Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Paras kohteliaisuutesi

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Paras kohteliaisuutesi

#61

Viesti bodyguard »

Mjölnir kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: mutta mä olenki melko yksinkertainen.
Totta :)
Defendo tuntui sopivan yksinkertaiselta
Kyllä. Loistava laji kaltaisillesi


:D
Ei ole ihan hetkeen näin vuolaasti kehuttu :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Paras kohteliaisuutesi

#62

Viesti bodyguard »

Tuli tama ketju mieleen kun kehuin yhta kaveria fiksuksi. Mista ihmeesta se johtuu etta kaikki niin kovasti aina pyrkii kieltamaan/vahattelemaan jos kehutaan? Onko se jotain vaatimattomuutta vai sita ettei oikeasti arvosta itteaan? Kyllahan se itellaki yleensa tulee se sellanen reaktio sillon harvoin ku joku kehuu. Haukut on helpompi ottaa vastaan :smt003

Oon yrittany ite oppia nytte sanomaan herkemmin ihmisille mita niista ajattelen (siis positiivisessa mielessa) vaikka se monasti tuntuu jotenkin kornilta joka on ihan typeraa. Perisuomalainen tapahan on etta ainoastaan humalassa kehutaan toisia ja sekin on kylla melko holmoa. Ei ne kauniit sanat siita mihinkaan kulu vaikka niita kavereille sanoisi muuloinkun kun syntymapaivana :)

edit: Voi pipari, tietenkin tama sama on sanottu tuolla edellisella sivulla, olis varmaan pitany lukea viestit ennenku vastaa mutta olin niin tohkeissani siita etta olin saanu hyvan ajatuksen

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Paras kohteliaisuutesi

#63

Viesti Mika »

Ei nyt paras kuulemani kohteliaisuus, mutta mukavaltahan se tuntui jutella vanhan kaverin kanssa, jota en ole nähnyt vuosiin, kun hän Facebook-kuvien perusteella aloitti äskeisen keskustelun näin:
Timo
moi
oot kyllä ihan saman näköne kun 20v sitten

Mika
tai jotain :D

Timo
elikäs nuorekas
:D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Paras kohteliaisuutesi

#64

Viesti Mika »

Nyt tuli Facebookissa aika mukava kohteliaisuus vanhalta koulukaverilta, naispuoleiselta vieläpä. Kylläpä lämmittää :)

ja tuo sinun empatiakykysi - pidä siitä kiinni. teet jonkun naisen olon vielä hyvin turvalliseksi :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Paras kohteliaisuutesi

#65

Viesti Paappa »

Nyt vähän kyllä nolottaa :oops: Tämmöistä joku kirjoitti Hommawatchissa, nyt kun se on menossa kiinni.
paljastus:
Paappa, olet minulle yksipuolisesti tuttu jo Potkusta, johon antamastasi panoksesta pitäisi jo antaa mitali ja eläke, ja on hyvä että toit arvokkaan panoksesi myös tänne Hinta siitä ei ollut pieni, ja taisitkin olla yksi niistä, joille tästä sivustosta koitunut haitta saattoi ylittää saadun hyödyn, jos lasketaan pois H-koodilaiset. (Pakko sanoa vielä tämä kun se on vielä mahdollista: Potkussa sinut on leimattu milloin miksikin kiihkomieliseksi viherfasistiksi tai mokuttajaksi; mielestäni olet usein suorastaan liiankin maltillinen, kun ottaa huomioon kanssakeskustelijoittesi tyypillisen argumentaation tason ja keskustelun sävyn. Siihen nähden olet suorastaan zen-buddha. Älä niele niitä juttuja, että olisit joku vaahtosuinen vouhottaja, et ole sitä, vaikka välillä voisit ja saisit aivan rauhassa ollakin.)
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Paras kohteliaisuutesi

#66

Viesti Karhu-mami »

Hyvä paappa! :thumbsup:

Paras viime aikoina saamani kohteliaisuus on eräistä kotikekkereistä. Tanssittiin latinomusan tahtiin ja afrikkalainen (naispuolinen) ystäväni hihkaisi takaani: "Sulla on tumma per*e!" Olin todella otettu, oih! :D Kommentti liittyi siis kyseisen ruumiinosan liikkuvuuteen (jos asiaa jollekulle tarvitsee tulkita). 8-)

Itsekin tykkään antaa ihmisille positiivisia kommentteja, kehua ja kannustaa, aina silloin kun on mahdollista ja itse jaksan olla positiivinen (tämä ei ole aina...). Pyrin sanomaan kivoja asioita ääneen ja myös tarkoitan niitä. Hyvällä mielellä, kannustamisella ja tsemppauksella ei SAA olla maailmassa kiintiötä josta niukkuutta tulisi jakaa!
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Paras kohteliaisuutesi

#67

Viesti bodyguard »

Karhu-mami kirjoitti: Itsekin tykkään antaa ihmisille positiivisia kommentteja
Tätä olen itsekkin koittanut opetella. Siis tietysti sellaisia ansaittuja kehuja, en voisi kuvitellakkaan sanovani jotain mitä en tarkoita. Usein vaan tuntuu että ihmiset enemmän vaivaantuu kohteliaisuuksista :D No, luulen että ovat kuitenkin sisimmässään otettuja :)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Paras kohteliaisuutesi

#68

Viesti Mika »

Potkussa sinut on leimattu milloin miksikin kiihkomieliseksi viherfasistiksi tai mokuttajaksi;
Vastustan tätä yleistystä. Ne muutamat, jotka ovat näin sanoneet, edustavat itse sitä toista ääripäätä tai ovat ainakin sinne kallellaan, mutta missään nimessä ei voida sanoa että sinut olisi leimattu joksikin, jos ei mainita leimaajia vaan todetaan asia noinkin yleisluontoisesti. En pidä tuollaisista yleistyksistä alkuunkaan (kaikki tieteitä opiskelleet tietävät välttää moista ihan alitajuisestikin).
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Paras kohteliaisuutesi

#69

Viesti IIsakki »

Nyt nyt nyt täytyy kysyä, kun minä en ole noita kouluja käynyt, mikä on mokuttaja?
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Paras kohteliaisuutesi

#70

Viesti Kristian Hyvärinen »

IIsakki kirjoitti: Nyt nyt nyt täytyy kysyä, kun minä en ole noita kouluja käynyt, mikä on mokuttaja?
Henkilö, joka kannattaa monikulttuurisuutta sellaisenaan. Yleensä juurikin täydellistä ääripäätä edustavien käyttämänä voidaan liittää siihen sana fasisti, milloin saadaan monikulttuurifasisti tai tuttavallisemmin mokufasisti. Mokuttajat kun eivät keskustelua suvaitse... ;)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Paras kohteliaisuutesi

#71

Viesti Jorge »

Mika kirjoitti: En pidä tuollaisista yleistyksistä alkuunkaan (kaikki tieteitä opiskelleet tietävät välttää moista ihan alitajuisestikin).
Näin siis täydellisessä maailmassa :lol:
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Paras kohteliaisuutesi

#72

Viesti Karhu-mami »

bodyguard kirjoitti:
Karhu-mami kirjoitti: Itsekin tykkään antaa ihmisille positiivisia kommentteja
Tätä olen itsekkin koittanut opetella. Siis tietysti sellaisia ansaittuja kehuja, en voisi kuvitellakkaan sanovani jotain mitä en tarkoita. Usein vaan tuntuu että ihmiset enemmän vaivaantuu kohteliaisuuksista :D No, luulen että ovat kuitenkin sisimmässään otettuja :)
Jep, kyllä sellaisen "keksityn" kohteliaisuuden yleensä myös erottaa... Mutta sulla on bodyguard hauskoja, kiinnostavia ja kutkuttavan itseironisia tokaisuja täällä potkussa. Juttujasi on kiva lukea, tsemppiä! :)
(Ja tämä oli totta!) :D
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Paras kohteliaisuutesi

#73

Viesti Kristian Hyvärinen »

Mulle ei viime aikoina olla sanottu kohteliaisuuksia. Tai siis juuri ikinä. :D

Sain kerran yksärillä seuraavanlaisen kommentin eräältä potkulaiselta:
sä olet Kristian hyvä tyyppi, ja sunkaltaisten nuorten ansiosta tää maailma ei ole ihan tuhoontuomittu. Jatka valitsemallasi tiellä äläkä anna päähänpotkijoiden lannistaa.
Sanotaan nyt vaikka että teki päivästä hemmetin paljon paremman.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Paras kohteliaisuutesi

#74

Viesti bodyguard »

Karhu-Mami: Kiitos, näistä foorumikirjotteluista tuppaa tulemaan haukkuja paljon enemmän kuin kehuja :D
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Mulle ei viime aikoina olla sanottu kohteliaisuuksia. Tai siis juuri ikinä. :D
Sanoinhan mä sua joskus söpöksi :badgrin:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Paras kohteliaisuutesi

#75

Viesti Kristian Hyvärinen »

bodyguard kirjoitti: Karhu-Mami: Kiitos, näistä foorumikirjotteluista tuppaa tulemaan haukkuja paljon enemmän kuin kehuja :D
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Mulle ei viime aikoina olla sanottu kohteliaisuuksia. Tai siis juuri ikinä. :D
Sanoinhan mä sua joskus söpöksi :badgrin:
Mustaus omani. ;) Mua muuten ovat lähinnä potkulaiset kehuneet, mistähän lienee...
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 73 kurkkijaa