Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Puhelimista

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Mitä käytät?

Android
30
53%
iOS
11
19%
Blackberry
0
Ei ääniä
Windows
9
16%
Sailfish
1
2%
Symbian
3
5%
Tizen
0
Ei ääniä
Firefox OS
0
Ei ääniä
Ubuntu Touch OS
0
Ei ääniä
muu, mikä?
3
5%
 
Ääniä yhteensä: 57

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 124
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#46

Viesti Mika »

Rakas Siemensini tyhjensi eilen taas oman muistinsa, taisipa olla nyt viides kerta. Siinä meni iso kasa numeroita taasen (ihan tiedoksi monelle teistäkin), SIM-kortille kun ei mahdu kuin tietty määrä numeroita.

Millaista peruspuhelinta suosittelisitte?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Abe Simpson
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1565
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Springfield Retirement Castle

#47

Viesti Abe Simpson »

En nyt tiedä onko Nokian e50 aivan perus-peruspuhelin, mutta uutta näkyy saavan n. 190 euroon. Mulla on sellainen kutina, että tuossa e-sarjassa on kautta linjan työnlaatu pykälän verran parempaa kuin nk. viihdepuhelimissa ja lastentauditkin melko minimissä. Itselläni on e61:nen eikä toistaiseksi ole ollut moitteelle sijaa.

Tuupataan nyt joku linkkikin kyytiin, objektiivisuudesta en osaa sanoa kun en lukenut läpi.

http://www.puhelimeni.fi/uutiset/index.php?itemid=363" onclick="window.open(this.href);return false;
"Pallomerimies on erimies"
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#48

Viesti Elina »

Nokian puhelin sen joka tapauksessa täytyy olla :D Kyllä nämä Siemensit on nyt jo nähty :lol:
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

#49

Viesti Miklu »

Elina kirjoitti: Nokian puhelin sen joka tapauksessa täytyy olla
Samsungia suosittelisin. On komeimmat luurit ja tuntuvat toimvian paremmin. Vikatilastoja tosin ei ole esittää.
Bruce Lee elää!
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#50

Viesti MarkkuT »

Hei mihin Nokian mallistosta katosi se normikokoisen luurin qwerty-ratkaisu? En muista mallia, mutta vähän tuon e50:n näköinen, harmaa puhelin se oli. Kätevästi kääntämällä siitä aukesi ihan mukiinmenevä näppis ja näyttö jäi avatun näppiksen puoliskojen väliin. Oli mun mielestä ihan mahtava systeemi ja ajattelin, että seuraavasta sukupolvesta voisin kinuta itelleni työluurin.
Ain't no one.
Kuvake
Nauses
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1270
Lauteille: Syyskuu 2007

#51

Viesti Nauses »

Kuinka antiikkinen pitää mp3 soittimien olla että se käy paristoilla :D. Tosta kännyjutusta kannattaa varmaan jonnekin erikoistuneemmallekin foorumille tehdä topikki, tai ainakaan minä en ole vuosiin enää muistanut puhelimien malleja tai ominaisuuksia.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#52

Viesti MarkkuT »

Maddoxillakin oli asiaa kyseisestä luurista (en jaksanut kaivaa tuota äsken):

Kuva

Eli malli, jota tarkoitin oli E70.
Ain't no one.
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#53

Viesti Samppa »

MarkkuT kirjoitti: Eli malli, jota tarkoitin oli E70.
Mulla on tämä ollut jonkun puolisen vuotta. Hyvin on toiminut ja oikein tyytyväinen olen ollu luuriin. Tosin aika vähän tulee käytettyä noita eri ominaisuuksia. Näppis on kätevä ja internet surffaus sekä sähköpostien luku onnistuu tarvittaessa.
Kuvake
Magician
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 734
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vorssa
Yhteystiedot:

#54

Viesti Magician »

Koittakaas löytää nykyaikainen puhelin hyvällä akkukestolla...

Taitaa olla niin ettei puhe / mp3 käytössä montaa tuntia taida mennä, että akku on tyhjä.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#55

Viesti MarkkuT »

Samppa kirjoitti: Mulla on tämä ollut jonkun puolisen vuotta. Hyvin on toiminut ja oikein tyytyväinen olen ollu luuriin. Tosin aika vähän tulee käytettyä noita eri ominaisuuksia. Näppis on kätevä ja internet surffaus sekä sähköpostien luku onnistuu tarvittaessa.
Mitä olen kahta käyttäjää seuraillut niin noissa tuntuu olevan jonkin verran jotain ihan ihme vikoja. Sulle on ilmeisesti sattunut hyvä yksilö.

Mutta tuota näppistä ei maddoxi hehkuta turhaan. Mun mielestä on ihme, että sitä ei otettu uusiin malleihin.
Ain't no one.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 37
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#56

Viesti TimoS »

MarkkuT kirjoitti: Mun mielestä on ihme, että sitä ei otettu uusiin malleihin.
Todennäköisesti se johtuu siitä, että halutaan aina tuoda jotain uutta ja tuollaisia puhelimia on jo pari-kolme (ainakin) Nokialta tullut vuosien saatossa
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#57

Viesti MarkkuT »

TimoS kirjoitti:
MarkkuT kirjoitti:Mun mielestä on ihme, että sitä ei otettu uusiin malleihin.
Todennäköisesti se johtuu siitä, että halutaan aina tuoda jotain uutta ja tuollaisia puhelimia on jo pari-kolme (ainakin) Nokialta tullut vuosien saatossa
Joo ruvetaan vaan tekemään neliskanttisia autonrenkaitakin ihan vain, että saadaan jotain uutta. :lol:

Mä luulin, että noita ei ole ollut muita kuin se yksi malli.
Ain't no one.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 124
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#58

Viesti Mika »

Hintaseurannan mukaan tuo E70 on reilusti yli mun budjetin: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/40432" onclick="window.open(this.href);return false;

Abe, kiitos suosituksesta, hintakin on kohtuullisempi: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/46357" onclick="window.open(this.href);return false;
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#59

Viesti Samppa »

MarkkuT kirjoitti: Mitä olen kahta käyttäjää seuraillut niin noissa tuntuu olevan jonkin verran jotain ihan ihme vikoja. Sulle on ilmeisesti sattunut hyvä yksilö.
Juu perinteistä Nokiaa. Edellinen 6680 teki sitten aluksi kaikki ihme temput mutta laiskana kun en sitä huollattanut, alkoi loppujen lopuksi toimia paremmin kuin uutena. Edes softaa ei tullut päivitettyä :D No alkuperäsellä softalla tämäkin. Uskaltaskohan oikein päivittää, kun tuli nyt mieleen, vai alkaako ilmetä vikoja.
Kuvake
Ilkkal
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 129
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#60

Viesti Ilkkal »

Itsellä on LG311 (läppäpuhelin). Ainoa miinus on oikeastaan se, että kannessa olevia MP3-soittimen nappeja ei saa lukittua mistään. Tuon hinta taitaa olla 260e, 3G, datakaapeli, bluetooth, kamera ja muut nykypäivän lelut löytyvät. Jos sinulla on DNA:n liittymä, niin saat tuon puhelimen 129e (tai ainakin itse sain).
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa