Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suuri kysymysketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3856

Viesti MtJ »

Ilmeisesti joku sellainen, jossa vastattuaan typerään kompakysymykseen väärin, voi laittaa kirahvin kuvan profiiliinsa. Todella viisasta.

Niin ja eiköhän se vastaus siihen kysymykseen ole "ovi".
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 191
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Suuri kysymysketju

#3857

Viesti Point »

MtJ kirjoitti: Ilmeisesti joku sellainen, jossa vastattuaan typerään kompakysymykseen väärin, voi laittaa kirahvin kuvan profiiliinsa. Todella viisasta.

Niin ja eiköhän se vastaus siihen kysymykseen ole "ovi".

Kuka noita kysymyksiä kyselee?

Toiset kirahvit?

mä oon niin pihalla näistä SoMen leikeistä..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
kimmokammo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 421
Lauteille: Joulukuu 2009

Suuri kysymysketju

#3858

Viesti kimmokammo »

100% vastaa "ovi", oikea vastaus olisi "silmät".
sitten tuollainen lammashysteria, "kuvan vaihto kaappaa tilisi kirjautumistiedot"
En ole itse tuossa, mutta kyllä nauru on kelvannut.
Eli ota kuva netistä, tarkasta se tutkalla ja käytä profiilikuvana, ja nauti itkupotku-kommenteista.
"Marriage is for how long you can hack it, divorce is eternal. " Louis C.K.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Suuri kysymysketju

#3859

Viesti Pyrkele »

tuossa kirahvijutussa kysytään kyllä "mitä sinä avaat ensin". Ääliömäinen kysymys, jos "oikeaa" vastausta haetaan. Mistä kukaan voi sanoa toiselle että tämä on väärässä. Kyllä mie taidan tuntea ihmisiä jotka tuossa tapauksessa avais ensin kaljan/pullon ja sitte vasta silmät.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3860

Viesti MtJ »

Point kirjoitti: Kuka noita kysymyksiä kyselee?

Toiset kirahvit?

mä oon niin pihalla näistä SoMen leikeistä..
Eikös tuota kysymyssettiä ja muuta kierrättele facebookissa aika moni ihminen. Tuollaisten ihme pelien ja leikkien takia en ole siellä. Oikeasti, noiden pelien aika oli joskus 13-15 vuotiaana, jolloin muutenkin kaikkiin kyssäreihin löytyi yksi oikea vastaus. Silloin ne oli kai aika hauskojakin, siis ainakin sen verran, että jotkut kompakysymykset hymyilytti.

Olisi mielenkiintoista tehdä jonkinlainen apps, joka seuloo noita kompakysymyksiä ja vitsejä ja laskee niiden prosentuaalisen osuuden kaikkien ihmisten statuspäivityksistä. Toisaalta, silloin kun tuo facebook alkoi lyödä itseään enemmän läpi, niin tuntui siltä, että tietty osa "kavereista" kierrätti vakituisesti statuksessaan näitä. Siis jopa niin taajaan, että lähes joka päivä.

Onni onnettomuudessa, että se porukka pysyy edelleen facebookissa, eikä ole G+:aan lähtenyt.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 159
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#3861

Viesti DeusVult »

MtJ kirjoitti: Tuollaisten ihme pelien ja leikkien takia en ole siellä.
Jokaisella on tietysti syynsä siihen miksei ole FB:ssä, mutta kyllä tämä menee niiden paranoidien "en halua että jotkut viimeksi ala-asteella näkemäni kaverit lähettelevät kaveripyyntöjä" -syiden kanssa samaan älyttömyyksien ö-mappiin... :D Jos joidenkin kavereiden statuspäivitykset ärsyttävät, ne voi kytkeä pois päältä tai unfriendata koko tyypin. Tai sitten voi vaan pysytellä tiukasti asialinjalla jossain LinkedInissä ja tuhahdella epäkypsille feisbuukkareille.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3862

Viesti MtJ »

Jos viitsit lukea niitä perusteita tuolta taaempaa, niin niitä löytyy aivan sivukaupalla. Sanoisin, että siellä on käsitelty erittäin kattavasti tämä samaan ajatukseen perustuva facebookin hyljeksintä, joten minun on uudestaan aivan turha alkaa purkaa sitä tässä.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 177
Viestit: 93959
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#3863

Viesti Mika »

DeusVult kirjoitti:
MtJ kirjoitti: Tuollaisten ihme pelien ja leikkien takia en ole siellä.
Jokaisella on tietysti syynsä siihen miksei ole FB:ssä, mutta kyllä tämä menee niiden paranoidien "en halua että jotkut viimeksi ala-asteella näkemäni kaverit lähettelevät kaveripyyntöjä" -syiden kanssa samaan älyttömyyksien ö-mappiin... :D Jos joidenkin kavereiden statuspäivitykset ärsyttävät, ne voi kytkeä pois päältä tai unfriendata koko tyypin. Tai sitten voi vaan pysytellä tiukasti asialinjalla jossain LinkedInissä ja tuhahdella epäkypsille feisbuukkareille.
Tai sitten voi vain olla olematta Facebookissa lainkaan.

Keksitkö yhtään pakottavaa syytä olla Facebookissa?

Millä auktoriteetilla muuten määrittelet paranoidin? Tarkoitatko samalla tavalla paranoidia kuin nämä "Ne tulee ja vie meiän työt ja naiset ja ovat muutenkin pelottavan erilaisia, ja varmaan pian täällä kaikki rukoilee moskeijassa, mutta onneksi Jeesus pelastaa!" -paranoiat?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 68
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#3864

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Keksitkö yhtään pakottavaa syytä olla Facebookissa?
En toisaalta keksi yhtään pakottavaa syytä kommentoida jatkuvasti miten turha se on.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 159
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#3865

Viesti DeusVult »

Mika kirjoitti: Keksitkö yhtään pakottavaa syytä olla Facebookissa?
Keksin hyvin vähän pakottavia syitä yhtään millekään. En esimerkiksi keksi yhtään pakottavaa syytä hengata potku.netissäkään mutta hengaan silti. Jos muuten jonkun syy olla lukematta potku.nettiä olisi se että täällä "keskusteleminen" on vain tissien, pyllyjen ja youtube-musavideoiden linkittämistä, niin pitäisitkö tätä hyvänä perusteluna?
Millä auktoriteetilla muuten määrittelet paranoidin?
Aijoo anteeksi, olisi pitänyt tähdentää että en ole psykiatrian erikoislääkäri, enkä näin ollen voi julistaa ketään lääketieteellisesti paranoidiksi. Tarkoitin samalla tavalla kuin puhekielessä sanotaan jonkun olevan vaikka "tyhmä" tai "hullu", ilman että kummastakaan olisi saatavilla varsinaista tieteellistä näyttöä.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 87
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Suuri kysymysketju

#3866

Viesti Polvi »

Mikäs on tällä hetkellä paras* saitti netissä reenien ja syömisten seurantaan? Eli siis jonkinlainen kalenteri, jonne voi merkata reenit ja ruokailut.

*kriteereinä helppokäyttöisyys ja jonkinlaiset kollaboraatiotyökalut, joilla voi seurata kaverin reenejä ja/tai käyttää yhteistä kalenteria.

EDIT: toki johonkin jaettuun google docsiin voi noi samat läntätä, mutta jos löytyisi joku ilmainen palvelu, jossa nuo ominaisuudet olisivat sisäänrakennettuina. Ja joo, ei tule meikäläisen käyttöön..
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3867

Viesti MtJ »

Jos muuten jonkun syy olla lukematta potku.nettiä olisi se että täällä "keskusteleminen" on vain tissien, pyllyjen ja youtube-musavideoiden linkittämistä, niin pitäisitkö tätä hyvänä perusteluna?
Keskustelupalstalla voit valita aiheen mukaisen viestiketjun ja moderaattorit vieläpä avustavat keskustelun pysymistä asiassa. Facebookissa et voi valita tissikuvien ja youtube-videoiden, sekä "namskis" "slurps" ja "eka kakka pottaan" viestien jatkuvaa tunkemista ruudullesi. Edelleen, tästä löytyy erittäin perusteltuja viestejä aiemmalta ajalta tästä samasta keskusteluketjusta. Ja myös perusteluja, miksi esimerkiksi sukulaisiaan tai niitä vähän yksinkertaisempia ihmisiä ei voi deletoida ystävistä pois suoraan.

Toimivat keskustelupalstat ja Facebook eivät siis vertaudu toisiinsa millään tavalla.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 159
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#3868

Viesti DeusVult »

Mulla on Feisbuukissa joku 177 kaveria, eikä ärsyttävää uutisvirtaa tule käytännössä lainkaan. Ehkä olen onnistunut haalimaan kavereikseni ne koko planeetan vähiten ärsyttävimmät ja eniten asialinjalla pitäytyvät ihmiset, mutta itse epäilen että käyttäjäkokemus on suurimmaksi osaksi kuitenkin ihan käyttäjästä itsestään kiinni.

Kait tuo FB on vähän niinkuin kellojen siirtäminen kesäaikaan - toiset ovat sen kanssa ihan fine, mutta toisia se rassaa ihan käsittämättömän paljon. Onneksi itse kuulun kummassakin tapauksessa tuohon ensimmäiseen ryhmään. :D
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#3869

Viesti Mjölnir »

DeusVult kirjoitti: Mulla on Feisbuukissa joku 177 kaveria, eikä ärsyttävää uutisvirtaa tule käytännössä lainkaan. Ehkä olen onnistunut haalimaan kavereikseni ne koko planeetan vähiten ärsyttävimmät ja eniten asialinjalla pitäytyvät ihmiset, mutta itse epäilen että käyttäjäkokemus on suurimmaksi osaksi kuitenkin ihan käyttäjästä itsestään kiinni.

Kait tuo FB on vähän niinkuin kellojen siirtäminen kesäaikaan - toiset ovat sen kanssa ihan fine, mutta toisia se rassaa ihan käsittämättömän paljon. Onneksi itse kuulun kummassakin tapauksessa tuohon ensimmäiseen ryhmään. :D
Mä olen myös piilottanut uutisvirrasta ne ärsyttävimmät tapaukset :D
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 204
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Suuri kysymysketju

#3870

Viesti MtJ »

Tai sitten DeusVult facebook ruokkii sitä pientä narsistia sisälläsi, joka vaatii huomiota ;)

Kyllä näitäkin tapauksia on uskomattoman paljon. SLURPS!
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 121 kurkkijaa