Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

iPhone, seuraava puhelimeni :)

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

iPhone, seuraava puhelimeni :)

#1

Viesti Rami Niemi »

Juu tämä hööni on kyl seuraava puhelinmalli toivottavasti :)
" onclick="window.open(this.href);return false; ... er&search=
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#2

Viesti riku »

Taisi toimia vain yhdellä Jenkkilän verkko-operaattorilla tällä hetkellä, sinä Apple-fani ;)

Riku Ylönen
-Niin, minulla ei muuten ole minkäänsortin kännykkää-
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#3

Viesti TimoS »

Sinällänsä mielenkiintoinen puhelin, ei siinä mitään. Nuo puhelimen tekniset tiedot ovat vielä pikkuisen puutteellisen oloiset vaan, olisin kaivannut muutamaa lisätietoa, mutta kaippa ne vielä selviävät. Muutama puute joita itse näen tuossa:
  • ei toimi 3G verkoissa. Tämä ei ole sinällänsä vakava puute monille ihmisille, mutta sulkee joitain käyttötarkoituksia pois
  • kamera vain 2 megapikseliä. Se alkaa olemaan nykyään jo aika vähän tuon tasoisessa puhelimessa
Tän päivän Hesarissa oli juttua tuosta ja toimittaja totesi, että antaa Apple pikkusen turhan paljon aikaa kilpailijoille tehdä vastaisku, koska tuo tulee Euroopan markkinoille nähtävästi vasta loppuvuodesta ja Aasian markkinoille vasta joskus ensi vuonna. Se on oikeastikin aika hidasta. Lisäksi Apple tulee erittäin tiukasti kilpailluille markkinoille.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
bob
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1145
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Nummela

#4

Viesti bob »

TimoS kirjoitti: [*] kamera vain 2 megapikseliä. Se alkaa olemaan nykyään jo aika vähän tuon tasoisessa puhelimessa[/list]
Mielestäni tuosta ei olisi mitään haittaa, jos CCD:kenno olisi riittävän laadukas (yleensä siis riittävän iso). 2 Mpikseliä on kuitenkin 2000x1000 kuva ja kukapa semmosia kännykällä kattelee. Tai etes internetillä.

Hauskan oloinen peli, Ciscohan vaan oli eri mieltä tuosta nimestä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007011 ... 3_uu.shtml.
Kimura No Mae Ni Kimura Nashi. Kimura No Ato Ni Kimura Nashi.

"Yeah, it's my life. But at least it's half over." - Al Bundy
Kuvake
Cuculcan
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1100
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#5

Viesti Cuculcan »

http://www.finlandforthought.net/2007/0" onclick="window.open(this.href);return false; ... ew-iphone/

http://www.engadget.com/2007/01/09/the-" onclick="window.open(this.href);return false; ... martphone/
)) << >> ((
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#6

Viesti JanneM »

SIkäli mikäli tuo on ihan toimiva peli, niin hintakaan ei ollut ihan suolanen. $499
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#7

Viesti Polvi »

JanneM kirjoitti: SIkäli mikäli tuo on ihan toimiva peli, niin hintakaan ei ollut ihan suolanen. $499
Kuulemma lähtee tuolla hinnalla, jos ottaa kahden vuoden operaattoridiilin mukaan. (Which is not nice)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#8

Viesti TimoS »

Polvi kirjoitti: Kuulemma lähtee tuolla hinnalla, jos ottaa kahden vuoden operaattoridiilin mukaan. (Which is not nice)
Niin siis ainoa keino saada tuo tällä hetkellä on nimenomaan tuo operaattoridiili
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#9

Viesti DaNjA »

tuo kännykkä ei kyllä minun suosiota saanut...
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
MJR
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 120
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Muonio

#10

Viesti MJR »

DaNjA kirjoitti: tuo kännykkä ei kyllä minun suosiota saanut...
Eipä kummemmin minunkaan. Mitähän tuosta nyt sanois.
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#11

Viesti DaNjA »

tkd-90 kirjoitti:
DaNjA kirjoitti:tuo kännykkä ei kyllä minun suosiota saanut...
Eipä kummemmin minunkaan. Mitähän tuosta nyt sanois.
Uusi, siisti, mutta ei minun makuun...
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Joni Samanen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 698
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: Raisio

#12

Viesti Joni Samanen »

http://www.tuaw.com/2007/01/10/apple-vp" onclick="window.open(this.href);return false; ... hone-apps/
ike the iPod, it will not have a public API and open development. This confirms what Dan posted earlier today about no user-installable apps.
Jaa-a, uskon että kilpailijoilta tulee vielä jotain parempaa.
Minä ainakin odotan.
-Joni Samanen-
Kuvake
f-e
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 391
Lauteille: Kesäkuu 2005

#13

Viesti f-e »

TimoS kirjoitti:
Polvi kirjoitti:Kuulemma lähtee tuolla hinnalla, jos ottaa kahden vuoden operaattoridiilin mukaan. (Which is not nice)
Niin siis ainoa keino saada tuo tällä hetkellä on nimenomaan tuo operaattoridiili
jos nyt viilataan pilkkua niin tuota puhelinta ei ole mahdollista saada tällä hetkellä... ;)
apple kirjoitti: This device has not been authorized as required by the rules of the Federal Communications Commission. This device is not, and may not be, offered for sale or lease, or sold or leased, until authorization is obtained.
mut joo, lattetukat on mehut reisillä vaikka puhelin on keskeneräinen, tulee myyntiin aikasintaan puolen vuoden päästä, ei ole tyyppihyväksytty ja nimeen ei ole oikeuksia... :D (tänne tarvitaan joku lammashymiö)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#14

Viesti TimoS »

f-e kirjoitti: mut joo, lattetukat on mehut reisillä vaikka puhelin on keskeneräinen, tulee myyntiin aikasintaan puolen vuoden päästä, ei ole tyyppihyväksytty ja nimeen ei ole oikeuksia... :D (tänne tarvitaan joku lammashymiö)
Joo, ehdottomasti näin. Itsekin olen "hieman" hymyillyt noille kommenteille mitä puhelimesta olen lukenut. Meininki on kuin jossain hurmoshenkisessä uskonnollisessa tilaisuudessa, jossa Apple on jumala ja Steve Jobs hänen profeettansa :D Totuushan on, että (juuri) kukaan ei ole vielä sitä päässyt itse kokeilemaan, on vain demo
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#15

Viesti Jussi Häkkinen »

Kuva


iPhone ei toistaiseksi näyttänyt puhelimelta, jollaista tarvitsen. Minulle hyvä puhelinnäppäimistö on tärkeä juttu - kirjoitan isohkon osan tekstiviesteistäni sen kummemmin ruutua vilkuilematta (ja ilman tekstinsyöttöautomaatiota jne.), joten peukalon alla on hyvä tuntua jotain indeksiä.

Muutenkin...no, 2. tai 3. sukupolven iPhone voi sitten jo kiinnostaa. Nyt julkistettu ei.

Sinällään uskon käytettävyyden muuten olevan kunnossa. Apple yleensäkin osaa hommansa, mikäli puhutaan designistä ja UI:stä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 129 kurkkijaa