Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Viimeisin katsomasi elokuva

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 84
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3316

Viesti Alioppilas »

Kari Aittomäki kirjoitti: Olen jopa aika varma että olen katsellut Robinin ja Katon matsin.
Niille jotka ei tiedä, Vihreä Herhiläinen ja Batman&Robin ovat seikkailleet samassa jaksossa. Bruceleetä otti tiettävästi aikalailla pannuun ottaa Robinilta pataan, tää ihmepoika kun ei ollu varsinainen martianartisti.
Minulla oli kyseinen jakso joskus VHS:nä nauhalla. Varmaan kyllä enemmän Brucen kuin Batmanin takia, mutta se oli sitä aikaa.
Kari Aittomäki kirjoitti: Batmanin hampaita vihloo, niin tekis mieli tuhota ja tappaa. Mutta se järki ja se moraalinperkele...
Siinä on suoraa kosketuspintaa ihan omaankin hahmottamiseeni.
Tämä kosketuspinta puuttuu itseltäni tässä vaiheessa elämää, varmaan sen takia ei pääse niin syvälle.
Kari Aittomäki kirjoitti: Odotan kovasti onko Joker nemesis vaiko mefisto, koska oispa aika vänkää jos Batman näkis Jokerin pidättelettömän pahuuden huimaavan houkuttavana.
Mielestäni tämän saman sarjan Batmaniin ei pidä enää ottaa Jokeria, kun erinomaisen roolin tehnyttä näyttelijää ei enää ole. Eräs tuttu veikkasi seuraavaksi konnaksi Pingviiniä, mikä ei ollut yhtään pöllömpi arvaus.
Kari Aittomäki kirjoitti: Ja Alioppilas, anteeksi suora ja epämiellyttävänsorttinen viittaus sinuun.
Eipä mitään.
Kari Aittomäki kirjoitti: Aktiivisesti en pidä asenteestasi, siis siitä viileestä viileydestä ja lievän alentuvasta asennoitumisesta.
Foorumiympäristö pettää, en ole hirveän viileä. Täällä me olemme mielikuvien vankeja.

Koin tarpeelliseksi kertoa oman - eikä lainkaan lyttäävän - arvioni elokuvasta luettuan ka1:n maalailevan analyysin, jota Mikakin hyväntahtoisella huumorilla kommentoi. Se ei ole minulta pois, että porukka saa isompia kiksejä jostain, jonka minä näen "ihan kivana". Ei siis ole syytä olla alentuva - eikä oikein varaakaan, kun omatkin isoimmat haltioitumiset liittyvät satuolentoihin.
Kari Aittomäki kirjoitti: Eli jätä heittoni omaan arvoonsa, kyseessä ei ollut piikki vaan näkemyseron alleviivailu.
Jolloin minun tulee korjata viestiäni muotoon "Joillain se vaatii jotain muuta kuin tämän nimenomaisen Batman-elokuvan".
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 82
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

#3317

Viesti Kuhmu »

kun omatkin isoimmat haltioitumiset liittyvät satuolentoihin.
Aijaa, mistä satuolennoista sä haltioidut?
”You must enjoy this”.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 573
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3318

Viesti bodyguard »

Mika kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti:Vlad, don'bother, brother.
Innostuminen/syvästikokeminen on tossa osoitteessa niinku siis niin epäviileetä.
:smt040
En tässä mietittyäni keksi mitä hauskaa tuollaisessa pilkassa on, vaikka onkin puettu vitsikkääseen kirjoitusasuun. :?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 444
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#3319

Viesti Mika »

bodyguard kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti:Vlad, don'bother, brother.
Innostuminen/syvästikokeminen on tossa osoitteessa niinku siis niin epäviileetä.
:smt040
En tässä mietittyäni keksi mitä hauskaa tuollaisessa pilkassa on, vaikka onkin puettu vitsikkääseen kirjoitusasuun. :?
Sitä ei kannata ottaa niin vakavasti. Ei Alioppilas itsekään ottanut, tuskinpa sinunkaan sitten tulisi. Ja näitä ketjuja ei sitten käytetä metakeskusteluun.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 573
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3320

Viesti bodyguard »

Kyllä mä kärsin yöt itkien Alioppilaan puolesta. :cry:

Ehkä tuo oli kuitenkin enemmän yleisellä tasolla oleva kysymys (ja viittausta vähän muihinkin tämän ketjun viimeaikaisiin viesteihin).

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1412
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#3321

Viesti Kari Aittomäki »

Jep , pilkkasin ja ivasin joka on todella jotain ei-minua.
Anteeksipyynnön esitin ylempänä. Synninnimi on kateus.

