Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Vessakäyttäytymistä

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vessapöntön kansi - jääkö ylös vai laitatko kiinni?

laitan kiinni
35
44%
jää auki
44
56%
 
Ääniä yhteensä: 79

Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

#46

Viesti Miklu »

Ch_an kirjoitti: Armeijassa tapahtunutta:
Lähes klassikko: Mortti oli ekaa kertaa metsässä. Iso hätä yllättää ja eikun sissille puuhun nojaten (inttäämättömille: siis housut kintuissa ja selkä vasten puuta ikäänkuin istuisi ilmassa). Pakkanen kivasti nipistelee pakaroita ja samalla ku torttua vääntää niin pojalta tulee myös liri.
Kaveri vain unohti nilkoissa olevat housut&haalarit. Varmasti oli mukava viikko metsässä.
Bruce Lee elää!
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#47

Viesti AriJ »

Off topic: Niin se armeija kasvattaa pojista miehiä! :D
______________________
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#48

Viesti TimoS »

No kun täällä on näitä armeijamuisteluita alkanut tulemaan, niin kerrotaanpa yksi itselleni sattunut tapaus. Oltiin jollain leirillä ja päivän mittaisella marssilla. Sitten jossain vaiheessa mulla alkoi vatsa toimimaan siihen malliin että oli pakko mennä istunnolle. Eihän siinä mitään, mutta kun ei oltu tauolla vaan marssittiin! Oli kuulemma eteenpäin lähetetty viesti että "muodostelma poikki! Saksholmi tårta på tårta!" Pikkusen hävetti, mutta minkäs teet! :smt053 Ei huvittanut housuunkaan paskoa :badgrin:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#49

Viesti Serpent »

Tapani kirjoitti: Ja vessassa käynti on Serpent sen verran pyhää puuhaa, ettei silloin saa tehdä mitään muuta. Ehkä lukea, mutta ei missään nimessä juoda/syödä.
Jep, ja siksi minä niin teenkin. Olen miettinyt miten tuota voisi vielä laajentaa, mutta taitaa loppua kädet kesken, jos jo lukee ja juo kahvia samalla. Jotain tekemistä jaloille pitäisi keksiä.
Tapani kirjoitti: Ja kannet kiinni, viemärit on täynnä tujuja pöpöjä, jotka leviää ympäröivään ilmaan esim vessaa vedettäessä.
Totta. Tämä pointti on unohtunut täysin, vaikka olen siitä ennenkin kuullut. Joskus luin jostain, että esim. hammasharjaa ei pitäisi säilyttää, oliko se nyt kahden metrin sisällä, liian lähellä pyttyä, juurikin samaisesta syystä.
Tapani kirjoitti: Ja nyt kun päästiin asiaan, niin kuinka monella on ongelmia päästä alkuun, jos baarin vessa on kovin ruuhkainen? Hiukkasenko on häpeällistä, jos ei onnistukaan saamaan mitään aikaiseksi.
Valitettavasti näin on käynyt useat kerrat, mutta ilmeisesti ilmiö ei ole kovinkaan harvinainen.

- Serpent -
Antti91
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 99
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere

#50

Viesti Antti91 »

Aloimme kutsua erään tapahtuman johdosta yhtä meidän kammpailuporukan tyypeistä tårta på tårta. Miksi? No, erään tapahtumarikkaan ja villin ryyppäysreissun jälkimainingeissa päädyimme minun kämpilleni jatkoille. Jossain viheessa rupesimme nukkumaan. Heräsin aamukymmeneltä rapinaan ja ähkintään, joka kuului keittiöstä. Menin tarkistamaan tilannetta, kun luulin, että jollain on paha olo. Siellähän se Timo aka tårta på tårta väänsi torttua housut kintuissa keittiönpöydän penkille! :D

Toinen juttu, mikä tuli mieleen: olen huomannut ravintoloiden vessoja silloin tällöin käyttäneenä, että miehet eivät tahdo pestä käsiään pisuaarikäyntien jälkeen! Ja sitten sitä vaan kätellään ja veljeillään... *puistatuksia*
"Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others." Groucho Marx
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#51

Viesti Tapani »

Antti91 kirjoitti: Toinen juttu, mikä tuli mieleen: olen huomannut ravintoloiden vessoja silloin tällöin käyttäneenä, että miehet eivät tahdo pestä käsiään pisuaarikäyntien jälkeen! Ja sitten sitä vaan kätellään ja veljeillään... *puistatuksia*
Joo, mulla yksi ystävä aina ihmettelee, miksi pitäisi pestä jos ei kuse käsilleen. Yritä tollaselle nyt sitten selittää...

Mistä muuten johtuu, että nämä armeijajutut sopivat ihan luonnollisena lisänä tähän pissa/kakka -keskusteluun?


Tapani
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#52

Viesti Mika »

Tapani kirjoitti: Mistä muuten johtuu, että nämä armeijajutut sopivat ihan luonnollisena lisänä tähän pissa/kakka -keskusteluun?
Sinä sen sanoit :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
cyt
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3103
Lauteille: Helmikuu 2008

Re: Vessakäyttäytymistä

#53

Viesti cyt »

Taitaa se auki jäädä :D
Aikido(aikikai), Karate(shorinji-ryu renshinkan), Ju-jutsu (Hokutoryu)
Harjoituspäiväkirja[/linkki]
[113_linkki=http://potku.net/blogit/cyt/]Cytin blogi![/113_linkki]
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Re: Vessakäyttäytymistä

#54

Viesti Pyrkele »

kiinni, ihan esteettisistä syistä.
Ja onpa joskus pudonnu hammasharja aukinaiseen pönttöön
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Woodpeckress
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 76
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Nokia

Re: Vessakäyttäytymistä

#55

Viesti Woodpeckress »

Kiinni, tosin hieman eri syistä kuin täällä on mainittu. Olenko kummallinen vai häiritseekö muita se vessan vetämisen ääni? Se on huomattavasti hiljaisempi ja siedettävämpi kun kansi on kiinni...
Ja kyllä, minua häiritsee myös ne kaikki pöpöt ja pisarat ja ties mitä sieltä roiskuu vetämisen yhteydessä... Yäk.
Hakkaa kuin tikka.
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

Re:

#56

Viesti kamppaaja »

Serpent kirjoitti:
Tapani kirjoitti:Ja kannet kiinni, viemärit on täynnä tujuja pöpöjä, jotka leviää ympäröivään ilmaan esim vessaa vedettäessä.
Totta. Tämä pointti on unohtunut täysin, vaikka olen siitä ennenkin kuullut. Joskus luin jostain, että esim. hammasharjaa ei pitäisi säilyttää, oliko se nyt kahden metrin sisällä, liian lähellä pyttyä, juurikin samaisesta syystä.
Mythbustersissa testattiin joskus tuota hammasharjajuttua. Harjat jätettiin pöntön lähelle ja vessaa käytettiin. Lopuksi otettiin mikrobinäytteet. Ulosteperäisiä bakteereja löytyi harjoista mutta niin löytyi kaikkialta muualtakin huoneistosta. brushteeth
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vessakäyttäytymistä

#57

Viesti DeusVult »

Kun täällä noita inttijuttuja jo on, niin heitetään vielä yksi:

P-kaudella oli rinnakkaisjoukkueessa eräs jo yläasteelta tuttu (ulkonäöltä) heppu, josta myöhemmin tuli ihan aliupseerismies. Eräässä tst-ammuntaharjoituksessa santiksessa tämä kaveri oli sitten luikkinut muiden huomaamatta jöötille pusikkoon. Tästä tietenkin seurasi se, että kadonnutta ukkoa huolestuneena etsittiin porukalla ja skappareiden johdolla. Jostain ihmeen syystä mies oli ottanut maiharit jalasta toimituksen ajaksi, ja onnistunut lopuksi vielä astumaan tähän omaan tuotokseensa. Oli ollut kantahenkilökunnan huumorintaju koetuksella, kun ulkovessalta haiseva taistelija lopulta löntystää metsästä kakkaa kengässä ja toteaa vain vitsikkäästi "Pa$ka lentää ku varpusparvi!"
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

Re: Vessakäyttäytymistä

#58

Viesti Vlad Tepes »

Toki laitan aina kiinni. On niitä perusneurooseja joita ilman on vaikea elää.
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

Re: Vessakäyttäytymistä

#59

Viesti mikjum »

Mut koulutettiin joitain vuosia sitten laittamaan kansi aina kiinni. Niinpä tuo menee miltei automaattisesti.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vessakäyttäytymistä

#60

Viesti bodyguard »

Jää lähes poikkeuksetta auki. Tasa-arvon kannattaja kun olen.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 90 kurkkijaa