Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Herbalife

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

Herbalife

#1

Viesti Jussi*M »

Moderaattori: Lähti täältä.

Jussi Häkkinen kirjoitti: Oma lupaukseni: 15 kiloa painoa pois ennen kuin täytän 30.
Oletko kuullut Herbalifen tuotteista? Niillä on monet saaneet hyviä tuloksia. Liha on hyvää kyllä mutta mites kolesteroliarvot..?
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#2

Viesti Keiju »

Jussi*M kirjoitti: Oletko kuullut Herbalifen tuotteista? Niillä on monet saaneet hyviä tuloksia.
Voi hyvät hyssykät sentään! Samaa sarjaa veriryhmädieettien ja muiden hömpötysten kanssa. Oletteko ajatelleet, että jos tuollainen ihmepilleri olisi olemassa, niin ylipainoisia ei olisi olemassa? Entäs laihdutuslaastari ja kengänpohjalliset yhdistettynä Herbalifen tuotteisiin, niin johan alkaa kilot karista. Jopa minä, joka olen ollut valmis kokeilemaan joskus mitä vain, olen ymmärtänyt välttää tuollaiset hömpötykset.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

Jussi*M kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti:Oma lupaukseni: 15 kiloa painoa pois ennen kuin täytän 30.
Oletko kuullut Herbalifen tuotteista? Niillä on monet saaneet hyviä tuloksia. Liha on hyvää kyllä mutta mites kolesteroliarvot..?
Jaahas... oletko Herbalifen myyjä? ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

#4

Viesti Jussi*M »

JanneM kirjoitti: Jaahas... oletko Herbalifen myyjä? ;)
On miulla jälleenmyyntioikeudet mutta en kuitenkaan myy tuotteita aktiivisesti. Saan niitä itse 25% alennuksella ja käytän tarpeen mukaan... nyt pitää saada taas pois nää loppuvuoden aikana kertyneet kilot ja aattelin vetästä parin kuukauden satsit, tavoitteena -10 kg.

Keinona tää ei ole sieltä halvimmasta päästä, sillä "perussetti" kuukaudeksi johon kuuluu proteiinijuomajauhe, kuitu- ja yrttipuristeet sekä vitamiinit, maksaa noin 120 euroa. Itse saan sen hintaan 89.
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

#5

Viesti Jussi*M »

Keiju kirjoitti: Voi hyvät hyssykät sentään! Samaa sarjaa veriryhmädieettien ja muiden hömpötysten kanssa. Oletteko ajatelleet, että jos tuollainen ihmepilleri olisi olemassa, niin ylipainoisia ei olisi olemassa? Entäs laihdutuslaastari ja kengänpohjalliset yhdistettynä Herbalifen tuotteisiin, niin johan alkaa kilot karista. Jopa minä, joka olen ollut valmis kokeilemaan joskus mitä vain, olen ymmärtänyt välttää tuollaiset hömpötykset.
Tätä täytyy vielä kommentoida....

Sinulla ei siis ole omakohtaista kokemusta kyseisistä tuotteista mutta tiedät kertoa että ne ovat hömpötystä. Voisitko antaa perusteluita väitteellesi?
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3340
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

#6

Viesti Eppu »

Keiju kirjoitti:
Jussi*M kirjoitti:
Oletko kuullut Herbalifen tuotteista? Niillä on monet saaneet hyviä tuloksia.
Voi hyvät hyssykät sentään! Samaa sarjaa veriryhmädieettien ja muiden hömpötysten kanssa. Oletteko ajatelleet, että jos tuollainen ihmepilleri olisi olemassa, niin ylipainoisia ei olisi olemassa?
Niistä ihmepillereistä en tiedä, mutta _käsittääkseni_ edullisia proteiinivalmisteita saa samasta puljusta.
"10 physical skills are: cardiovascular/respiratory endurance, stamina, strength, flexibility, power, speed, coordination, agility, balance, and accuracy. You are as fit as you are competent in each of these 10 skills."
Treenipäiväkirja

Erik Sandström
Mestaritehdas Oy
Instagram/Facebook
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

#7

Viesti Nade »

Minä olen muutama vuosi sitten käyttänyt Herbalifen tuotteita ja tykkäsin kyllä. En ole koskaan ollut lihava, joten minun ei ole tarvinnut laihduttaa, mutta energiaa ja jaksamista ne lisäsivät.
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

#8

Viesti Jussi*M »

Eppu kirjoitti: Niistä ihmepillereistä en tiedä, mutta _käsittääkseni_ edullisia proteiinivalmisteita saa samasta puljusta.
Ihmepillereitä ei ole olemassakaan :lol:

Sen sijaan erilaisia vitamiini-, hivenaine- ja muita ravintovalmisteita sitäkin enemmän. Kyse ei ole mistään "ihmejutusta" vaan oikeaoppisesta ravitsemuksesta johon on yhdistetty painonhallinta. Tuo proteiinivalmiste on tavallaan se perustuote.

Herbalifen "ideologian" mukaan pyritään saamaan paljon proteiineja ja vähemmän hiilihydraatteja. Tästä syystä esimerkiksi kevyttuotteita ei suuremmiten arvosteta, koska sen minkä rasvoissa säästää sen hiilareissa häviää..
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#9

Viesti Keiju »

Seuraava lainaus on otettu Kutrin sivuilta: http://www.kutri.net" onclick="window.open(this.href);return false;
... LAIHDUTAT HERBALIFELLÄ,
olet osa kansainvälistä miljoonahuijausta. Olen itsekin laihduttanut ja laihtunut Herbalifellä. Käytännössä dieetin teho perustuu siihen, että vähäkaloriset ja suhteellisen proteiinipitoiset "pirtelöt" täyttävät mahasi ja sitä kautta vähentävät saamaasi kokonaiskalorimäärää. Herbalife ei väitteistään huolimatta kiihdytä aineenvaihduntaasi niin, että voisit syödä mitä tahansa ja silti laihtua.

Kyseessä on verkostomarkkinoituna myyty huuhaa-tuote, jonka hinta-laatusuhde EI ole kohdallaan. Lisäksi Herbalifen ongelmana on se, että kun lopetat pirtelöiden käytön ja alat syödä taas samaan malliin kuin ennenkin, lihot uudestaan. Ikävämpi juttu on, jos olet jo sitonut itsesi ja rahasi myyjäverkostoon, ulospääsy ei välttämättä ole niin helppoa kuin sinulle annetaan ymmärtää.
Ja sitten omat kommenttini:
Yleensäkin verkostomarkkinointituotteissa on kyse siitä, että mukamas vastaavaa et löydä kaupoista samalla hinta-laatusuhteella. Ja p*skanmarjat sanon minä. Olen ollut vastaavanlainen jälleenmyyjä eräille muille tuotteille kuin ravintolisille ja tiedän mikä on se hinnassa oleva ilma ja oikeassa laadussa ei todellakaan ole ilmaa kymmeniä euroja. Ja nuo katteettomat väitteet tekevät tuotteesta juuri sen, ettei sitä kaupata kuin verkostosysteemein.
Viimeksi muokannut Keiju, joulu 29, 2005, 13.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#10

Viesti javu »

Jussi*M kirjoitti: Sen sijaan erilaisia vitamiini-, hivenaine- ja muita ravintovalmisteita sitäkin enemmän. Kyse ei ole mistään "ihmejutusta" vaan oikeaoppisesta ravitsemuksesta johon on yhdistetty painonhallinta. Tuo proteiinivalmiste on tavallaan se perustuote.
120 eurolla ja vielä sillä 89 eurollakin saa aivan hillittömän määrän heraproteiinia (yli 10 kiloa) ja vitamiineja ja jää vielä ylimääräistäkin pellavansiemenrouheen tai vastaaavan kuitulähteen hankintaan.

PS.
Liha ei muuten nosta kolesterolia.
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#11

Viesti kaik »

Verkostomarkkinoinnissa ideana on hankkia itselleen pyramidimaisesti "alaisia" joiden myynnistä saat tuotot. Tai vielä parempaa hankkia pyramidimaisesti alaisia jotka onnistuvat hankkimaan itselleen hyvän pyramidiketjun. Jos joku aikoisi tienata pelkästään niitä tuotteita myymällä, niin paljon paremmin, helpommin ja rehellisemmin tienaa perustamlla kunnon liikkeen. Tai vaikka oman pienen postimyynti/nettimyynti firman.
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#12

Viesti sivarinlötkö »

Herbalifen idea on hyvä ja toimiva.

Saman saa vain halvemmallakin, jos jaksaa erikseen ostella tuotteita, kuten todettu.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 19105
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Herbalife

#13

Viesti Jussi Häkkinen »

Jussi*M kirjoitti: Oletko kuullut Herbalifen tuotteista? Niillä on monet saaneet hyviä tuloksia. Liha on hyvää kyllä mutta mites kolesteroliarvot..?
Liha ei juurikaan vaikuta kolesteroliin. Herbalifestä olen kuullut, mutta jätän väliin - aivan kuten muutkin lisäravinteet.

Kolesteroli saa nykyisestä heilahtaa aika hirvittävästi ennen kuin on ongelmia.


Vedän ihan tuikitavallisen alakarpin med lots of liikunta.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Masasan
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 201
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki - Rock city

verkostomarkkinointi

#14

Viesti Masasan »

Verkostomarkkinointia ei tueta.
Ihme(laihdutus)pillereitä ei tueta.
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

#15

Viesti Jussi*M »

Keiju kirjoitti: Olen ollut vastaavanlainen jälleenmyyjä eräille muille tuotteille kuin ravintolisille ja tiedän mikä on se hinnassa oleva ilma ja oikeassa laadussa ei todellakaan ole ilmaa kymmeniä euroja. Ja nuo katteettomat väitteet tekevät tuotteesta juuri sen, ettei sitä kaupata kuin verkostosysteemein.
Kiitoksia perusteluista.

Annas kun arvaan... olet ollut Tupperin jälleenmyyjä?

Itse en ole edes kokeillut tehdä Herbasta bisnestä koska ensinnäkään en jaksa/viitsi värväillä ihmisiä mukaan mihinkään systeemiin. Toiseksi jos haluaa myydä, on syytä olla tuotteita myös varastossa... muutama perussettikin tekee iiison läjän euroja. Mitäs sitten jos ne ei menekään kaupaksi? En usko että osaisin olla riittävän myyntihenkinen että saisin myytyä tämän hintaisia tuotekokonaisuuksia... Jokunen proteiinijauhepurkki on mennyt kun pari tuttavaa halusi kokeilla mutta heillekin omakustannushintaan. Nyt on kaksi jauhepurkkia kaapissa ja tarkoitus ois niiden avulla jättää ateria tai pari pois päivässä.

Kattoo sit kuin äijän käy... lähteekö se kymmenen kiloo vai ei... :?:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: sinappi ja 102 kurkkijaa