Mikan ja Alioppilaan keskinäinen sanailu on ollut usein aika mehevää seurattavaa, luulisin että virnuhymiö heijastaa heitä.
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 84
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3322

Viesti Alioppilas »

Kuhmu kirjoitti:
kun omatkin isoimmat haltioitumiset liittyvät satuolentoihin.
Aijaa, mistä satuolennoista sä haltioidut?
Minä tykkään peikoista, puhuvista puista ja puolituisista.
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

#3323

Viesti Nico Koskeva »

Alioppilas kirjoitti:
Kuhmu kirjoitti:
kun omatkin isoimmat haltioitumiset liittyvät satuolentoihin.
Aijaa, mistä satuolennoista sä haltioidut?
Minä tykkään peikoista, puhuvista puista ja puolituisista.
Kertooko tää sen että sul on LOTR DVDt, pidennetytkin versiot.
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 84
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3324

Viesti Alioppilas »

Felipewiii kirjoitti:
Alioppilas kirjoitti:
Kuhmu kirjoitti:
kun omatkin isoimmat haltioitumiset liittyvät satuolentoihin.
Aijaa, mistä satuolennoista sä haltioidut?
Minä tykkään peikoista, puhuvista puista ja puolituisista.
Kertooko tää sen että sul on LOTR DVDt, pidennetytkin versiot.
Enemmän se kertoo siitä, että minulla on kirjahyllyssäni aiheeseen liittyvä teos, jota on lehteilty sen verran että noin tuhannesta sivusta vain muutama on enää kiinni toisissaan.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1412
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#3325

Viesti Kari Aittomäki »

Heh, juurikin ihan äsken, siis tunti2 sitten kannoin kyseiset kolme kirjaa varovasti tänne verstaseen.. Olivat pakastimessa, käytän kaikki kirjat pakkasessa säännöillisin väliajoin. Antaa ikää nidokselle. Vaikka aika raatoja ovatkin jo.

Sormusten ritarien etusivulle olen kirjannut maanantai 4.11.1991; Marky Mark, Tiina/

Eli tuona päivänä hain tuon/nuo kirjan, varmaankin toisesta suosimastani kirjakaupasta.
Samana päivänä kun, ja tämän muistan varmasti, kun olin kattelemassa ettei Mark Wahlbergia eli silloista Markymarkia kähmätä liikaa..
Keikka oli Fazerilla. Kyseinen kirja on juuri nyt auki lukupöydälläni, jolla pöydällä on ikää sellaset 110 vuotta. Valurautajaloilla. Kirjanmerkkinä toimii takonaula, vielä vanhempi tapaus.

Tiina on silloisen likkakaverin nimi, /-merkki taas tarkottaa että muutakin oli vireillä.
Viimeksi muokannut Kari Aittomäki, elo 2, 2008, 02.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nico Koskeva
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 1439
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

#3326

Viesti Nico Koskeva »

ohoh, on ainakin kirjoilla ikää! itselläni vasta 2000-luvun tuotantoo noi kirjat :( Leffatkin löytyy! En tajua, naiset sanovat että miehet ei ollenkaan kato tai lue kyseistä trilogiaa? Mistähän tämä johtuu?
Kwan Nyom Hapkido, 7. Kup
Treenipäiväkirja
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 384
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#3327

Viesti Kalle Koskinen »

Felipewiii kirjoitti: Onko Kalle nyt ihan varma ettei ole katsonut Brokeback Mountainia :oops:
Jep. En ole leffaa nähnyt vaikka olen pyörittänyt sen muutaman kerran projektorissa. Ei vain jaksanut aihe kiinnostaa sen vertaa.

Nacho Libren yritin katsoa tylsyyden hetkenäni. Yritin olla avoin, mutta alku oli hidas, mitätön ja jotenkin kömpelö, että nukahdin siinä ennen puoliväliä. Jotenkin nuo laiskan fiiliksen elokuvat ei vain toimi minulle. Heräsin sitten lopussa katsomaan loppupainin ja kaikki asiat tuntuivat menevän kohdilleen, niin kuin tällaisissa elokuvissa hyvin usein tapahtuu. Leffaa aloitin katsomaan Jack Blackin takia kun Tenacious D oli ollut parempi kuin osasin odottaa. Kai minä tästäkin salaa toivoin jotain viihdyttävää tulevan.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 146
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#3328

Viesti MarkkuT »

Hehe.. Mun mielestä Nacho Libressä oli just parasta se omituinen kömpelöys ja harrastelijamaisuus, joka varmastikin oli tahallista. Mitään vitsejäkään ei oikein kunnolla venytetty äänekkään naurun puolelle ja leffasta jäi hauskan sekavat fiilikset. Hyvä pätkä.
Ain't no one.
SammyB
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 389
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#3329

Viesti SammyB »

Felipewiii kirjoitti: En tajua, naiset sanovat että miehet ei ollenkaan kato tai lue kyseistä trilogiaa? Mistähän tämä johtuu?
Oli kyllä ensimmäinen kerta, kun kuulin moisen väittämän.
Vai tarkoititko tässä nimenomaan miehiä erotuksena pojista? Vaikka ei tuo silloinkaan selitä yhtään enempää.
Tuo kyseinen kommentti saattaa riippua myös siitä, että minkälaisten naisten ja miesten kanssa yleensä on tekemisissä.
kojiro
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 301
Lauteille: Toukokuu 2006

#3330

Viesti kojiro »

Kari Aittomäki kirjoitti: Olen jopa aika varma että olen katsellut Robinin ja Katon matsin.
Niille jotka ei tiedä, Vihreä Herhiläinen ja Batman&Robin ovat seikkailleet samassa jaksossa. Bruceleetä otti tiettävästi aikalailla pannuun ottaa Robinilta pataan, tää ihmepoika kun ei ollu varsinainen martianartisti.
Muistan jossain dokkarissa sanotun että Robinin ja Katon matsi päätettiin tasapeliin koska Bruce ei suostunut häviämään Burtille.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa