Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suuri kysymysketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Barbamama
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012

Suuri kysymysketju

#3091

Viesti Barbamama »

Kiitos vastauksista. Potku on hupaisa foorumi: kysyin vinkkejä, missä ja miten deittailla miehiä, niin eka tartuttiin käsitteen määrittelyyn ja sen jälkeen perusteltiin, miksi ei kannattais etsiä seuraa. :D

Joulumieltä kyllä löytyy, en oo ollenkaan kiinnostunut isoista hauiksista tai kalliista vaatteista. Nörtteys on ihan jees, mutta ujous on kyllä vähän hankalaa seuranhaussa. Ainakin mun flirttiin pitää vastata, koska ei oo kohtuullinen vaatimus, että naisen pitää käydä itse kaivamassa mies poterosta, jotta päästäis jutustelemaan. Fiksu ja keskustelutaitoinen täytyy olla, ja sen verran siisti, ettei tarvi Raidia käyttää treffien jälkeen. Sitten on se biologinen tekijä, eli toiset vaan iskee ja toiset ei. Jään odottelemaan, koska sopiva sattuu kohdalle. Täytyy alkaa pitää silmät auki myös lenkillä ja kirjastossa.
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 134
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Suuri kysymysketju

#3092

Viesti Kristian Hyvärinen »

Barbamama kirjoitti: Kiitos vastauksista. Potku on hupaisa foorumi: kysyin vinkkejä, missä ja miten deittailla miehiä, niin eka tartuttiin käsitteen määrittelyyn ja sen jälkeen perusteltiin, miksi ei kannattais etsiä seuraa. :D
Potkussa ei välttämättä kannata odottaa vastauksia kysymyksiinsä. ;) Nää tyypit on filosofeja.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 189
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#3093

Viesti bodyguard »

Barbamama kirjoitti: Kiitos vastauksista. Potku on hupaisa foorumi: kysyin vinkkejä, missä ja miten deittailla miehiä, niin eka tartuttiin käsitteen määrittelyyn
Koska ne annetut speksit oli niin hankalat. Jos olisit oikeasti kysynyt että mistä saa miehiä niin vastaus olisi aika helppo, menee vaan baariin pörräämään niin tarjokkaita löytyy kyllä ihan varmasti. Kuten aika monesta muustakin paikasta. Naisella on tässä suhteessa huomattavasti helpompaa kuin miehellä. Mutta sitten kun alkaa olemaan kyljessä monenlaista muuta vaatimusta niin se tarjonta kapenee huomattavasti ja noilla spekseillä on tosiaan aika vaikeaa ja ihan varmasti kukaan ei osaa sanoa mistä sellaista löytyy.

Se on vähän sama kun kysyisi mistä löytää 1800- luvun Stradivariuksen ja sitten kun vastauksia on monenlaisia niin alkaa valittaan että kysyin vaan mistä löytää viulun ;)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Suuri kysymysketju

#3094

Viesti T-T »

Eikö nyt kukaan oikein ymmärrä!

Barbamama tuollaisia suhteita on ja ne toimii joskun ihmiset nauttivat elämästä yleensä eivätkä stressaile.

Eikä kyseessä ole mikään fakpadi yms. Mikähän siinäkin on, että kaikki tarvii määritellä...ihan kun se tekis sitten siitä tilanteesta paremman.

Kyse on siitä, että elämänkokemusta on karttunut sen verran, ja/tai elämä on heitellyt siten että ei halua seurustella, ja näinollen peilata tekemisiään toisen henkilön kautta, mutta kuitenkin nauttia mukavasta yhdessäolosta.
Koska seurustelu on aikas usein raskasta (enkä halua nyt kuulla, että ei meillä kun meillä on bokserit ja pikkuhousutkin samassa laatikossa lässynlää ja muuta pskaa ON SE! ja jos oikeesti tuntuu siltä että ei ole, niin hommaa hyvä mies jostain munat)

Ja jos tuollainen suhde ei toimi, niin sitten ei toimi... iso syy siihen saattaa olla se, että menekki on eritasoista. Toinen jää miettiin juuri vietettyä mukavaa hetkeä viikoksi. Toinen päiväksi, kun on muitakin juttuja. Mutta en mä nyt ainakaan hirveän huolissani pysty oleen urosten puolesta, että älä vain Barbamama ala tuollaisiin suhteisiin kun joku voi vielä satuttaa ittensä...ihan hirveää.

Toisen kunnioitus siinä hetkessä on kai se tärkein juttu.

Reissaile, tee tyhmiä ratkaisuja, höpöttele puolituntemattomille, lähde liikunta yms.kurssille johonkin, käy moikkaamassa kavereita muista kaupungeista yms. Kyllä niitä miehiä sillai löytyy, mutta jos vähän alkaa näyttään siltä, että nyt tulee takertumista, niin kippaa pois.
Vaikka eihän se niin helppoa ole koska me ollaan niin surkeita tapauksia, että jäädään vielä useesti soitteleen perään kun ollaan kerran saatu.

Se vaan vähän on Suomessa sitä, että jos olet sinkku niin baariin pitäisi mennä tai sinne ainakin kannustetaan. Saattaa sieltäkin tosin löytyä hyviä tapauksia, kunhan ei tule sitä "mitähän mä täällä kännipäissäni pyörin" ekaksi sitten ei kannata enään pyöriä...muuttuu surulliseksi.

Ja tästä eteenpäin ei kukaan potkun mies lässytä sellaista ärsyttävää lässytystä naiselle puhelimessa perkele!!! just äsken sain taas sellaista kuunnella.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#3095

Viesti Dojon Jäykin »

bodyguard kirjoitti: Se on vähän sama kun kysyisi mistä löytää 1800- luvun Stradivariuksen ja sitten kun vastauksia on monenlaisia niin alkaa valittaan että kysyin vaan mistä löytää viulun ;)
Ei tuommoisella 1800-luvun Stradilla tee mitään.
Ne kuuluisimmat on rakennettu lähinnä 1700-luvulla.
Mut jos ei ole tarkka niin kyllä soivan pelin saa halvemmallakin.

Nyt saa filosofit päätellä miten tämä vertautuu miehen löytämiseen.
Juhani K
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 465
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Suuri kysymysketju

#3096

Viesti Juhani K »

Dojon Jäykin kirjoitti: Nyt saa filosofit päätellä miten tämä vertautuu miehen löytämiseen.
Italialaiset on ehkä yliarvostettuja. Viulun näpelöinti kannattaa aloittaa lapsena, miehen ei. Halpakin harppu tekee tulosta jos on tekniikka kunnossa. Ja kannattaa välttää saksalaista kieltä, mokomat laukeavat ikävästi sormille.
90% of everything is crap

"If your going to use deadly force on someone... use a fucking gun"

en ole pakkiksella, sama nikki on yhteensattuma
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Suuri kysymysketju

#3097

Viesti Jorge »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Potkussa ei välttämättä kannata odottaa vastauksia kysymyksiinsä. ;) Nää tyypit on filosofeja.
Potkun soturifilosofit ovat vertaansa vailla.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 191
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Suuri kysymysketju

#3098

Viesti Point »

Itse suosittelen sitä nettitreiffailua edelleen. Vaikka ei sitä tapaisikaan sitä kautta ketään unelmien miestä, niin siinä oppii treffailemaan ja jutustelemaan tuntemattomien kanssa ja saa ehkä rohkeutta iskeä/löytää joku "harrastuspiireistä/junasta/kaupasta" jne. Baareistakin saa iskettyä seksiseuraa, mutta se on oma taiteen lajinsa

