Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Uniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Woodpeckress
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 76
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Nokia

Uniketju

#571

Viesti Woodpeckress »

Yhden ainokaisen unen olen taistelulajeista nähnyt:

Oli järjestetty joku turnaus, jossa eri lajien edustajat saivat mitellä voimiaan toisiaan vastaan (jotain Mortal Combat -tyylistä kenties? :smt003). Mua vähän ahdisti siellä, kun omasin vasta keltaisen vyön lajissani enkä ollut kovin luottavainen taidoistani. Ensimmäiseksi sain vastaan ihan hemmetin lihavan (nimeomaan lihavan, ei lihaksikkaan) miehen. Yritin saada siihen äijään jotain osumaa, mutta tuntui kuin olisin lillunut jossain hyytelössä, voimaa ei löytynyt alkuunkaan. Sain sen jotenkin seinää vasten ja yritin mätkiä sitä molemmin käsin kuonoon, mutta kädet tuntuivat ihan löysiltä ja kaikki tapahtui kuin hidastetussa filmissä. Se oli äärimmäisen turhauttavaa, mutta ilmeisesti kuitenkin voitin sen ottelun.
Seuravaksi minut ohjattiin johonkin hiekkakentän reunalle, ja nurmella oli jokin japanilaistyyppinen katos, missä oli tarkoitus vaihtaa vaatteet. Katselin kun kentällä oli kaksi heppua, toinen sinivöinen ja toinen vihreä, lajista ei mitään havaintoa. Alkoi taas jänskättää pirusti, että kuinka otan turpaani, mutta harmikseni heräsin ennen kuin pääsin toiseen otteluun :(.
Hakkaa kuin tikka.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#572

Viesti Kalle Koskinen »

Eräs kohta unessani jäi hyvin mieleeni. Menin johonkin nörttien live-kokoontumiseen ja siellä sitten ensimmäisenä sai valita jonkin vaahtokumimuoviasehommelin. Otin sellaisen metrin mittaisen puikon ja tunnustelin sen painoa kädessäni ja mietin sen 30 grammaa painavan esineen murskaavia ominaisuuksia.

Pikkuhiljaa porukkaa tuli enemmän siihen paikalle ja kuin itsestään pelasimme jonkin sortin joukkuepeliä, jonka säännöistä en ollut ihan perillä. Tai no itse asiassa, se oli kuin jääkiekkoa tikuilla ja kiekkona oli käyrä tikku. Pelin ollessa kovassa käynnissä sain itsestäni pelipaholaisen irti. Pujottelin nörttien ja rugbyjärkäleiden välistä ja sohin tikulla/risulla maassa makaavaa käyrää tikkua. Eli koukkasin oman tikkuni pään sen pelitikun alle ja viskasin sitä eteenpäin. Tällä tavalla etenin aggressiivisesti kohti maalialuetta ja nörtit jähmettyivät kauhuissaan paikalle. Ja lopulta sainkin maalin.

Se ei nyt vielä ollut niin kummallista. Mutta se oli että huomasin pelin jälkeen olevani Aragornin näköinen Viggo Mortensen sängyssä kauniiden naisten ympäröimänä ja ajatellen selkeästi: "Nyt on taas yksi helvetin hyvä toimintaelokuva tehtynä!"

Meinaan että voisi olla aika surkea elokuva...
Kuvake
Akashiel
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 15
Lauteille: Lokakuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#573

Viesti Akashiel »

Selostetaanpa sitten yksi uni joka on jäänyt mieleen. Uni alkaa siitä että istun Helvetissä, baarissa ja paras kaverini tulee selittämään mulle että jättiläis tiikerit ovat vallanneet kotikaupunkini. Eipä siinä muuta kun maksan kaljani demonille (en tiedä miksi olin saanut sen ennen maksua, enkä tosin myöskään miksi istuin nimenomaan Helvetin baarissa), otan miekkani mukaan, ja lähden jahtaamaan niitä tiikereitä. Kun saavun niiden ilmeiseen päämajaan (joka mystisesti on vanhempieni asunto) kaverini on karannut jonnekkin ja joudun kohtaamaan tiikerit yksin. Jostain syystä olen noin kymmenisen kertaa nopeampi kuin tavallisesti mutta vaikka kuinka lujaa lyön niin miekkani ei uppoa niitten lihaan. Ne pilkkaavat minua, suutun, ja animemaisen transformaation jälkeen saan yhden niistä hengiltä. Seuraavaksi istunkin kaverini autossa(kaverillani ei tosin ole autoa eikä ajokorttia) ja suunnitelmanamme on koota armeija jättiläis leijonista hyvinkäällä. Sitten ratsastan haarniskoidulla kiroilevalla leijonalla joka on pakettiauton kokoinen, päin taistelua, ja takana on satoja samanlaisia, sitten herään. Harmitti, olis ollut kiva nähdä mitä tostakin seuras :evil:
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Uniketju

#574

Viesti Kalle Koskinen »

Selasin potkutapaamisien kuvia ja sieltä uneeni vaikutti eräs pitkätukkainen mies, joka eräässä kuvassa yritti rintaruokkia toista miestä. Ramikohan hänen nimi on?

Joka tapauksessa tämä pitkätukkainen potkulainen oli pelkästään kuvaajansa kanssa kuvaamassa uutta ohjelmaa nimeltään EXTREME. Unessani näkemäni jakson teemana oli Amazon-joki. Aluksi tämä pitkätukkainen potkulainen hyppäsi kovasti virtaavaan veteen ja poltti pitkää tupakkaa veden alla, joten homma oli jo aika EXTREMEÄ. Ikään kuin tämä ei olisi riittänyt, hän päätti surffata helvetin kovasti virtaavan Amazonin vastavirtaan. Olihan se aika rajun ja äärimmäisen näköistä kun mies roikkui tavan soutuveneen perässä ja veti sillä kammottavaa kyytiä joen alkulähteille päin.

Tuossa ohjelmassa oli vaikka mitä hyviä kommentteja ja yksityiskohtia, mutta niitä en enää muista. Ja kamera tietenkin pumppasi kuin Jyrkissä konsanaan.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 23357
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Uniketju

#575

Viesti TimoS »

Kalle Koskinen kirjoitti: Selasin potkutapaamisien kuvia ja sieltä uneeni vaikutti eräs pitkätukkainen mies, joka eräässä kuvassa yritti rintaruokkia toista miestä. Ramikohan hänen nimi on?
Juu, Rami Niemi :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Uniketju

#576

Viesti heian »

Tänne en olekkaan tainnut vielä laittaa omituista muumimuki-untani...

Elikkäs, unessa olin mieheni kanssa jossain (en enää muista missä),kun avaruusoliot hyökkäsivät maapallolle. Tietysti siitä seurasi älytön sekasorto ja ihmiset ryntäilivät sinne tänne kauhuissaan. Aluksi olioiden aluksia ei näkynyt missään, mutta jossain vaiheessa minä ja mieheni näimme ne. Alukset olivat muumimukeja! Mieheni sai jostain syystä päähänsä lähteä muumimukilla avaruuteen. Hyökkäyksen seurauksena jostain syöksyi ihmisten sekaan iso vesivirtaus, kuin joki. Mieheni lähti kahlaamaan jokea vastavirtaan ja etsimään alusta itselleen. Ja minä tietysti menin perässä estääkseni häntä lähtemässä, sillä mukiin mahtui vain yksi matkustaja kerrallaan... Seikkailimme joen lisäksi myös jossain rakennuksessa, jossa tuhosin kaikki muumimukit jotka löysin estääkseni miestäni lähtemästä.

Aamulla herätessäni (vanhempieni luona) olin sitten hieman hämmentynyt. Mieheni lähti aikaisin aamulla muistaakseni anoppilaan ja omalle äidilleni annoin äitienpäivälahjaksi muumimukin... Liekkö tuosta tullut aiheet uneenkin.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#577

Viesti Mika »

Talla unella, jonka juuri asken nain, on kaksi selvaa vaikutetta: tuo Kumpi voittas? -ketju seka viime viikon Tanglang-matka (majoitumme aina Nathan´s Villassa Varsovassa).

Tapasin waemoni kanssa Hetfieldin ja hanen kanssaan olevan toisen henkilon (olisiko ollut manageri tms.), ja pyysin saada haastatella Jamesia Nathan´s Villassa. Han suostui, ja menimme paikalle, mutta eihan se oikeasti muistuttanut Varsovan Nathan´sia, mutta sellaisia unet nyt ovat. Kerroin Jamesille etta pidan vain neljasta ekasta levysta, ja lisasin etta Kill´em All on paras ja ainoa, jossa ei ole slovaria. Taman sanottua huomasin heti etta enhan mina tata muuten oikeasti tieda, kun en ole viimeisimpia levyja kuunnellut niin tarkkaan, mutta meni mika meni. Kysyin samassa syyta slovareille, kun ne eivat mielestani Metallicalle sovi, ja olenkin taalla arvellut etta syyna on radiosoittolistoille paaseminen. James vastasi naureskellen syyksi "Shaolin wing". En nyt ole googlannut tuota, mutta jotenkin tuntuu etta mysteeriksi se syy vielakin jai...
Halusin viela otattaa kuvan tasta harvinaisesta hetkesta, mihin James suostui, ja lahdin etsimaan jotakuta mantista jolla olisi kamera. No, oli perjantai-ilta, niin koko talo oli ihan tyhja. Yhdesta huoneesta loysin Hollowin, mutta han oli kipeana, joten tyydyin vain kysymaan "No, mitas Nico?".
Sen pituinen se.

Tuntuu etta tuosta "Shaolin wing" -vastauksesta jaa mulle vahan tallainen paahan...

"If it weren´t for my horse, I wouldn´t have spent that year in college"...
En loytanyt videota.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 492
Lauteille: Toukokuu 2008

Uniketju

#578

Viesti normaalilapsi »

Näin viimeyönä unta, että salaa aina murtauduin meidän salille öisin. Nukkumaan, asuin siellä. Joku aamu nukuin pommiin ja eräs brassi jujutsuka tuli herättämään että "Mitäs ihettä sää normaalilapsi taas puuhaat?" vastaan että "no, nukun" ja sitten se sano että se on sen puolesta ihan ok, ja siitä lähtien asuin salilla... Ja sitten iski minun edesmenneen jatkuva uneni osittain päälle. Ninja mummot hyökkäsivät salillemme kun nukuin siinä sohvalla... kuolin kun eläkeikäinen ninja iskee kutoma puikolla minun pääni lävitse :shock: :evil: Ja mää luulin päässeeni niistä ninja mummo unsta eroon... mitä ihmettä ne ninja vanhukset oikeen tarkoittaa :D
Venäläinen ruletti pistoolilla
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Uniketju

#579

Viesti cyt »

normaalilapsi kirjoitti: Näin viimeyönä unta, että salaa aina murtauduin meidän salille öisin. Nukkumaan, asuin siellä. Joku aamu nukuin pommiin ja eräs brassi jujutsuka tuli herättämään että "Mitäs ihettä sää normaalilapsi taas puuhaat?" vastaan että "no, nukun" ja sitten se sano että se on sen puolesta ihan ok, ja siitä lähtien asuin salilla... Ja sitten iski minun edesmenneen jatkuva uneni osittain päälle. Ninja mummot hyökkäsivät salillemme kun nukuin siinä sohvalla... kuolin kun eläkeikäinen ninja iskee kutoma puikolla minun pääni lävitse :shock: :evil: Ja mää luulin päässeeni niistä ninja mummo unsta eroon... mitä ihmettä ne ninja vanhukset oikeen tarkoittaa :D
Hui miten raakoja mummoja. :o
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Uniketju

#580

Viesti Mika »

Ninja-mummo!!

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Uniketju

#581

Viesti Kristian Hyvärinen »

Mika kirjoitti: Talla unella, jonka juuri asken nain, on kaksi selvaa vaikutetta: tuo Kumpi voittas? -ketju seka viime viikon Tanglang-matka (majoitumme aina Nathan´s Villassa Varsovassa).

Tapasin waemoni kanssa Hetfieldin ja hanen kanssaan olevan toisen henkilon (olisiko ollut manageri tms.), ja pyysin saada haastatella Jamesia Nathan´s Villassa. Han suostui, ja menimme paikalle, mutta eihan se oikeasti muistuttanut Varsovan Nathan´sia, mutta sellaisia unet nyt ovat. Kerroin Jamesille etta pidan vain neljasta ekasta levysta, ja lisasin etta Kill´em All on paras ja ainoa, jossa ei ole slovaria. Taman sanottua huomasin heti etta enhan mina tata muuten oikeasti tieda, kun en ole viimeisimpia levyja kuunnellut niin tarkkaan, mutta meni mika meni. Kysyin samassa syyta slovareille, kun ne eivat mielestani Metallicalle sovi, ja olenkin taalla arvellut etta syyna on radiosoittolistoille paaseminen. James vastasi naureskellen syyksi "Shaolin wing". En nyt ole googlannut tuota, mutta jotenkin tuntuu etta mysteeriksi se syy vielakin jai...
Halusin viela otattaa kuvan tasta harvinaisesta hetkesta, mihin James suostui, ja lahdin etsimaan jotakuta mantista jolla olisi kamera. No, oli perjantai-ilta, niin koko talo oli ihan tyhja. Yhdesta huoneesta loysin Hollowin, mutta han oli kipeana, joten tyydyin vain kysymaan "No, mitas Nico?".
Sen pituinen se.

