Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suuri kysymysketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Leij0na
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 178
Lauteille: Huhtikuu 2009

Suuri kysymysketju

#1126

Viesti Leij0na »

Jos proteiinijuoman pistäis pakastimeen, niin tulisko siitä jonkinlaista jäätelöä?? :)
Ois kiva tietää niin vois kokeilla :p
Mulla on tätä http://www.mass.fi/product_detail.asp?prod_id=444
Life's battles don't always go to the stronger or faster man. But sooner or later the man who wins, is the man who thinks he can. -Vince Lombardi
SammyB
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 389
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Suuri kysymysketju

#1127

Viesti SammyB »

Leij0na kirjoitti: Jos proteiinijuoman pistäis pakastimeen, niin tulisko siitä jonkinlaista jäätelöä?? :)
Ois kiva tietää niin vois kokeilla :p
Mulla on tätä http://www.mass.fi/product_detail.asp?prod_id=444
Miksi et voi kokeilla tietämättä? Sittenpä tietäisit :D
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

Suuri kysymysketju

#1128

Viesti ka1 »

En saa päähäni, onko englanniksi olemassa vastaavaa sanontaa kuin "ainoa laki, joka toteutuu, on vahvemman laki" / "vahvemman laki on ainoa laki" tms...? Voihan tuon niinku suoraankin vaan kääntää, mutta nähdäkseni kyse on sanonnasta/sananlaskusta, niin jos joku ihan "virallinenkin" muoto olisi olemassa...
Kuvake
NCP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 4229
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Turku

Suuri kysymysketju

#1129

Viesti NCP »

Minkä takia typerä kilpailumentaliteetti saa vietyä iloa niin monesta hyvästä asiasta?

Esimerkiksi chileistä ei voi keskustella kovinkaan monessa porukassa ilman, että tulee ne pakolliset lauseet: "Mä oonkin syöny habaneron, se on tosi tulinen." "Mä tunnen tyypin kuka on syöny naga morichin, se on vielä tulisempi." Ihan kuin se tulisuus olisi ruuassa pääasia.
Suurinta vapautta on vapaus tyhmyyteen.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 181

Suuri kysymysketju

#1130

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

NCP kirjoitti: Minkä takia typerä kilpailumentaliteetti saa vietyä iloa niin monesta hyvästä asiasta?

Esimerkiksi chileistä ei voi keskustella kovinkaan monessa porukassa ilman, että tulee ne pakolliset lauseet: "Mä oonkin syöny habaneron, se on tosi tulinen." "Mä tunnen tyypin kuka on syöny naga morichin, se on vielä tulisempi." Ihan kuin se tulisuus olisi ruuassa pääasia.
Koska se on fiiliksenä niinku mustasukkasuus, surkeaa henkistä hygieniaa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 177
Viestit: 93971
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#1131

Viesti Mika »

Jaawa kirjoitti:
NCP kirjoitti: Minkä takia typerä kilpailumentaliteetti saa vietyä iloa niin monesta hyvästä asiasta?

Esimerkiksi chileistä ei voi keskustella kovinkaan monessa porukassa ilman, että tulee ne pakolliset lauseet: "Mä oonkin syöny habaneron, se on tosi tulinen." "Mä tunnen tyypin kuka on syöny naga morichin, se on vielä tulisempi." Ihan kuin se tulisuus olisi ruuassa pääasia.
Koska se on fiiliksenä niinku mustasukkasuus, surkeaa henkistä hygieniaa.
Mitä tarkoittaa henkinen hygienia?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 189
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#1132

Viesti bodyguard »

NCP kirjoitti: Minkä takia typerä kilpailumentaliteetti saa vietyä iloa niin monesta hyvästä asiasta?

Esimerkiksi chileistä ei voi keskustella kovinkaan monessa porukassa ilman, että tulee ne pakolliset lauseet: "Mä oonkin syöny habaneron, se on tosi tulinen." "Mä tunnen tyypin kuka on syöny naga morichin, se on vielä tulisempi." Ihan kuin se tulisuus olisi ruuassa pääasia.
Ei pidä sekoittaa kilpailuviettiä ja pätemistä. Kilpailuviettiä olisi että "katotaan kumpi pystyy syömään enemmän naga moricheja" kun taas pätemistä on "oon tehny sitä ja tätä". Itellä on aika voimakas kilpailuvietti mutta pätemisen sietokyky hyvinkin alhainen.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 181

Suuri kysymysketju

#1133

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Mika kirjoitti:
Jaawa kirjoitti:
NCP kirjoitti: Minkä takia typerä kilpailumentaliteetti saa vietyä iloa niin monesta hyvästä asiasta?

