Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Haka

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Haka

#46

Viesti T-T »

Lätkässä ei ole kauheasti mitään jykevää...sanoo siis kaveri, joka sitä pelasi a-sm tasolle asti ja kauden Kanadassakin. Kyllä tuli vanhemmalla iällä itku kun hakattiin väsynyttä T-T:tä päähän, ja laitettiin taputtaan lähes eloton läjä, joka luuli olevansa vielä kovassa kunnossa lätkähöyryillä.
Rugbystä pitäs tehdä coolia, niin junnut innostus. Jos se olis jenkeissä pinnalla, niin se olis täälläkin.

Tosin jääkiekkokin on vähän liian hankalaa, ja kovaa koska salibandy hyppäs pinnalle.

Muistan kerran kun olin kattomassa kaverin peliä, joka itse asiassa teki sähläämisestä ittelleen ammatin, kun tuomari vihelsi yhen pelaajan mielestä väärin jäähyn, niin penkiltä huudettiin, että "anna nyt pelata...tää on miesten peli!!!"

mua katottiin paheksuen kun nauroin ja taputin.

Rugby on hieno laji.

Niin juu... hakattiin mua turpaan jääkiekkossakin, mutta ai jestas entään kun sain Niagaran goonille naarmun silmäkulmaan. Hyvä kun koppiin mahduin sen jälkeen.

ja onhan jääkiekosta ihan suoraakin nössöversio, eli h1nttikyykkä.
kaukalopallo
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Haka

#47

Viesti Paappa »

Löysin tällaisen draamasarjan, jossa aiheena on maorien historia ja mytologia ennen eurooppalaisten tuloa. Sisältää runsaasti maorien kamppailutaitoja.

https://www.maoritelevision.com/shows/kairakau
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Haka

#48

Viesti Paappa »

Toki aiheeseen liittyen pitää olla myös sopivaa musiikkia.

"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eppu ja 130 kurkkijaa