Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parinvalinta

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 225
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parinvalinta

#1

Viesti Mika »

Tätä sivuaa tuota Silmäniloa jne. -ketjua, mutta ajattelin avata ketjun hieman eri näkökulmia painottaen (eli nyt ollaan sen salin ulkopuolella).

http://wiki.cotch.net/index.php/Human_m" onclick="window.open(this.href);return false; ... references

Suomalaisilla nuorilla naisillahan tuo ensimmäinen kriteeri alkaa hävitä. Vyötärö ja lantio alkavat olla samoissa mitoissa. Tästä oli lehtiartikkeli taannoin, ja siinä oli haastateltu suomalaisia pukineiden valmistajia. Vaatteiden mallit ovat tosiaan muuttuneet (ja keskipituuskin on noussut).

Tuo kakkoskohta toivottavasti edes jotenkuten vastaa esim. Keijulle hänen [erässä toisessa ketjussa esittämään] kysymykseensä miesten preferenssistä nuorempien naisten suhteen.

Miesten suhteen juuri nuo [toisessa ketjussa] mainitut älykkyys ja sosiaalinen asema ovat tärkeitä tekijöitä.

Tuo linkki ei ole täydellinen, vaan se on sopivan lyhyt tiivistelmä eräistä, joskaa ei kaikista, asiaan vaikuttavista tekijöistä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#2

Viesti Vlad Tepes »

Ihan kivoja juttuja mutta en halua pilata hyvää asiaa liikaa analysoimalla. Minä vain pidän isoista, pyöreistä ja pystyistä tisseistä, ihan sama miksi. :p
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 225
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#3

Viesti Mika »

Okei. :D

Ja eiväthän nuo sitten taas kerro mitään mistään muista tekijöistä, esim. samanlaisesta huumorintajusta jne. Nuo ovat vain niitä "alkukantaisia" motiiveja.

Puhumattakaan miten parisuhteen saa toimimaan. Se onkin sitten jo niin monimutkainen asia, ettei riitä evoluutio-, suhteellisuus- ja parinvalintateoriat edes yhdessä. :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#4

Viesti Tohtori Krabola »

Kyllä mä kiinnitän huomiota enemmän kokonaispakettiin, isot rinnat eivät ole kriteerinä.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#5

Viesti Vlad Tepes »

Tohtori Krabola kirjoitti: Kyllä mä kiinnitän huomiota enemmän kokonaispakettiin, isot rinnat eivät ole kriteerinä.
No niin minäkin. Tyttöystäväni ei ole mitenkään isotissinen vaikka pystyt ja pyöreät ovatkin.

Kokonaisuus on se mikä merkitsee mutta valehtelisin jos väittäisin etten pidä todella paljon isoista tisseistä ja isoista, pyöreistä lihaksikkaista pyllyistä. Jos nämä vielä esiintyvät hoikalla tytöllä niin johan on.

En kyllä omaa tyttöystävääni vaihtaisi pois... eikä tarvitsekkaan. ;)
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#6

Viesti AriJ »

Eräs tuttu kerran havainnoi ravintolakäyttäytymistä - miehet singahtivat sen parhaimman näköisen misun perään kuin mehiläiset hunajaan. Ja naiset vastaavasti sen kaiffan kainaloon jolla vaikutti olevan eniten pätäkkää (ei parhaan näköinen/kroppainen vaan selvästi varakkuutta omaava).

Tästä pääteltiin, että miehet hakevat sitä synnyttäjää (perheen perustaminen), ja naiset sitä joka pystyy heitä... hmm... ylläpitämään (perheen elossapitäminen). Symbioosihan se siinä, kyllä :shock:

Ja.... nyt karkuun.... :kiire:
______________________
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#7

Viesti Vlad Tepes »

En usko että ravintolakäyttäytyminen kuvastaa kattavasti parinvalinnan kenttää.

Ensinnäkin ravintoloissa on valtava määrä alkoholiongelmaisia. On tunnettu tosiasia että naiset pystyvät pummimaan juomia humalaisilta miehiltä. Näin monet alkoholiongelmaiset naiset saavat viinaa. Monet nuoretkin naisetkin tekevät näin, juovat muutaman ja poistuvat paikalta jättäen miehen yksin.