Ainakin itsellä on ihan hyvät kokemukset nettitreffailusta. Yhdestä tuli pariksi vuodeksi tyttöystävä.. Muiden kanssa oli muuten vaan "hauskaa.."
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 177
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#3099

Viesti Mika »

Nettitreffeistä on oma ketjunsakin Potkussa.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 87
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Suuri kysymysketju

#3100

Viesti Polvi »

Barbamama kirjoitti: Ainakin mun flirttiin pitää vastata, koska ei oo kohtuullinen vaatimus, että naisen pitää käydä itse kaivamassa mies poterosta, jotta päästäis jutustelemaan.
Mielestäni on hyvinkin kohtuullista, että myös nainen tekee halutessaan aloitteen. :?
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Lasileuka
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 864
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#3101

Viesti Lasileuka »

Sori naiset ja fuckbuddyt, mut tää on niin totta: kohdasta 1:55 -> huimaan loppukommenttiin 2:50 :D

[youtube][/youtube]

..mä oon muuten se "emmekö tanssisi" lokeron pokaaja.
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu.
Olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minulla ole kuoleman pelkoa.
Barbamama
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 61
Lauteille: Maaliskuu 2012

Suuri kysymysketju

#3102

Viesti Barbamama »

Polvi kirjoitti:
Barbamama kirjoitti: Ainakin mun flirttiin pitää vastata, koska ei oo kohtuullinen vaatimus, että naisen pitää käydä itse kaivamassa mies poterosta, jotta päästäis jutustelemaan.
Mielestäni on hyvinkin kohtuullista, että myös nainen tekee halutessaan aloitteen. :?
Kyllä. Tarkoitin lähinnä sitä, jos mies tuijottaa intensiivisesti kengänkärkiään naisen yrittäessä tunnustella mahdollista kiinnostusta. Ei huvita edes yrittää avata keskustelua, jos pelkkä katsekontakti on mahdoton tehtävä.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Suuri kysymysketju

#3103

Viesti PDC »

Mulla tulee ainakin useita katsekontakteja ja todella ystävällistä käytöstä viikottain. Vaikeinta on tietää, että mikä on mitäkin. Esim. jossain palvelutehtävissä olevat, en osaa sanoa, että kuinka moni on ystävällinen, tai YSTÄVÄLLINEN. Kun ei ne kuitenkaan iholle tuu kiinni, se olisi helpompi merkki :D Ja miehilläkin on sama kuin naisilla. Jännittää, ei tunneta itteään tarpeeksi hyväksi ym. ja nykyään, kun seksuaalisuudestakin on tehty jonkinlainen mörkö, niin kyllä sekin osalta vaikuttaa, että ei miehetkään uskalla lähestyä sitä naista kauheen helposti.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Suuri kysymysketju

#3104

Viesti MarkkuT »

Kyllä on nykynuorilla elämä kovaa. Seksuaalisuuskin mörkö. Mää ole mahottoma hämmästyny.

:D
Ain't no one.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3105

Viesti MtJ »

Hirveän monimutkaista. Multa olis jääny puolet elämästä väliin, jos olisin ruvennu pohtimaan ihmissuhdeasioita ja seksiä noin vaikeasti. Ei saakeli jos seksiin, drugsiin ja rokken rolliin yhdistää vielä monimutkaiset mietteet ja filosofiset pohdinnat, niin tulos ei voi olla hyvä...

Miksi edes pitäisi etsiä nk. sitä oikeaa, kun voi tehdä sen sijaan niin, että selaa tarpeeksi tarjontaa ja testailee eri vaihtoehtoja. Jos koko ajan hakee sitä "oikeaa", niin jää pian aikaa kaikki kokematta. Pitää uskaltaa heittäytyä ja pitää hauskaa, eikä ajatella liian vakavasti ja vaikeasti seksiä ja toista sukupuolta.

Joskus natsaa, joskus ei. Mitä väliä kunhan karavaani kulkee :D
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 118 kurkkijaa