Miten hyvällä/huonolla kielitaidolla tuollaisilla reissuilla pärjää?
Itse en osaa kotimaisen lisäksi muutaku englantia ja huonoa ruotsia

Valvoja: Valvoja
Kiinan kielen alkeita on tullut opeteltua, pitäisi jaksaa opetella enemmän kirjotusmerkkejä. Ei näillä eväillä vielä hirveästi kommunikoida.siipi kirjoitti: Oletko opetellut jotain kieltä kamppailulaji harrastuksesi vuoksi? Luulisin, että aika moni on itämaiden kieliä opetellut pärjätäkseen treenimatkoilla.
Itse en osaa kotimaisen lisäksi muutaku englantia ja huonoa ruotsia![]()
En nyt ehkä sen vuoksi, mutta sen innoittamana tuli aikoinaan japania opiskeltua ja viime vuonna filippiinoa. En varmati pärjäisi kummallakaan paria fraasia pidemmälle, mutta en oikeastaan kunnolla opiskellutkaan niitä, kunhan vähän tutustuin.siipi kirjoitti: Oletko opetellut jotain kieltä kamppailulaji harrastuksesi vuoksi? Luulisin, että aika moni on itämaiden kieliä opetellut pärjätäkseen treenimatkoilla.
Itse en osaa kotimaisen lisäksi muutaku englantia ja huonoa ruotsia![]()
Aivan, tuosta se meilläkin lähtee - jollei halua mutenkin oppia kieltä puhumaan - sillä jotkin asiat avautuvat lisää kun ymmärtää mitä jokin nimike merkitsee.mronkain kirjoitti: Sen verran esim. filippiinon kieliopista on jäänyt mieleen, että osaan tutkiskella termejä ja päätellä mitä ne tarkoittavat ja miten muodostuvat.