Esim minun tyttöystäväni pitää itseään varsin onnekkaana vaikka olen köyhä.
Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#8

Viesti Ronin »

Vlad Tepes kirjoitti: Ihan kivoja juttuja mutta en halua pilata hyvää asiaa liikaa analysoimalla. Minä vain pidän isoista, pyöreistä ja pystyistä tisseistä, ihan sama miksi. :p
Minä taas tykkään kaikin puolin siroista naisista, eli myös pienistä rinnoista. Muutenki naismakuni tuntuu menevän aika hyvin ristiin yleisen naismaun kanssa mikä on toki itselleni hyvä asia. Tosin jostain ihmeen syystä homma menee aina näin:
Vedän puoleeni niitä kurvikkaita blondeja joiden perään suurin osa muista miehistä kuolaa kun taas ne sirot, gootahtavat neidot, jotka itseä kiinnostais eniten jos ulkoisista ominaisuuksista puhutaan, eivät vaivaudu kahta kertaa katsomaan. :? On se elämä vaikeeta. :lol:

Mitä tuohon naisten drinkkien pummaamiseen niin kyllä sitä aika nuoretkin harrastaa. Pari kaveria ei yleensä koskaan osta omia drinkkejään tai korkeintaan sen ensimmäisen.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#9

Viesti sivarinlötkö »

Vlad Tepes kirjoitti: Esim minun tyttöystäväni pitää itseään varsin onnekkaana vaikka olen köyhä.
Samassa junassa. (97,5e/kk tulot)

Edit: Tarkistettu päiväraha.
Viimeksi muokannut sivarinlötkö, syys 20, 2005, 12.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1617
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

#10

Viesti injunjack »

Minulle ei niillä rinnoilla ole niin suurta merkitystä. Asia jota katson naisessa ensiksi on perä. Hyvä perä, en ala nyt tarkentamaan, etten kirjoita esseetä, on kaiken A ja O, sitten tietysti sopusuhtaiset kauniit kasvot. Ja jos paketista EI löydy aivoja, se siitä.

Tosin onneksi olen onnellisesti aviossa, niin voi jättää nuo asiat huoletta muiden huolehdittaviksi. :lol: olen oman vakkani jo löytänyt.

Jack
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#11

Viesti nyyski »

Mutta eihän sillä ulkonäöllä oikeesti mitään isoo merkitystä ole noin loppupelejä ajatellen?Ei ainakaan mulle. Tietysti se on plussaa jos on hyvä perse ja isot tissit muttei mikään välttämättömyys
Matti Lintula
Kuvake
Ch_an
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 580
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti Ch_an »

Kyllä sillä ulkonäöllä nyt sen verran on merkitystä, että kiinnostus yleensäkin kyseistä henkilöä kohtaan herää, että kyllä se ulkonäkö aika keskeisessä asemassa on.
-Petri Huiskonen-
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#13

Viesti keskilinja »

Kokonaisuus on kaikki kaikessa. Viimeisin tyttöystävä ehdokas oli jotain aivan käsittämätöntä(siis ulkonäkönsä puolesta), mutta ei sillä paljoa pään sisällä liikkunu. Välillä oli pokka pettää ja kerran repesin ihan täpöllä kun hän selitti jotain juttua. Aina ei voi voittaa.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#14

Viesti egg »

itse pidän sellaisista tosi isoista ja kiinteistä aivoista. ulkonäkö on myös tärkeää. olen aika visuaalinen ihminen ja estetiikka on hirmuisen tärkeää, joskaan se ei tarkoita, että stereotypiat ja kauneusihanteet määrittäisivät mitenkään mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. äh, voi kaakeli mitä kapulakieltä. omaperäisyys ja yksilöllisyys blaa joo heido vaan...
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#15

Viesti Keiju »

Mä en enää aseta kovin tarkkoja ulkoisia vaatimuksia miehelle, mutta olisi suotavaa, että mies olisi minua (171cm) pidempi ja sen verran pidempi, että voisin edes jonkinlaisia korkoja kengissäni pitää. Rinnanympäryskin voisi olla isompi kuin minulla, ettei aivan halatessa hukkuisi. :D
Katse ja etenkin pilke silmäkulmassa ovat myös vaikuttavia tekijöitä.

Mutta jotain käsittämättömiä viboja olen yht'äkkiä tuntenut esim. Pelle Hermannin näköiseen mieheen, jolla oli farkut vedetty mattinykäsmäisesti kainaloon saakka. (Sokrulle materiaalia seuraavaan tarinaan) Vaikutuksen tekivät ryhti ja käsivarret. Ei mitkään muskelit vaan sellaiset sopivat "työmiehen" käsivarret. Pohkeet ovat myös asia, joihin kiinnitän huomiota. Mutta nuo ovat vain niitä asioita, joita on kiva katsella. Se ei täytä vielä MIEHEN kriteereitä, tai jollain jolla nuo ominaisuudet puuttuvat voi olla MIEHISEMPI makuuni.

Siitä joskus jossain muualla.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 76 kurkkijaa