Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Sukua julkkikselle...

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

Sukua julkkikselle...

#1

Viesti Keiju »

...tai ainakin melkein!
Olen liftannut Paula Koivuniemen kyytiin. Ei ottanut, mutta kyllä sen perusteella jo sukua olen. :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 18956
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#2

Viesti Andy »

Isoisäni (äidin puolelta) serkku oli Tornion maihinnousun komentaja kenraali Pajari.

Sirkus-Sariolat ovat jotain sukua. Samoin kirjailija Mauri Sariola. Jälkimmäinen on tosin jotenkin epävarmaa. En ole sen tarkemmin viitsinyt ottaa selvää.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Manki
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 238
Lauteille: Joulukuu 2004

#3

Viesti Manki »

Jonkinlaista sukua Joonas Kokkoselle...ja olisko ollut vielä joku muu, mutta en muista. :lol:
Viittaa ja uniformua kannan tosin vain päihtyneenä. -vicecity
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#4

Viesti mronkain »

Kaukaista sukua Gunnar Bärlundille (nyrkkeilijä).

- Marko
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

The Don

#5

Viesti Mika »

Joku sanoi joskus, että Long John Silver voisi (ihan hyvin) olla sukua...:smt084
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#6

Viesti Ari »

Yhdessä sukukirjassa jäljitetään sukulinjaa Skotlannin kuningatar Mary Stuartiin. Sukulinjan jäljittäminen oli laitettu sukukirjaan erilliseksi osioksi, jossa ei valitettavasti kerrottu minkä sukuhaaran kautta sukulaisuussuhde lopulta tulee. Viimeksi kun tutkin kirjaa en onnistunut löytämään sitä, missä vaiheessa ja mihin sukuhaaraan Mary Stuartille sukua oleva henkilö tulee. Pitää jossakin vaiheessa tutkia kirjaa tarkemmin jotta saan selville tuleeko sukulaisuussuhde minun esi-isiin kuuluvan sukuhaaran kautta vai ei.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#7

Viesti Tapani »

Isä on armeijassa soittanut Kivikasvoijen heebojen kanssa(perustamassa bändiä) ja yhden kaverin äidin serkku on Frederik! Itsekin olen siis lähes ammattimuusikko, vaikka Frederik antaakin miinuspisteitä tuohon.

Ja yhden opiskelukaverin esi-isä on haudattu Turun tuomiokirkon niihin isoihin hautasarkofageihin. Oli joku kenraali. Se tekee kai minustakin sotasankarin!


Tapani
Kuvake
Manki
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 238
Lauteille: Joulukuu 2004

#8

Viesti Manki »

Minäkin olen tässä sävellellyt jonkin verran - perheeni tunteekin jo minun imitaationi/versioni Jaakko Ryhäsestä laulamassa Paavo Ruotsalaisen osaa. Ja jonkin verran on tullut laulettua Yön Kuningattaren Aariaan pohjautuvaa äänenavausjoikua autossa ja muissa pienissä tiloissa, joista kuulijoiden on vaikea päästä pak...siis joissa akustiikka on hyvä. Kröhöm. Taidankin tästä lähteä luikauttamaan parit ylä-äänet tuonne kerrostalomme käytävään, kun täällä on nyt IHAN liian hiljaista.
Viittaa ja uniformua kannan tosin vain päihtyneenä. -vicecity
Mii Hoo
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 41
Lauteille: Tammikuu 2005

#9

Viesti Mii Hoo »

Kateuteen taipuvaiset älkää lukeko seuraavaa.

Olen koskenut Kari Vepsää paljaalla kädellä hänen rintakehäänsä(ei paljaana) Lohjan tanhuhovilla!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#10

Viesti TimoS »

Erään hyvin pintapuolisen sukuselvityksen perusteella olen kuulemma jotain kaukaista sukua Juice Leskiselle
Kuvake
Manki
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 238
Lauteille: Joulukuu 2004

#11

Viesti Manki »

Olen koskenut Kari Vepsää paljaalla kädellä hänen rintakehäänsä(ei paljaana) Lohjan tanhuhovilla!
*ROFLMAO* :lol: :lol: :lol: Ei, hyvänen aika... :lol:
Viittaa ja uniformua kannan tosin vain päihtyneenä. -vicecity
Kuvake
sumbeam
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 176
Lauteille: Tammikuu 2005

#12

Viesti sumbeam »

Vuonna -84 Dingon Jonttu haki mulle kaljaa, ja pääsin niitten Datsun 100A:n kyytiin.
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

Sukuako?

#13

Viesti DaNjA »

Minun eno/setä on Rauno Saunavaara, joka oli tänä vuonna linnan juhlissa...vammais keihäänheittäjä, tuolipyörässä :)
Mutta harmi vain näemme toisiamme aniharvoin, varsinkin kun hän on muuttanut pois rovaniemeltä, jossa käyn ainakin kerran vuodessa...niin nyt sitten näkee...ööö..heh en ole nähnyt häntä n.2 vuoteen...tosi hyvät sukulais suhteet...lehdistäkin lukenut muutaman kerran kuulumisiakin...noloa :oops:
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Zherec
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1097
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#14

Viesti Zherec »

Koska me kaikki tällä pallolla asustavat olemme lähtöisin samasta emosta, niin täytyy räjäyttää pankki sanomalla, että olen kaukaista sukua Mr T:lle.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kewl

#15

Viesti Mika »

Danja :thumbsup:

Zherec :notworthy:

ja

:rr:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 115 kurkkijaa