Esimerkiksi chileistä ei voi keskustella kovinkaan monessa porukassa ilman, että tulee ne pakolliset lauseet: "Mä oonkin syöny habaneron, se on tosi tulinen." "Mä tunnen tyypin kuka on syöny naga morichin, se on vielä tulisempi." Ihan kuin se tulisuus olisi ruuassa pääasia.
Koska se on fiiliksenä niinku mustasukkasuus, surkeaa henkistä hygieniaa.
Mitä tarkoittaa henkinen hygienia?
Se menee niin että asioiden käsittely on ku hampaiden harjaus ja hoito, mitä tunnollisemmin hoidat homman, sitä todennäkösemmin sun päähän ei tuu mätää. Mustasukkaisuus on mätää, mielessä. Merkki siitä että on jäänyt itellä osa parisuhdeasioista käsittelemättä, tai ehkä niitä on käsitelty muttei rehellisesti, hammaslankaa jos ei huvita käyttää niin sen itsepetoksen kautta alkaa pöpöt kummitella sielä perällä.

Mä oon skipannu viimeyön, oon kovin väsyksissä, mutta mä oon silti sitä mieltä että tää oli paras analogia ikinä, etenki kun koko henkinen hygienia terminä oli omakeksimä ...

brushteeth <-pun intended.

EDIT. niijoo alkuperäinen viesti oli kilpailumentaliteetistä, minä tuon mustasukkasuuden tuohon liimasin kylkeen. Kyllä, oon silti täysin tätä mieltä kilpailumentaliteetista joka yltyy siihen pisteeseen että se ohittaa järjen. Mun oma vasen polvi on tästä ikunen muistutus; "pidetään se virtsa kaukana sieltä päästä jos sen ei sielä oo mitään hyötyä olla."
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 181

Suuri kysymysketju

#1134

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

bodyguard kirjoitti:
NCP kirjoitti: Minkä takia typerä kilpailumentaliteetti saa vietyä iloa niin monesta hyvästä asiasta?

Esimerkiksi chileistä ei voi keskustella kovinkaan monessa porukassa ilman, että tulee ne pakolliset lauseet: "Mä oonkin syöny habaneron, se on tosi tulinen." "Mä tunnen tyypin kuka on syöny naga morichin, se on vielä tulisempi." Ihan kuin se tulisuus olisi ruuassa pääasia.
Ei pidä sekoittaa kilpailuviettiä ja pätemistä. Kilpailuviettiä olisi että "katotaan kumpi pystyy syömään enemmän naga moricheja" kun taas pätemistä on "oon tehny sitä ja tätä". Itellä on aika voimakas kilpailuvietti mutta pätemisen sietokyky hyvinkin alhainen.
Ja tämä päteminenkö ei kumpua siitä kilpailuvietistä että on pakko laittaa paremmaksi, pakko laittaa oma panos kisaan, temmata se kisa tuulesta kehiin vaikkei toisen ollut tarkotus edes kisata aiheesta?

Vai oonko mä ihan kujalla? En mielestäni.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 189
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#1135

Viesti bodyguard »

Oot mutta ei se mitään :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kääpä
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 51
Lauteille: Marraskuu 2009

Suuri kysymysketju

#1136

Viesti Kääpä »

Mitä buddhalaisuuteen viittaavaa on Matrixissa?
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#1137

Viesti Paappa »

Tämmönen todella miehekäs kysymys tähän väliin: suositelkaa hyvää pölynimuria :D

Vanha tuli tiensä päähän, pysyy kasassa jesarilla. Pitäisi siis saada pikimmiten uusi.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Kääpä
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 51
Lauteille: Marraskuu 2009

Suuri kysymysketju

#1138

Viesti Kääpä »

Paappa kirjoitti: Tämmönen todella miehekäs kysymys tähän väliin: suositelkaa hyvää pölynimuria :D

Vanha tuli tiensä päähän, pysyy kasassa jesarilla. Pitäisi siis saada pikimmiten uusi.
Kokemusta ei ole, mutta lämmöllä voin suositella teeveestäkin tuttua swivel sweeperiä!
Kuvake
Ikkyu
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 819
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Turku
Etulaji: Suiō-ryū iai kenpō
Sivulajit: Kendo
Takalajit: ZNKR iaido

Suuri kysymysketju

#1139

Viesti Ikkyu »

Kääpä kirjoitti: Mitä buddhalaisuuteen viittaavaa on Matrixissa?
Lähinnä kai idea siitä, että maailma sellaisena kuin sen havainnoimme on vain illuusio, josta on syytä vapautua. Ei mitään sen syvempää.
Piina
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 300
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Espoo
Etulaji: Brasilialainen jujutsu, Tenshin shōden Katori shin
Takalajit: Genbukan Ninpo Bugei
Bujinkan Budo Taijutsu
Krav Maga

Suuri kysymysketju

#1140

Viesti Piina »

Paappa kirjoitti: Tämmönen todella miehekäs kysymys tähän väliin: suositelkaa hyvää pölynimuria :D

Vanha tuli tiensä päähän, pysyy kasassa jesarilla. Pitäisi siis saada pikimmiten uusi.
Tää
http://www.fi.dyson.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vähän hintava mutta on kyllä sen arvoinen. Paras imuri ikinä :)
Marko Hirvonen :meditoi:
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 127 kurkkijaa