Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Metsästys

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1471

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1472

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kiehinen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 85
Lauteille: Elokuu 2017
Etulaji: Sambo
Sivulajit: Karate, MMA
Takalajit: Kraw Maga, KAS-PIN

Metsästys

#1473

Viesti Kiehinen »

Perkele. Narkkarit oli varastanut mun Fred Bearin nuolineen ja pari pulloa ekstraViin -viinaa piilopirtistä.

Täytyy rakentaa vetolankapaukkulaitteesta kunnon ansoite seuraavalle mökkivarkaalle. Mustaruutia on suhteellisen helppo valmistaa ja virosta noita paukkulankoja saa eräliikkeestä. Satagrammaa ruutia ja putkeen teräksisiä kuulalaakereita. Mukavasti onnistuu kesämökimurtautujien ansametsästys. Eikä tarvitse edes itse lopettaa saalista.
Kotiapteekin tarpeisiin valkosipulia lisätään runsaasti viinan mausteeksi. Rohto valmistuu viikossa ja sitä nautitaan lusikallisittain.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Metsästys

#1474

Viesti MikaM »

Aina välillä kannattaa ottaa tuokio ennen kuin klikkaa "Lähetä". 🤘
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1475

Viesti Mjölnir »

Häijään pienpetokilpailu on aiheuttanut some-myrskyn ja jopa kansalaisaloitteen

Polarisoitunut keskustelu näyttää huonolta, Aleksi Lumme avaa ilmiötä

https://metsastakirja.fi/metsastysblogi/polarisaatio
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 82
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Metsästys

#1476

Viesti Mika »

Tuo kirjoitus oli ihan mielenkiintoinen, mutta se keskittyi enemmän argumentointianalyysiin ja polarisoitumiseen. Siltä kannalta sitä kannattaakin lukea.

Perusteet noille kokoontumisajoille olivat selvät, mutta niiden kutsuminen kilpailuksi on vain reijoa. Toivottavasti äijät ottivat tuosta opikseen eivätkä seuraavalla kerralla huutele jakavansa palkintoja.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Metsästys

#1477

Viesti tohtorismies »

Kui? Mikäs vika siinä palkinnossa on? Millä tapaa se loppujen lopuksi eroaa siitä että kokkauskilpailussa jaetaan ihan vielä telkkarissa palkintoja tai pilkkikisoissa?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 82
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Metsästys

#1478

Viesti Mika »

Ero on katsojan silmässä.


ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Metsästys

#1479

Viesti tohtorismies »

No on. Onhan tuo mainos nyt melekonen (ilmeisesti tunteita herättävä) vaan lähinnä tuohon viittasin kokkauskisoilla kun tapetuista eläimistä se ruoka tehdään. Ja pilkkiessäkin niitä kaloja tapetaan(monestu huomattavan epäinhimillisesti) niin tämä koko homma naurattaa. Ja argumentaatiot siitä miten supi kuuluu suomen luontoon ja ei kuulemma syö lintujen munia osoittaa sitä polarisaatiota.

Ilmeisesti se on uskottava että metsästys ja eritoten pienpeto pyynti on paha homma.. Onhan näitä kisoja ollut iät ja ajat. Sinällään se loukuttaminen ei ole niin koukuttavaa puuhaa niin se palkitseminen ja "kisailu" on luotu ikäänkuin porkkanaksi että porukka kehtaisi riistanhoitoa suorittaa.

En tiedä, jotenkin vaan tuntuu että ollaan menty ihan hemmetin kauaksi kaikesta normaalista.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1480

Viesti Mjölnir »

https://anchor.fm/metsasta/episodes/Voi ... ssa-ef9p09

Juteltiin Aleksin ja Jussin sekä Karrin kanssa mm jousimetsästyksestä ja sivutaan vähän pimeää puoltakin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Metsästys

#1481

Viesti MikaM »

Metsästäminen ei juuri kiinnosta, mutta silti kuuntelin kaiketi elämäni ensimmäisen podcastin. Ei ollut hukkaan heitettyä aikaa. Mielenvikasta läpändeerosta.
Olipahan tuhti annos asiaa, mutta toisaalta, kyseessähän oli miltei kaikkien alojen erikoisosaaja(t).
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1482

Viesti Mjölnir »

Kyllä
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Metsästys

#1483

Viesti Kari Aittomäki »

Juu, aika kattavaa on kolmikon osaaminen.

Olisin mieluusti kuunnellut hiukan syvempääkin todistamista mutta kai se siisti jakaus koetaan tärkeäksi eteen tuoda.

Mulle sellanen vahva elämys on se väijyminen ja se olotila, joka ei ole pelkkää kuunteluja ja katselua vaan.. ikäänkuin sulautumista siihen ympäröivään mihinmilloinkin. Kun sitä ikäänkuin vaan on tilassa jossa vaisto tai se jokin semmonen on yhtä tärkeä kuin luetteloidut aistit.
Ja juuri niinkuin Mjölnir tossa todistaa, voi luottaa siihen että weapon of choice nousee ilman ajatusta, ilman suunnitelmaa.

Hyvä keskustelu ja sällien ulosanti oli tilannetajuista, tarpeeksi hidasta ja tottunutta, kuunneltavaksi tarkoitettua.
Aikamiehiä.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1484

Viesti Mjölnir »

Kari, kiitos. Se on juurikin noin, jousella passissa alkaa vaistota (eli aivot tulkitsevat herkemmin heikkoja signaaleja) ja mulla on muutaman kerran käynyt tilanne, että jostain tiedän että nyt alkaa tapahtua, nostan jousen sylistä käteen ja puolen minuutin sisään tulee eläin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 98
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Metsästys

#1485

Viesti Mjölnir »



Kotiintuomisina pari kyyhkyÄ
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa