Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Jalkapallon MM-kisat 2014

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Mikä joukkue saa kultamitalit kaulaansa 13.7.?

Äänestys päättyi heinä 12, 2014, 14.27

Brasilia
3
16%
Kroatia
0
Ei ääniä
Meksiko
0
Ei ääniä
Kamerun
0
Ei ääniä
Espanja
4
21%
Hollanti
0
Ei ääniä
Chile
0
Ei ääniä
Australia
0
Ei ääniä
Kolumbia
0
Ei ääniä
Kreikka
0
Ei ääniä
Norsunluurannikko
0
Ei ääniä
Japani
1
5%
Uruguay
0
Ei ääniä
Costa Rica
0
Ei ääniä
Englanti
0
Ei ääniä
Italia
1
5%
Sveitsi
0
Ei ääniä
Ecuador
0
Ei ääniä
Ranska
2
11%
Honduras
0
Ei ääniä
Argentiina
3
16%
Bosnia ja Hertsegovina
1
5%
Iran
0
Ei ääniä
Nigeria
0
Ei ääniä
Saksa
4
21%
Portugali
0
Ei ääniä
Ghana
0
Ei ääniä
USA
0
Ei ääniä
Belgia
0
Ei ääniä
Algeria
0
Ei ääniä
Venäjä
0
Ei ääniä
Etelä-Korea
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 19

Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 20845
Lauteille: Joulukuu 2007

Jalkapallon MM-kisat 2014

#91

Viesti Lasse Candé »

Mä joudun katsomaan Kreikan matsia. :(
:D
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 20845
Lauteille: Joulukuu 2007

Jalkapallon MM-kisat 2014

#92

Viesti Lasse Candé »

No ei mennyt ainakaan matsivalinta pieleen! Mites teillä?
Herranjessus!
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

Jalkapallon MM-kisat 2014

#93

Viesti ka1 »

Huhhuh, on taas... Sääliksi kyllä käy Norsunluurannikon kultaista sukupolvea, jonka viimeinen arvokisataival päättyi nyt näin dramaattisella tavalla. Huimia jalkapalloilijoita, joista moni oli suurmies kentän ulkopuolellakin. Drogba esimerkiksi taisi lopettaa maansa sisällissodan. Vaikea kuvitella, mitä tämän legendan mielessä tällä hetkellä liikkuu... ottelun viime hetkiksi vaihtoon, ja sitten käy näin.
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Jalkapallon MM-kisat 2014

#94

Viesti Nico »

Semmoista se on.

Ei kyllä ole kisat hyvin menneet Euroopan joukkueilta.
Espanja, Englanti, Italia, Kroatia, Bosnia ulkona lohkovaiheessa. Portugali, Sveitsi, Venäjä, voivat kokea saman kohtalon. Jäljellä vielä Saksa, Ranska, Hollanti ja Kreikka.
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jalkapallon MM-kisat 2014

#95

Viesti Mika »

Faijani mietti samaa: eurooppalaiset joukkueet ovat aika tehokkaasti karsiutuneet jo.

Luuletteko muuten että loppuottelussa pelaa eurooppalainen joukkue?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jalkapallon MM-kisat 2014

#96

Viesti Mika »

Fifa on aloittanut tutkimaan jalkapallon MM-kisojen tiistain ottelun tapahtumia, jossa Uruguayn hyökkääjä Luis Suarez näytti puraisevan Italian puolustaja Giorgio Chielliniä.

Fifan kurinpitoelin kertoi keskiviikkona, että se on aloittanut tapauksen tutkimisen. Jos Suarez todetaan syylliseksi, Fifan sääntöjen mukaan rangaistusasteikko on vähintään kahdesta pelistä jopa 24 kuukauden pelikieltoon.


Tysonin selitys taisi olla, että hän oli kokaiinipäissään. Mikä on Suarezin selitys? Tosin kumpikaan ei taida olla mikään ruudinkeksijä (lue: lapsen tasolla älyllisesti), mikä osaltaan puoltaa syyntakeettomuutta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Jalkapallon MM-kisat 2014

#97

Viesti Nico »

Mika kirjoitti: Faijani mietti samaa: eurooppalaiset joukkueet ovat aika tehokkaasti karsiutuneet jo.

