Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyvän mielen ketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 194
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#3121

Viesti Vlad Tepes »

Viime viikolla ja tänään olen taas muistanut, että romaanikirjallisuus ei ole vain narsististen tylsimysten tai lapsellisten tarinafriikkien harrastus.

Pitää vaan lukea hyviä kirjoja. Nyt luen Dickin kirjaa The Transmigration of Timothy Archer. Olen vasta hellinyt itseäni kirjan alulla, joten saa nähdä saanko samanlaisia kicksejä lopusta.
Kuvake
elixir
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 152
Lauteille: Syyskuu 2005

#3122

Viesti elixir »

Parin päivän päästä Kaakkois-Aasia ja real-deal meiningit 8) Eipä hyvä.


E.
Minna
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 623
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

#3123

Viesti Minna »

Sain veroilmoituksen ja yritykseni tilinpäätöksen postiin verottajalle menemään. :)
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 106
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#3124

Viesti L.K. »

Kohta ei tartte kärsiä kesähelteistä kämpässä kun asentaja viimeistelee ilmalämpöpumpun asennusta.

Nyt tarttis enää ne kesähelteet.. :lol:
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Löyly
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 42
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tamperkele

#3125

Viesti Löyly »

Tulipas tänään tosi hyvä mieli kun olin treffeillä. Oli niin mukava ja nätti tyttö että on aivan pakko tavata uudestaan. =)
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 218
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#3126

Viesti Kalle Koskinen »

Tämän vuorokauden puolella lähtee sitten kone kohti Bangkokia. Kun kesä ei tullut minun luo, niin minä sitten menen kesän luo.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 233
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#3127

Viesti Polvi »

Kalle Koskinen kirjoitti: Tämän vuorokauden puolella lähtee sitten kone kohti Bangkokia. Kun kesä ei tullut minun luo, niin minä sitten menen kesän luo.
Hyvää matkaa! :)

Varo tsunameja ;)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

#3128

Viesti Nauses »

Vlad Tepes kirjoitti: Viime viikolla ja tänään olen taas muistanut, että romaanikirjallisuus ei ole vain narsististen tylsimysten tai lapsellisten tarinafriikkien harrastus.

Pitää vaan lukea hyviä kirjoja. Nyt luen Dickin kirjaa The Transmigration of Timothy Archer. Olen vasta hellinyt itseäni kirjan alulla, joten saa nähdä saanko samanlaisia kicksejä lopusta.
Maailmassa on kyllä niin paljon hyviä kirjoja ettei sitä voi käsittääkään, mutta jotenkin ei vaan jaksa tai muista etsiä niitä. Onneksi pikkusiskoni kirjastosta lainaama Karel Capekin Salamanterisota osoittautui ihan loistavaksi ja odotan sille aika yllättävää loppua kun varmaan illalla saan sen luettua. Tietäisiköhän kukaan ovatko Capekin muut kirjat yhtä hyviä? Dickin kirjoja voisi kanssa lukea lisää, ainakin ne kaikki neljä jota olen tähän mennessä lukenut ovat olleet hyviä. Samoin George R.R Martinin Tulen ja jään laulu sarjan voisi lukea loppuun, piristävän epäkliseistä fantasiaa nimestään huolimatta, tykkään erityisesti siitä miten hahmot ovat kaikkea muuta kuin yksiulotteisia. Hassua että fantasiakirjaa voisi kuvailla jopa termillä inhorealistinen.


Edit: Oho tämä ei ollutkaan se "nyt luen" ketju... no onhan se aina mukavaa lukea yllättävän hyvä ja ispiroiva kirja, joten sopii kai tännekin
Erillisyyden harhan pauloissa
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 218
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

#3129

Viesti Kalle Koskinen »

Polvi kirjoitti:
Kalle Koskinen kirjoitti:Tämän vuorokauden puolella lähtee sitten kone kohti Bangkokia. Kun kesä ei tullut minun luo, niin minä sitten menen kesän luo.
Hyvää matkaa! :)

Varo tsunameja ;)
Kiitoksia! Kyllä pidän huolen, etten joudu tsunamin raiskaamaksi. Ainoa pelko enää onkin, että zykloni hiipii yön pimeydessä luokseni ja tekee minulle vasektomian.

Parin päivän päästä olenkin jo varmaan kirjoittamassa Kyrsivään ketjuun siitä kun on kuuma, hiki ja persvako on jatkuvasti märkänä. Onpahan ainakin vaihtelua tälle Iisalmen keleille kun tänäänkin tuli reippaasti lunta. :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 331
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#3130

Viesti Mika »

Kalle, raportoihan! 8)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 336
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#3131

Viesti Elina »

Kalle Koskinen kirjoitti: Tämän vuorokauden puolella lähtee sitten kone kohti Bangkokia. Kun kesä ei tullut minun luo, niin minä sitten menen kesän luo.
Hyvää ja hauskaa ja turvallista matkaa!!! :)
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#3132

Viesti DaNjA »

Sain koiran pennun 2 viikkoa sitten, jota olen haaveillut jo pitemmän ajan ja olen niiiiin onnellinen... :smt049
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 200
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3133

Viesti Paappa »

DaNjA kirjoitti: Sain koiran pennun 2 viikkoa sitten, jota olen haaveillut jo pitemmän ajan ja olen niiiiin onnellinen... :smt049
Kuva olisi kiva :) Eilen juuri tuli vastaan Kultaisen Noutajan pentu, joka meni ulkona hiukan horjuen, töpsyttäen liian suurilla käpälillään. On ne niin söpöjä.

Kohta tulee kesä, pojat lähtevät leireilemään mikä tarkoittaa sitä että vanhemmilla on paljon kahdenkeskistä aikaa ;)

Tämä kuuluisi enemmän mikä naurattaa-ketjuun, mutta liittyy edelliseen asiaan. Sanoin pojalle, että kohta hänellä on mainio tilaisuus protu-leirillä tutustua uusiin ihmisiin. Tähän hän totesi, että miksi pitää aina tutustua uusiin ihmisiin, mikä vika niissä vanhoissa on?! :D
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#3134

Viesti DaNjA »

Paappa kirjoitti:
DaNjA kirjoitti:Sain koiran pennun 2 viikkoa sitten, jota olen haaveillut jo pitemmän ajan ja olen niiiiin onnellinen... :smt049
Kuva olisi kiva :) Eilen juuri tuli vastaan Kultaisen Noutajan pentu, joka meni ulkona hiukan horjuen, töpsyttäen liian suurilla käpälillään. On ne niin söpöjä.
Katsotaanpa osaankohan mie lisätä kuvaa tähän..öö...
Kuva JES! Onnistuimpa :) Tuossa minun Donna Wictoria-Bichon Frise tyttönen, joka täytti eilen 10vk.
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 200
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3135

Viesti Paappa »

Voi hyvänen aika sentään :D :heart:
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 114 kurkkijaa