Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat drinkit ja valmistusohjeita

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#46

Viesti Tohtori Krabola »

Kuva

Hirveintä litkua mitä ikinä maistanut, mutta tekee ihmeitä vastakivuille. Suosittelen. 8)
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#47

Viesti javu »

Tohtori Krabola kirjoitti: Hirveintä litkua mitä ikinä maistanut, mutta tekee ihmeitä vastakivuille. Suosittelen. 8)
Hirveintä? Voi kiesus. Maistoin nyt vasta varhaiskeski-iän kynnyksellä ensimmäistä kertaa elämässäni Fernettiä ja sehän on aivan jumalattoman hyvää, pullo hupenee ihan silmissä 8)
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#48

Viesti Tohtori Krabola »

javu kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: Hirveintä litkua mitä ikinä maistanut, mutta tekee ihmeitä vastakivuille. Suosittelen. 8)
Hirveintä? Voi kiesus. Maistoin nyt vasta varhaiskeski-iän kynnyksellä ensimmäistä kertaa elämässäni Fernettiä ja sehän on aivan jumalattoman hyvää, pullo hupenee ihan silmissä 8)
Onneksi olkoon sitten. :drinkers:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#49

Viesti flammee »

Campari on ollut minulle aina suuri mysteeri, että miten se voi olla niin iso tuotemerkki niillä makuominaisuuksilla.. Siis esim. formulakisoissa on sellasia pirun isoja camparimainosbannereita. Sitten itse litku on ihan hirveätä.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#50

Viesti javu »

flammee kirjoitti: Campari on ollut minulle aina suuri mysteeri, että miten se voi olla niin iso tuotemerkki niillä makuominaisuuksilla.. Siis esim. formulakisoissa on sellasia pirun isoja camparimainosbannereita. Sitten itse litku on ihan hirveätä.
Pitäsköhän mun tähänkin vastata, melkein voisi samat sanat laittaa kuin tuohon Fernettiin paitsi että Campari on jo vanha tuttavuus :)
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#51

Viesti flammee »

javu kirjoitti:
flammee kirjoitti:Campari on ollut minulle aina suuri mysteeri, että miten se voi olla niin iso tuotemerkki niillä makuominaisuuksilla.. Siis esim. formulakisoissa on sellasia pirun isoja camparimainosbannereita. Sitten itse litku on ihan hirveätä.
Pitäsköhän mun tähänkin vastata, melkein voisi samat sanat laittaa kuin tuohon Fernettiin paitsi että Campari on jo vanha tuttavuus :)
Makuasioita ymmärrän siinä mielessä että jotkut tykkää :spank: , toiset :ANAL: , kolmannet :flasher: ja jotkut muut on ihan :smt118 muitten :istunto: ..

Mutta tätä campariasiaa en voi ymmärtää.. :shock:

Oletko sinä varmasti ihminen etkä uhvomies? :abduct: :smt040
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 116
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#52

Viesti Mika »

javu kirjoitti:
flammee kirjoitti:Campari on ollut minulle aina suuri mysteeri, että miten se voi olla niin iso tuotemerkki niillä makuominaisuuksilla.. Siis esim. formulakisoissa on sellasia pirun isoja camparimainosbannereita. Sitten itse litku on ihan hirveätä.
Pitäsköhän mun tähänkin vastata, melkein voisi samat sanat laittaa kuin tuohon Fernettiin paitsi että Campari on jo vanha tuttavuus :)
Lauloihan sitä Sakari "Kalakukko" Kuosmanenkin Leepy Leepers -aikoinaan että "Carilloa, Carilloa, ovat pulloni minun"...:D

Parempi kuin alkuperäinen (jos joku muistaa).

Kaikki alkomahooli on hyvää. Mitä te sellaisista asioista edes keskustelette. Ihan sama kuin väittelisi naisten ulkonäöstä. Nainen on nainen, se on aina kaunis. Jokainen tosimies tän tietää. Sama pätee vinettoon. :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#53

Viesti Polvi »

Elina kirjoitti: Muistelin tässä eilen illalla, että noita Collinsejakin on useampi versio. Joskus maistoin jotain Currant Collinsia, mikä oli tosi hyvää (maistui kinuski-mustaherukka -jälkiruualta :lol: ).
Jep. Noita Collinsejahan on vaikka kuinka paljon. Absolut ja Tom on mun valinnat.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#54

Viesti mronkain »

Polvi kirjoitti:
Elina kirjoitti:Muistelin tässä eilen illalla, että noita Collinsejakin on useampi versio. Joskus maistoin jotain Currant Collinsia, mikä oli tosi hyvää (maistui kinuski-mustaherukka -jälkiruualta :lol: ).
Jep. Noita Collinsejahan on vaikka kuinka paljon. Absolut ja Tom on mun valinnat.
Entäs Phil?