Luuletteko muuten että loppuottelussa pelaa eurooppalainen joukkue?
Eiköhän pari joukkuetta selviä 4 parhaan joukkoon. Ranska tai Saksa todennäköisesti Brasiliaa vastaan ja kaavion toisella puolella Hollanti sekä Argentina suosikkeja.
Tosin Brasilia pelaa eka Chileä vastaan, sitten tulee vastaan voittaja parista Uruguay-Kolumbia. Saa nähdä miten noissa käy, en edes lähde veikkaamaan :D
Eikä Meksiko ole helppo peli Hollannille tai Belgia Argentinalle. Costa Rica-Kreikka parissa pari yllättäjä joukkuetta.
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jalkapallon MM-kisat 2014

#98

Viesti Mika »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 20845
Lauteille: Joulukuu 2007

Jalkapallon MM-kisat 2014

#99

Viesti Lasse Candé »

Lasse Candé kirjoitti: Samassa toivon Italialle samaa pa$kaa kuin Espanjalle ja Portugalille. Portugalille vielä viimeinen naula arkkuun huomenna vaikka jenkkien Saksanlahjonnalla tai vielä mielummin Portugalin häviöllä Ghanalle.
No nyt on kaikki kolme ulkona! :smt003
Ja jenkit jatkossa! YEAH! Ei tosin jatkane puolivälieriin kun tulee neljännesvälierissä Belgia tai yllätyksen kautta Algeria vastaan. Hyvin ovat silti tähän saakka pelanneet. Ei ollut kyllä Saksa-pelissä paljon näkemistä kun Saksalla ei ollut suurempia paineita (tasuri riitti lohkovoittoon) kuten ei myöskään jenkeillä (jopa pieni häviö ja se ettei Ghanalla mene voita hyvin tai Portugal todella hyvin riitti lohkokakkoseksi).

Katsoiko kukaan Portugalin ja Ghanan matsia? Oliko hyvä?
Kuvake
Nico
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 831
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Jalkapallon MM-kisat 2014

#100

Viesti Nico »

Lasse Candé kirjoitti: Ja jenkit jatkossa! YEAH! Ei tosin jatkane puolivälieriin kun tulee neljännesvälierissä Belgia tai yllätyksen kautta Algeria vastaan. Hyvin ovat silti tähän saakka pelanneet. Ei ollut kyllä Saksa-pelissä paljon näkemistä kun Saksalla ei ollut suurempia paineita (tasuri riitti lohkovoittoon) kuten ei myöskään jenkeillä (jopa pieni häviö ja se ettei Ghanalla mene voita hyvin tai Portugal todella hyvin riitti lohkokakkoseksi).

Katsoiko kukaan Portugalin ja Ghanan matsia? Oliko hyvä?
Saksan olisi pitänyt tehdä 1 maali enemmän ja Portugalin kaksi maalia niin silloin olisi mennyt USA tai Portugali arvalla jatkoon. Oli Portugalilla ja Saksalla paikat tehdä maalit, Portugali sai pallon 2 kertaa tolppaan ja C.Ronaldolla hyvä puskupaikka joka meni päin maalivahtia. Pienestä on kiinni.

Ghanan 1-0 voitto olisi merkannut että USA menee jatkoon keskinäisen matsin perusteella. 2-1 Ghanan voitto ja Ghana jatkoon koska tehnyt enemmän maaleja (maaliero sama).

C.Ronaldo ei ollut kovin hyvässä kunnossa (esim ennen tokaa matsia huhuja liikkellä että jos loukkaantuu niin jopa ura ohi) joten siinä mielessä käy sääliksi Portugalia. Niin ja sitten tietysti Pepen normaali aivopieru :D
Life is like a penis: simple, relaxed and hanging freely. It's women who make it hard.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jalkapallon MM-kisat 2014

#101

Viesti Mika »

Jenkkien numero 13, epäonnen soturi Jones:

1) Juoksee päin tuomaria ja keräilee itseään.
2) Potkaisee itseään pallolla suuhun ja keräilee itseään.
3) Väistää taklausta, jossa ei tainnut olla edes hipaisun verran kosketusta, ja keräilee itseään.
4) Juoksee päin omaa pelaajaa ja keräilee itseään.

:smt005
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 20845
Lauteille: Joulukuu 2007

Jalkapallon MM-kisat 2014

#102

Viesti Lasse Candé »

:lol:
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Jalkapallon MM-kisat 2014

#103

Viesti Dojon Jäykin »

Purijoista.

Mä epäilen että joissain se vaan on. Nimittäin.
Mun ensikosketukseni erääseen vuosikausien vaivaan tapahtui joskua 5 vuotiaana.
Eli kylillä asunut jannu jota en ikinä ollut nähnyt ja noteerannut puhumattakaan että
olisin joskus jutellut tai muutoin ollut kontaktissa tai lähelläkään. Edes nimeä en tiennyt vuosiin.
Niin tämä käveli kerran pihoilla vastaan ja kävi suoraan kimppuun kohdalla. Mä olin todellakin yllättetty niin kunnolla kun ihminen vaan voi olla. Eikä mulla ollut edes mitään tappelukokemustakaan, ollenkaan.

