Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suosikkisarjat?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 433
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suosikkisarjat?

#1276

Viesti Mika »

Se on harmi, että menneisyyden tai ainakin menneisyyden haamut mitä ilmeisimmin lakkauttivat niinkin kovan tason sarjan kuin House of Cards on ollut, mutta ymmärtäähän tuon.
Filming on the upcoming sixth and final season of Netflix’s Washington D.C.-set drama House of Cards has been suspended indefinitely. Cast and crew of the MRC-produced series were told of the shutdown this morning.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 162
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Suosikkisarjat?

#1277

Viesti Lasse Candé »

No hyvä että lopetin sarjan katsomisen sen Putin-hommelin jälkeen... Vai tulikohan Underwoodista juuri pressa... Vai olivatkohan nämä sama tuotantokausi...
Joka tapauksessa kolme tai neljä kautta taisin katsoa.

Mutta tuollainen kyllä ärsyttää että taide joutuu kärsimään. Tietyssä mielessä kokisin oloni katsojana petetyksi jos sarja päättyisi tuollaiseen episodiin, vaikka stooria riittäisi.

Toisaalta, enpä oikein keksi kuinka muutenkaan asia voisi mennä.



Walking Dead ei ole antanut mitään nyt kun olen nämä kaksi jaksoa katsonut.

Katsoin vähän aikaa sitten edellisen kauden viimeisen jakson uusintana ja sitten sen keskusteluohjelman. Siinä joku sarjan pomo uhosi että ensimmäiset neljä jaksoa tulevat olemaan todella kovaa meininkiä. Ajattelin silloin, että "sanoiks toi just että tuleva kausi muuttuu ihan passkaksi neljän jakson jälkeen?" Nyt taas ajattelen että jos tämä randompaukuttelu, millä ei näytä olevan mitään selkeää juonellista päämäärää on sitä kovaa meininkiä, niin mitä roskaa sieltä on tulossa myöhemmin? Ei siinä, pakkohan se on ymmärtää että tämä taistelu ei voi olla ihan pienikään, mutta ei tässä kyllä nyt olla lähelläkään tämän sarjan suurimmissa loistohetkissä.



True Detectiven tokaa kautta olen nauhoittanut varastoon Yleltä. Jos sitten katsoisi putkeen hieman enemmän. Oli se ensimmäinen kuitenkin riittävän hyvä, vaikka minä en siihen ylihypetykseen lähtenytkään mukaan, mikäli ette muista koko ketjua ulkoa.



12 Apinaa ehti alkaa jo kauan ennen kuin mä hokasin, niin se loppui osaltani ykköskauteen. Ellen sitten bongaa sitä hetkeä kun kakkoskauden uusinnat alkavat. Ei mikään maailman paras sarja, mutta tiirailin, kun kerran päädyin tiirailemaan. En suosittele kellekään. Lisättäköön että pidän sitä hitusen leffan raiskaamisena enkä oikeastaan edes hitusen.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Suosikkisarjat?

#1278

Viesti TimoS »

Lasse Candé kirjoitti:Lisättäköön että pidän sitä hitusen leffan raiskaamisena enkä oikeastaan edes hitusen.
Se elokuva kun oli yksi niistä harvoista, joita katsoessa tuli mieleen, että taidan lähteä kesken pois, niin tuo voi olla jopa kehu :-8
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 162
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Suosikkisarjat?

#1279

Viesti Lasse Candé »

L O L, validi mielipide, vaikka en jaakaan. :D
En muuten usko, että tapa miten sarja vie settiä eri suuntiin pelastaisi tarinaa sinun silmissäsi. :)
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Suosikkisarjat?

#1280

Viesti TimoS »

Okei. Vaikka meneekin jo aiheen vierestä, minua elokuvassa häiritsi eniten (muistaakseni) näyttelijäsuoritukset. Tarinakin oli muistaakseni jotenkin typerä, jopa scifi-elokuvaksi. Kuvaus oli muistaakseni hienoa :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 1612
Lauteille: Helmikuu 2006

Suosikkisarjat?