Tuntuu etta tuosta "Shaolin wing" -vastauksesta jaa mulle vahan tallainen paahan...

"If it weren´t for my horse, I wouldn´t have spent that year in college"...
En loytanyt videota.
:lol: Mika, sä sait tällä päivän naurut aikaiseksi!
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Uniketju

#582

Viesti bodyguard »

Yleensä ne mun unet joissa potkulaisia esiintyy niin on sellasia että niitä ei tänne paljon kehtaa kirjottaa :oops:

Mutta viimeyönä näin jotain unta että oltiin lähdössä potkumatkalle, siinä tais ainakin pyöriä Mika ja Elina. Jotenkin aina mun unet menee samanlailla että tajuan että tänään pitäis lähteä mutta huomenna onkin työpäivä tms. Anyways, tylsä uni ja selitys vielä tylsempi kun en kunnolla muista :( Miksen mä nää koskaan mitään hauskoja unia :smt090

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
normaalilapsi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 492
Lauteille: Toukokuu 2008

Uniketju

#583

Viesti normaalilapsi »

Mika kirjoitti: Ninja-mummo!!

kuva
:smt082
Venäläinen ruletti pistoolilla
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Uniketju

#584

Viesti flammee »

bodyguard kirjoitti: Mutta viimeyönä näin jotain unta että oltiin lähdössä potkumatkalle, siinä tais ainakin pyöriä Mika ja Elina. Jotenkin aina mun unet menee samanlailla että tajuan että tänään pitäis lähteä mutta huomenna onkin työpäivä tms.
Kah, samantapanen v*ttumaisuus kuin mulla - mää monesti juutun valmisteluvaiheeseen, eli pakkaamaan, tekemään eväitä, valikoimaan vaatetusta tms. unen loppuun asti.
bodyguard kirjoitti: Anyways, tylsä uni ja selitys vielä tylsempi kun en kunnolla muista :( Miksen mä nää koskaan mitään hauskoja unia :smt090
Kun kirjottaa ne unet ylös heti herättyään, niin voi käydä näin että muistaa vaan hämärästi vaikkapa että "banaani" ja sitten kun on sen kirjoittanut niin muistaa puolen sivun mittaisen tarinanpätkän, ja sitten sen kirjoittelun aikana muistuu mieleen vielä 5 muuta unta. Joskus se kirjoitteluvaihe ottikin aikaa..
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 18

Uniketju

#585

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

bodyguard kirjoitti: Anyways, tylsä uni ja selitys vielä tylsempi kun en kunnolla muista :( Miksen mä nää koskaan mitään hauskoja unia :smt090
Joo no parempi ois tylsät unet kuin nää unet mitä mä välillä näen.

Ehkä kavahduttavin näistä on muutaman kuukauden takaa;
(sen verta sairas kertomus, että heikkohermoiset älkää avatko paljastusta, tulee paha mieli vaan)
paljastus:
Olin kotona, hyvän ystäväni kanssa.
Sidoin kaverin tuoliin, köydellä.
Kukaan ei sanonut yhtään mitään.
Kaikessa rauhassa kaivoin aselaukusta pienoiskiväärin.
Kaveri ei edes yrittänyt paeta tai vapautua.
Latasin.
Tuijotimme toisiamme silmiin.
Laukaus päähän.
Ei kuollut.
Latasin uudestaan.
Hätääntyneet katseet kohtasivat.
Toinen laukaus päähän.
Paniikki.
Kolmas.
Hikiset kädet.
Neljäs.
Ahdistava tuska.
Viides.
Vieläkin hengittää--
--säpsähdin hereille.
Herätessä mulla oli oikeasti paha olo. Kauan aikaa vaan pyörittelin päätä, että hyi helvetti, miksi, miksi mä näin tuon unen. Ja näitä on monta, kaikki enemmän tai vähemmän sicko.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 132 kurkkijaa