No se painoi mut hetkessä alleen ja sitten se aukaisi suunsa ja alkoi työntämään niitä valkoisia
mannaryynihampaitaan mun käsivartta kohti. Silloin mä vähän yllätyin toisen kerran kun se oli jotenkin lapsellista ja friikkiä mun makuuni. Mutta ei sitten purrut kuitenkaan vaan nousi nopeasti ja jatkoi matkaansa. Kyllä mä kieltämättä olin vähän WTF!

Ja sitten tulevina vuosina siitä oli aina välillä vaivaa ja murhetta ja pelkoa eikä siitä ikinä tiennyt
mitä on ohjelmassa kun harvoin kohdattiin. Se kävi aina eri kouluakin kauempana.
Sitten taas kerran talvella n. 12v oltiin kaverin kanssa lätkää pelaamassa urheilukentällä kun se tuli paikalle. Ja mä olin taas että voi v....! Niin se järjestelee pienet porukat lätkämatsiin ja mä olin maalissa ja se vähän säikähti kun mä torjuin säärilläni niitä liukukiekkoja, kohottaahan ei saannut. No mulla oli suojukset housujen alla jonka kerroinkin. Eikä se alkanut kovempaa pelaamaan sittenkään.

Tää olikin ainoa kerta kun näin siinä tämmöisen piirteen, muuten se oli aina jotain vailla ja semmoinen välitön väkivallan uhka oli ilmassa. Kerran näin sen jotain lyövän, ei kuitenkaan mun piirejäni. Sehän oli ihan semmoinen korkeintaan keskimittainen ja painoinen mutta jotenkin sillä oli heti henkinen yliote 95:een% jengistä. Ja mä luulen että se jäi aika lyhytkasvuiseksi lopulta. Olen myös kuullut että on saannut pahoinpitelytuomion tai useamman myöhemmin.

Sen verran kuitenkin paha maku jäi että saattaisi olla toinen niistä kahdesta nuoruusmuistosta joiden kanssa olisi kiva ¨jutella¨ nyt myöhemmin ja katsoa mimmonen mies siellä nykyään luuraa.

Hyi, hyi pois tämmöiset ajatukset.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Jalkapallon MM-kisat 2014

#104

Viesti Mika »

Mannaryynihampaat... :lol:

Olin tänään kaveripariskunnan luona katsomassa tuota ekaa matsia. Puhe kääntyi jossain vaiheessa Suareziin, jolloin pariskunnan jalkapalloilevampi osapuoli (nainen) kertoi joskus olleensa pelaamassa jossain ulkomailla joissakin karkeloissa. Italian joukkuetta vastaan pelatessaan oli joku italiaanotar sitten upottanut hampaansa hänen olkapäähänsä. Ehkä tämä silloin nuori nainen on sitten Suarezin sukulainen.

Kyllä sitä tosiaan tapahtuu. Varsinkin Transsylvaniassa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 20845
Lauteille: Joulukuu 2007

Jalkapallon MM-kisat 2014

#105

Viesti Lasse Candé »

Joutui ihan vaihtamaan matsia mitä katsoin kun oli sen verran ADHD-ohjaaja ja tykkäsi laittaa sellaisia kahden sekunnin välein alle puolen sekuntin pätkiä siitä kun joku (jännitysrummut tähän) SYÖTTÄÄ!!! naps-naps-naps-naps eikä näe yhtään miten jengi ryhmittyy tai oikeastaan mitään muutakaan mielenkiintoista. Ja saa vielä päänsäryn päälle. Toisessa matsissakin kuvattiin liikaa kaikkea epäoleellista, mutta oli sentään ohjaajalla vähän enemmän malttia ja ajoitusta niin että kesti sitten sentään sekuntin ne pätkät. Liikaa kameroita. Ei näe riittävästi suurta kuvaa. :(

Valitsemani Etelä-Korea - Belgia ei ollut mitenkään kovin hyvä matsi. Belgialainen nappasi tyhmän punaisen mutta ne meni sen jälkeen tekemään silti maalin ja voitti 1-0. Toinen peli olisi kiinnostanut jo lähtökohdiltaankin paljon enemmän.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine, Eppu ja 111 kurkkijaa