#1281

Viesti Kerkko »

Mulla on Walking deadista vähän kahtalaiset tunnelmat. Toisaalta Negan on tuonut siihen kiinnostavuutta, koska on niin hyvä hahmo/näyttelijä. Kohtaukset, joissa hän on mukana imevät mukaansa. Mutta voi perkele niitä palopuheita ja tunnelmoivia lähikuvia kasvoista ja muuta vastaavaa. Ja viime jaksossa tuo paikasta toiseen pomppiva räiskintä ärsytti myös. Mutta ainakin toistaiseksi sarja on vielä minusta ihan kiinnostava monista heikkouksistaan ja hahmojen typeristä ratkaisuista huolimatta.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 263
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Suosikkisarjat?

#1282

Viesti AlexMachine »

Stranger things 2 tuli katsottua läpi. Olihan se kaikessa korniudessaankin hyvä. Varsinkin jos ollut nuori 80-luvulla.
Uskomattoman hienosti visuaalisesti ja musiikin kautta päästy ajan henkeen, sekä lukemattomat viittaukset sen ajan populaarikulttuuriin. Pari lapsinäyttelijöistä veti ihan hiuken roolin.
The beatings will continue until morale improves.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 162
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Suosikkisarjat?

#1283

Viesti Lasse Candé »

Piti ihan googlata että oliko kyseessä leffa kun nimi näytti siltä, mutta se 2 siis viittasi nähtävästi tuotantokauteen. :)



Kerkko,

Itse en suoraan sanottuna tarkalleen tiedä miksi katson Walking Deadia. Ehkä se on kaltaiselleni se Putous, mikä pitää tiirailla ihan vain, jotta tietää mihin kaikki coolit ihmiset viittaavat?

Mutta kai siinä jotakin hyvääkin on. Jokin tietynlainen ahdistusvire siinä on kyllä ihan omanlaisensa. Ehkä olen koukussa siihen? Tai sitten se on tosiaankin ihan kiinnostava heikkouksistaan huolimatta, eli "riittävän hyvä".

On tietenkin niinkin, että tähän saakka jaksellut katsoja on tottunut hahmoihin.

Juu, en minä sen katsomista lopeta ainakaan vielä. Olen mieluummin se tyyppi joka haukkuu passkaksi ja silti katsoo aina. :D
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 47
Viestit: 11111
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Suosikkisarjat?

#1284

Viesti flammee »

Lasse Candé kirjoitti: Walking Dead ei ole antanut mitään nyt kun olen nämä kaksi jaksoa katsonut.

Katsoin vähän aikaa sitten edellisen kauden viimeisen jakson uusintana ja sitten sen keskusteluohjelman. Siinä joku sarjan pomo uhosi että ensimmäiset neljä jaksoa tulevat olemaan todella kovaa meininkiä. Ajattelin silloin, että "sanoiks toi just että tuleva kausi muuttuu ihan passkaksi neljän jakson jälkeen?" Nyt taas ajattelen että jos tämä randompaukuttelu, millä ei näytä olevan mitään selkeää juonellista päämäärää on sitä kovaa meininkiä, niin mitä roskaa sieltä on tulossa myöhemmin? Ei siinä, pakkohan se on ymmärtää että tämä taistelu ei voi olla ihan pienikään, mutta ei tässä kyllä nyt olla lähelläkään tämän sarjan suurimmissa loistohetkissä.
Walking deadissa voi olla käynnissä sellanen suvantovaihe, joka pohjustaa isompaa juttua. Esimerkiksi battlestar galacticassa tällainen oli kolmoskauden kolme ensimmäistä jaksoa, vähän sellasta tylsää valmisteluvaihetta (planeetalla cylonien vallan alaisina kärvistelyä) ja sitten nelosjaksossa pärähti kunnolla.. Suvantovaiheiden avulla huipennukset ovat isompia. Tosin voihan se olla ettei mitään suvantoa ole menossa vaan se nyt vaan on tollanen. :niinpa:
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 162
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Suosikkisarjat?

#1285

Viesti Lasse Candé »

Joo, sota on aina juonellinen siivousmahdollisuus. Nähtäväksi jää, minkälaiset olosuhteet vallitsevat sen jälkeen. Tää Saviors-juttu lienee suurin ja merkittävin juttu koko sarjassa koskaan ja siksi se pitäisi jättää kohta taakseen tehokkaasti ja löytää uutta tilalle.

Olisi tietenkin myös hyvä, jos alkaisi taas tuntua että zombiet ovat se uhka eikä että ne on sellaisia vähän hassuja otuksia joita näkyy vain silloin kun halutaan tai kun ei muuta keksitä. Mutta ehkä ne alkaa jo olemaan niin heikossa hapessa ettei niistä tarvitse välittää. :D
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 162
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Suosikkisarjat?

