Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvää isänpäivää!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Hyvää isänpäivää!

Kyllä
26
33%
Erittäin
52
67%
 
Ääniä yhteensä: 78

Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#16

Viesti MarkkuT »

Avokin siskon mies vietti toissapäivänä ensimmäistä isänpäiväänsä. Harmitteli, kun ei perkele kakkuakaan saanut, eikä aamukahvia sänkyyn.

Synnytys tapahtui lauantaina. :D
Ain't no one.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Hyvää isänpäivää!

#17

Viesti Mika »

Hyvää isänpäivää kaikille Potkun isukeille! :occasion5:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Hyvää isänpäivää!

#18

Viesti Mjölnir »

Isänpäiväpäivällinen oli loistava: mulle oli katsottu hyvät reseptit valmiiksi ja laitettu jo perjantaina kauppalappu, jossa oli tarvittavat aineet, jotka sain ostaa. Sitten sain tehdä hyvää ruokaa :D

Oli tosi hyvää
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Hyvää isänpäivää!

#19

Viesti cyt »

Isänpäiviä kaikille potkiville isille!
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Hyvää isänpäivää!

#20

Viesti Kalle Koskinen »

Jees, tänään sai syödäkseni kunnon lihaa, lohkoperunoita ja vuohenjuustokastiketta. Hyvää oli. Tytär oli piirtänyt ja kirjoittanut kortin Pelle-Isälle ja pojalta tuli nimipäiväkortti. :D Tuosta nimikortista syytän opettajaa, joka ei ollut kai tarpeeksi selvästi sanonut nyt olevan isänpäivä.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Re: Hyvää isänpäivää!

#21

Viesti Elina »

Isänpäivää!!!

Isälle lähti kirja isänpäivälahjaksi (lukee paljon, niin varma lahja 8-) ); apelle ostin myös kirjan (aion ottaa tavaksi, koska hänkin tykkää lukea, mutta hirveästi ei näyttäisi kirjoja taloudessa olevan). Toivottavasti molemmat tykkäävät luettavistaan 8-)
Jukka Koskinen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 631
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Urjala

Re: Hyvää isänpäivää!

#22

Viesti Jukka Koskinen »

Heh, mä sain tytöltä tarhassa tehdyn kortin ja Spiderman repun :D Reppua en viitsinyt töihin ottaa, kun joku olisi sen kumminkin siellä varastanut. Ilkeä ja kateelliset nörtit
--Jukka Koskinen--

"Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines."
-- Enzo Ferrari
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Re: Hyvää isänpäivää!

#23

Viesti taikuri »

Mä sain pojalta tarhassa itse tehdyn kortin. Tuli hyvä mieli. :D
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvää isänpäivää!

#24

Viesti Mika »

Onnea Potkun isukeille! :occasion5:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hyvää isänpäivää!

#25

Viesti Mika »

Onnea isukeille! :glasses9:

Saitko tarjottimen sänkyysi vai keititkö kahvisi itse?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Hyvää isänpäivää!

#26

Viesti Jorge »

Onnea kaikille siemenlingoille!
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Hyvää isänpäivää!

#27

Viesti Ralle Ryökäle »

Pekonit, munat, kakut, skumpat, kahvit, leivät, vissyt, lahjukset ja kaikki muu tarpeellinen saatu.
Isä on vaan niin tyhmä että kävi notkumassa ovella, vaikkei olisi mikään pakko. Klo 1100 raikasi ryökäleelle omien lapsosten laulut ja halipusuhyökkäys koko porukalta. Lauluja oli peräti kolme kappaletta ja sain kuulla olevani kovinkin tarpeellinen. Mikäpäs tässä. Päivällä lasten kanssa ulkohommissa laavulla ja kohta tilataan pitsat. Elämä on aika jees, vaikka keli onkin harmaa ;)
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Hyvää isänpäivää!

#28

Viesti taikuri »

Hyvin muistettiin heti aamusta alkaen. Nyt on hyvä mieli.
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvää isänpäivää!

#29

Viesti obmijoy »

paljastus:
joo kiva isän päivä
vein pojan uimakouluun koska kukaan muuhan sitä ei ole koskaan tehnyt ja munhan kaikesta harrastus jutusta kuuluu maksaa ja huolehtia...
no poika joutu käveleen kotiinsa äitileen kun oli niin kiire pelaan perjantaina kesken jäänyttä nintendo ds peliä
ajoin kun juoksulaiteelta ehdin pojan perään ja oli ehtinyt kävellä 1,3km joten vein autolla loput 300m
poika tuumass, että oon aivan tårta på tårta ja turha ja vaihtaa mut isäpuoleen, selkeesti siis harmitti kun en vienyt uimahallilta asti

pojalla ei ollut puhelinta kun se jäi mulle muutenhan poika ois soitanut äitilleen ja poika olis haettu ettei palellu ja kuole ja saa ikuisia traumoja kun joutuu eteneen +3 asteen kosteassa kaupunki-ilmastossa 1,6km pyörätietä pitkin
152,5cm 53kg kropallaan jolla vetää 2-5 leuka ja juoksee 200m 1:13min 400m noi 2:35min eli aika sairaan kova siirtymä varsinkin kuin ei ollut EA pakausta ja vararavintoa mukana

no menin jatkaan juoksulaiteelle ja juoksin sitten loppuTOIVUTTELUKSI 100m vesijuoksua ja kun palautin pojalle kännykän (asuu1,3km päässä ja ei tietystikkään kykene itsehakemaan koska onhan tuo kaupunkimaailma niin rankka ja epäturvallinen ja siirtymä suuri) tuli anteeksi pyyntö ja kortti

opetus on se että nuoret miehet vältäkää isyyttä nykyajan hysteeristen sekopäiden kanssa mahdollisimman pitkälle, käteenveto voi pelastaa elämäsi

oli tässä kivaakin sain olla poikani kanssa isänpäivänä ja sain järjestettyä englanin keskustelua ja piano opetusta englaniksi 4,5h eilen iltapäivällä 4 lapselle omalle ja kaverin kolmella, kaikilla oli kivaa....

ähh olen kasvanut maalla jossa kaikki oli yksinkertaista jos halusit elokuviin menitsinne 30 asteen pakkasella jos halusit
vanhemmat kielsi mutta sait mennä jos itse potkurila tai pyörällä menit
nykyjään lapsi voi mennä kouluun ja usuttaa lastensuojeluviranomaiset perään jos olet antanut mennä pakkasessa itsenäisesti elokuviin... lopuun video joka antaa esimerkin miten voi edetä ihminen jota ei passata piloille

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 10625.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ny soitto omalle isälle ja toivotukset sille kasvattaja isälle joka alko mulle isäksi ei sille mulkulle joka ei tunustanut vaikka DNA-testi osoittivat erehtymättömästi isäksi
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Hyvää isänpäivää!

#30

Viesti obmijoy »

hö kasvattajani onkin sairaalassa astu ruuviin ja vanhakun on niin on pehmenyt jo niin että ruuvi voitti eli meni läpi jalasta
no kyllä se siitä toipuu ja kaikesta turhasta hölmöilystä huolimatta ihan kiva isänpäivä sain kortin
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 117 kurkkijaa