- Marko
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

#55

Viesti Jopo »

Mika kirjoitti: Nainen on nainen, se on aina kaunis. Jokainen tosimies tän tietää.
Ei, kun tosimies voi myöntää, että kaikki naiset eivät ole kauniita. Osa, jopa ihan käsittämättömän rumia.
Tosimies on sellainen, joka pystyy valittamatta hoitamaan myös nämä silmiä kirvelevät tapaukset ;)
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 116
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#56

Viesti Mika »

Aho kirjoitti:
Mika kirjoitti: Nainen on nainen, se on aina kaunis. Jokainen tosimies tän tietää.
Ei, kun tosimies voi myöntää, että kaikki naiset eivät ole kauniita. Osa, jopa ihan käsittämättömän rumia.
Tosimies on sellainen, joka pystyy valittamatta hoitamaan myös nämä silmiä kirvelevät tapaukset ;)
Ei kun se menee niin, että tosimies ei välitä, tosimies näkee sen kauneuden kyllä :arrow: kaikki naiset ovat kauniita. ;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

#57

Viesti Jopo »

Mika kirjoitti:
Aho kirjoitti:
Mika kirjoitti: Nainen on nainen, se on aina kaunis. Jokainen tosimies tän tietää.
Ei, kun tosimies voi myöntää, että kaikki naiset eivät ole kauniita. Osa, jopa ihan käsittämättömän rumia.
Tosimies on sellainen, joka pystyy valittamatta hoitamaan myös nämä silmiä kirvelevät tapaukset ;)
Ei kun se menee niin, että tosimies ei välitä, tosimies näkee sen kauneuden kyllä :arrow: kaikki naiset ovat kauniita. ;)
Tuota kutsutaan itsesuggestioksi.

Selkeästi rumien naisten liikkeelle panema ilkeämielinen huhu.

Edit: unohdin, että ollaa drinkki ketjussa. Puolipulloa Absinthea ja alkaa nainen kuin nainen näyttään kauniilta. Jos ylipaino haittaa niin Jekku auttaa, ostos TV lupaa kilon per shotti.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#58

Viesti javu »

Aho kirjoitti: Jos ylipaino haittaa niin Jekku auttaa, ostos TV lupaa kilon per shotti.
Sanoisin että käyrä ei ole lineaarinen, vaan pikemminkin eksponentiaalinen. Eka shotti antaa anteeksi kilon, toinen 2, kolmas 4 ja niin edelleen ;)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 116
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#59

Viesti Mika »

Aho kirjoitti: Tuota kutsutaan itsesuggestioksi.

Selkeästi rumien naisten liikkeelle panema ilkeämielinen huhu.
Aho, prkl, kaikista potkulaisista juuri sinun (ja sokrateen) olisin odottanut hokaavan tän idean. Et taida tosimies ollakaan... :badgrin:

Olet väärillä jäljillä. Tosimies ei paljoa ulkonäöstä välitä. Tämä seikka erottaa pojat miehistä. Noi klopit kulkee baareissa etsien sitä elämänsä naista, joka on tietysti vähintään Miss Maailma, ja siinä samassa menettävät monta hyvää mahdollisuutta tehdä vaikka mitä. Se on se elämän laki. Kuten mronkain kirjoitti jossakin ketjussa (jotakuta lainaten): "the youth is wasted on the young." :D

Odoteltiin kerran vuoroamme yhden koulun liikuntasalin ulkopuolella. Meistä suurin osa oli 15-23-vuotiaita tähän aikaan. Katselimme siinä sitten naisten lentopallojoukkueen harjoituksia (olimme menossa samaan saliin). He olivat arviolta 17-25-vuotiaita. Arvostelimme heitä tyyliin "tolla on liian pitkät hiukset" (tahallaan valehdeltu esimerkki) ja muuta yhtä kornia. Takanamme oli yksi meitä vähän vanhempi seurakaveri, joka virkkoi kommenteistamme: "KAIKKI nuoret naiset ovat hyvännäköisiä." Oikeassa oli.

Eikä se ole edes siitä iästä kiinni, kun oikeista asioista puhutaan. :smt003


Niin, arvotaan jokin drinkki tähän loppuun. Joo, lumikenttien kutsu.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#60

Viesti Polvi »

mronkain kirjoitti:
Polvi kirjoitti: Jep. Noita Collinsejahan on vaikka kuinka paljon. Absolut ja Tom on mun valinnat.
Entäs Phil?

- Marko
Osa Genesis-ajan tuotannosta on ihan jees. Tai ainakin oli silloin joskus. Ihan jees äijä muutenkin.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 140 kurkkijaa