#1286

Viesti Lasse Candé »

No nyt on tosidekkarista kolme jaksoa tokasta kaudesta katsottuna ja alkaa näyttää paljon paremmalta kuin mitä pelkäsin. Huomenna tulee neljäs ja Areenalla saattaa olla hyvällä säkällä kaikki.

Tekikös Mika aikoinaan päätöksen olla katsomatta tätä kautta ja miten kävi?

Muistelen ekaa kautta hehkuttaneiden olleen pettyneitä tähän, mutta itse taas olin siihen, koska ei vastannut hehkutusta. Pelkkää tyylittelyä lähinnä ja aika köyhä stoori.

Tässä taas vähintään monipuoliset sosiaaliset kuviot ja hyvät päähahmot. Ziisus, mä tykkäsin siitä sen naispoliisin esittelykohtauksesta ja kuinka sillä rakennetaan hahmoa. Ilmeisimmin olisi halunnut vähän aremmalta mieheltä peppuun, eli kyseessä astetta kovempi mimmi joka tietää mitä tahtoo ja on valmis menemään pitkälle. Taidetta, vaikkakin melko ilmeistä meininkiä. :lol:

Kuva

Loistava näyttelijä noin muutenkin.
Kun sanoin että hyvät päähahmot, niin varsinkin siis tämä ja Vince Vaughnin pahis. Olin vähän että missäs Ben Stiller, Owen Wilson ja muu Frat Pack, mutta toisaalta Vaughnin anti on usein komedioissakin ikäänkuin se normaali hahmo eikä se komediameininki silleen paista. Ja tässä vetää kyllä kovaa roolisuoritusta, mikä ei tietenkään yllätä vakavammin ajateltuna yhtään. Oli vain outo hetki kun alkumusat lähti pauhaamaan ja sen naama tuli ruutuun. :D

Ja sitten tämä viiksivallu näyttää edustavan sitä spurguilumeininkiä mitä ekassa kaudessa oli. Hyvä että tajusivat että oikeastaan sellaisen katsominen on lähinnä rasittavaa ja tällä kertaa ei ehkä ole ihan pakko glorifioida tätä. Kun asiaa ajattelee, tämä älyttömän pätevän spurgun idea varmaan hankasi eniten vastaan siinä ekassa kaudessa, kun en ole enää 16v.

Mutta siis tämä näyttää lupaavalta ainakin vielä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 433
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suosikkisarjat?

#1287

Viesti Mika »

Tulihan se toinenkin kausi katsottua, kun se on yhteisiä sarjojamme. Muuten se olisi jäänyt katsomatta. True Detective ei oikein ole minun makuuni.

Designated Survivorin toinen kausi jatkaa siitä mihin ensimmäinen jäi. Tämä on minulle sellainen välipalasarja noiden kovempien sarjojen ohessa. Hyvin sarja on tehty.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 263
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Suosikkisarjat?

#1288

Viesti AlexMachine »

Marvelin Punisher saa ensi-illan 17.11 Netflixillä. Tätä on odotettu siitä asti kun Punisher vieraili Daredevilin 2. kaudella.
Punisher Daredevilille:
"You hit them and they get back up, I hit them and they stay down."
The beatings will continue until morale improves.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 38
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Suosikkisarjat?

#1289

Viesti katar »

:D :) :jepa: :jepa: Jee, uusi tv ja dna hub (meni vähän mainoksen puolelle... sori), niin voi katsoa kanavapaketin c-more mikä lie tv-kirjastosta vihdoin Game of Thrones-sarjan 7.kautta! :rock: JEEEE!
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 263
Viestit: 6424
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Suosikkisarjat?

#1290

Viesti AlexMachine »

HBOlla pyörivä Liar yllätti. En tiennyt mitään etukäteen sarjasta (luulin sitä Amerikkalaiseksi), mutta pääsi yllättämään positiivisesti. No ainakin ensimmäisen jakson perusteella.
Toinen mikä menee katseluun on Rellik, myös HBOlla. BBC tuotantoa joten tiettyä laatua on odotettavissa.
Muutenkin nostan hattua Briteille, osaavat todella hyvin käsikirjoittaa ja tuottaa tietyn tyyppisiä jännityssarjoja.
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa