Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Konsolipelit

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#46

Viesti nyyski »

Aivan, Soulcalibur on omaa luokkaansa. Tosin mulla on vaan pleikkari ja sille Soulcalibur 2 ja 3. Kyllähän niitäkin tulee aina vähän väliä naputeltua ja sitten menee hermo kun se voldo on liian kikka :evil:
Matti Lintula
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#47

Viesti terssi »

Paras nyrkkeilypeli ikinä on Super Nintendon Super Punchout. Siinä oli meininkiä ja tunnelmaa sekä omaperäisiä ja hauskoja hahmoja. Näihin nykyajan mätkimisiin en ole jaksanut kummemmin syventyä. Niin ja Mortal Kombat 2:ssa oli sitä tunnelmaa. 8)
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#48

Viesti nyyski »

terssi kirjoitti: Paras nyrkkeilypeli ikinä on Super Nintendon Super Punchout.
Tämä ja tietysti kasibittisen Punchout. Se snessin versiohan on oikeestaan vaan päivitys.
Matti Lintula
Kuvake
corvus
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 148
Lauteille: Tammikuu 2006

#49

Viesti corvus »

... ja tottakai paras mättöpeli oli kuusnepan Barbarian :lol:

:swars:
HaloMan
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 133
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Ylläpito: Tämä käyttäjä on TROLLI!

#50

Viesti HaloMan »

nyyski kirjoitti:
terssi kirjoitti:Paras nyrkkeilypeli ikinä on Super Nintendon Super Punchout.
Tämä ja tietysti kasibittisen Punchout. Se snessin versiohan on oikeestaan vaan päivitys.
Tuota 8 bittisen versiota on nyrkkeilypeleistä eniten aikoinaan pelattua...Mike Tson oli vaikea kunnes tajusin kikat siihen.

Ne treeni välianimaatiot oli kovia.
Ylläpito: Tämä käyttäjä on ikuisessa porttikiellossa. Hän on trolli. Lukekaa kaikki hänen viestinsä tämä muistaen.
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#51

Viesti terssi »

nyyski kirjoitti:
terssi kirjoitti:Paras nyrkkeilypeli ikinä on Super Nintendon Super Punchout.
Tämä ja tietysti kasibittisen Punchout. Se snessin versiohan on oikeestaan vaan päivitys.
Sou poks, Super Punchout oli kuitenkin parempi pelinä. Snessin värikylläisyys sopi siihen peliin ja sen tunnelmaan niiiin paljon paremmin. :) Sitäpaitsi mä en ite koskaan omistanut nessiä, kaverille olin kyllä siitä niin kateellinen, vaikka kyllähän meilläkin C-64 oli. No jokatapauksessa yritän tässä sanoa, että Snes oli mulle se The Konsoli, koska omistin ite sen. 8)
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#52

Viesti nyyski »

terssi kirjoitti: Sou poks, Super Punchout oli kuitenkin parempi pelinä. Snessin värikylläisyys sopi siihen peliin ja sen tunnelmaan niiiin paljon paremmin. :) Sitäpaitsi mä en ite koskaan omistanut nessiä, kaverille olin kyllä siitä niin kateellinen, vaikka kyllähän meilläkin C-64 oli. No jokatapauksessa yritän tässä sanoa, että Snes oli mulle se The Konsoli, koska omistin ite sen. 8)
Tiedän :lol: Mulla ei koskaan ollu snessiä vaan pelkästään nes ja sen jälkeen jo pleikkari
Matti Lintula
HaloMan
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 133
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Ylläpito: Tämä käyttäjä on TROLLI!

#53

Viesti HaloMan »

Itselläni kerennyt olemaan jo C64, Kaikki Segan konsolit, Jaguar, Xbox ja Xbox360.

Tietty satunnaisesti jotain PC:lläkin pelannut mutta en oikein tällä pelaamisesta perusta.
Ylläpito: Tämä käyttäjä on ikuisessa porttikiellossa. Hän on trolli. Lukekaa kaikki hänen viestinsä tämä muistaen.
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#54

Viesti KungFuMiäs »

Minulla on playstation 2 ja ainoa peli jonka sille omistan on Mortal Kombat: deadly alliance. Siitä minä tykkään kun siinä tapellaan kaikenlaisilla hienoilla tyyleillä, mm. xingyi, baji, tang lang, tai chi, pigua, bagua jne. jne.
Kuvake
vviljanen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 107
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Yhteystiedot:

#55

Viesti vviljanen »

Millainen mahtaa olla tuo uusi Mortal Kombat: Shaolin Monks? Onko jollain kokemuksia?
Itselle tuli PS2 juuri hankittua ja siihen Tekken5. Siitä löytyy myös tekken 1, 2 ja 3 arcade mode... on muuten aika kökön näköisiä ne! :D
Wushu (Chang Quan) - Urpuviidan Wushu Ry
Taijiquan (Zheng Manqing)- Shaolin (Turku)
Taijijian (Yang 32)- Turun Työväenopisto
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#56

Viesti Naked »

Virtua Figher 4 on kyllä tappelupelien kunkku. Missään ei ole nähnyt sellaista monipuolisuutta, hienostuneisuutta ja syvyyttä. Evolutionissa vielä on se kaikki muukin häppä ihan ensiluokkaista. Final Tunedin jos saisi, niin olisi unelmien täyttymys. En minä silti hyvä ole. Virtua Fighter 5 tulee räjäyttämään pankin.

Originaali Soul Calibur on kyllä hyvä kilpailija taistelusysteeminsä puolesta, ja sillä on aina erityinen paikka sydämessäni. Niin monta ihanaa tuntia senkin parissa on tullut vietettyä. Soul Calibur 3:sta en ole vielä pelannut tarpeeksi että tietäisin, mitä se oikeasti korkeilla tasoilla sisältää. Soul Caliburin perimmäisenä ongelmana näen sen, että ne pelienginen oheiset sälät ovat aivan liian heppoisia. Systeemistä ei anneta tarpeeksi tietoa ulos, harjoittelumahdollisuuksia ei ole kunnolla, tutorialit aneemisia. Kannustaa alussa liikaa buttonmashaykseen eikä pakota opettelemaan asioita kunnolla.

Tekkeneistä en ole koskaan pitänyt. Hienojahan ne tietty ovat, mutta aivan liikaa ikäviä asioita siinä pelisysteemissä että napostelisi.

2D fighterit ovat aika nostalgiakamaa, en ole näitä uusimpia edes kokeillut. Oma hyvä maailmansa ne ovat, mutta itse olen siitä kaikesta sanoutunut irti. Jos vaikka nyt yrittäisi yhden 3D fighterin opetella oikeasti hyväksi.

Ja jos joku alkaa puhua jostain DOA:sta samana päivänä näiden kanssa, saa kyllä ihan mennä itseensä :evil:

VF4 karkeloita voisi joskus pitää, arcade-tikutkin löytyy. Ja Feeniksiä varten voisin kaivaa naftaliinista Dreamcastin VGA-adapterilla ja syöttää vähän Maxi-makkaraa ;)
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Kuvake
Tero
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 760
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#57

Viesti Tero »

Se Virtua Fighterin kovin hahmo tappelee bajilla. Tämän takia se on tietenkin paras tappelupeli kaikista ikinä.
Nostalgia peleistä paras on kuusnepan uchimata, siinä oli oikeasti yritetty saada judon taktiikkaa siihen touhuun. Horjutukset piti onnistua.
Uusista mättöpeleistä nuo fight nightit on tuonu kyllä ihan uuden ulottuvuuden mukaan. Ohjaussysteemin idea on simppeli mutta nerokas ja taktiikkaakin pitää miettiä.

Edit: knirjotus
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#58

Viesti Feenix »

KungFuMiäs kirjoitti: Minulla on playstation 2 ja ainoa peli jonka sille omistan on Mortal Kombat: deadly alliance. Siitä minä tykkään kun siinä tapellaan kaikenlaisilla hienoilla tyyleillä, mm. xingyi, baji, tang lang, tai chi, pigua, bagua jne. jne.
minä panin mättäen yhdessä vaiheessa tuota. mutta sitten hajotin hermoni ohjauksen kanssa. kun on soulcalibureja tullut pelattua, niin aika monen muun mätön ohjaus tuntuu aika nihkeeltä. tai sitten en vaan osaa. mikä on kyllä todennäköisempi vaihtoehto. :D
.go ahead, make my day.
Kuvake
falkoni
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 556
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#59

Viesti falkoni »

DOAahan ollaan parhaillaan siirtämässä kovaa vauhtia isolle kankaalle ja aiheesta löytyy jo kuviakin.

Tiedossa näyttäisi olevan (vähemmän yllättävästi :roll: ) nuoria naisihmisiä tiukoissa ja niukoissa vetimissä, mikä ei tietenkään huononna elokuvaa millään tavalla. :badgrin:

Vielä jos saavat mukaan asiansa osaavat taistelukoreografit niin tämä pätkähän voi olla varsin oivaa viihdettä.
Mika Rantanen
Never reinvent the wheel
Kuvake
siipi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 347
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HEMA
Takalajit: Thainyrkkeily, Defendo, BJJ, Wing Tsung

#60

Viesti siipi »

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 156 kurkkijaa