Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Suosikkisarjat?
Valvoja: Valvoja
- AlexMachine
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 263
- Viestit: 6443
- Lauteille: Elokuu 2006
- Paikkakunta: Vaasa
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Suosikkisarjat?
Justified menee kyllä korkealle top 10 listalla. Lisäksi onnistuivat siinä missä moni sarja ei, nimittäin osasivat lopettaa ajoissa ja ennen kaikkea hyvin.
The beatings will continue until morale improves.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 436
- Viestit: 93960
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Suosikkisarjat?
Yhdyn. Justified on yksi parhaista sarjoista. Muistelen sitä lämmöllä.
Justified-sarjan Dewey Crowe on huippuluokan sivuosa. Sama sälli on hyvässä roolissa Secret City -sarjan transvestiittina. Tykkään sarjasta.
https://www.youtube.com/watch?v=o2R-DPhzfFY
Justified-sarjan Dewey Crowe on huippuluokan sivuosa. Sama sälli on hyvässä roolissa Secret City -sarjan transvestiittina. Tykkään sarjasta.
https://www.youtube.com/watch?v=o2R-DPhzfFY
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 436
- Viestit: 93960
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Suosikkisarjat?
Listaan taas vähän niin muistan itsekin paremmin, mitkä sarjat ovat vielä kesken.
- Better Call Saul
- Berlin Station
- Billions
- Black Mirror
- Broadchurch
- Cleverman
- Colony
- Designated Survivor
- Doctor Foster
- Engrenages
- Fargo
- Fauda
- Game Of Thrones
- Good Girls
- Happy Valley
- Homeland
- House Of Cards
- Humans
- Ingobernable
- Iron Fist
- Jordskott
- Killing Eve
- Line Of Duty
- Lucifer
- Marcella
- Marseille
- Mindhunter
- Modern Family
- Mr. Robot
- Nobel
- Okkupert
- Ozark
- Power
- Residue
- Room 104
- Secret City
- Shooter
- Shut Eye
- Snowfall
- Sorjonen
- Springfloden
- Startup
- Suits
- The Affair
- The Blacklist
- The Code
- True Detective
- Westworld
- White Gold
- You Me Her
- AlexMachine
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 263
- Viestit: 6443
- Lauteille: Elokuu 2006
- Paikkakunta: Vaasa
- Etulaji: Nyrkkeily
- Sivulajit: Sra, IDPA
- Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima
Suosikkisarjat?
Hyvä lista. Pari piti lisätä omallekin katselulistalle.
The beatings will continue until morale improves.
Suosikkisarjat?
Meillä taitaa aika mennä vähän eri asioihin. Tuosta listasta Game of thrones ja Lucifer kesken, mitään muuta en oo nähnyt jaksoakaan. Lucifer tuntui vähän alkamaan toistamaan itseään, joten sitä en varmaan jaksa enää seurata. Orange is the new black on myös kesken, mutta sitäkään en oo katsonut kuukausiin. 2 jaksoa GoT:a katsomatta. Mitäs suosittelisit, kun aikaa on vain yhteen?Mika kirjoitti: ↑heinä 17, 2018, 09.43 Listaan taas vähän niin muistan itsekin paremmin, mitkä sarjat ovat vielä kesken.
- Better Call Saul
- Berlin Station
- Billions
- Black Mirror
- Broadchurch
- Cleverman
- Colony
- Designated Survivor
- Doctor Foster
- Engrenages
- Fargo
- Fauda
- Game Of Thrones
- Good Girls
- Happy Valley
- Homeland
- House Of Cards
- Humans
- Ingobernable
- Iron Fist
- Jordskott
- Killing Eve
- Line Of Duty
- Lucifer
- Marcella
- Marseille
- Mindhunter
- Modern Family
- Mr. Robot
- Nobel
- Okkupert
- Ozark
- Power
- Residue
- Room 104
- Secret City
- Shooter
- Shut Eye
- Snowfall
- Sorjonen
- Springfloden
- Startup
- Suits
- The Affair
- The Blacklist
- The Code
- True Detective
- Westworld
- White Gold
- You Me Her
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 62
- Viestit: 16107
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 436
- Viestit: 93960
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Suosikkisarjat?
Tuo lista on vain pisara meressä TV-sarjojen tarjonnassa. Ja Jarppa, kyllä, aikamme jakaantuu melko eri tavoin ihan vapaa-ajan velvollisuuksienkin osalta.
Osaa noista olen viimeksi katsellut vuonna 2016. Pidän listaa hengissä varmuuden varalta. Koska tällaisena huippulämpimänä kesänä vietän varsin vähän aikaa television tai Internetin parissa ja koska olen koko syksyn pitkälti viikonloppujakin myöden myynyt, melkein väkisinkin tuosta karisee osa pois tai jää jonnekin hamaan tulevaisuuteen (jolloin ne eivät ehkä ihan senkään takia enää kiinnosta). Aiemmin joka toinen viikonloppu minulla oli aikaa katsella sarjoja, ja onhan viikonlopussa tunteja, kun ei juokse radalla.
Lucifer on ollut minulle sellainen hauska välisarja. Esimerkiksi ja varsinkin Homeland on niin intensiivinen sarja, ettei sellaista voi katsella säännöllisesti. Kun olen iltaisin väsyneenä saapunut töistä kotiin, on esimerkiksi Lucifer ollut hyvä tapa nollata aivot ja tuuditella uneen.
Jarppa, Game Of Thronesiin ei oikein voi verrata mitään muuta sarjaa, joten jos mainitsisit pari muuta mieleistäsi sarjaa, voisin varmaan jotakin suositella. Kaikki sarjat tuolla listallani ovat mieleisiäni, joskin siis joukossa on muutama kevyempi sarja tasapainon vuoksi. Pitäisin silti [mention]AlexMachine[/mention]a Potkun TV-sarja-asiantuntijana. Hänen viesteistään ja linkeistään minä olen suurimman osan noista löytänyt.
Osaa noista olen viimeksi katsellut vuonna 2016. Pidän listaa hengissä varmuuden varalta. Koska tällaisena huippulämpimänä kesänä vietän varsin vähän aikaa television tai Internetin parissa ja koska olen koko syksyn pitkälti viikonloppujakin myöden myynyt, melkein väkisinkin tuosta karisee osa pois tai jää jonnekin hamaan tulevaisuuteen (jolloin ne eivät ehkä ihan senkään takia enää kiinnosta). Aiemmin joka toinen viikonloppu minulla oli aikaa katsella sarjoja, ja onhan viikonlopussa tunteja, kun ei juokse radalla.
Lucifer on ollut minulle sellainen hauska välisarja. Esimerkiksi ja varsinkin Homeland on niin intensiivinen sarja, ettei sellaista voi katsella säännöllisesti. Kun olen iltaisin väsyneenä saapunut töistä kotiin, on esimerkiksi Lucifer ollut hyvä tapa nollata aivot ja tuuditella uneen.
Jarppa, Game Of Thronesiin ei oikein voi verrata mitään muuta sarjaa, joten jos mainitsisit pari muuta mieleistäsi sarjaa, voisin varmaan jotakin suositella. Kaikki sarjat tuolla listallani ovat mieleisiäni, joskin siis joukossa on muutama kevyempi sarja tasapainon vuoksi. Pitäisin silti [mention]AlexMachine[/mention]a Potkun TV-sarja-asiantuntijana. Hänen viesteistään ja linkeistään minä olen suurimman osan noista löytänyt.
- TimoS
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 31
- Viestit: 23358
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Hesa
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
- Yhteystiedot:
Suosikkisarjat?
Pitää varmaan katsoa tätä Sacha Baron Cohenin uusinta
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
Karate wa kunshi no bugei
-
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 40
- Viestit: 2049
- Lauteille: Tammikuu 2008
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: Thainyrkkeily
- Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily
Suosikkisarjat?
Mä niin kaipailen joitain jo poistuneita sarjoja, kuten ER mikä oliks se Ensiapu suomeksi? Todella hyvä, ei tosin ehkä ihan realistinen, ei siellä ensiavussa varmaan ihan noin paljon draamaa riitä. Monta staraa on siitä sarjasta noussut isolle kankaalle; George Clooney ehkä isoin, mutta myös Noah Wyle, Maura Tierney, Goran Visnjic, Julianna Margulies ja vaikka kuinka moni muu.
Toinen mitä ikävöin yhä edelleen on China Beach. Se oli julmetun hyvä sarja, voi kun tulis siitä uusinta kaikkien höpöuusintojen sijaan...
Toinen mitä ikävöin yhä edelleen on China Beach. Se oli julmetun hyvä sarja, voi kun tulis siitä uusinta kaikkien höpöuusintojen sijaan...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
-
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 4155
- Lauteille: Helmikuu 2005
- Paikkakunta: Lohja
Suosikkisarjat?
Totta, paljon on hyviä sarjoja joita katsoisi mielellään uudestaan. Tosin osa aikanaan hyvistä sarjoista on sellaisia, että en varmaan edes haluaisi katsoa uusintana, koska pelkään että aika on kullannut muistot ja aika on ajanut niiden ohi. Yksi tällaisista sarjoista on Hill Street Blues; kaikkien aikojen toiseksi paras poliisisarja. Tämähän on tullutkin uusintana, mutta jätin tietoisesti katsomatta. Sitten kaikkien aikojen paras poliisisarja, Reinikainen, taas on kestänyt hyvin aikaa ja olen sen katsonut moneen kertaan.
Seppo Vesala
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
-
- sääreenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 5
- Viestit: 67
- Lauteille: Joulukuu 2014
- Etulaji: Vapaaottelu
- Sivulajit: Lukkopaini, potkunyrkkeily
- Takalajit: Practical wing chug kung fu
Suosikkisarjat?
Peaky Blinders
Nyt on pakko antaa iso käsi tälle sarjalle. Olisi suorastaan rikollista olla suosittelematta tätä muille, toivottavasti joku tämän tätä kautta löytää.
Sarja perustuu 1920 luvun - Birminghamiin ja kertoo rikollisjengistä. Juoni ei ole mitenkään erikoinen, mutta ei huonokaan. Sarja on tehty uskomattoman hyvin visuaalisesti, hahmoiltansa ja muutenkin. En vaan voinut lopettaa katsomista ja ahmein kerralla kaiken mitä netflixistä löytyi.
Tämä on omalla top3 listalla, gotin ja breaking badin kanssa. Pitkästä aikaa löytyi huippusarja.
Nyt on pakko antaa iso käsi tälle sarjalle. Olisi suorastaan rikollista olla suosittelematta tätä muille, toivottavasti joku tämän tätä kautta löytää.
Sarja perustuu 1920 luvun - Birminghamiin ja kertoo rikollisjengistä. Juoni ei ole mitenkään erikoinen, mutta ei huonokaan. Sarja on tehty uskomattoman hyvin visuaalisesti, hahmoiltansa ja muutenkin. En vaan voinut lopettaa katsomista ja ahmein kerralla kaiken mitä netflixistä löytyi.
Tämä on omalla top3 listalla, gotin ja breaking badin kanssa. Pitkästä aikaa löytyi huippusarja.
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 62
- Viestit: 16107
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Suosikkisarjat?
Kyllä.
Peaky Blinders on huokeasti parhaita näkemiäni sarjoja, ja vielä aivan jokatavalla.
Myös se NickCave-voodoo on aivan järkky päällesilaus.
Vertautuu mukavasti siihen jenkkiversioon, Boardwalk Empire'en. Joka oli isolla rahalla ja kovilla tekijöillä ladattu ja niinikään nautittava.
Mutta Blinders on ilkeämpi.
Jos vanhoja sarjoja muistellaan niin ylittämätön on Auf Wiedersehen, Pet.
Niistä hahmoista oikeen välitti ja tapahtumissa oli rauhallinen rytmi.
Samojen tekijöitten antiikkisarja Lovejoy oli myös kauhean mukavanrauhallinen.
Ja onhan se pääosamies Ian McShane aivan pirun hyvä keskiö, rento ja varma.
Peaky Blinders on huokeasti parhaita näkemiäni sarjoja, ja vielä aivan jokatavalla.
Myös se NickCave-voodoo on aivan järkky päällesilaus.
Vertautuu mukavasti siihen jenkkiversioon, Boardwalk Empire'en. Joka oli isolla rahalla ja kovilla tekijöillä ladattu ja niinikään nautittava.
Mutta Blinders on ilkeämpi.
Jos vanhoja sarjoja muistellaan niin ylittämätön on Auf Wiedersehen, Pet.
Niistä hahmoista oikeen välitti ja tapahtumissa oli rauhallinen rytmi.
Samojen tekijöitten antiikkisarja Lovejoy oli myös kauhean mukavanrauhallinen.
Ja onhan se pääosamies Ian McShane aivan pirun hyvä keskiö, rento ja varma.
Suosikkisarjat?
Heh, muistellaan vaan, tämä tuli tänä aamuna mieleen, kun vaimo kertoi ikäviä uutisia: Pokka pitää -uusinnat loppuu (taas), telkkarista ei tule siis (Avaraa luontoa lukuunottamatta) mitään katsottavaa. Kirosin vastaukseksi, että toivottavasti edes Näkemiin vaan, muru uusitaan taas kohta.Kari Aittomäki kirjoitti: ↑heinä 27, 2018, 02.10 Jos vanhoja sarjoja muistellaan niin ylittämätön on Auf Wiedersehen, Pet.
Niistä hahmoista oikeen välitti ja tapahtumissa oli rauhallinen rytmi.
Sarjan eka kausi oli loistava, toka oikein hyvä ja 2000-luvulla jatkot jo lipsuivat väärille raiteille. Aivan mahtava sarja.
-
Netflixistä voi suositella pienellä varauksella matkailusarjaa Makaaberit matkakohteet (Dark Tourist).
Alkupään jaksoissa pyöritään mm. Fukushimassa, vampyyrien synttäreillä... Välillä tilanteet vaikuttavat lavastetuilta, sen verran outoa hörhöä on liikkeellä. Mieleenpainuvin oli turistikierroksia vetävä Pablo Escobarin tappaja 'Popeye', joka on tunnustanut reilu 300 murhaa, mukaanlukien oma tyttöystävä. Hieman pelottava kaveri.
Toimittaja on myös outo, vetää jotain köyhän miehen Louis Theroux -roolia, ulkonäköä ja ilmeitä myöten. Välillä kuitenkin lipsahtaa - heppu urpoilee niin pahasti, että katsoja kokee myötähäpeää.
Suosikkisarjat?
TV kutonen Löytöretki tuntemattomaan on ollut ihan ok sarja ja uusin jakso tapahtuu japanissa ja haetaan mystistä samuraimiekkaa, oli kiinnostava juttu ja tulee vielä uusintan tv 6 ensi yönä 2. 30 ja uudestaan lauanataina kello 19.00 myös sunnuntaina ja maanantaina tulee vielä uusinta.
Kannattaa katsoa.
Kannattaa katsoa.
Magamies
- Kari Aittomäki
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 62
- Viestit: 16107
- Lauteille: Helmikuu 2006
- Paikkakunta: Kokkola
Suosikkisarjat?
Mä tajusin juuri tässä että miksi tykkään ja entykkää tosta Doc Martinista, arkisin viideltä ykköseltä..
Se on enimmin sellasta tekemällä tehtyä arjen draamaa, kun ei vaan suju ja stressia pukkaa.
Mutta hahmot on viitseliäästi rakennettuja ja se tapahtumakenttä on kerrassaan mukava.
Varsinainen koukutus on sen mekaanisen lääketieteen nerokkaan edustajan hiljattainen muuttuminen healeriksi, parantajaksi.
Semmonen hiljainen lämpö.
JOS mä pääsisin käskirjottaan tollasta sarjaa, olisin laittanut sinne jonku puolittain pyhänmiehen kirkkoherran rooliin ja rakentanut episodeja kahden erilaisen mutta samanlaisen maailmankatsomuksen välille. Vastapari on varsin mehukas kerronnan jenka.
Jos kekä (tuskin kekään) on tutustunut Giovanni Guareschin tarinointiin niin siinä ois esikuvaa.
Kun järeä katolinen pappi Don Camillo ja yhtä järeä kommunistipormestari Peppone iskee yhteen, yhdessä, ikuisen Po-joen varrella.
Se on enimmin sellasta tekemällä tehtyä arjen draamaa, kun ei vaan suju ja stressia pukkaa.
Mutta hahmot on viitseliäästi rakennettuja ja se tapahtumakenttä on kerrassaan mukava.
Varsinainen koukutus on sen mekaanisen lääketieteen nerokkaan edustajan hiljattainen muuttuminen healeriksi, parantajaksi.
Semmonen hiljainen lämpö.
JOS mä pääsisin käskirjottaan tollasta sarjaa, olisin laittanut sinne jonku puolittain pyhänmiehen kirkkoherran rooliin ja rakentanut episodeja kahden erilaisen mutta samanlaisen maailmankatsomuksen välille. Vastapari on varsin mehukas kerronnan jenka.
Jos kekä (tuskin kekään) on tutustunut Giovanni Guareschin tarinointiin niin siinä ois esikuvaa.
Kun järeä katolinen pappi Don Camillo ja yhtä järeä kommunistipormestari Peppone iskee yhteen, yhdessä, ikuisen Po-joen varrella.
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 122 kurkkijaa