Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hullut Päivät (Galna Dagar)

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#1

Viesti Mika »

Tutkitustikin Hulluilta Päiviltä saa haalittua kaikenlaista varsin kilpailukykyiseen hintaan.
Hintavertailupalvelu Hintaopas kävi läpi Stockmannin tämän kevään Hullujen Päivien elektroniikkatarjoukset. Yhteensä 123 tuotteen hintaa vertailtiin Hintaoppaan edullisimpaan hintaan Hulluja päiviä edeltävinä päivinä. Hintaopas kokoaa kaikkien Suomessa toimivien verkkokauppojen hinnat yhteen paikkaan.

Vertailu osoitti, että Hulluilla päivillä voi tehdä hyvin edullisia löytöjä. Vertailluista tuotteista noin 80 % oli Hulluilla Päivillä joko edullisempia tai saman hintaisia kuin halvin tarjolla oleva vaihtoehto.


Hullut Päivät:



Oletteko itse ostaneet jotakin todella edullisesti Hulluilta Päiviltä?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hullut Päivät (Galna Dagar)

#2

Viesti Totte »

Ei ole kyllä ollu halua mennä shoppailuintoisen väkijoukon tönittäväks...
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#3

Viesti nipsuli »

Totte nykyään voi ostaa Hullareiden tarjoustavaroita myös netistä (--> palvelin jumittaa kun kaikki haluaa samaan aikaan samoja tuotteita --> kun sivut taas toimii niin kaikki tavara on jo loppunut). Kätevää eikö vaan? :smt003

Yllättäen en oo innostunut mistään näistä ale-päivistä. Jos jonkin tavaran tarvitsee oikeasti, niin mieluummin maksan siitä enemmän, ettei tarvii stressata ihmispaljoutta tai sitä, että riittääkö niitä nyt nettikaupan puolella. Tai ostin mä joskus jotain kameratarvikkeita Black Friday -kampanjasta Rajalasta.
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4152
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#4

Viesti YJT »

Joskus 90-luvulla tuli muutaman kerran käytyä Hulluilla päivillä, ja jotain olen ostanutkin. En nyt osaa sanoa, sainko mitenkään hullun halvalla, mutta halvemmalla kuitenkin kuin normaalisti.

Vaaitteitahan ym. tilataan Stockalle erikseen nimenomaan Hulluja päiviä varten, eli sellaista tavaraa joka ei välttämättä kuulu Stockan valikoimaan normaalisti. Kuinka paljon tällaisissa on hintaa "laskettu", jos kuvitellaan että mikä olisi tuotteen normaali hinta jos se kuuluisi Stockan valikoimiin normaalisti? Vai onko kyseessä hämäys, jonka ansiosta asiakas kuvittelee saavansa "Stocka-laatua" olevan tuotteen huomattavan edullisesti, vaikka todellisuudessa saakin "marketti-laatua" olevan tuotteen jopa kalliimmalla kuin mitä se maksaisi marketissa? En osaa sanoa, onko näin, mutta hyvinkin voi olla.
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#5

Viesti Dojon Jäykin »

Tuolta se monesti vaikuttaa. Itse olen käynyt -99.
Elektroniikkatarjoukset ja ne lennot ovat kyllä monesti kilpailukykyisiä.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#6

Viesti Lasse Candé »

Olen käynyt vain muutaman kerran.
Menen jos rahatilanne on sopiva, tuntuu että voisi olla tarvetta tai halua ostaa tavaroita melko satunnaisesti ja jos huvittaa olla siellä tungoksessa.

Minulle ei siis tungos ole pelkästään negatiivinen asia vaan joskus jopa ihan kiva päivän piristäjä, jos olen sillä tuulella.

Nyt esimerkiksi kuitenkaan ei edes huvita saada sellaista tavaraa jota en oikeasti tarvitse, eikä kyllä ole rahaakaan liikaa.

Joskus otti päähän kun missasin hyvän Levi's-tarjouksen. Viime käynti UFF:issa kuitenkin osoitti että nykyään saa kirppareilta kolmella eurolla melko helposti haluamansalaiset käytännössä käyttämättömät farkut, joten ei niin hirveästi huvita maksaa niistäkään 20-30 kertaa enempää.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6438
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#7

Viesti AlexMachine »

Olen usein kotiin tulleen kuvaston katsellut läpi, mutta vain kerran ostanut. Muutamia vuosia sitten Panasonicin huipputelkkari oli oikeasti hyvän hintainen.
Muuten esim kameraa katsellessa, Olympuksen OM-D E5 oli sopivalla hinnalla, mutta siihen oli vaihdettu halvempi objektiivi mitä muualla myytävissä kiteissä joten se jäi ostin muualta.

Kävin torstaina Tampereen Stockmanilla tietämättä että hullut päivät, no vaatepuolen kävelin läpi, mutta ihan oikeasti ei mitään, mitä ei olisi saanut muualta samaan hintaa pienellä vaivalla.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#8

Viesti MikaM »

Olin eilen purkamassa Hulluja päiviä. Melko nopeasti niistä ei ole jälkeäkään. YJT on osittain oikeassa. Osa tavaroista lähtee takaisin toimittajille myymättöminä ja normi tavarat jää pöydille/ hyllyihin. Osa taasen menee varastoon, ainakin hetkeksi. Mitkä hinnat näissä sitten oli, en osaa sanoa, kun en varmasti lähde Hulluille päiville.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4152
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Re: Hullut Päivät (Galna Dagar)

#9

Viesti YJT »

Joo, enkä siis väitä että kaikki tavara olisi erikseen hulluille päiville tilattua huonolaatuisempaa kamaa, vaan osa vain.

Mitenkähän ne matkat; onko niissä esim jotain ylimääräisiä rajoituksia tms, vai ovatko tavallisia matkoja jotka ovat oikeasti huomattavasti halvempia?
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
jsv
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 369
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Iso Omena
Etulaji: BJJ
Takalajit: KU, Potkunyrkkeily, Karate

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#10

Viesti jsv »

Itse käyn hullareilla melkein joka kerta, ainakin kävelemässä miesten osaston ja herkun lävitse. Nykyään ei tule osteltua oikein mitään, mutta aikaisemmin tuli enemmänkin hankittua käyttötavaraa tuolta. Pesukone on ainakin hullaritarjouksesta ostettu.

Se on totta, että osa tavarasta on alle normilaadun, mitä hullareilla myydään. Eli ostoskiimassa ostaa luultavasti huonolaatuista tavaraa liian kalliilla hinnalla. Mutta täsmäostoilla pääsee hyvin eteenpäin. Ja ainakin miestenvaatteista sellainen vinkki, että muotiblogistit analysoivat kuvaston tarkasti ja kertovat, millä tuotteilla on hyvä hinta/laatusuhde :).

Eikä siellä niin paljoa ihmisiä ikinä ole, viime vuosina ehkä jopa vähenemään päin. Lastenvaunut ja hissikapasiteeti on ehkä suurin ongelma.
Jussi Vesala
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#11

Viesti Point »

Stockkalla opiskeluaikana työskennellyt tuttu kertoi, myymättömät erätuotteet Hullujen päivien tuotteita (jotka eivät ole siis vakivalikoimassa) tulevat myyntii seuraavassa sesonki Alessa,
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#12

Viesti MikaM »

Osa, ei kaikki.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hullut Päivät (Galna Dagar)

#13

Viesti Kristian Hyvärinen »

Aiheen vierestä: Alennusmyynnit käyttävät hyväkseen aivojen alikehittynyttä isoaivojen palkintojärjestelmän ja etulohkon vuorovaikutussuhdetta: sen sijaan, että otsalohko hillitsisi impulsseja, se alkaa keksiä hyviä selityksiä niiden oikeuttamiseksi. Onhan se hölmöä olla menemättä alennusmyyntiin, kun kerran voi saada jotakin! Kun katsoo, millaisella meiningillä ihmiset menevät alennusmyynneissä, ei ole kovin kaukaa haettua verrata tämän toiminnan pakonomaisuutta muihin addiktioihin... ;)
Ei vaan, kävin itsekin mestoilla, mutta en löytänyt mitään, mitä tarvitsisin (eli mihin opintotuki olisi riittänyt :D ).

Muok: on muuten värikäs tuo ot-tägi; en kirjoittaessani tajunnut että sellainen ylipäätään on olemassa :o
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 145 kurkkijaa