick="window.open(this.href);return false;
Terrorismiasiantuntija: Poliittisten irtopisteiden keruu terrori-iskujen kustannuksella on voitto Isisille
:lol: :lol: :lol:



Ei vaadi isompia perusteluja, näkee suorilta että kauheata tårttaa.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa, osa 3

#1492

Viesti T-T »

luupää kirjoitti: Voi ei. Toivottavasti mies parkaa ei käytetty hyväksi eikä hän joutunut taipumaan avoillisten velvoitteiden edessä ja langennut synnin tielle.
Todistetusti hän on joutunut antautumaan ainakin kerran!
Arki saattanut viedä hyvän Potkumiehen.
Ehkä näinä nukkumattomina öinä hän yrittää tavoitella äänettömästi läppäriä...vielä onnistumatta.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 153
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Mikä naurattaa, osa 3

#1493

Viesti Point »

Naurattaa, miten tätä ketjua viedään huumorin varjolla sille alueelle mistä jokaisella on joku mielipide... Enemmän tai vähemmän väärä...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 153
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Mikä naurattaa, osa 3

#1494

Viesti Point »

Kiva, että T-T tulit. Kyllä ne ryökäleet pysyvät kurissa vaikka välillä netissä roikut.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#1495

Viesti Mika »

Onhan siinä tietynlaista surkuhupaista komiikkaa, kun jokin aihe on NIIN lähellä sydäntä, että siitä on PAKKO päästä avautumaan muille vaikka sitten sääntöjen rikkomisen ja banaanisaaren uhalla. Siinä on sellaista lapsenmielistä intoa.

:smt056
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#1496

Viesti Lasse Candé »

Ehkä enemmän tuosta hauskasta jutusta (riippuen tietenkin itse kunkin huumorintajusta), mähän olen tietenkin kadottanut sen mun Italian värejä kantaneen pipon kännissä. :D

Mulla oli kaksi hienoa mustaa sopivan militanttis- / Robert de Niro -henkistä hemmetin hyvälaatuista pipoa, jotka kadotin peränjälkeen (kännissä). Koska kyseiset pipot olivat omaan makuuni aivan parhaita, kostin tämän sitten jumalille hankkimalla naurettavimman näköisen pipon mitä pystyin kuvittelemaan. Nyt mulla on taas musta pipo, mutta ei yhtä hyvä kuin ne aiemmat. Kun se katoaa kännissä, siirryn näillä näkymin vastaavaan harmaaseen pipoon tai sitten Tarja Halosen Che-pipoon. Oletan että varsinkin siinä olisi T-T:n makuun oleva päähine!

Ei kai ole niin offtopiccia kysellä huumorketjussa, että missäs äijä tällä hetkellä majailee, kun en ole entisellä työpisteelläsi nähnyt enää pitkään aikaan?
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Mikä naurattaa, osa 3

#1497

Viesti taikuri »

T-T kirjoitti:
luupää kirjoitti: Voi ei. Toivottavasti mies parkaa ei käytetty hyväksi eikä hän joutunut taipumaan avoillisten velvoitteiden edessä ja langennut synnin tielle.
Todistetusti hän on joutunut antautumaan ainakin kerran!
Arki saattanut viedä hyvän Potkumiehen.
Ehkä näinä nukkumattomina öinä hän yrittää tavoitella äänettömästi läppäriä...vielä onnistumatta.




Kuva
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa, osa 3

#1498

Viesti T-T »

Lasse Candé kirjoitti: Ehkä enemmän tuosta hauskasta jutusta (riippuen tietenkin itse kunkin huumorintajusta), mähän olen tietenkin kadottanut sen mun Italian värejä kantaneen pipon kännissä. :D

Mulla oli kaksi hienoa mustaa sopivan militanttis- / Robert de Niro -henkistä hemmetin hyvälaatuista pipoa, jotka kadotin peränjälkeen (kännissä). Koska kyseiset pipot olivat omaan makuuni aivan parhaita, kostin tämän sitten jumalille hankkimalla naurettavimman näköisen pipon mitä pystyin kuvittelemaan. Nyt mulla on taas musta pipo, mutta ei yhtä hyvä kuin ne aiemmat. Kun se katoaa kännissä, siirryn näillä näkymin vastaavaan harmaaseen pipoon tai sitten Tarja Halosen Che-pipoon. Oletan että varsinkin siinä olisi T-T:n makuun oleva päähine!

Ei kai ole niin offtopiccia kysellä huumorketjussa, että missäs äijä tällä hetkellä majailee, kun en ole entisellä työpisteelläsi nähnyt enää pitkään aikaan?
Jos jossain osuu silmiin propellihattu niin nappaan mukaan. Siinä on enemmän syvyyttä kuin hevosnaamarissa ja takatukkalippiksessa,...myös liekkipipo on kova.

Suomessa ja pääkaupunkiseudulla majailen nykyään ihan vakituisesti. Ja juu kyllä mut noista kenttähommista edelleen löytää vaikka muitakin rautoja tulessa. Kokeilin mä ihan siistiä sisätyötäkin, mutta vielä on liikaa energiaa touhuta kaikenlaista :)

Niin ja ketjuun sopivasti tämä on pakko jakaa. Olen saanut pienessä piirissä tälle lähes klassikon aseman.
Setämies joka oikeasti osaa asioita on tehnyt vanhoilla päivillään elokuvan jonka näyttelytyö riipaisee tunteita oscarien arvoisesti ja budjetti on tapissa.
Kaikki ei ole pystynyt katsomaan loppuun asti. Tuomitsen heidät heikoiksi!

[video][/video]
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Mikä naurattaa, osa 3

#1499

Viesti T-T »

Mika kirjoitti: Onhan siinä tietynlaista surkuhupaista komiikkaa, kun jokin aihe on NIIN lähellä sydäntä, että siitä on PAKKO päästä avautumaan muille vaikka sitten sääntöjen rikkomisen ja banaanisaaren uhalla. Siinä on sellaista lapsenmielistä intoa.

:smt056
Tämä meni multa ohi. Noh. Kiitos tästä :)
Mä kun aina yritän kertoa kaikille tutuille lukijoille, että "tuskin se Mika on niin v!tun perperistä kun välillä antaa ymmärtää" :)
Jatkan samalla linjalla. Helppoa se ei välillä kyllä o!
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 122

Mikä naurattaa, osa 3

#1500

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Näin äsken ohimennen romanialaisen kerjäläisen kävelevän reippaasti ja roikottavan lasten kyynärsauvaa kädessään. Mulla meni hetki ennen kuin rikki lyödyt ja ryypätyt aivoni keksivät kuka tämä "tutun" oloinen kaveri oli.

Hän oli vissin matkalla työmaalleen joka sijaitsee stringbergin liepeillä. Tosin siellä hänen jalkansa vääntyvät solmuun ja selkäkin menee sen verran kaksinkerroin että tarvitsee lasten kyynärsauvaa ettei kaadu. Hähä. Siellä se sitten heiluttaa keräämismukiaan, katsoo anovasti silmiin kun asetuu vaivaisena ohikulkijoiden eteen...

Ainoastaan anteeksianto, siunaus ja taivaspaikka voittaa omatunnon myytävänä tuotteena. Sick is good! Perkele kun olisi älynnyt heti ottaa känny esiin. Olisi saanut aika hyvän ennen/jälkeen kuvan tai videon.


:hahaha:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa