Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Roskis- ja kierrätyskeskusketju - Temmellyskenttä

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Roskis- ja kierrätyskeskusketju - Temmellyskenttä

#1

Viesti tohtorismies »

https://www.youtube.com/watch?v=-VBdAY8eA9w

On tämäkin jonkinlainen taideteos huonoudessaan. En nyt oikein osaa sanoa onko tämä oikea paikka tälle videolle mutta jonkinlainen virstanpylväs tämäkin lienee. Kertaakaan en ole biisiä kyennyt kuuntelemaan mutta joka kerta tätä katsoessa ääneen saa nauraa.

[valvoja]Tämä viesti ei noudata ketjun ohjeistusta.[/valvoja]

[valvoja]Viesti siirretty musiikkivideoketjusta, jossa oli liian tiukat ohjeet tälle muuten ansiokkaalle jaolle, läpäistäkseen sen seulaa. :rok: [/valvoja]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Valvoja
Aulis Gerlander (virallinen valvoja)
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 676
Lauteille: Heinäkuu 2007

Roskis- ja kierrätyskeskusketju - Temmellyskenttä

#2

Viesti Valvoja »

Tähän ketjuun siirretään tavaraa valvontatiimin toimesta jos setti on hyvää, mutta mahdollisesti haittaa alkuperäistä ketjua. Tässä ketjussa saa myös jatkaa ajatusta. Tämä on yleinen temmellyskenttä kaikelle kivalle.

Jos tänne tulee jotakin liian hyvää, se saatetaan siirtää sitten parempiin ketjuihin.

Älkää pahastuko kumminkaan päin. <3
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Roskis- ja kierrätyskeskusketju - Temmellyskenttä

#3

Viesti Mänzy »

Tuo Call of the Wintermoon -musavideo on universumin kovinta settiä, ihan mihin tahansa verrattuna. :first: pomppu
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Roskis- ja kierrätyskeskusketju - Temmellyskenttä

#4

Viesti tohtorismies »

Mänzy kirjoitti: helmi 1, 2020, 22.13 Tuo Call of the Wintermoon -musavideo on universumin kovinta settiä, ihan mihin tahansa verrattuna. :first: pomppu
On se kyllä.

Muistuttaa minun teinivuosiani hyvinkin paljon. Varsinkin noitahattu.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Roskis- ja kierrätyskeskusketju - Temmellyskenttä

#5

Viesti Lasse Candé »

En oikein tiedä liittyykö tähän ketjuun tai mihinkään muuhunkaan...
Ehkä olisi myös parempia ketjuja ja ei tehdä tästä pelkkää randomin metallin ketjua.



Mutta, Randomia Metallia!




Mulle nämä eivät oikein uponneet, mutta veljeyssuhteen takia joutunut kuuntelemaan nämäkin läpi... Kun miettii mitä skeidaa on tehty tällä vuosituhannella, miettii näitäkin rippeitä paljon positiivisemmin kuin mitä silloin ajatteli...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: kasi ja 74 kurkkijaa